Ze is exclusief voor Tongquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
[..]
wil ik een keer aardig doen krijg je dit![]()
![]()
![]()
oh dat snap ik, ik wil haar alleen maar feliciteren met het feit dat ze tong is tegengekomenquote:
de rest ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef pascalheister het volgende:
dat jasje kan uit
En daarna heel koudquote:Op zondag 5 juni 2005 13:57 schreef pascalheister het volgende:
wordt tijd dat die airco in de studio een keer kapot gaat
En dan aan van der Sar de bijna 40jarige doelman vragen 'Is Manchester je laatste club ?'quote:Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
Dione doet Studio Sport om 19.00 op de zondag, dat is voor het eerst denk ik.
nou 40 dat is wat heel veelquote:Op zondag 5 juni 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan aan van der Sar de bijna 40jarige doelman vragen 'Is Manchester je laatste club ?'
* Juan Zueco heeft een lui rechteroogquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef DeTolk het volgende:
Heeft ze trouwens een lui linkeroog of komt dat door het studiolicht?
Het is inmiddels de 10e en ik krijg haar ook niet uit mijn kop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef komrad het volgende:
oei tong heeft het wel heel erg te pakken
En een beetje schor.quote:
Ik heb dan ook erg veel gepraat met mijn vrienden de afgelopen avond op mijn verjaardagsfeestje, maar verder moet ik iedereen die nieuwsgierig is naar het verloop van de nacht teleurstellen.quote:
Neuken ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Ik heb dan ook erg veel gepraat met mijn vrienden de afgelopen avond op mijn verjaardagsfeestje, maar verder moet ik iedereen die nieuwsgierig is naar het verloop van de nacht teleurstellen.
Ik ga dat hier niet verklappen, lieve fans van mij.
Nou je kunt het verfen, krulspelden in doen, een staartje laten groeien en in de wind laten wapperen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef -Lotte- het volgende:
Wat is er leuk aan haar?
Ze heeft overal andere tietenquote:
Jawel hoor. Maar niet met Dione.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:44 schreef Greetings het volgende:
Mijn god, is mijn post ge-edit?![]()
Mag dat al niet meer?![]()
Ik neem mijn tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:40 schreef komrad het volgende:
tong ga haar nu maar veroveren, wij wachten alleen maaar en geen updates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |