Ze ziet er uit en beweegt als een man ja. Zouden ze dat testen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:15 schreef Troel het volgende:
Ze is lesbisch, maar wel een vrouw. Ze loopt ook mannelijk enzo, maar ze is echt een vrouw.
Overigens wordt dat getest bij de toernooien.. DNA ofzo iets.
Martina had verloren ofzo en vond het nodig om een opmerking te maken. Deed ze wel vaker. Ze heeft daarna haar opmerking teruggenomen en gezegd dat ze vast gelukkig was met haar vriend, terwijl ze wist dat Amelie een vriendin had ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:17 schreef Vow het volgende:
[..]
Ze ziet er uit en beweegt als een man ja. Zouden ze dat testen?
Ik ben wel benieuwd wat dat nou was met Martina Hingis dan.
Ik denk dat ik het gevonden hebquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Martina had verloren ofzo en vond het nodig om een opmerking te maken. Deed ze wel vaker. Ze heeft daarna haar opmerking teruggenomen en gezegd dat ze vast gelukkig was met haar vriend, terwijl ze wist dat Amelie een vriendin had ofzo.
Jaren terug, toen Amelie net nieuw was zeg maar.
bronquote:
Hingis was quoted as saying in a German-language news conference on Thursday: "She travels with her girlfriend, she is half a man."
German reporters said Hingis's exact words were: "Sie ist ein halber Mann" -- she is half man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |