Dan had ik er wel "essentieel" bij gezetquote:
-edit-quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:13 schreef Litso het volgende:
Mr. Bungle - Ars Moriendi
ik ben heel erg benieuwd, ik ga hem binnenkort eens beluisteren (in de winkel dus)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:09 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]
New Order - Waiting For The Sirens' Call
Was ik een paar maanden geleden al lekker gemaakt door de In Session cd, nu dan het echte nieuwe album van New Order. En verdomme, die krasse knarren flikken het gewoon weer. Na een carriere van een jaar of 25 klinken ze nog steeds fris en vegen ze wat mij betreft al die nieuwerwetse na-apers van tegenwoordig van de baan.
Ik heb net Spirit of Eden aangeschaft, ben erg benieuwd. Maar momenteel draai ik The Boo Radleys - Giant Steps.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:12 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]
Mark Hollis
Het titelloze debuut van voormalig Talk Talk genius. Een prachtig verstild album. Zoiets als de laatste 2 Talk Talk albums (Spirit of Eden & Laughing Stock) maar dan zonder uitbarstingen. Een minimale muzikale omlijsting, elke noot is doordrenkt van emotie en tel daarbij de breekbare stem van Mark Hollis en je hebt het ultieme album voor de eenzame gekwelde, in zelfmedelijden zwemmende ziel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |