Neh. Robbie heeft totaal geen succes in Amerika.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Zanderrr:
Ik nomineer Justin Timberlake. Niet dat ik die zelf nou zo goed vind, maar "50.000.000 Justin fans can't be wrong". Robbie W. lijkt me idd ook een geschikte kandidaat.
ach ja , dan zou je Usher en R.Kelly net zo goed kunnen nomineren want die hebben beide internationaal succes en ook meerdere hits gescoord.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:38 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Robbie heeft totaal geen succes in Amerika.
Ja, alleen waar trek je dan de grens tussen Pop en hedendaagse R&B?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach ja , dan zou je Usher en R.Kelly net zo goed kunnen nomineren want die hebben beide internationaal succes en ook meerdere hits gescoord.
Vork nomineert Ali B.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:46 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk is er niet echt meer een mannelijke ster die niet uit de media weg te slaan is, behalve Ali B. Hoe hard men ook z'n best doet, je komt er maar moeilijk vanaf.
Pop is een verzamelnaam voor muziek die algemeen toegankelijk is , als je een gemmiddelde platenzaak in loopt staat michael jackson ook bij de R&B staan ipv de pop , mj word op de grootste muzieksites zelfs de king of pop genoemd terwijl znn genre r&B is. die grens is enorm moeilijk te trekken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, alleen waar trek je dan de grens tussen Pop en hedendaagse R&B?
*kuch*quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:51 schreef Beathoven het volgende:
Ok, dan nomineer ik Bono (van U2 red.). Volgens mij wereldwijd wel bekend en zet zich daarnaast ook actief in voor een hoop goede doelen.
quote:Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat
Maar Micheal Jackson heeft meerdere stijlen en iemand als Usher of R Kelly zie ik niet zo snel afwijken of nieuwe dingen proberen. Ik denk dat je als King of Pop ook een zekere vorm van vernieuwing moet bevatten, een eigen stijl moet hebben en ook naast een markante persoonlijkheid een inspriratiebron moet zijn voor vele artiesten en fans en dat was Micheal Jackson meer dan de bovengenoemde figuren ooit zijn geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Pop is een verzamelnaam voor muziek die algemeen toegankelijk is , als je een gemmiddelde platenzaak in loopt staat michael jackson ook bij de R&B staan ipv de pop , mj word op de grootste muzieksites zelfs de king of pop genoemd terwijl znn genre r&B is. die grens is enorm moeilijk te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |