Neh. Robbie heeft totaal geen succes in Amerika.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Zanderrr:
Ik nomineer Justin Timberlake. Niet dat ik die zelf nou zo goed vind, maar "50.000.000 Justin fans can't be wrong". Robbie W. lijkt me idd ook een geschikte kandidaat.
ach ja , dan zou je Usher en R.Kelly net zo goed kunnen nomineren want die hebben beide internationaal succes en ook meerdere hits gescoord.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:38 schreef broer het volgende:
[..]
Neh. Robbie heeft totaal geen succes in Amerika.
Ja, alleen waar trek je dan de grens tussen Pop en hedendaagse R&B?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach ja , dan zou je Usher en R.Kelly net zo goed kunnen nomineren want die hebben beide internationaal succes en ook meerdere hits gescoord.
Vork nomineert Ali B.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:46 schreef Vork het volgende:
Eigenlijk is er niet echt meer een mannelijke ster die niet uit de media weg te slaan is, behalve Ali B. Hoe hard men ook z'n best doet, je komt er maar moeilijk vanaf.
Pop is een verzamelnaam voor muziek die algemeen toegankelijk is , als je een gemmiddelde platenzaak in loopt staat michael jackson ook bij de R&B staan ipv de pop , mj word op de grootste muzieksites zelfs de king of pop genoemd terwijl znn genre r&B is. die grens is enorm moeilijk te trekken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, alleen waar trek je dan de grens tussen Pop en hedendaagse R&B?
*kuch*quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:51 schreef Beathoven het volgende:
Ok, dan nomineer ik Bono (van U2 red.). Volgens mij wereldwijd wel bekend en zet zich daarnaast ook actief in voor een hoop goede doelen.
quote:Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat
Maar Micheal Jackson heeft meerdere stijlen en iemand als Usher of R Kelly zie ik niet zo snel afwijken of nieuwe dingen proberen. Ik denk dat je als King of Pop ook een zekere vorm van vernieuwing moet bevatten, een eigen stijl moet hebben en ook naast een markante persoonlijkheid een inspriratiebron moet zijn voor vele artiesten en fans en dat was Micheal Jackson meer dan de bovengenoemde figuren ooit zijn geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Pop is een verzamelnaam voor muziek die algemeen toegankelijk is , als je een gemmiddelde platenzaak in loopt staat michael jackson ook bij de R&B staan ipv de pop , mj word op de grootste muzieksites zelfs de king of pop genoemd terwijl znn genre r&B is. die grens is enorm moeilijk te trekken.
Nou ja, "Little Green Bag" en "Una Paloma Blanca" waren wel internationale hits.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Vork het volgende:
Dan is George Baker waarschijnlijk ook vrij kansloos in de race naar deze titel...
Nou ja, R. Kelly heeft in ieder geval ook niet een geheel onbesproken privéleven, dus wat dat betreft past ie eigenlijk wel in het rijtje Elvis/Michael Jackson. Alleen muzikaal dan wat minder...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach ja , dan zou je Usher en R.Kelly net zo goed kunnen nomineren want die hebben beide internationaal succes en ook meerdere hits gescoord.
RTL Boulevard wist zojuist te melden dat de concerten van Andre Rieu in de USA ongelooflijk veel publiek trekkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:03 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind die Nederlanders er niet bijpassen hoor, een King of Pop moet wel 'international appeal' hebben.
Ok, slotje. We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef thaleia het volgende:
RTL Boulevard wist zojuist te melden dat de concerten van Andre Rieu in de USA ongelooflijk veel publiek trekken
quote:
ROFLOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef dwerg het volgende:
DJ Bobo en die Jamba kikker zijn toch ook wel internationale sterren.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:59 schreef Troel het volgende:
en postuum, solo en in band: Freddie Mercury
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:06 schreef S-Two het volgende:
Elvis Presley
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:22 schreef Prep2Fight het volgende:
Elvis
Op dode mensen stemmen is zo LPFquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:38 schreef mark_03 het volgende:
En Andre Hazes?
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef Mark het volgende:
Ja, Popidool nummer 1
Oe! Goede suggestie. Hij heeft in ieder geval de lekkere arrogantie om het stiekem toch te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:58 schreef thaleia:
Terence Trent d'Arby gaat hem niet worden he?
Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef Hexagon het volgende:
Bono
Als er iemand die plek zou verdienen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Mark het volgende:
Op dode mensen stemmen is zo LPF
wordt het toch kings of popquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat.
O ik dacht dat dit de artiestennaam van Jay K was. Dan valt ie af.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:28 schreef Mark het volgende:
Jamiroquai is een band, geen persoon
Ik nomineer Lange Fransquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Gelukkig zijn d'r nog geen rappers genomineerd![]()
Yep. Toevallig heb ik een paar weken terug zijn eerste cd weer eens geluisterd. Toch wel erg goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Zanderrr het volgende:
Beweerde Terence niet ooit dat hij z'n songs 's nachts door het spook van Marvin Gaye kreeg ingefluisterd? In ieder geval als wacko dus een aardige opvolger voor MJ.![]()
We have a winner.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:01 schreef Mark het volgende:
Ik trap af en nomineer: Prince
Elvis is al King of Rock 'n Roll... of wordt het een dubbelmonarchie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:06 schreef S-Two het volgende:
Het idool van mijn pa: Cliff Richard
Meest-verkopende-artiest-in-Engeland
Voor de rest natuurlijk de al genoemde: Michael Jackson, Prince, Elvis Presley, Phill Collins etc..
Z'n tweede cd is ook prima, maar ik sta alleen in die mening, omdat iedereen destijds kennelijk heeft afgesproken om er niets aan te vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:11 schreef dwerg het volgende:
[..]
Yep. Toevallig heb ik een paar weken terug zijn eerste cd weer eens geluisterd. Toch wel erg goed.
Die nomineer ik als nieuwe Queen of Popquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:59 schreef Troel het volgende:
en postuum, solo en in band: Freddie Mercury
Een eigen mening hebben is okay.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:25 schreef Frollo het volgende:
Z'n tweede cd is ook prima, maar ik sta alleen in die mening, omdat iedereen destijds kennelijk heeft afgesproken om er niets aan te vinden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 | Ali B Art Garfunkel Beck Billy Joel Billy Ocean Bob Dylan Bobby Farrel Boudewijn de Groot Bruce Springsteen Bryan Adams Bryan Ferry Chris de Burgh Chris Isaak Chris Rea Cliff Richard David Bowie David Byrne David Hasselhoff Elliott Smith Elton John Eric Clapton Eros Ramazotti Frank Boeijen Frank Farian Garland Jeffreys Gary Jules George Baker George Michael Iggy Pop Jack Johnson James Brown Jan Smit Jermaine Jackson Jimmy Somerville Joe Cocker John Mayer John Secada John Zorn Jon Bon Jovi Justin Timberlake Lenny Kravitz Lionel Richie Marco Borsato Mick Jagger Neil Diamond Patrick Bruel Paul McCartney Paul Simon Peter Gabriel Phil Collins Prince R.Kelly Rick Astley Ricky Martin Robbie Williams Rod Stewart Ronan Keating Rufus Wainwright Seal Shaggy Stef Bos Stevie Wonder Sting Sydney Youngblood Terence Trent d'Arby Tito Jackson Tom Jones Tone Loce Tony Scott Usher Vanilla Ice Van Morrisson Wes Will Smith Wolter Kroes Youssou n'Dour |
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
Guus Meeuwis
Daniel Beddingfield
Eros Ramazzotti
Wat doet Bobby Farrell ertussen?? Die was van Boney M (of heeft ie ook wat solo gedaan)
Dat is wél een goed album.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:29 schreef Frollo het volgende:
Dog Man Star, het tweede album van Suede: zelfde verhaal.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:30 schreef dwerg het volgende:
Ohja, Cat Stevens moet er natuurlijk nog bij, bedankt pfaf.
Ken Livingstone?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:35 schreef BB-King het volgende:
Ken.
Je was zelfs nog langzamer dan ik, met de "barbie-grap"quote:Op maandag 20 juni 2005 17:40 schreef dwerg het volgende:
Dem, ik was ook al zo traag van begrip. 't Zal de hitte zijn.
Toch eens aan Breuls vragen of er ook seconden bij de tijd van posten vermeld kunnen worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef pfaf het volgende:
Je was zelfs nog langzamer dan ik, met de "barbie-grap"
*kuch*quote:Op maandag 20 juni 2005 21:21 schreef LennyKravitz het volgende:
OK... Gerard Cox
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef nipeng het volgende:
Geen kadavers nomineren graag.
Hoezo... hij leeft nog hoor...quote:
Voor mij is de King of Pop juist de man die stiekem aan de touwtjes trekt, de Kingpin van het hele zooitje: Martin Maxquote:Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat.
Als hij binnenkort weer een nieuwe cd uitbrengt, dan voegen we 'm toe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef S-Two het volgende:
Marvin Gaye staat ook niet eens in het lijstje
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:44 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Als hij binnenkort weer een nieuwe cd uitbrengt, dan voegen we 'm toe.
was ook de bedoeling, maar de techniek besliste anders. Ik ga proberen morgen de eerste ronde af te trappen!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:10 schreef LennyKravitz het volgende:
(ps. let the tournament begin!)
Ik zoek een ongeduldige smileyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:55 schreef Mark het volgende:
Ik ga proberen morgen de eerste ronde af te trappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |