Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef Mark het volgende:
Ja, Popidool nummer 1
Oe! Goede suggestie. Hij heeft in ieder geval de lekkere arrogantie om het stiekem toch te worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:58 schreef thaleia:
Terence Trent d'Arby gaat hem niet worden he?
Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef Hexagon het volgende:
Bono
Als er iemand die plek zou verdienen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:03 schreef Mark het volgende:
Op dode mensen stemmen is zo LPF
wordt het toch kings of popquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Let op! Een koning is geen democraat, maar een alleenheerser. Frontmensen uit een band (denk aan een Bono) zijn dus geen mogelijke kandidaat.
O ik dacht dat dit de artiestennaam van Jay K was. Dan valt ie af.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:28 schreef Mark het volgende:
Jamiroquai is een band, geen persoon
Ik nomineer Lange Fransquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Gelukkig zijn d'r nog geen rappers genomineerd![]()
Yep. Toevallig heb ik een paar weken terug zijn eerste cd weer eens geluisterd. Toch wel erg goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:05 schreef Zanderrr het volgende:
Beweerde Terence niet ooit dat hij z'n songs 's nachts door het spook van Marvin Gaye kreeg ingefluisterd? In ieder geval als wacko dus een aardige opvolger voor MJ.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |