Dan had ik er wel "essentieel" bij gezetquote:
-edit-quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:13 schreef Litso het volgende:
Mr. Bungle - Ars Moriendi
ik ben heel erg benieuwd, ik ga hem binnenkort eens beluisteren (in de winkel dus)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:09 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]
New Order - Waiting For The Sirens' Call
Was ik een paar maanden geleden al lekker gemaakt door de In Session cd, nu dan het echte nieuwe album van New Order. En verdomme, die krasse knarren flikken het gewoon weer. Na een carriere van een jaar of 25 klinken ze nog steeds fris en vegen ze wat mij betreft al die nieuwerwetse na-apers van tegenwoordig van de baan.
Ik heb net Spirit of Eden aangeschaft, ben erg benieuwd. Maar momenteel draai ik The Boo Radleys - Giant Steps.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:12 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]
Mark Hollis
Het titelloze debuut van voormalig Talk Talk genius. Een prachtig verstild album. Zoiets als de laatste 2 Talk Talk albums (Spirit of Eden & Laughing Stock) maar dan zonder uitbarstingen. Een minimale muzikale omlijsting, elke noot is doordrenkt van emotie en tel daarbij de breekbare stem van Mark Hollis en je hebt het ultieme album voor de eenzame gekwelde, in zelfmedelijden zwemmende ziel
Vanavond opzetten, lichten uit, volume omhoog, fles wijn naast de bank en genieten!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:00 schreef spacemangraig het volgende:
Ik heb net Spirit of Eden aangeschafd, ben erg benieuwd.
Ik ga meteen een fles wijn halenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Vanavond opzetten, lichten uit, volume omhoog, fles wijn naast de bank en genieten!
Klink interessant, ik ga het luisteren.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef mr_cucumber het volgende:
Buried Inside - Chronoclast
Wederom een uitstekende release van Relapse, beetje een kruising van alle goede nieuwe extreme metal bands, zoals Neurosis/Isis/Cult of Luna, een beetje chaos ala Converge (met name in de vocalen) en op zijn tijd een behoorlijke Mastodon groove maar toch erg melodieus. Geweldig album.
Nee, m'n pre-order wordt pas 4 april verzonden..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ascaroth, heb jij de nieuwe Porcupine Tree al gehoord?
Hij is als het goed is hier gisteren uitgekomen. De mijne moet uit de UK komen, daar hadden ze wat leveringsproblemen. Maar goed, ik heb 'em dan wel voor E 9,99..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ojee, maar hij is toch al uit? Ik moet 'm van de week even halen, ben erg benieuwd. Heb de kaarten al ik huis
Niet in de laatste plaats omdat Anathema voorprogramma is natuurlijk...
Gisteren was het 2e paasdag, dus is 'ie vandaag verstuurd. Morgen naar de winkel dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Hij is als het goed is hier gisteren uitgekomen. De mijne moet uit de UK komen, daar hadden ze wat leveringsproblemen. Maar goed, ik heb 'em dan wel voor E 9,99..
Anathema als voorprogramma was een zeer aangename verrassing, twee vliegen in één klap, zoals dat heet.
Open er een topic over als er nog geen topic isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ascaroth, heb jij de nieuwe Porcupine Tree al gehoord?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Berkery het volgende:
Ramones - Anthology
[afbeelding]
58 nummers, da's nog eens waar voor je geld. Ook een goed album om mee te beginnen als je the Ramones wilt leren kennen (samen met It's Alive!)."Gabba Gabba Hey!"
![]()
![]()
Ik vind All the stuff and more 1 een betere aankoop (de eerste 2 albums met bonustracks).quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Prima aankoop!
* Mark begon idd met dit album
Ik heb deze hele cd nu opstaan, echt een geweldige plaat als je van soul/funk houdt. Titelnummer is dik, maar er staat nog veel meer moois op.quote:Op zondag 2 januari 2005 03:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[afbeelding]
Syl Johnson - Is It Because I'm Black
Werkelijk schitterend blues/funk nummer. Zou zeker bovenin de top 2000 kunnen staan naar mijn idee, maar geloof ik nooit echt bekend geworden hier? Ik krijg eigenlijk nooit een brok in m'n keel van een nummer, maar deze kan ik zo 5 keer achter elkaar draaien zonder dat het iets aan emotie inboet.
*eens is met deze user.quote:Op zondag 17 april 2005 17:32 schreef Modus het volgende:
briljante popmuziek.
Geniaal
Trevor Horn
Echt ge-ni-aal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |