Ga je de faq van B&H overnemen ofzo? Alleen maar lieve en aardige berichtjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Het gaat om de reacties.
en bovendien was Hingis nogal kinderachtig in die tijd en zei ze nogal eens wat rare dingen. Mauresmo is lesbisch en ziet er mannelijk uit, maar aan zo'n bashtopic hebben we toch niks?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef popolon het volgende:
Kan iemand de topictitel even van IV XIV maken in het magistrale NBA topic.
bvd.
We zijn bij 9 vriend! En 9 is altijd nog IX! Ik vergistte me, maar het is geen topic nummer 14.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:16 schreef popolon het volgende:
Kan iemand de topictitel even van IV XIV maken in het magistrale NBA topic.
bvd.
Verander em toch maar ff naar 9.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef mitt het volgende:
14 is wel een mooi getal.
Sir.quote:
quote:
Ja dit was de laatste keerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Liever niet wat mij betreft.
Hou het maar kunstmatig hoog.
Leuk plan, open er één!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef popolon het volgende:
Is er trouwens al een soort van Mooie sportfoto's topic?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:02 schreef Mark het volgende:
AAAARGH, foutje! Kan [TOURNAMENT] The King of Pop - nominaties! naar MUZ en eventuele reacties verwijderd worden????? Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef placebeau het volgende:
Beste moderaters,
Het is natuurlijk Eddy Merckx, niet Eddy Merckx
Ik schaam me diep.
Ah, ik begrijp het hoor Pilatus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef mitt het volgende:
we kunnen verder niks voor jullie betekenen, helaas.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Coelho het volgende:
Beste Sportmods,
Kunnen jullie eens naar dit: Kan Het-Grote-Online-Gok-topic naar Sport aub? topic kijken en jullie verantwoordelijkheid nemen als rechtgeaarde sportliefhebbers (en alles wat direct of indirect aan sport gelieërd is)?
Geheel onverwachts en tegen het gevoel van vele sportbet- en pokerliefhebbers in zijn deze topicreeksen verplaatst naar UVT, daar waar ze al sinds mensheugenis in WGR stonden. Wij voelen ons in UVT niet thuis, tussen topics als "stappen in Nijmegen" en "hoe vouw ik een lekkere joint"....
Als we dan toch verhuisd moeten worden, dan willen we allen graag in SPT ondergebracht worden, daar waar de sportbets toch op gebaseerd zijn en zelfs Eurosport zendt tegenwoordig poker uit. Nogmaals: Willen jullie als SPT-mods jullie verantwoordelijkheid nemen en deze twee ZEER GOEDLOPENDE TOPICREEKSEN claimen bij jullie concullega's van UVT? Vele sportminded users zullen u dankbaar zijn!!
Nee hoor.quote:
Blijkbaar wel, als de users het voor het zeggen hadden gehad waren we al 12 uur in SPTquote:
Wat ons betreft mogen jullie best hierheen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als de users het voor het zeggen hadden gehad waren we al 12 uur in SPT
Maar het is toch van de gekke dat jullie niets in te brengen hebben bij de andere mods? Ik bedoel, als jullie ons met open armen ontvangen, wat is dan het probleem om het topic NIET te kunnen verplaatsen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat ons betreft mogen jullie best hierheen.
De mods van UVT willen het in UVT houden, en de FA's (in dit geval nikky) zijn het daarmee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Maar het is toch van de gekke dat jullie niets in te brengen hebben bij de andere mods? Ik bedoel, als jullie ons met open armen ontvangen, wat is dan het probleem om het topic NIET te kunnen verplaatsen?
(zijn jullie ook van het gezeur af)
Weet je waarom ze het daar willen houden?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De mods van UVT willen het in UVT houden, en de FA's (in dit geval nikky) zijn het daarmee eens.
Omdat zij vinden dat het in UVT hoort.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:13 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Weet je waarom ze het daar willen houden?
Wrong: het juiste antwoord staat boven jouw post..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Omdat zij vinden dat het in UVT hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |