heb je haar (of is het een menneke) daar gevonden ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:54 schreef powerpeewee het volgende:
ik ben nu op vakantie in frankrijk en wil vrijdag terugrijden.
Dan kan ze mee.
quote:
ahaa, op dit manier. neem me niet kwalijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:58 schreef mr_koffie het volgende:
[..]
![]()
nee, ikzelf niet meer, ik heb er ook al 2, maar ik ken een kattenopvang/kittenbemiddeling, vandaar...
Ze red het niet omdat ze met de hand groot gebracht is en ze niet echt weet hoe ze in de natuur moet overleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Providentia het volgende:
Frankrijk , je kan er makkelijk de grens meeover, kom net uit Frankrijk en er wordt niet gecontroleerd niets. Alleen, hoezo zeg je: Anders red ze het niet?
Je kan der toch meenemen, en dan aan een asiel geven?
dat hoeft niet altijd, een vriendin had ook een nest met 3 kittens waarvan 1 kitten werd afgestoten, die heeft ze met de hand groot gebracht en heb ik nu is inmiddels al 5 jr oud en nog kern gezondquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:11 schreef djenneke het volgende:
Wat een schatje...
Alleen een vraag: is het kitten wel gezond?
de reden om een kitten te verstoten is namelijk een ongezond kitten... dus heb je ook de dierenarts al bezocht?
klopt, maar het kan heel goed ook wel de reden zijn. Een bezoekje aan de dierenarts lijkt me sowieso geen overbodige luxe....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:55 schreef danielluh het volgende:
[..]
dat hoeft niet altijd, een vriendin had ook een nest met 3 kittens waarvan 1 kitten werd afgestoten, die heeft ze met de hand groot gebracht en heb ik nu is inmiddels al 5 jr oud en nog kern gezond
kan ook zijn dat de moederpoes het niet kan opbrengen om meerdere kittens groot te brengen.
dit poesje is nu in Nederland en heb ik onder weten te brengen bij een vriendin van me. En ik hoop dat mijn nichtje d'r wilt hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:10 schreef travelwoman het volgende:
Waar is dat poesje nu in Frankrijk ergens?
Hey! dat is mooi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
dit poesje is nu in Nederland en heb ik onder weten te brengen bij een vriendin van me. En ik hoop dat mijn nichtje d'r wilt hebben.
D'r broertje zit waarschijnlijk nog in Frankrijk, tenzij mijn moeder hem heeft meegenomen, maar dat weet ik vanavond pas.
jij nog bedankt voor je mail. Mocht mijn nichtje het kitten niet willen zal ik zeker contact met ze opnemen. Verder zal ze idd naar de dierenarts gaan aankomende week.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:23 schreef mr_koffie het volgende:
[..]
Hey! dat is mooi!![]()
maar... (misschien geheel overbodig..) vergeet 1 ding niet... Dierenarts!
Kittens kunnen wormen hebben en ander ongedierte... Dit kan levensbedreigend zijn!
Vergeet dus geen afspraak te maken bij de dierenarts voor een complete checkup (en stel het ook geen week uit ofzo..)
Suc6 verder!![]()
Ik vind het super dat je de zorg voor d'r wilt nemen. Ik denk dat ik d'r nog ongeveer een week bij een vriendin kan houden, voordat ze gek wordt. Want een extra katje wilt ze zeker niet, maar alleen voor nu al noodoplossing.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Kijk nou wat een lieverd! Mail me maar op roppie1979 apenstaart hotmail.com Ik heb 2 katten, maar sinds ik verhuisd ben heb ik meer ruimte. Als je echt niemand kunt vinden, dan zal ik de zorg op me nemen.
Tevens ben ik vrijwilliger bij het dierenasiel, ik kan daar ook voor je 'adverteren'. Kittens daar zijn binnen een week meestal weg. Er is veel vraag naar op het moment.
laat maar weten, een goed huisje is in ieder geval een mustquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:07 schreef Racemol het volgende:
Lief katje.. Misschien heb ik ook wel ineresse!
you've got mailquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:34 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Kijk nou wat een lieverd! Mail me maar op roppie1979 apenstaart hotmail.com Ik heb 2 katten, maar sinds ik verhuisd ben heb ik meer ruimte. Als je echt niemand kunt vinden, dan zal ik de zorg op me nemen.
Tevens ben ik vrijwilliger bij het dierenasiel, ik kan daar ook voor je 'adverteren'. Kittens daar zijn binnen een week meestal weg. Er is veel vraag naar op het moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |