Is dat een verzamelaar?quote:
Ik neem aan dat het gewoon het hoesje van de single is, het ging mij ook om dat nummer specifiek. Het is niet mijn plaatje.quote:Op zondag 17 april 2005 20:23 schreef Berkery het volgende:
Is dat een verzamelaar?
* Berkery heeft vroeger The Lexicon of love veel gedraaid
Ah, OKquote:Op zondag 17 april 2005 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon het hoesje van de single is, het ging mij ook om dat nummer specifiek. Het is niet mijn plaatje.
Mede door hetzelfde topic, deze maar eens uit kast gehaaldquote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef cafca het volgende:
Mede door een ander topic (new wave classics) kwam ik deze plaat weer eens tegen.
Is inderdaad een gewelidige plaat. Het was mijn eerste Fisher Z album, en daarom voor mij iets favorieter dan Red Skies. De titeltrack is ook een geweldig nummer.quote:Op zondag 17 april 2005 21:08 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mede door hetzelfde topic, deze maar eens uit kast gehaald
[afbeelding]
Fischer Z - Going Deaf For A Living
Toch grappig (of juist verontrustend) dat Fok! je luistergedrag kan bepalen.
Niet m'n favoriete album van Fischer Z, dat is Red Skies Over Paradise, maar deze mag er ook zeker wezen. In ieder geval een fantastische opener (Room Service), een fantastische afsluiter (Limbo) en een hitje (So Long). En 25 jaar oud, dus een jubileumplaat!
goede benaming is volgens mij Psychobillyquote:Op zondag 17 april 2005 20:37 schreef cafca het volgende:
[afbeelding]
The Cramps-Bad Music for Bad People
Mede door een ander topic (new wave classics) kwam ik deze plaat weer eens tegen.
Geen echte new wave nee, meer een raar soort rockabilly, met een hoop humor erin
Geweldige plaat, met "klassiekers" als She Said, Goo-goo-muck, Human Fly, Garbage Man en nog veel meer fantastiche nummers
oh, die cd heb ik ook nog liggen ergens op de stapel. Ik zal 'm eens luisteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef ParanoidEv het volgende:
The Vision Bleak - Carpathia
Van de nieuwe cd (moet nog uitkomen 29 augustus) van 1 van mijn favoriete bands.
Zeker luisteren, en daarna aan mij doorsturenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
oh, die cd heb ik ook nog liggen ergens op de stapel. Ik zal 'm eens luisteren.
momenteel komt het album Dreamland Manor van Savage Circus via de koptelefoon m'n oren binnen. De nieuwe band van voormalig Blind Guardian drummer Thomas nogwat. Z'n nieuwe band klinkt niet zo bombastisch en complex als Blind Guardian tegenwoordig doet. Nee, sterker nog, z'n nieuwe band klinkt precies zoals Blind Guardian 10 tot 15 jaar geleden klonk. Zelfs de zanger klinkt als Hansi. Heerlijk hoor. O ja de cd komt ook 29 augustus uit.
maar, je hebt 'm toch al?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zeker luisteren, en daarna aan mij doorsturen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |