abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26354122
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Nathalitia het volgende:

[..]

Zeg mens hoor je wel welke toon jij tegen mij aanslaat. Ik ben verdomme geen pubermeisje. Ik heb het volste recht mijn mening te geven. Als je het er niet mee eens bent ok, maar houdt wel je fatsoen. Ik zelf vind dat topic een groot leeg ei. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom hoe je op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaat. Welke rol de mods daarbij hebben. En wat we er aan kunnen doen om getroll te voorkomen.
Met jouw vogeltjestopic is niets mis. Maar wel de manier waarop je ander mensen over de zeik haalt. Het is een vieze manier van zuigen. Ik zei al dat jullie zo'n beetje in POL/WFL zijn uitgekotst. Vanwege hetzelfde kinderlijk gedrag.
Meisje ik gun je alle geluk van de wereld, maar houd wel eens je fatsoen.
Gelukkig heb ik alle posts in dit topic gesaved. De uitspraak van Lucida
[..]

vind ik bijzonder goed op jou van toepassing. Toedeloe.
Ik denk dat de tijd voor jou is aangebroken om te stoppen met je privë-oorlogje. Je bewering dat wij uitgekotst zouden zijn in POL/WFL is volkomen belachelijk en mist iedere grond. Stali komt er überhaupt weinig tot niet en ik ook nog nauwelijks vanwege het rechtsextremisme dat daar de boventoon voert. Als er aldaar getrolld wordt dan moet je de posts van de populaire user luuucida maar eens op een rijtje zetten, de man is werkelijk nooit of te nimmer ontopic. Vraag anders Sidekick maar even. Kortom, wat mij betreft ben jij degene die hier zuigt, door uit het verband getrokken aannames en insinuaties te plaatsen en deze overbodige zogenaamde discussie onnodig te rekken... Ga lekker koken joh.
I´m back.
pi_26354226
Wij denken voorzichtig Sater btw. .
I´m back.
pi_26354429
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Nathalitia het volgende:

[..]

De uitspraak van Lucida
[..]

vind ik bijzonder goed op jou van toepassing. Toedeloe.
Zo, dus jij denkt met mij te kunnen discussieren door de schunnige teksten van Lucida, welke terecht door Bluezz verwijderd zijn?

Jammer dat ik niet meteen doorhad met wie we hier te maken hebben. Ik ben in ieder geval klaar met jou en met deze belachelijke discussie.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:56:06 #129
112392 Nathalitia
'sub iudice'
pi_26356509
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:35 schreef Stali. het volgende:

[..]

Zo, dus jij denkt met mij te kunnen discussieren door de schunnige teksten van Lucida, welke terecht door Bluezz verwijderd zijn?

Jammer dat ik niet meteen doorhad met wie we hier te maken hebben. Ik ben in ieder geval klaar met jou en met deze belachelijke discussie.
Kijken we naar jouw reacties dan is het evident dat we hebben te maken met een verwaand nest. Het is gewoon duidelijk. Het topic zelf zal jou en Ryan3 worst wezen. Als jullie maar een aangrijpingspunt hebben om over sjun en lucida te trollen. Wat bluezz wel of niet terecht verwijdert laat ik aan haar om te bepalen. Dat zij zich laat meeslepen door jullie komedie is niet haar schuld. Jullie zijn daar namelijk zeer bedreven in. Een beetje geoefende mod heeft zoiets meteen door. Bij bluezz moet dit besef nog doordringen. Voorlopig geeft ze jullie de voorkeur boven de twijfel. Of ze daar verstandig aan doet? Ik heb al aangegeven dat ik vind van niet. De spot ligt er boterdik bovenop, hoe zeer jullie ook proberen roomser dan de paus te zijn. En ik moet me wel heel sterk vergissen als ik zeg dat jullie zo'n topic openen om op de naamsbekendheid van anderen mee te liften. De zin 'nee jij trekt volle zalen' spreekt gewoon boekdelen. Het is evident dat jullie niet zuiver op de graad zijn met dat topic.
Buon di, povero, caro!
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:59:42 #130
112392 Nathalitia
'sub iudice'
pi_26356591
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
Wij denken voorzichtig Sater btw. .
De Kloontjesparanoia speelt je weer eens parten. Maar we kennen dit nu wel van jou. Als je inhoudelijk geen weerwoord hebt gooi je het gewoon over die boeg.
Buon di, povero, caro!
  Moderator dinsdag 19 april 2005 @ 20:09:05 #131
5428 crew  miss_sly
pi_26356799
Ik vin dhet wel een beetje triest dat de toestand Lucida vs. Stali/Ryan3 nu in dit subforum en dit topic verder uitgevochten moet worden. Dat het niet leuk was, is gevoeglijk bekend, maar F&F lijkt me niet het forum om de vete opnieuw aan te halen. Kan dat niet via mail ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:22:58 #132
112392 Nathalitia
'sub iudice'
pi_26357095
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat de tijd voor jou is aangebroken om te stoppen met je privë-oorlogje. Je bewering dat wij uitgekotst zouden zijn in POL/WFL is volkomen belachelijk en mist iedere grond. Stali komt er überhaupt weinig tot niet en ik ook nog nauwelijks vanwege het rechtsextremisme dat daar de boventoon voert. Als er aldaar getrolld wordt dan moet je de posts van de populaire user luuucida maar eens op een rijtje zetten, de man is werkelijk nooit of te nimmer ontopic. Vraag anders Sidekick maar even. Kortom, wat mij betreft ben jij degene die hier zuigt, door uit het verband getrokken aannames en insinuaties te plaatsen en deze overbodige zogenaamde discussie onnodig te rekken... Ga lekker koken joh.
Wat een belachelijke reactie. Je kunt echt merken dat je op het oorlogspad bent. Natuurlijk worden jullie door velen in POL/WFL uitgekotst. Dat Stali daar weinig komt zegt niets. Zeker niet als we kijken met welk gemak jullie onder beide namen posten. Ik ben politiek nauwelijks geïnteresseerd, maar lezen doe ik het wel. Ik ontken dat POL rechts-extremistisch is. Dat jij dit beweert zal wel met je politieke voorkeur te maken hebben, maar is nergens op gebaseerd. Ik zei al dat ik veel lees. En ja Lucida is geen alledaagse poster. Maar waarom moet jij steeds zijn naam verhaspelen? Moeten we dat ook lezen als een hommage? Tegenover Euridice heb je ons ook al bestookt met je kwijlerige onderbroekenlol. Uiteindelijk werd je maar weer eens geband. Want door jouw gezuig zijn interessante users zoals zij en Rereformed en nog vele anderen verdwenen. Dat je sidekick durft te noemen als getuige a decharge is een gotspe. Als iemand van twee walletjes snoept is het deze mod wel. Ik vind het niet fair dat Lucida de dupe wordt van jullie gezuig. Ik neem het daarom voor hem op, ook omdat hij gebanned is voor dit subforum. Hoewel ik denk dat hijzelf dit het beste kan, maak ik voor hem in deze oneerlijke situatie graag een uitzondering.
Van de mod bluezz hoeven we geen eerlijke opinie te verwachten. Het is wel duidelijk dat zij haar oren laat hangen naar de mensen met de grootste bek. Geeft haar functie ook weer wat cachet.
Voor steeds meer users ben je niets meer dan een aftandse spotvogel van middelbare leeftijd. Een bal gehakt, die zijn puberfase nog steeds niet is ontgroeid. Kilo's boter hebben jij en Stali op het hoofd. Mogen jullie vooral gaar smoren in jullie eigen vet.
Buon di, povero, caro!
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:23:14 #133
136 V.
Like tears in rain...
pi_26357102
Mee eens. Het gezeik houdt HIER op.

Anders tief ik dat topic op slot en worden er wmb forumbans uitgedeeld aan beide zijden. Ik heb net even een blik in het topic geworpen, maar ik ben nou al moe van het hele gezeik.

Gedragen of opzouten alledrie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_26357122
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vin dhet wel een beetje triest dat de toestand Lucida vs. Stali/Ryan3 nu in dit subforum en dit topic verder uitgevochten moet worden. Dat het niet leuk was, is gevoeglijk bekend, maar F&F lijkt me niet het forum om de vete opnieuw aan te halen. Kan dat niet via mail ofzo?
Het is idd in en in triest; F&F is een gezellig onderdeel van Fok! (tot nu toe dan (b)lijkbaar) waar een ieder het over zijn of haar beestjes en/of plantjes (zoals bijv. vleesetende planten) kan hebben. Wij hebben ons in F&F, ook in kader van het Olliehondje - waarin luuucida en consorten trouwens ook weer unprovoked meenden te moeten stoken - bijzonder aardig vermaakt en gaan wat betreft onze gevederde flierefluitertjes Sjun & Lucida door voor een continuering. Hopelijk dat bepaalde niet bij name genoemde deelnemers aan deze feedbacktopic uiteindelijk de beheersing kunnen vinden hun ietwat overtrokken en op onwaarheden gebaseerde reacties achterwege te laten, dit ten einde we ook van hen in het vervolg een nuttige bijdrage aan dit subforum mogen verwachten...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-04-2005 20:29:57 ]
I´m back.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:27:58 #135
112392 Nathalitia
'sub iudice'
pi_26357218
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat het een gevolg is van hun gezuig in F&F. Op die manier hopen ze toch nog van hun zieke bewondering voor de users sjun en Lucida blijk te geven. Ik ken mezelf. Waar vrouwen in het spel zijn, is er vaak sprake van afgunst en jaloezie.
Buon di, povero, caro!
  zondag 24 april 2005 @ 18:11:49 #136
90365 Sater
hoipoloi
pi_26479198
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef Nathalitia het volgende:

[..]

Ik denk dat het een gevolg is van hun gezuig in F&F. Op die manier hopen ze toch nog van hun zieke bewondering voor de users sjun en Lucida blijk te geven. Ik ken mezelf. Waar vrouwen in het spel zijn, is er vaak sprake van afgunst en jaloezie.
Ah, tenslotte zitten sjun en Lucida alert op het vinkentouw. Toch?
iedere engel heeft een duivelse kant.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:07:33 #137
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_26596700
@Bleuzz: Hools was weer vol hoor
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_26597210
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
@Bleuzz: Hools was weer vol hoor
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:05:57 #139
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26701690
Kan iemand 'ns een blik werpen op 't filmpje dat Foo_niks gepost heeft in het* konijntje gezocht * topic ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26701924
Ga ik doen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:12:55 #141
136 V.
Like tears in rain...
pi_26701932
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef deedeetee het volgende:
Kan iemand 'ns een blik werpen op 't filmpje dat Foo_niks gepost heeft in het* konijntje gezocht * topic ?
On my way

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:13:38 #142
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26701953
hee da's vlug
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26701959
Konijn bijt zich vast in het oor van de hond. De hond is de lul, geloof ik. Niet het konijn.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:13:55 #144
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26701965
Een konijn die een hond aanvalt .
I'm getting too old for this....
pi_26702012
hoe zien jullie dat?
ik zie een hond die een konijn in zijn bek heeft, en zit met mijn neus op het scherm
pi_26702055
Dat konijn valt de hond aan van achteren en tackelt de hond en bijt zich in het oor van de hond, die hem af probeert te schudden. Ik heb, eerlijkheidshalve, wel 5 keer moeten kijken.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:16:55 #147
136 V.
Like tears in rain...
pi_26702065
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef Bluezz het volgende:
hoe zien jullie dat?
ik zie een hond die een konijn in zijn bek heeft, en zit met mijn neus op het scherm
Moi aussi.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:18:48 #148
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26702127
20-20 vision.
I'm getting too old for this....
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:20:35 #149
136 V.
Like tears in rain...