Ze zijn 1 geworden inmiddelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Er zijn nu twee Honden Fototopics open. Misschien kunnen ze gemerged?
Ik vond mijn titel beter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Is het een idee om ook nog even de topictitel te veranderen naar 'kittens geslachtsbepaling' of zo?
't Dekt prima de lading.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik vond mijn titel beter.Nu lijkt het net of mijn topic geopend is door zo'n greenpeace homo.
Ik heb haar een week of 3/4 geleden gevraagd om naast FHZ ook moderator op F&F te worden omdat Verbal om gezondheidsredenen wisselend aanwezig is.quote:
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb haar een week of 3/4 geleden gevraagd om naast FHZ ook moderator op F&F te worden omdat Verbal om gezondheidsredenen wisselend aanwezig is.
In overleg met de FA's uiteraard.
Dus doen we het nu gezellig met zijn 3tjes.
Er heeft een sticky gehangen en ze staat er nu bij in de faq.
Je mag me wel rechtstreeks aanspreken hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Vow het volgende:
[..]
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.
Als iemand vraagt een naam voor zijn konijn te bedenken en ik zeg "Kerstmenu", is dat zo erg? Kwets ik er iemand mee? Discriminatie? Het wordt in ieder geval promt door Tingelbell verwijderd.
Het is hoogstens een flauwe grap. Ik dacht dat er op Fok! wel iets kon.
Ik lees hier 2 nogal neerbuigende teksten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Vow het volgende:
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.
Dan wordt het hoog tijd dat je de faq van F&F eens leest, en de historie, en weet dat het erg flauw overkomt na een aantal jaar dit soort teksten. Onzin is toch echt ergens anders.quote:Als iemand vraagt een naam voor zijn konijn te bedenken en ik zeg "Kerstmenu", is dat zo erg? Kwets ik er iemand mee? Discriminatie?
En wéér tiep je haar naam ( met opzet ) foutquote:Het wordt in ieder geval promt door Tingelbell verwijderd.
Dan ligt toch echt aan jou.quote:Het is hoogstens een flauwe grap. Ik dacht dat er op Fok! wel iets kon.
Eentje. Dat het een briljant idee was om het klusforum permanent te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees hier 2 nogal neerbuigende teksten.
F&F is geen onderdeel van Fok?quote:Dan wordt het hoog tijd dat je de faq van F&F eens leest, en de historie, en weet dat het erg flauw overkomt na een aantal jaar dit soort teksten. Onzin is toch echt ergens anders.
quote:En wéér tiep je haar naam ( met opzet ) fout
Ik verbagger niks, maak alleen een luchtig grapje.quote:Dan ligt toch echt aan jou.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Vow je verbaggert niks en een luchtig grapje is misschien wel zomaar (te) snel weggehaald.
Als je al minstens 1334 keer dit soort ludiek bedoelde namen voorbij ziet komen, is het voor jou mss wel leuk, maar voor ons al niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:58 schreef Vow het volgende:
Als ludieke naam was kerstmenu best aardig vond ik.
Nou, hij was niet geheel en al inhoudelijk. Veel gescheld op schijthonden en dat werd zelfs tot Volkert van der Graaf doorgetrokken. Eigenlijk een beetje spijt van dat ik hem naar het overigens vriendelijke F&F had gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Verbal, wat is precies de bedoeling met Honden aan de riem in het Vondelpark!!!!
Ik wil daar graag reageren, het is toch een normaal draadje, of wat?
Rare foto's van je beest - Deel 2quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef Oblivion het volgende:
Rare foto's van je beest
Is hier een vervolg op?
Sorry had de jouwe niet gezien, komt in orde enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag deze op slot, hij is dubbel: [SC deel 32] Met een dikke pluim!
Thank youquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Sorry had de jouwe niet gezien, komt in orde enzo
Je was me net voor en UITERAARD wordt deze niet teruggezet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
wmb. wel. Mocht dat niet zo zijn kan een F&F-modje het weer terugzetten
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef kissa het volgende:
http://media.putfile.com/Mvi_8219
ff proberen![]()
Nu doe je exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Verbal het volgende:
Lieve Nuek, doe niet zo dramatisch zeg.
Je mag het van mij kinderachtig vinden, prima. Ter kennisgeving aangenomen.
Post lekker je orignele post dan maar, inclusief je stoere antwoord, begint de slowchat lekker opnieuw. Leef je uit, als jet het niet laten kan. Ik zal het laten staan.
Weltrusten.
V.
Niet per se, nee, en wellicht was ik daarin wat te voortvarend. Maar als je vervolgens geen zin hebt om dingen opnieuw te posten, dan niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nu doe je exact hetzelfde!
Het is niet mijn probleem als n.a.v. van een post van mij slowchat ontstaat. Dat is jouw zorg maar dat wil niet zeggen dat de oplossing gelijk ligt in het weghalen van de post die 'oorzaak' is.
Je doet er heel erg dramatisch over. Post gewoon opnieuw. Ik heb je in eerste instantie gevraagd die SC-lokker weg te laten, en hierboven heb ik gezegd dat je lekker moet doen waar je zin in hebt.quote:Het gaat hier niet om drama maar gewoon om principe.
'behandelen'. Er is een post van jou verwijderd in een heel ritsje SC. Was een fifty-fity-beslissing of ik jouw post weg moest halen. Kwartje viel de delete-kant op. Kan over getwist worden. Oplossing: opnieuw posten. Heeft niks met 'behandelen' te maken.quote:Als iemand jou op deze manier zou behandelen zou je dat ook niet leuk vinden of accepteren.
Mail MSN etc etc.. niet hier svp jullie stupide spelletjes spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:28 schreef Stali. het volgende:
Voor HarryS: Man, doe normaal! Ik ben stapel op Olleke!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:50 schreef barman het volgende:
Hoi Poesliefhebbers,
Eergisteren postte ik deze post in
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg *Poes* deel 2 over Belacheloos zwijgzame gedrag. Daarbij zetten ik net als Bluezz eerder had gedaan zijn posthistory neer en zijn profile om te zien of hij nog op Fok kwam.
Inmiddels is hij gisteren alweer op Fok geweest zonder iets te posten. Ik wil dat topic niet nodeloos kicken vandaar dat ik het hier meld.
Misschien was ik te bot met mijn voorstel het topic te laten rusten om teleurstellingen te voorkomen. Het is al een teleurstelling, nee, het is inmiddels een echt mysterie aan het worden. Wat kunnen we eraan doen om het te ontrafelen?
Hem blijven stalken en toch maar zijn topic volspammen met oproepen desnoods tot het een hele reeks is?
Of afwachten en steeds op zijn profile blijven klikken vol verbazing dat de vogel alweeer is gevlogen...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Dit past mss beter in FB van F&F.
Maar goed, ik had ook al zoiets van, je komt nog wel op fok, maar kennelijk geen zin meer, en om maar steeds te kicken op deze manier heeft ook geen zin idd.
Jammer... maar helaas
Ik heb het de hele middag verders in de gaten gehoudenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef tonja het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op Dat was dus een vriendin
..totaal verbaggerd.
Laat maar, het gebagger lijkt gestopt.
Jij moet wel heel eenzaam zijn om zo te reageren.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Bluez,
Aah en je blijft derin
Nog mijn innige dank voor de nachtsalvo´s hier, wat het was weet ik niet maar ik kwam niet meer bij! Ik ben lachend naar bed gegaan..ongelooflijk gewoon..
Thnks a lot!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |