abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31258300

[ Bericht 94% gewijzigd door Uhmmie op 07-10-2005 17:17:05 (dubbel :() ]
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_31258919
eerst geen probleem
genoeg bommeltjes gezien al
jobensaskia.nl
pi_31259138
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:
Ja, vreemd.. Ik weet er verder ook niks van eigenlijk, maar eerst kon je ze wel zien toch?
Hmmmm...Ik zag je icoontje wel altijd, maar vandaag niet. Ik zie een rood kruisje

En ik zie de Bommelfoto's nu ook niet meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door kissa op 07-10-2005 20:43:04 ]
pi_31264753
Wat een ontzettende grafdag is het vandaag zeg....

Gisteravond voltrok zich weereens een ramp in ons huis, Sammy ligt lekker te liggen, wil opstaan om mee naar buiten te gaan en klapt neer, hevige toeval volgde.

Maar helaas hield het daar niet bij op, toeval na toeval volgde, nog geen half uur later, maar wel een stuk of 8 toevallen later zaten we bij de dierenarts.
Met man en macht hebben we sam plat proberen te krijgen, 5 ampullen diazpam(valium) later was hij nog niet van de wereld, met 4 dikke zetpillen diazpam werden we naar huis gestuurd in de hoop dat hij in zijn vertrouwde omgeving wel wat zou kalmeren en de toevallen de kans zouden krijgen ermee op te houden.

Mooi niet dus, hij heeft welgeteld 1 uur geslapen vannacht, verder volgde toeval op toeval, gelukkig wel vrij milde toevallen door de verdoving die erin zat.

Vanmorgen om 9 uur zaten we weer bij de dierenarts en was onze eigen vertrouwde arts er weer die zijn verhaal vanaf het begin heeft meegemaakt.

Het ergste wat kon gebeuren is gebeurd, sammy heeft weer een hersenbloeding gehad en deze keer heeft het wat ze een statische epeleptie noemen veroorzaakt.
Dit houdt in dat hij continu epeleptische aanvallen heeft met amper tijd ertussen om even bij te komen, wat een levensgevaarlijke situatie is omdat de aanvallen een aanslag zijn op zijn hart(die godzijdank oersterk is) en zijn algehele conditie.

Het verschrikkelijke eraan is dat zelfs de dierenarts met zijn handen in het haar zit, vanmorgen hebben we er van 9 tot half 12 gezeten en heeft hij gepoogd de aanvallen een halt toe te roepen, sam plat, slapend te krijgen, maar niets hielp.
Er zijn ongelovelijke hoeveelheden aan phenobarbital in gegaan om een ander middel te proberen wat ook de hersenactiviteit reguleerd, daar reageerde hij wel wat op, maar niet zoals hij had moeten reageren op die hoeveelheden(lees hij zou diep in slaap moeten zijn, zonder toevallen).
Cortosteroide erin(schrijf je dat zo?) om de eventuele zwelling in de hersenen tegen te gaan en een halve liter vocht erin voor de zekerheid aangzien hij gisteren niet in staat was om te drinken.

Vanmiddag weer geweest omdat hij wel rustig werd, maar zelfs toen de toevallen nog door gingen en weer sterker werden.
Nog meer phenobarbital erin, zoveel als wat kan, meer gaat echt niet zonder hem te slopen.

Maar nog gaan de toevallen door, nog slaapt hij niet.

Nu is het bidden voor een wonder dat hij vannacht tot rust komt, de toevallen beginnen hun tol te eisen, als hij er al uit komt hebben we geen idee van de schade die het aangedaan kan hebben, dat kan heel erg meevallen, dat kan alles omvattend zijn, nu is er nog niets over te zeggen igg.

Nu voor de nacht nog 2 zetpillen diazpam en tabletten phenobarbital, maar we zien het somber in, durven niet nogmaals op een regelrecht wonder te rekenen.

Morgen om 10.30 weer bij de dierenarts, als de toevallen dan nog niet gestopt zijn, tja, dan weten we het niet meer....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31264997
Ero, wat verschrikkelijk
Voor het beest zelf maar zeker voor jullie, om dat áán te zien zeg!

pi_31265139
Ik zit dan ook heel even op adem te komen achter de pc nu, ben helemaal kapot, gisteren niet geslapen, ziet er niet naar uit dat vandaag anders gaat worden.
Moet heel eventjes wat anders doen tussendoor, anders gaat het niet goed.

Maar mijn god wat is dat eng die aanvallen, het is dat ik weet dat ze er niets van meekrijgen, dat is bij mensen ook zo, maar het is echt hartverscheurend om aan te zien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31265431
Jeetje wat vreselijk....
Ik wens Sammy en jullie heel veel sterkte.
Er brandt een kaars voor Sammy.
pi_31269085
Veel sterkte, Ero. Je dier zo te moeten zien is zo pijnlijk, en alles wat er daarna misschien nog bij komt kijken...Ik wens jullie het beste toe.
pi_31269534
Wat verschrikkelijk, erodome Ik hoop voor jullie dat er nog wat aan te doen is. Sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:47:03 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31270762
wat afschuwelijk erodome
veel sterkte gewenst vanaf hier.
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:19:35 #211
43556 miss_dynastie
pi_31281328
Hoe is het gegaan vanmorgen ero?
pi_31281553
Hoe is het met Sammy?
pi_31281915
Ik hoop ook maar dat het al wat beter gaat met Sammy.

Hier ook een zieke, maar bij lange na niet zo ernstig; om 12.30 ontdekte ik dat Mimosa weer een oogontsteking heeft. Voor de 3e keer al dit jaar. De eerste keer op 1 januari, de tweede keer 9 februari 's avonds laat, en nu weer op een zaterdag. Ik kan nooit eens naar m'n eigen dierenarts met haar, we hebben geen auto en nu moeten we helemaal naar de andere kant van Walcheren (Oostkapelle). We moeten wachten tot het spreekuur om 17.00 uur. Mijn tegenwerpingen dat haar oog tegen die tijd veel ontstokener zal zijn, knalgroen of geel in plaats van blauw, maakten blijkbaar niks uit, terwijl het de tweede keer na een prikje niet meer erger geworden is en ook veel sneller genezen dan de eerste keer, toen ze precies zolang moest wachten.

Dier en zorg zullen ook wel de pest in hebben want ze hadden oogontstekingen het eerste half jaar uitgesloten voor vergoeding omdat Mimoos dat al eens had gehad, maar nu valt het weer onder de verzekering
pi_31286235
Erodome, veel beterschap voor Sammy!!!

Spin, ik wil voor Bas en Joop nieuwe riemen gaan bestellen, maar kan me niet meer herinneren waar ik de laatste keer Joop haar riem heb besteld. Jij had een link geplaatst, weet je nog welke?? Ik heb toen die halsband met bloemen besteld

Heb hem al gevonden Hondtotaal was het Ga mezelf weer ff uitleven!!

Rena, ik zie Bommel ook niet!

Tadaaaah Voor Bas en Joop zojuist besteld:

een blauwe en roze

en deze voor de kerst

[ Bericht 19% gewijzigd door Beaker op 08-10-2005 17:43:31 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31287447
oh dat kerstding is echt ernstig!

enneh.. dier en zorg moet niet zeuren
je betaalt ze toch om te zorgen dat ze dat soort oogontstekingen betalen?
ze maken vast evengoed nog winst genoeg
jobensaskia.nl
pi_31287968
Dat kerstding ga ik ook niet kopen hoor al hoewel....... het is niet duur......
Bas!! Basje!! Basje!! Kom is bij het vrouwtje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_31292396
hmm gelukkig zijn bas en joop dan niet de enige die voor joker lopen
(als ze ubehaupt ngo de deur uit durven dus)
jobensaskia.nl
pi_31292487
ruby hoest met de oogjes nu??

Beaker MY god, je gaat toch geen kerstpakkie kopen he
pi_31292887
dat kerstpakje ziet er zoo schattig uit. Als ik ooit een hond hierin zie lopen moet ik denk ik wel hard mijn best doen om niet in lachen uit te barsten

Ik zie het al voor me als ik het bij mijn kat aantrek. Volgens mij trekt zij zo'n kop erbij dat je gewoon ziet dat ze het niet leuk vindt
=^.^=
pi_31293970
Volgens mij neemt een kat daarna bloederig wraak ofzo.

We zijn naar de DA geweest maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. D'r oog is groen en het kan niet tegen licht, maar verder is ze OK, ze had er de andere keren ook geen last van. Andere keren kreeg ik zalf en antibiotica, dit keer alleen een zalfje en geen AB. Ik hoop maar dat dat goed gaat, de dierenarts dacht dat ze Chlamydia heeft en dat dat door stress opflakkert. De twee vorige keren was ze krols en nu hebben we de kittens.

Ik snap alleen niet hoe een binnenkat Chlamydia zou moeten oplopen, ze zou dan de eerste weken van haar leven besmet moeten zijn geraakt. Dat was dan ook de verklaring van de dierenarts. Ik thuis dus zoeken naar info over Chlamydia, vind ik dit: http://www.uwdierenkliniek.nl/bib-chlamydiakat.html De symptomen en behandeling die daar beschreven staan zijn toch een tikje anders dan Mimosa's symptomen, plus dat ze geen AB heeft gekregen. Ben benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken.
pi_31299124
Ik heb alleen de riempjes besteld
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_31303406
hmm ik heb cavasan hier liggen
dat is ook oogzalf
maar dus antibiotische oogzalf

weet niet awt jij heb.. maar misschien is dat het wel
jobensaskia.nl
pi_31304553
Mimosa heeft nu Aureomycin. De keer hiervoor had ze Fucithalmic en daarvoor RCAF, maar dat werkte voor geen meter. Dit is ook een antibiotische oogzalf, maar ze knapte de vorige keren gelijk zo op van een prikje. Vanochtend was haar oogje alleen maar erger. Ze is gelukkig een lieve patient, Duncan pakt haar gewoon op voor een knuffel en na een tijdje pak ik haar bij haar kopje, trek het oog open en drubbel dat spul erin. Ze spint gewoon door. Daarna mag ze als beloning uit het blikje met kittenbrokjes snoepen. Ze had bij de dierenarts ook al een pluim en een handje snoepjes gehad omdat ze zo braaf geweest was. Ze was alleen zo onder de indruk dat de snoepjes nog in het mandje lagen bij thuiskomst, met dit als gevolg:

Onderste donkere vlek is de staart van Ernesto, met dEUS erbovenop.
pi_31313650
Rustig hier vandaag
Doe mij maar een paar leuke honden/katten/caafjes spammetjes
And you know I might
pi_31314015
Nou dan wil ik wel eventjes spammen met Smokey... Mag hem zaterdag eindelijk ophalen..

Lief he
=^.^=
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:27:11 #226
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31314086
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef Miss_B het volgende:
Nou dan wil ik wel eventjes spammen met Smokey... Mag hem zaterdag eindelijk ophalen..

[afbeelding]

Lief he
Oooooh, wat een schoonheid! Feli.

Vanmiddag in het park:
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:27:53 #227
37769 erodome
Zweefteef
pi_31315635
Het is gedaan, sammy is er niet meer, we hebben het niet voor elkar gekregen hem uit de aaneenlopende aanvallen te krijgen, vrijdag op zaterdag ging hij s'nachts ve van de aanvallen op wezenloos blaffen, tegen de ochtend was hij zo kapot, er was niets meer van over.

Met de dierenarts nog een keer alles doorgesproken, maar ook die zag het echt niet meer zitten, te lang aanvallen gehad, zelfs als ze hem er nog uit hadden gekregen was de schade enorm geweest.

Dus een keiharde beslissing moest genomen worden, sam is ingeslapen.

13 jaar is hij mijn vriend geweest, mijn maatje, mijn droom die werkelijkheid werd, eindelijk een eigen hond en wat voor 1 was je er sam, de ideale hond gewoonweg.
Net voor mijn 15de verjaardag, zo rond deze tijd nam ik je mee naar huis met me, was het hebben van een eigen hond een feit, dankje voor alle jaren, alle liefde, alle lol die we gehad hebben.

Hammy de hamster, swammeltje, varkentje, samuel de heicopper, sammy der wunderhond je zal gemist worden!
pi_31318645
Erodome, veel sterkte!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_31318897
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef Miss_B het volgende:

[afbeelding]

Lief he

Wow, wat een knap dier

Spindizzy, leuke foto Precies dezelfde houding en blik

Erodome Heel veel sterkte toegewenst.
And you know I might
pi_31319248
Erodome heel veel sterkte...!

Hier nog even wat Spetter spam

Spetter boksend

Spetter nu toevallig naast het toetsenbord...

en nog een mooi plaatje van zondagochtend 2 oktober:
=^.^=
pi_31319315
Ja het is zeker een mooi dier Rena, het mooiste van het nest (maar volgens mij zeggen dat alle kittenbezitters) hihi
Hij is de ondeugenste en de zwaarste en het speelst dus het zal wel goed komen.. Nu alleen nog duimen dat het ook goed gaat komen tussen hem en Spetter...
Maar tot nu toe ga ik er nog heel voorzichtig vanuit dat dat wel goedkomt.
Veeeeeel geduld zal ik moeten hebben.
=^.^=
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 23:01:25 #232
43556 miss_dynastie
pi_31319976
Erodome, wat vreselijk
pi_31320456
Erodome... wat erg
heel veel sterkte
pi_31320596
Ero Ik zit hier met een brok in mijn keel
!
Dag lieve Sammy....
pi_31320928
Oh Ero,veel sterkte toegewenst...
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 23:37:56 #236
5428 crew  miss_sly
pi_31321156
Ow, Ero, wat erg

Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 09:41:27 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31327782
sterkte erodome.
dit is het ergste van dieren hebben....
pi_31333387
2 dagen zonder sammy nu, het voelt raar, onwerkelijk allemaal, het is allemaal heel tegenstrijdig, het liefste wil je in een donker hoekje kruipen en huilen, maar dat gaat niet, er is een kleine man die goed overstuur is, er is een hond die voor het eerst in haar leven zonder gezeldschap van andere honden is.

Het weekend hebben we verder gevuld met allerlei dingen die sam heel leuk had gevonden, om zo niet de hele tijd te zitten grienen om hem en te zitten denken aan dat laatste nare stukje, maar juist aan al he leuks wat we met hem hebben gedeeld, veel herrineringen opgehaalt, met hier en daar een traan.

Wunna is goed over de zeik, ze wil niet eten, alhoewel een stukje worst er wel in ging, ze is stil en rustig en wilde gisteren niet eens spelen met een leuke halfwas berner sennen, dat zegt wel wat, ze voelt zich verschrikkelijk naar.
Het is dan ook wat, vorig jaar is ze haar steun en toeverlaat doh kwijtgeraakt, nu haar andere steun, de hond op wie ze altijd kon bouwen, sammy weg...

We zullen snel opzoek moeten naar een nieuwe hond erbij, maar nu voelt dat nog even te raar, even een paar dagen op adem komen, even rouwen...
pi_31334141
Zielig voor Wunna, die snapt er niets van natuurlijk
Ik zou ook heel even wachten met een nieuwe hond...

Sterkte
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:53:37 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_31334267
ero sterkte...

bleuzz heel erg offtopic.. maar hoe is het met je zoon.. ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_31334911
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimosa heeft nu Aureomycin. De keer hiervoor had ze Fucithalmic en daarvoor RCAF, maar dat werkte voor geen meter. Dit is ook een antibiotische oogzalf, maar ze knapte de vorige keren gelijk zo op van een prikje. Vanochtend was haar oogje alleen maar erger. Ze is gelukkig een lieve patient, Duncan pakt haar gewoon op voor een knuffel en na een tijdje pak ik haar bij haar kopje, trek het oog open en drubbel dat spul erin. Ze spint gewoon door. Daarna mag ze als beloning uit het blikje met kittenbrokjes snoepen. Ze had bij de dierenarts ook al een pluim en een handje snoepjes gehad omdat ze zo braaf geweest was. Ze was alleen zo onder de indruk dat de snoepjes nog in het mandje lagen bij thuiskomst, met dit als gevolg:

[afbeelding]

Onderste donkere vlek is de staart van Ernesto, met dEUS erbovenop.
bij mij kostte dat wel een klein houdgreepje
jobensaskia.nl
pi_31334924
erodome
jobensaskia.nl
pi_31337082
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:53 schreef _evenstar_ het volgende:

bleuzz heel erg offtopic.. maar hoe is het met je zoon.. ?
Lief dat je ernaar vraagt
Heel erg goed, lekker druk en wil daar heeeeel graag blijvend wonen/werken.
Dus daar is ie mee bezig, zich te orienteren daarop. En wij ook natuurlijk.
Maar hij zal eerst weer naar NL moeten komen om alles hier te regelen. (gelukkig voor ons )
Hij heeft nu een visum voor een half jaar en 15 aug. vertrokken, dus hij zal in feb. terugkomen.
pi_31339312
Klote Erodome

Heel veel sterkte gewenst
pi_31339361
hmm ik heb vandaagtoch maar eens geprobeerd de poezen een heel kuiken te voeren
wegens eerdere desinteresse.. toch maar euh.. 1 kuiken genomen en geen 2
(kan er altijd nog eentje extra ontdooien)

maar het resultaat staat hier http://dot.kelder.net/gallery/view_photo.php?set_albumName=album32&id=Poes_en_het_Kuiken
geen daverend succes dus *grin*
jobensaskia.nl
pi_31342256
Oeh dat klinkt eng een kuiken
pi_31343189
mja diepvries hoor

dus wel lief pluizig en geel
maar niet enger dan euh.. kipfilet
jobensaskia.nl
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:50:44 #248
48233 Auticia
warriorette
pi_31343575
Ero, wat ontzettend verdrietig.
Sterkte .
I bet you are flying inside.
pi_31343639
wat een helden uhmmie
pi_31352943
Ik kon nu eindelijk dat filmpje zien..ze vonden er niet veel aan, hé ? Mijn katten worden altijd helemaal gek wanneer ze een eendagskuiken krijgen, ik heb een filmpje van juni waarop Mimosa haar kuiken in de rondte aan het gooien is. Ze wist toen wel dat, maar niet hóe je zo'n kuiken nu moest opeten, maar dat deed Ernesto dan later wel voor haar. http://www.filegone.com/mcau
Duncan zag het wel zitten, de eerste keer eendagskuikens geven, hij zich daar iets kipnuggetachtigs bij voorgesteld. Viel toch tegen toen hij die kleine gele pluizerdjes uit de vriezer haalde. Maar we hebben nu zoiets van: het maakt niks uit of ze nu verhakseld worden voor veevoer of dat we ze aan de katten voeren.

Ik ben gisteren wéér met Mimosa naar de DA geweest, ze had inmiddels een hele troebele pupil en koorts. Ze heeft nu wel antibioticapillen gehad. Ze lijkt er vanochtend wat beter aan toe te zijn, maar ze heeft haar eten niet opgegeten, dat is wat ongebruikelijk.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:28:06 #251
48233 Auticia
warriorette
pi_31355385

.
pi_31355428
Leuke foto
pi_31355633
Edit: verkeerde topic
pi_31355949
mja het kuiken heeft hier toch ook even door de kamer gevlogen
paar minuten ofzo

maar ben het wel met je eens dat eendagskuikens.. tja ze zijn geel he
mijn eerste ervaring ermee was bij de vogelopvang.. daar voeren ze dat aan de roofvogels
toen was de opmerking "kan je dat? he zijn wel die lieve gele pluisjes die je met pasen in de dierenwinkel heeft hoor"
jobensaskia.nl
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:01:27 #255
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31356066
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:28 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
.
Wat een geweldige foto weer

Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:10:33 #256
5428 crew  miss_sly
pi_31356259
Smekkie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_31360128
Spike Wilde je de koeien opjagen?

Smekkerd Wat heb je toch een heerlijk bekkie
And you know I might
pi_31360366
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:14 schreef rena het volgende:
Spike Wilde je de koeien opjagen?

Smekkerd Wat heb je toch een heerlijk bekkie
pi_31360462

Portret van een gek

En een hele stoere
And you know I might
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:37:49 #260
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31360558
Mooierd
pi_31364569
Spike

Ik moet binnenkort echt weer eens nieuwe foto's maken van Bas en Joop! Bas moet volgende week weer naar de kapper dus als hij weer kaal en mooi is zal ik wat recente foto's plaatsen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:14:51 #262
48233 Auticia
warriorette
pi_31365678
Bommel , grote kerel!
En Smekkie! Kleine kerel .

Spike en ik lopen nu elke dag een rondje van zo ongeveer een uur, door de polder, langs schaapjes en koeien .

Ik kwam erachter dat wanneer ik "Kom dan!" roep, de hele kudde aan de andere kant van de sloot meesjokt met ons. Alleen eenmaal bij het hek sta ik voor Jan Doedel met mijn geplukte gras, want de koeien zijn een beetje bang voor Spike, gaan zo door hun neus blazen enzo .
Vandaag stonden we dus met zijn allen bij het hek, het was nog knap lastig om alles op de foto te zetten, mijn schaduw zat in de weg, dus de foto is helemaal scheef .

Verders gaat het goed met Spike, hij is nog altijd superenthousiast, soms niet bij te houden aan de riem, maar nu oefenen we weer druk met de clicker en loads of koekjes en nu kan mijn kleine kereltje al stukjes netjes naast lopen .
pi_31365930
woei een bommelfoto!
en een hele stoere ook nog
(ja ik zie deze wel?)

vandaag het poezenpaspoort laten verlengen bij de dierenarts
prikje gehaald en dergelijke
kleine checkup
en 100% gezond bevonden
(alleen waarschijnlijk wel beetje astma.. maar daar kan je toch niets ana doen.. en echt heel veel last heeft ze er niet van)
jobensaskia.nl
pi_31367686
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef Auticia het volgende:
Ik kwam erachter dat wanneer ik "Kom dan!" roep, de hele kudde aan de andere kant van de sloot meesjokt met ons. Alleen eenmaal bij het hek sta ik voor Jan Doedel met mijn geplukte gras, want de koeien zijn een beetje bang voor Spike, gaan zo door hun neus blazen enzo .
Ja, dan gaan ze een soort van grommen he? Doen ze ook altijd naar Bommel
And you know I might
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:57:26 #265
48233 Auticia
warriorette
pi_31368134
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:42 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, dan gaan ze een soort van grommen he? Doen ze ook altijd naar Bommel
Ik ga er, tegen de tijd dat die koeien link worden, als een haas vandoor, dat hek staat er volgens mij alleen maar voor de sier, als ze achter je aan willen dan hebben ze het zo om .

Heeft Bommel ook last van geiligheden?
Hier is het weer raak, even was het weer normaal, maar Spike is alweer 2 keer weggelopen (en komt dan na drie kwartier weer (op zijn buik bijna) terug, gras moet grondig afgelikt worden, overal piesen, Spike is ook veel luidruchtiger als er loopse teefjes in de buurt zijn heb ik het idee.
pi_31369580
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:57 schreef Auticia het volgende:

[..]
Heeft Bommel ook last van geiligheden?
Hier is het weer raak, even was het weer normaal, maar Spike is alweer 2 keer weggelopen (en komt dan na drie kwartier weer (op zijn buik bijna) terug, gras moet grondig afgelikt worden, overal piesen, Spike is ook veel luidruchtiger als er loopse teefjes in de buurt zijn heb ik het idee.
Piesen doet hij wel veel ja, maar echt geilig lijkt hij niet, komt nog wel Spike is een paar maanden ouder toch?
And you know I might
  woensdag 12 oktober 2005 @ 06:23:27 #267
48233 Auticia
warriorette
pi_31375902
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef rena het volgende:

[..]

Piesen doet hij wel veel ja, maar echt geilig lijkt hij niet, komt nog wel Spike is een paar maanden ouder toch?
Spike is zo ongeveer een jaar nu .
pi_31379967
Och Bommeltje , smekkie en Spike!!

Spike is een jaar
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:33:57 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31436298
wat waren jullie ver weg gezakt zeg!
ik heb een nieuwtje: hepie is zwanger
pi_31438118
We waren in de herfstmodder verzakt ja

Hepie gefeliciteerd
en een schopje naar OUD
pi_31439149
Hepie
And you know I might
pi_31440618
Bommel en mijn zus, altijd goed voor dikke pret :

He, heb je wat in je hand?

Niet? Dan gooi ik je om ver om het te zoeken (Hij duwde haar dus echt om ver, stomme dominanteling )

Kusje ?

En nog een gewoon leuke

[ Bericht 3% gewijzigd door rena op 14-10-2005 17:21:54 ]
And you know I might
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:20:44 #273
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31440744
Bommel

Lekkere lomperd
pi_31444488
Hepie gefeliciteerd!!!
En bommeltje
pi_31462401
Een prachtige herfstdag vandaag! De beestjes kunnen heerlijk naar buiten en Fritz houdt een oogje in het zeil:

Obelix in zijn huisje

Fritz de cavia-oppas
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:29:52 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31472302
wat handig zo'n mobiele ren
hoe hoog is dat? het lijkt me wel wat voor de kippen als we ooit de tuin opgeknapt hebben.
en wat ziet fritz er relaxed uit
pi_31472584
Bommel, wat doe je!

Mooi rennetje en wat lief dat Fritz waakt over het grut
pi_31474893
Lady-wrb die rekjes zijn ongeveer 30cm hoog! Ik heb ze bij de boerenbond gekocht. Het zijn 2 setjes die ik aan elkaar zet.
pi_31484938
Hoi Poesliefhebbers,
Eergisteren postte ik deze post in
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg *Poes* deel 2 over Belacheloos zwijgzame gedrag. Daarbij zetten ik net als Bluezz eerder had gedaan zijn posthistory neer en zijn profile om te zien of hij nog op Fok kwam.

Inmiddels is hij gisteren alweer op Fok geweest zonder iets te posten. Ik wil dat topic niet nodeloos kicken vandaar dat ik het hier meld.

Misschien was ik te bot met mijn voorstel het topic te laten rusten om teleurstellingen te voorkomen. Het is al een teleurstelling, nee, het is inmiddels een echt mysterie aan het worden. Wat kunnen we eraan doen om het te ontrafelen?

Hem blijven stalken en toch maar zijn topic volspammen met oproepen desnoods tot het een hele reeks is?

Of afwachten en steeds op zijn profile blijven klikken vol verbazing dat de vogel alweeer is gevlogen...
pi_31485027
Dit past mss beter in FB van F&F.
Maar goed, ik had ook al zoiets van, je komt nog wel op fok, maar kennelijk geen zin meer, en om maar steeds te kicken op deze manier heeft ook geen zin idd.
Jammer... maar helaas
pi_31485096
Verplaats het maar naar de juiste plek Bluezz.

Persoonlijk denk ik dat Poes niet meer bij Belacheloos is. Of ze heeft zijn vingers eraf gelebberd waardoor hij alleen nog met z'n neus op 'Fok' kan drukken maar niet meer kan typen.
pi_31485984
Nou ik heb gisteren mijn kitten Smokey opgehaald.. HIj is nergens bang voor en is een echte knuffelkont en knorrepot. Soms vraag ik me af wanneer hij nu gaat opstijgen.

Alleen Spetter mijn poes van 7 jaar moet nog niet veel van hem hebben. Lijkt eerder wel of ze gewoon bang is voor hem. Waarschijnlijk omdat ze dat gespring en geklauter en gemauw niet gewend is?
Ze zit nu op de bovenste trede van de zoldertrap en is van plan om daar voorlopig niet meer vanaf te komen.
Maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen... Heb daar alle vertrouwen in, gewoon met zijn tweeen de schouders er even onder zetten..

Maar daarnaast ben ik zooo blij dat we hem dan gisteren eindelijk mochten ophalen. hihi
=^.^=
pi_31495282
Geheheheheheh Hebben jullie daarnet ook Boris de Bull-dog gezien op SBS 6?
Wat een slimmerd was dat zeg

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_31495789
Wat leuk Miss B! Het zal vast wel goedkomen met de andere poes!
Enne snel fotootje plaatsen hoor!

Ik heb Boris de Bulldog helaas niet gezien...
pi_31495972
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef Beaker het volgende:
Geheheheheheh Hebben jullie daarnet ook Boris de Bull-dog gezien op SBS 6?
Wat een slimmerd was dat zeg

[afbeelding]

Ja , wat een geweldig beest vond ik dat. Zo'n lomperd met pit. Maar ik zou het niet in huis willen hebben

Frits en de caafjes

[ Bericht 25% gewijzigd door rena op 16-10-2005 21:23:56 ]
And you know I might
pi_31496520
Rena, ik heb er helemaal geen ervaring mee, maar ik hoop dat je iets vind om hem gezellig bij je te hebben 's avonds! Misschien komt het omdat ie nog jong is?

Obelix zegt nog ff Hallo!

pi_31497033
Obelix mag ik je ff lenen wat ben je een leukerd zeg
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_31502976

Zo ziet een envelop eruit als je iets wilt versturen dat je beschermen wil.
Als je een dagje weg bent geweest kom je erachter dat deze enveloppen ook DOOD moeten
De videoband die erin zat om te versturen is nog net heel... maar wát een slagveld had ons diertje weer gemaakt

Helaas vergeten van het enorme slagveld een foto te nemen
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 09:34:31 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31505492
hoi obelix

inkie, wat kost zo'n ren?
pi_31506201
Ik dacht iets van 10 euro per 1 set hekjes, ik gebruik 2 sets!

Hihi Xena en de envelop
pi_31515811
We hebben de bench bij Bommeles weggehaald, in 1 keer, zonder afwennen of zo, aangezien hij binnen niet meer sloopt, en hij vind het fijner om in zijn mand te slapen, dat is echt zo duidelijk, terwijl hij er een paar maanden geleden echt niet in wilde, nu ligt hij er echt vaak in.

Kijk en vergelijk : http://gallery.digitalepl(...)/10898/Bommel226.JPG
And you know I might
pi_31550136
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:54 schreef rena het volgende:
We hebben de bench bij Bommeles weggehaald, in 1 keer, zonder afwennen of zo, aangezien hij binnen niet meer sloopt, en hij vind het fijner om in zijn mand te slapen, dat is echt zo duidelijk, terwijl hij er een paar maanden geleden echt niet in wilde, nu ligt hij er echt vaak in.

hij is zo groot geworden!
pi_31550174
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:54 schreef rena het volgende:

Ach gossie....Obelix zijn pootje is nog niet ok
pi_31562829
Obelix kan weer zelf eten!! Zijn tandjes zijn weer redelijk aangegroeid, dus ik hoef hem niet meer elke paar uur te voeren
Verder heb ik de website van de caafcam vernieuwd
pi_31565348
Nou, het gaat al beter tussen Spetter en Smokey
Spetter verdraagt hem al wel in de buurt, maar hij moet niet te druk doen tegen haar, dan kan hij geblaas en getik verwachten.
Gisteren ook voor het eerst alleen thuis geweest en volgens mij heeft Spetter toen Smokey eens goed laten zien wie de baas was. Aangezien ik een klein plukje haar had gevonden van Smokey.

Hier zie je goed zijn blauwe ogen
=^.^=
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:17:31 #296
48233 Auticia
warriorette
pi_31567566
Wat een scheetje, Miss_B!
.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 22:42:19 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31568655
Prachtige ogen idd!!!
pi_31583027
Smokey

Wat is het hier druk tegenwoordig Waar is iedereen heen?
And you know I might
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:49:33 #300
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31583903
hier ben ik

Heb een tijdje niks laten horen, maar hier wast iig errug druk
De hondjes en poesjes zijn gister ein-de-lijk gechipt, hele optocht in 2 auto's naar de dierenarts Ze zijn gelijk gechecked en alles was prima volgens de dierenarts Gelijk gevraagt of zij nog iets wist wat we konden doen aan Pim, dies zo verschrikkelijk mager, maar zij vond hem er gewoon goed uitzien, hartje geluisterd enzo, ze had als enige probeeradvies ontwormen, als dat ook niks werd moesten we maar terug komen als we ons écht zorgen gingen maken (hij eet/drinkt/rent/wandeld/speelt genoeg, dus daar kon het niet aan liggen volgens haar) We zouden een keer bloed kunnen laten prikken en dat laten onderzoeken, maar was niet echt nodig volgens haar want alles was verder wel goed, dus we kijken het nog gewoon een tijdje aan
Dus gelijk maar voor iedereen weer ontworming meegenomen, is dat ook maar weer gebeurt

Helaas, nog maar iets meer dan een weekje, en dan gaat Dolfi dicht Maaaarr ik mag als het goed is gewoon terug komen volgend jaar Dus dan ga ik tot halverwege februari maar met mn ziel onder mn arm over straat zwerven ofzo
Met Nalu (het omgekeerde tuimelaartje ) gaat alles goed, het kleine jongetje heeft de naam Kite gekregen en ook met hem gaat alles goed
Ik heb een andere digicam gekocht hier op V&A en dies onderweg, dus ik moet wel ff flink testen volgende week even de laatste foto's maken

een van mn collega's had een verassing voor me ze had geregeld dat ik de 31e (mn laatste werkdag) met dolfijn op de foto mag, en aaien enzo dussssssssss ook daar komen nog foto's van

Verder had ik eigenlijk niet Met de andere beestjes gaat eigenlijk alles prima Alleen Omatjuh en Asterix moeten nog naar de dierenarts, Oma voor dr nageltjes, en Asterix gewoon voor een check

Non
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')