Dat laatste topic durf ik niet eens te lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:31 schreef deedeetee het volgende:
mag ik ff mijn ongenoegen spuien over de flauwiteiten in het * kat met diarree * topic ?![]()
'k weet niet of ik daarvoor hier terecht kan
enne dit óók al
RoadKill... wat heb jij zoal geraakt?
Ik had iets belangrijkers te doen vandaag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef deedeetee het volgende:
Gelukkig is Dirkh erg goed in het dichtgooien van dat soort onzin![]()
Maar waar zijn Bluezz en Verbal![]()
ow ik dacht dat jullie ploegendienst hadden ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets belangrijkers te doen vandaag.
Sommige mods hebben zelfs een leven.
Tuurlijk, het zou niet best zijn als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets belangrijkers te doen vandaag.
Sommige mods hebben zelfs een leven.
Nee hoor we hebben geen ploegendienst, maar gelukkig kunnen andere mods ook een handje helpen/ingrijpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jullie ploegendienst hadden ofzo![]()
misverstand dus![]()
Lukt het al?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb weer eens wat raars
ik wilde reageren in dat papegaai te koop topic, maar iedere keer als ik het aanklik vlieg ik volautomatisch het topic weer uit.
kan iemand me dat uitleggen?
Na 24 uur kan je post niet meer wijzigen, geloof ik. Je kan natuurlijk de foto verwijderen van de plaats waar je hem upgeload hebtquote:Op maandag 4 april 2005 11:46 schreef kissa het volgende:
Hoe kan ik een foto verwijderen die ik geplaatst heb?
Of kan dat niet?
Ok dan.quote:Op maandag 4 april 2005 15:18 schreef kissa het volgende:
Tsja, TS zegt duidelijk dat foto's niet de bedoeling zijn, dus van mij mag de foto weg![]()
Wat was dan je reactie? in mijn topic heaven7?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Zeg bluezz, doe het dan ook goed weet je, verwijder dan ook die ge-ediite reactie van mij want nu krijg je dit gezeik weer! (Dat Emmy dus denkt dat het een kutopmerking was, dankzij jou).
Ik haal alles wat offtopic is zoveel mogelijk weg, niet alleen bij jou, om de topics schoon te houden.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik zei dat TS niet zo moest steigeren, leuke woorspelingInclusief smiley dus, ofwel het was een grapje.
En Bluezz, als je het zo ongepast vindt had je het dus beter kunnen verwijderen en dankzij jouw "onzinnige uilokkende reactie" wordt uiteraard gedacht dat het enorm negatief was. En terecht ook. Maar dat was dus absoluut niet zo.
Dat was niet aan de eerste reaktie te zien van ymme.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:35 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik vind dat ze best mag weten wat ik zei hoor, het was verdorie echt geen kutopmerking!
Overigens weet jij niet (bluezz dus) dat wij allang weer redelijk leuk gemaild hebben een tijdje terug.
Nee, omdat jij de reactie van heaven7 had verwijderd, en ik dus alleen het geen zag staan waarom het verwijderd was. Dus ging ik er eigenlijk vanuit, dat het geen leuke reactie was.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was niet aan de eerste reaktie te zien van ymme.
Maar goed.
Hopelijk gaat het dan nu echt beter en wordt er niet uitgedaagd.
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 11:46 schreef heaven7 het volgende:
Deze opmerking werkte NIET als een rode lap op een stier bij Emmy (dat merk je nu toch?) maar jouw opmerking erbij juist wel! Omdat ze niet kon lezen wat er oorspronkelijk stond.
En ik vind het een beetje hypocriet om die eerste ge-editte opmerking wel te laten staan en mijn verduidelijking, dat het een grapje was en niet vervelend bedoeld, weghaalt. Geen wonder dat het verkeerd wordt begrepen en is het dus in dit geval jouw schuld ja.
het ik absoluut geen moeite mee hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 11:55 schreef ymme het volgende:
Modjes kunnen natuurlijik niet eens een keer een foutje toegeven.
Ik ging er niet van uit dat het deze keer leuk bedoeld wasquote:Goed terecht dat je oftopic dingen verwijderd. Maar als er daardoor misverstanden ontstaan, is het ook een klein beetje een foutje van jou Bluezz
Hij is niet weggehaald, hij is gesloten, omdat er elders op het forum al een dergelijk topic loopt en het handiger is om de discussie niet twee keer te voeren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
Mag ik even weten waarom mijn thread over muizen is weg gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |