quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Deze mag wel dicht, ik was weer eens te laat...
Giro d'Italia #5
melde Golfer dat jij daar werk van had gemaakt, nu kwam k net weer inemand tegen die zijn of haar acount gebruikt te promotie van die site: http://forum.fok.nl/user/history/117191quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
k wil niet de klikspaan gaan uithangen ofzo maar k denk dat Blikvanger een beetje zn eigen site aan t promoten is ofzo. Misschien kunnen jullie t even doorspelen naar de FA's ofzo dat er ff opgelet wordt;
in VBL: Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet en [Centraal] Arsenal-topic, #6 en Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter en er is meer volgens mij
en in SPT: Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
volgens mij was het topic dat nu open is een stuk eerder en werd en er volop in gepost. Dan kan het gewoon niet om die te sluiten omdat die andere toch wel een mooiere OP heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef McCarthy het volgende:
Er waren 2 grote prijs van europa [F1] topics en hoeweel de een eerder was was de andere OP wel veel mooier, waren jullie nou echt niet zo relax om die ander met die mooie OP open te laten?
Het gaat om de reacties.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Vow het volgende:
Waarom is Is Amelie Mauresmo een vent? dicht?
Het gaat over sportmensen toch?
En als dit niet mag in EO SPT-forum doe je hem toch naar GC bijvoorbeeld?
Ga je de faq van B&H overnemen ofzo? Alleen maar lieve en aardige berichtjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Het gaat om de reacties.
en bovendien was Hingis nogal kinderachtig in die tijd en zei ze nogal eens wat rare dingen. Mauresmo is lesbisch en ziet er mannelijk uit, maar aan zo'n bashtopic hebben we toch niks?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef popolon het volgende:
Kan iemand de topictitel even van IV XIV maken in het magistrale NBA topic.
bvd.
We zijn bij 9 vriend! En 9 is altijd nog IX! Ik vergistte me, maar het is geen topic nummer 14.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef popolon het volgende:
Kan iemand de topictitel even van IV XIV maken in het magistrale NBA topic.
bvd.
Verander em toch maar ff naar 9.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef mitt het volgende:
14 is wel een mooi getal.
Sir.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |