...???... daarmee wilde ik aangeven dat het een vraag is zoiets alsquote:
oke, gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:03 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
...???... daarmee wilde ik aangeven dat het een vraag is zoiets als
" welke moet ik nemen?" / "welke is beter?"
Maar haal dat vraagteken gedeelte maar weg dan als het voor meer verwarring zorgt.
dus bokspaal / boks "man" (aanraders tips ervaringen)
nou deze OP kan er net vanaf.quote:
Dat topic was, zoals je aangaf, alleen bedoeld voor het zoeken van een shirt. En dat zien we niet zo graag in dit forum.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef prinsrob het volgende:
Waarom is mijn hurlingtopic dicht? Het is een toffe sport en er was nog geen centrale reeks voor.
Nouja, wel in eerste instantie, want ik wil graag zo'n shirt en ik ben niet zo'n topicopener, maar ik kan me voorstellen dat er andere mensen iets over hurling kwijt willen en daar niet op zouden komen zonder dat ze dit topic zien :-). Het lijkt me geen kwaad kunnen dit topic langzaam naar beneden te laten zakken als er geen vraag naar is :-).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat topic was, zoals je aangaf, alleen bedoeld voor het zoeken van een shirt. En dat zien we niet zo graag in dit forum.
thnxquote:Maar goed, je kan wel een heel nieuw topic openen, dus gooi ik 'm wel weer open.
mitt & Zjroentje beunen bij in Onzin ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:10 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand ff de topictitel van het GPD aanpassen? Mogen jullie zeker niet ofwel? Maar ik geef toestemming.
De GPD [Deel CCCLXXXV] Met z'n allen pret in het waterbed!
De GPD [Deel CCCLXXXV] - Boogerd wint de Tour!
Maak er zo maar iets van, bedenk maar iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |