Ze zijn 1 geworden inmiddelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Er zijn nu twee Honden Fototopics open. Misschien kunnen ze gemerged?
Ik vond mijn titel beter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Is het een idee om ook nog even de topictitel te veranderen naar 'kittens geslachtsbepaling' of zo?
't Dekt prima de lading.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik vond mijn titel beter.Nu lijkt het net of mijn topic geopend is door zo'n greenpeace homo.
Ik heb haar een week of 3/4 geleden gevraagd om naast FHZ ook moderator op F&F te worden omdat Verbal om gezondheidsredenen wisselend aanwezig is.quote:
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb haar een week of 3/4 geleden gevraagd om naast FHZ ook moderator op F&F te worden omdat Verbal om gezondheidsredenen wisselend aanwezig is.
In overleg met de FA's uiteraard.
Dus doen we het nu gezellig met zijn 3tjes.
Er heeft een sticky gehangen en ze staat er nu bij in de faq.
Je mag me wel rechtstreeks aanspreken hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Vow het volgende:
[..]
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.
Als iemand vraagt een naam voor zijn konijn te bedenken en ik zeg "Kerstmenu", is dat zo erg? Kwets ik er iemand mee? Discriminatie? Het wordt in ieder geval promt door Tingelbell verwijderd.
Het is hoogstens een flauwe grap. Ik dacht dat er op Fok! wel iets kon.
Ik lees hier 2 nogal neerbuigende teksten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Vow het volgende:
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.
Dan wordt het hoog tijd dat je de faq van F&F eens leest, en de historie, en weet dat het erg flauw overkomt na een aantal jaar dit soort teksten. Onzin is toch echt ergens anders.quote:Als iemand vraagt een naam voor zijn konijn te bedenken en ik zeg "Kerstmenu", is dat zo erg? Kwets ik er iemand mee? Discriminatie?
En wéér tiep je haar naam ( met opzet ) foutquote:Het wordt in ieder geval promt door Tingelbell verwijderd.
Dan ligt toch echt aan jou.quote:Het is hoogstens een flauwe grap. Ik dacht dat er op Fok! wel iets kon.
Eentje. Dat het een briljant idee was om het klusforum permanent te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees hier 2 nogal neerbuigende teksten.
F&F is geen onderdeel van Fok?quote:Dan wordt het hoog tijd dat je de faq van F&F eens leest, en de historie, en weet dat het erg flauw overkomt na een aantal jaar dit soort teksten. Onzin is toch echt ergens anders.
quote:En wéér tiep je haar naam ( met opzet ) fout
Ik verbagger niks, maak alleen een luchtig grapje.quote:Dan ligt toch echt aan jou.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Vow je verbaggert niks en een luchtig grapje is misschien wel zomaar (te) snel weggehaald.
Als je al minstens 1334 keer dit soort ludiek bedoelde namen voorbij ziet komen, is het voor jou mss wel leuk, maar voor ons al niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:58 schreef Vow het volgende:
Als ludieke naam was kerstmenu best aardig vond ik.
Nou, hij was niet geheel en al inhoudelijk. Veel gescheld op schijthonden en dat werd zelfs tot Volkert van der Graaf doorgetrokken. Eigenlijk een beetje spijt van dat ik hem naar het overigens vriendelijke F&F had gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Verbal, wat is precies de bedoeling met Honden aan de riem in het Vondelpark!!!!
Ik wil daar graag reageren, het is toch een normaal draadje, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |