quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef kissa het volgende:
http://media.putfile.com/Mvi_8219
ff proberen![]()
Nu doe je exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Verbal het volgende:
Lieve Nuek, doe niet zo dramatisch zeg.
Je mag het van mij kinderachtig vinden, prima. Ter kennisgeving aangenomen.
Post lekker je orignele post dan maar, inclusief je stoere antwoord, begint de slowchat lekker opnieuw. Leef je uit, als jet het niet laten kan. Ik zal het laten staan.
Weltrusten.
V.
Niet per se, nee, en wellicht was ik daarin wat te voortvarend. Maar als je vervolgens geen zin hebt om dingen opnieuw te posten, dan niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nu doe je exact hetzelfde!
Het is niet mijn probleem als n.a.v. van een post van mij slowchat ontstaat. Dat is jouw zorg maar dat wil niet zeggen dat de oplossing gelijk ligt in het weghalen van de post die 'oorzaak' is.
Je doet er heel erg dramatisch over. Post gewoon opnieuw. Ik heb je in eerste instantie gevraagd die SC-lokker weg te laten, en hierboven heb ik gezegd dat je lekker moet doen waar je zin in hebt.quote:Het gaat hier niet om drama maar gewoon om principe.
'behandelen'. Er is een post van jou verwijderd in een heel ritsje SC. Was een fifty-fity-beslissing of ik jouw post weg moest halen. Kwartje viel de delete-kant op. Kan over getwist worden. Oplossing: opnieuw posten. Heeft niks met 'behandelen' te maken.quote:Als iemand jou op deze manier zou behandelen zou je dat ook niet leuk vinden of accepteren.
Mail MSN etc etc.. niet hier svp jullie stupide spelletjes spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:28 schreef Stali. het volgende:
Voor HarryS: Man, doe normaal! Ik ben stapel op Olleke!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:50 schreef barman het volgende:
Hoi Poesliefhebbers,
Eergisteren postte ik deze post in
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg *Poes* deel 2 over Belacheloos zwijgzame gedrag. Daarbij zetten ik net als Bluezz eerder had gedaan zijn posthistory neer en zijn profile om te zien of hij nog op Fok kwam.
Inmiddels is hij gisteren alweer op Fok geweest zonder iets te posten. Ik wil dat topic niet nodeloos kicken vandaar dat ik het hier meld.
Misschien was ik te bot met mijn voorstel het topic te laten rusten om teleurstellingen te voorkomen. Het is al een teleurstelling, nee, het is inmiddels een echt mysterie aan het worden. Wat kunnen we eraan doen om het te ontrafelen?
Hem blijven stalken en toch maar zijn topic volspammen met oproepen desnoods tot het een hele reeks is?
Of afwachten en steeds op zijn profile blijven klikken vol verbazing dat de vogel alweeer is gevlogen...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Dit past mss beter in FB van F&F.
Maar goed, ik had ook al zoiets van, je komt nog wel op fok, maar kennelijk geen zin meer, en om maar steeds te kicken op deze manier heeft ook geen zin idd.
Jammer... maar helaas
Ik heb het de hele middag verders in de gaten gehoudenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef tonja het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op Dat was dus een vriendin
..totaal verbaggerd.
Laat maar, het gebagger lijkt gestopt.
Jij moet wel heel eenzaam zijn om zo te reageren.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Bluez,
Aah en je blijft derin
Nog mijn innige dank voor de nachtsalvo´s hier, wat het was weet ik niet maar ik kwam niet meer bij! Ik ben lachend naar bed gegaan..ongelooflijk gewoon..
Thnks a lot!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |