wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
mag de titel ff aangepast worden: Het schaatsen is weer voorbij!! ze zijn helemaal nog niet klaar.
aankomend weekend is de afsluiting van het marathon seizoen, de finale in Heerenveen en zondag is ook nog eens het NK ploegenachtervolging.quote:
och jee komt toch niet meer op tv mag ik hopenquote:Op donderdag 10 maart 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aankomend weekend is de afsluiting van het marathon seizoen, de finale in Heerenveen en zondag is ook nog eens het NK ploegenachtervolging.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 02:07 schreef mitt het volgende:
[..]
och jee komt toch niet meer op tv mag ik hopen
quote:Op donderdag 10 maart 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor die marathon geef ik het zelfs nog wel een kans
bang voor nachtmerries over marathons met Henk Angenent? Of Miel Rozendaal. Die enge Michaud?quote:
Zal het aanpassen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:36 schreef LuNaTiC het volgende:
K-1 World Grand Prix 2004: Final Elimination (25 september)
ik heb daar ook al een topicreport aangemaakt, maar weet niet of het eigenlijk hier moest, dus dan maar dubbel
kan de topictitel worden veranderd naar ' [K-1] Algemeen' oid? Het topic was eigenlijk bedoeld voor de final eliminations en hoofdtoernooi maar misschien is het handig om het topic voort te zetten als algemeen topic
wanneer wou je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef JPM01 het volgende:
[F1] Bahrein verwachtingen
mag ik nog wel een mooiere OP maken en een topic openen??
zie =====> [F1] Grand prix van Maleisie 2005, Kuala Lumpur
tegen het weekend aan, maak ik het altijdquote:
okequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:09 schreef JPM01 het volgende:
[..]
tegen het weekend aan, maak ik het altijd![]()
Jij hier MUUS.quote:
in Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef At_Fundum het volgende:
Wordt een fijne modemkiller dit topic. en vast en zeker goed bezocht!
Niet de grootste prestaties behaald, maar behoorde zeker tot de top:
Daniëlle Overgaag
Done.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef At_Fundum het volgende:
In dit bericht van mij:
[..]
in Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!
staan twee plaatjes die nu een password pop-up geven, aangezien ik niet meer in het bericht kan wijzigen, zou een van jullie twee de verwijzingen kunnen verwijderen, want het is vrij irritant.![]()
je mag er natuurlijk ook een nieuw plaatje van Daniëlle bij zetten![]()
![]()
Je hebt mijn zegen hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:26 schreef Remzz het volgende:
Ok het is wel erg vroeg maar is het misschien een idee om nu al een Olympische winterspelen topic te openen? Ik heb net namelijk ergens alle genomieerden tot nu toe al gezien en dan kunnen we alvast gaan kijken waar we dit jaat de medailles halen of mislopen.
Zakt het topic weg, dan weet je ook dat het misschien wat vroeg is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Oww k
Maak ik vanavond wel een leuke OP
hier gaat het foutquote:
Ah oww k. Vroeg het me gwoon ff afquote:Op zondag 3 april 2005 16:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Pfaf daar even de tijd voor neemt en een mooi deeltje twee opent
Correct. Gisteren voetbal en vanmiddag Vlaanderen, dus nog geen tijd voor gehad en het is vrij veel werk. Zal er meteen mee beginnen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Pfaf daar even de tijd voor neemt en een mooi deeltje twee opent
Voel je niet verplicht he, dan wachten we maarquote:Op zondag 3 april 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Correct. Gisteren voetbal en vanmiddag Vlaanderen, dus nog geen tijd voor gehad en het is vrij veel werk. Zal er meteen mee beginnen.
Iddquote:Op zondag 3 april 2005 18:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht he, dan wachten we maar
begin je nu al te klagen, wacht maar tot het stormloopt en je alles mag tellenquote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nu op helft en heb al Ctrl-c Crtl-v RSI.
Vragen om .....quote:Op maandag 4 april 2005 10:47 schreef JPM01 het volgende:
Walter_Sobchak kan die geen ban krijgen??
[F1] Gulf Air Bahrain Grand prix, Manama - deel 2
hij loopt constant te zeiken![]()
ik zal hem maar het vuur aan de schenen leggen, hij voegt niks toequote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vragen om .....
En die post die jij aangeeft, daar zie ik niet veel verkeerds in hoor. Als hij je zo irriteert, reageer dan gewoon niet op hem. Tevens: waar twee "vechten", hebben er twee schuld ...
Genoeg wijsheid zo voor de maandagochtend.
apart, dacht dat er ook wel zo'n topic was.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:53 schreef Atreidez het volgende:
Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
Is hier ooit een vervolg op gekomen of is de serie doorgegaan onder een andere titel die ik nu niet kan vinden? Ik mis een topic waar we de dagelijkse beslommeringen en kleine artikeltjes in kwijt kunnen op het gebied van F1
zjroentjequote:Op maandag 11 april 2005 23:35 schreef Juan Zueco het volgende:
[Tannas] Gok mee en red Juan z'n tennismanager #5 R64
Deze kan dicht mitt.
J.
Gemergerd. Nu in Duiksport: Het Nieuwe Duikseizoen 2005quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje, Scubagirl (http://forum.fok.nl/user/history/116418) had van de week een topic geopend over duiken. Maar dat is nu niet meer terug te vinden. Nu heb ik een hele klein vermoeden omdat het richting spam neeg (neigde?) maar meestal gaat er dan een slotje op. Weten jullie mss waar dat topic gebleven is? Er is gisteren nog in gepost door scubagirl en stinkie oa.
Gefixed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:21 schreef placebeau het volgende:
Een spammert komt volk ronselen bij onze Wielerprono #1 (ideetje)
wat doe je hier dan ook om deze tijdquote:
En lui!.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:18 schreef placebeau het volgende:
En dan durven ze nog zeggen dat Limburgers traag zijn.
Die kans is er wel maar ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:49 schreef MaRySe het volgende:
Is er een triathlon topic?
O nee, ik doe niet aan triathlon of zo. Maar die miste ik gewoon een beetjequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Die kans is er wel maar ik kan hem niet vinden.
Dus als je een nieuw topic erover wilt openen, be my guest
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:is er dan toevallig een 10kamp topic?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Deze mag wel dicht, ik was weer eens te laat...
Giro d'Italia #5
melde Golfer dat jij daar werk van had gemaakt, nu kwam k net weer inemand tegen die zijn of haar acount gebruikt te promotie van die site: http://forum.fok.nl/user/history/117191quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
k wil niet de klikspaan gaan uithangen ofzo maar k denk dat Blikvanger een beetje zn eigen site aan t promoten is ofzo. Misschien kunnen jullie t even doorspelen naar de FA's ofzo dat er ff opgelet wordt;
in VBL: Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet en [Centraal] Arsenal-topic, #6 en Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter en er is meer volgens mij
en in SPT: Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
volgens mij was het topic dat nu open is een stuk eerder en werd en er volop in gepost. Dan kan het gewoon niet om die te sluiten omdat die andere toch wel een mooiere OP heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef McCarthy het volgende:
Er waren 2 grote prijs van europa [F1] topics en hoeweel de een eerder was was de andere OP wel veel mooier, waren jullie nou echt niet zo relax om die ander met die mooie OP open te laten?
Het gaat om de reacties.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Vow het volgende:
Waarom is Is Amelie Mauresmo een vent? dicht?
Het gaat over sportmensen toch?
En als dit niet mag in EO SPT-forum doe je hem toch naar GC bijvoorbeeld?
Ga je de faq van B&H overnemen ofzo? Alleen maar lieve en aardige berichtjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Het gaat om de reacties.
en bovendien was Hingis nogal kinderachtig in die tijd en zei ze nogal eens wat rare dingen. Mauresmo is lesbisch en ziet er mannelijk uit, maar aan zo'n bashtopic hebben we toch niks?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef popolon het volgende:
Kan iemand de topictitel even van IV XIV maken in het magistrale NBA topic.
bvd.
We zijn bij 9 vriend! En 9 is altijd nog IX! Ik vergistte me, maar het is geen topic nummer 14.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef popolon het volgende:
Kan iemand de topictitel even van IV XIV maken in het magistrale NBA topic.
bvd.
Verander em toch maar ff naar 9.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef mitt het volgende:
14 is wel een mooi getal.
Sir.quote:
quote:
Ja dit was de laatste keerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Liever niet wat mij betreft.
Hou het maar kunstmatig hoog.
Leuk plan, open er één!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef popolon het volgende:
Is er trouwens al een soort van Mooie sportfoto's topic?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:02 schreef Mark het volgende:
AAAARGH, foutje! Kan [TOURNAMENT] The King of Pop - nominaties! naar MUZ en eventuele reacties verwijderd worden????? Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef placebeau het volgende:
Beste moderaters,
Het is natuurlijk Eddy Merckx, niet Eddy Merckx
Ik schaam me diep.
Ah, ik begrijp het hoor Pilatus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef mitt het volgende:
we kunnen verder niks voor jullie betekenen, helaas.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Coelho het volgende:
Beste Sportmods,
Kunnen jullie eens naar dit: Kan Het-Grote-Online-Gok-topic naar Sport aub? topic kijken en jullie verantwoordelijkheid nemen als rechtgeaarde sportliefhebbers (en alles wat direct of indirect aan sport gelieërd is)?
Geheel onverwachts en tegen het gevoel van vele sportbet- en pokerliefhebbers in zijn deze topicreeksen verplaatst naar UVT, daar waar ze al sinds mensheugenis in WGR stonden. Wij voelen ons in UVT niet thuis, tussen topics als "stappen in Nijmegen" en "hoe vouw ik een lekkere joint"....
Als we dan toch verhuisd moeten worden, dan willen we allen graag in SPT ondergebracht worden, daar waar de sportbets toch op gebaseerd zijn en zelfs Eurosport zendt tegenwoordig poker uit. Nogmaals: Willen jullie als SPT-mods jullie verantwoordelijkheid nemen en deze twee ZEER GOEDLOPENDE TOPICREEKSEN claimen bij jullie concullega's van UVT? Vele sportminded users zullen u dankbaar zijn!!
Nee hoor.quote:
Blijkbaar wel, als de users het voor het zeggen hadden gehad waren we al 12 uur in SPTquote:
Wat ons betreft mogen jullie best hierheen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als de users het voor het zeggen hadden gehad waren we al 12 uur in SPT
Maar het is toch van de gekke dat jullie niets in te brengen hebben bij de andere mods? Ik bedoel, als jullie ons met open armen ontvangen, wat is dan het probleem om het topic NIET te kunnen verplaatsen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat ons betreft mogen jullie best hierheen.
De mods van UVT willen het in UVT houden, en de FA's (in dit geval nikky) zijn het daarmee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Maar het is toch van de gekke dat jullie niets in te brengen hebben bij de andere mods? Ik bedoel, als jullie ons met open armen ontvangen, wat is dan het probleem om het topic NIET te kunnen verplaatsen?
(zijn jullie ook van het gezeur af)
Weet je waarom ze het daar willen houden?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De mods van UVT willen het in UVT houden, en de FA's (in dit geval nikky) zijn het daarmee eens.
Omdat zij vinden dat het in UVT hoort.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:13 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Weet je waarom ze het daar willen houden?
Wrong: het juiste antwoord staat boven jouw post..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Omdat zij vinden dat het in UVT hoort.
Zou goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Wrong: het juiste antwoord staat boven jouw post..
quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Mr.J het volgende:
Yo!
Kan iemand in mijn OP van [centraal] BodyBuilding-Topic deel 12 de link naar 'voedingsschema.doc' veranderen in 'voedingsschema.xls'?
Tnx!
het beste wat jullie als groep kunnen doen is een mailtje sturen met goede argumenten. (forum.fok.nl dus)quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef Coelho het volgende:
@zjroentje en mitt: Hebben jullie geen rechten in UVT? In dat geval kunnen we gewoon de volgende reeks van beide topics in SPT openen, want dan hebben de UVT mods daar ook geen rechten en blijven ze gewoon staan.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef popolon het volgende:
Ze gokken in dat topic op sport, maar wat er besproken wordt heeft werkelijk niets met sport te maken, sterker nog, 't is een grote slowchat met irritant veel smilie-posts.
Sommigen hebben pas voor het eerst damestennis gezien bijv. om maar te zwijgen over andere 'sportkennis' die af en toe langs komt
Van mij mag het maar 't hoort niet in sport thuis, 't is een hobbie/verslaving.
Nu ik hier toch toevallig langskomquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef JPM01 het volgende:
Formule 1 2005 Nieuwtjes e.d. [deel 7]
kan 2004 hier uit de topic titel gehaalt worden.., tis al ver in 2005![]()
dit lijkt op een verkapte solicitatiequote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef popolon het volgende:
Ze gokken in dat topic op sport, maar wat er besproken wordt heeft werkelijk niets met sport te maken, sterker nog, 't is een grote slowchat met irritant veel smilie-posts.
Sommigen hebben pas voor het eerst damestennis gezien bijv. om maar te zwijgen over andere 'sportkennis' die af en toe langs komt
Van mij mag het maar 't hoort niet in sport thuis, 't is een hobbie/verslaving.
Heb het al te druk met 1 forumquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit lijkt op een verkapte solicitatie
quote:
Mooi.quote:
ja dat is inderdaad het probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef SCH het volgende:
Ik was al bang dat het dubbel was mitt, maar hoe had ik dat moeten vinden zonder zoek?
graag gedaan mag ik nu hier blauw worden bij VBL mag dat niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad het probleem.
De meeste nieuwe topics laat ik gewoon open, behalve als het bestaande topic al in de lijst staat of als linkje wordt gegeven. En dat deed rubbereend nu
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef pfaf het volgende:
Of gewoon even hier melden, meestal vind iemand binnen no-time het oude topic.
...???... daarmee wilde ik aangeven dat het een vraag is zoiets alsquote:
oke, gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:03 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
...???... daarmee wilde ik aangeven dat het een vraag is zoiets als
" welke moet ik nemen?" / "welke is beter?"
Maar haal dat vraagteken gedeelte maar weg dan als het voor meer verwarring zorgt.
dus bokspaal / boks "man" (aanraders tips ervaringen)
nou deze OP kan er net vanaf.quote:
Dat topic was, zoals je aangaf, alleen bedoeld voor het zoeken van een shirt. En dat zien we niet zo graag in dit forum.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef prinsrob het volgende:
Waarom is mijn hurlingtopic dicht? Het is een toffe sport en er was nog geen centrale reeks voor.
Nouja, wel in eerste instantie, want ik wil graag zo'n shirt en ik ben niet zo'n topicopener, maar ik kan me voorstellen dat er andere mensen iets over hurling kwijt willen en daar niet op zouden komen zonder dat ze dit topic zien :-). Het lijkt me geen kwaad kunnen dit topic langzaam naar beneden te laten zakken als er geen vraag naar is :-).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat topic was, zoals je aangaf, alleen bedoeld voor het zoeken van een shirt. En dat zien we niet zo graag in dit forum.
thnxquote:Maar goed, je kan wel een heel nieuw topic openen, dus gooi ik 'm wel weer open.
mitt & Zjroentje beunen bij in Onzin ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand ff de topictitel van het GPD aanpassen? Mogen jullie zeker niet ofwel? Maar ik geef toestemming.
De GPD [Deel CCCLXXXV] Met z'n allen pret in het waterbed!
De GPD [Deel CCCLXXXV] - Boogerd wint de Tour!
Maak er zo maar iets van, bedenk maar iets.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij staat toch gewoon ergens bovenaan nu
Dit soort privé-ruzies moeten ze ook maar privé houden. Ik geloof niet dat Fok! hiervoor bedoeld is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef At_Fundum het volgende:
Waterpolowatjes!!! ; ziet er niet helemaal gezond uit
Er zijn toch altijd subforums voor OS'enquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:38 schreef Mark het volgende:
Lijkt me prima, kunnen we weer per sport topics openen![]()
Exact, en anders krijg je ook een enorme wildgroei aan OWS - topics in Sport.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:38 schreef Mark het volgende:
Lijkt me prima, kunnen we weer per sport topics openen![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:10 schreef zjroentje het volgende:
Zal het eens vragen achter de schermen.
Oke, maar dan is het nog heel ver weg, zeker voor een fora.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef Mark het volgende:
Het is geen jaar, maar nog een goed half jaar (204 dagen)
En dat is dus ook zo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:12 schreef mitt het volgende:
Lijkt mij een beetje te vroeg om te vragen, dat zullen de hoge piefen achter de schermen ook wel beamen.
bij lange niet genoeg om een eigen subforum te beginnen hoor. Bovendien zal het Big Brother forum ongetwijfeld beter gaan lopen zodra het eenmaal begonnen is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:59 schreef NRH het volgende:
Ik vroeg me af waarom Wielrennen geen eigen subforum krijgt, er lijken hier zo veel wielerfans te zijn en er worden de laatste tijd steeds meer topics geopend over wielrennen. Als je bedenkt dat Big Brother 5 een eigen subforum krijgt, zou wielrennen dat ook wel verdienen. Wel zo overzichtelijk.
Ik kwam toch nooit in Tour-topics, daar was je nog zo boos over.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij dan even 1 topic opent in KLB, maar niet elk topic over de Tour gaat vernaggelen met zijn geeikel.
als je niet gereageerd komt ie er toch ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij dan even 1 topic opent in KLB, maar niet elk topic over de Tour gaat vernaggelen met zijn geeikel.
Tuurlijk joh, blijf vooral vriendjes met die engerd.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:54 schreef mitt het volgende:
[..]
als je niet gereageerd komt ie er toch ook niet.
Hij vindt het prettig om te irriteren, maar daar hoef ik jou toch ook niks over te vertellen
Lees je wel mee hier of kom je alleen langs zodra er wat te trollen valt.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, blijf vooral vriendjes met die engerd.![]()
Ik lees alles en zolang CMT met zijn rassentheorieen gewoon mag posten op Fok heb ik niet zoveel op met de moderating hier. Gek he.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Lees je wel mee hier of kom je alleen langs zodra er wat te trollen valt.
Alleen het laatste kennelijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Lees je wel mee hier of kom je alleen langs zodra er wat te trollen valt.
Waar heb je het nu weer over? Weer ongefundeerd geblaat zoals altijd?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees alles en zolang CMT met zijn rassentheorieen gewoon mag posten op Fok heb ik niet zoveel op met de moderating hier. Gek he.
Ingeschrevenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:12 schreef pfaf het volgende:
http://www.maria-middelar(...)l.htm#Inschrijvingen
Of doe ff volwassen met z'n allen hè, zeur toch niet zo.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee dat is niet heel gek. Jij bent graag van de klagerige en de slachtoffer-rol zoeken. Zo'n winnaars mentaliteit komt op jou natuurlijk enorm onredelijk en frustrerend over. Dus nee, ik vind het niet heel gek dat je dan woest wordt.
Je hebt iemand anders nodig om je punt te maken?quote:
Wat jij wil jongen, succes ermee, ik blijf posten zoals ik dat doequote:Op maandag 25 juli 2005 10:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, het valt kennelijk meer mensen op dat jouw post een en al frustratie zijn, zonder enige inhoud.
Je hebt helemaal geen gedegen kritiek. Je loopt gewoon te trollen. Als er iemand op de persoon aan het spelen is dan ben jij het overigens wel. Dus hang nu niet de onschuldige relnicht uit.
Je bent en blijft een eeuwig gefrustreerd mannetje, je bent nu wederom uitgeluld. Je doet maar, je bent de zwakste schakel. Alweer. Doei.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen, succes ermee, ik blijf posten zoals ik dat doe![]()
Hoe oud was jij toen Joop de tour won?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent en blijft een eeuwig gefrustreerd mannetje, je bent nu wederom uitgeluld. Je doet maar, je bent de zwakste schakel. Alweer. Doei.
quote:
En je hebt geen verstand van wielrennen.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent en blijft een eeuwig gefrustreerd mannetje, je bent nu wederom uitgeluld. Je doet maar, je bent de zwakste schakel. Alweer. Doei.
Inderdaad, en dat zegt er verstand van te hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je vraag over Bert Oosterbosch is al beantwoord trouwen.
Jij hebt er in elk geval geen verstand van.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat zegt er verstand van te hebben![]()
Graag - mijn scherm wordt alweer smerig van het communiceren met iemand die er akelige rassentheorieen op nahoudt.quote:
Hoezo ongefundeerd? Jij staat niet achter je eigen posts?quote:Op maandag 25 juli 2005 10:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH weer met zijn ongefundeerde laster. Kan daar niet eens wat aan gedaan worden?
Jij bent ongefundeerde laster aan het verspreiden. Omdat begrijpend lezen niet voor je is weggelegd en omdat je constant op misselijke wijze woorden van andere users aan het verdraaien bent.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo ongefundeerd? Jij staat niet achter je eigen posts?
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:30 schreef zjroentje het volgende:
Mooi. En stoppen we er dus echt mee.
Eigenlijk wel, maar we laten het zo hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:51 schreef popolon het volgende:
NHL - Season 2005/2006 - Deel 2
Is eigenlijk deel 1.
Is #134 ook genoeg?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:48 schreef APK het volgende:
Mogen wij #179 ofzo in de topic-titel?
Wedden op sport # 134 (Psst Chelsea en Barcelona!)
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:57 schreef steve2003 het volgende:
mag de fok! Knok! Ploeg nou in sport of niet?
( De Fok! Knok! Ploeg! )
quote:
jammer van de OPquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Paxlie het volgende:
[centraal] Pro-Wrestling topic #4
mag dicht
die heb ik gekopieerd naar het andere topicquote:
maar staat niet in de OP.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die heb ik gekopieerd naar het andere topic
dat heet toch spammen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kan de TT van Wedden op sport #138: Mede mogelijk gemaakt door Samsung verandert worden in "Wedden op sport #138: Nu ook op www.sportwedden.tk', om het daar opgerichte forum over wedden op sport wat meer te promoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |