abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29060784
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:59 schreef NRH het volgende:
Ik vroeg me af waarom Wielrennen geen eigen subforum krijgt, er lijken hier zo veel wielerfans te zijn en er worden de laatste tijd steeds meer topics geopend over wielrennen. Als je bedenkt dat Big Brother 5 een eigen subforum krijgt, zou wielrennen dat ook wel verdienen. Wel zo overzichtelijk.
bij lange niet genoeg om een eigen subforum te beginnen hoor. Bovendien zal het Big Brother forum ongetwijfeld beter gaan lopen zodra het eenmaal begonnen is.

Bovendien zullen niet alle wielerfans na de Tour de France hier blijven rondneuzen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29060936
Wat pfaf zegt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 23 juli 2005 @ 13:15:12 #243
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29061042
Ook dat over geen f*ck te vertellen?

Ik heb wel door wie de broek aan heeft in SPT.
pi_29061237
Topic dat ik net over Isinbayeva heb geopend mag weer dicht wat mij betreft, nu het fantopic over haar weer opgeduikeld is (ik kon het niet vinden met de beperkte zoek, maar SOK wel).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2005 13:24:21 ]
pi_29061252
Done.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29089529
SCH weet niet echt van ophouden. Dat begint irritant te worden nu.
Lance Armstrong, part 3
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29089575
Lance was en is irritant en heel veel mensen delen dat met me en zijn erg boos over dat gezeik over kanker en die Amerikaanse boeken van hem in de sfeer van "als je maar wilt dan word je wel beter". Zo gaat het niet voor iedereen en het is goed om daar op te wijzen en dat gezeik van zo'n populist neer te sabelen.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:53:22 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29089583
Gewoon niet reageren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29089591
Dat hij dan even 1 topic opent in KLB, maar niet elk topic over de Tour gaat vernaggelen met zijn geeikel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29089614
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij dan even 1 topic opent in KLB, maar niet elk topic over de Tour gaat vernaggelen met zijn geeikel.
Ik kwam toch nooit in Tour-topics, daar was je nog zo boos over.
pi_29089617
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
als je niet gereageerd komt ie er toch ook niet.

Hij vindt het prettig om te irriteren, maar daar hoef ik jou toch ook niks over te vertellen
pi_29089634
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:54 schreef mitt het volgende:

[..]

als je niet gereageerd komt ie er toch ook niet.

Hij vindt het prettig om te irriteren, maar daar hoef ik jou toch ook niks over te vertellen
Tuurlijk joh, blijf vooral vriendjes met die engerd.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:57:19 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29089683
Slechte vakantie gehad SCH?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29089707
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, blijf vooral vriendjes met die engerd.
Lees je wel mee hier of kom je alleen langs zodra er wat te trollen valt.
pi_29089801
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef mitt het volgende:

[..]

Ik lees alles en zolang CMT met zijn rassentheorieen gewoon mag posten op Fok heb ik niet zoveel op met de moderating hier. Gek he.
pi_29089928
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:58 schreef mitt het volgende:

[..]

Alleen het laatste kennelijk.
pi_29089940
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik lees alles en zolang CMT met zijn rassentheorieen gewoon mag posten op Fok heb ik niet zoveel op met de moderating hier. Gek he.
Waar heb je het nu weer over? Weer ongefundeerd geblaat zoals altijd?
pi_29090020
Moet dat getroll echt aan de gang blijven?
Lance Armstrong, part 3

zondag 24 juli 2005 @ 18:12:28 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29090367
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:12 schreef pfaf het volgende:
http://www.maria-middelar(...)l.htm#Inschrijvingen

Of doe ff volwassen met z'n allen hč, zeur toch niet zo.
Ingeschreven
pi_29105079
Blijf daar dan ook. Hier maak je jezelf alleen maar belachelijk met je posts die overlopen van frustratie.
pi_29105105
Welke frustratie?
pi_29105163
Deze frustratie:
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:13 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nee dat is niet heel gek. Jij bent graag van de klagerige en de slachtoffer-rol zoeken. Zo'n winnaars mentaliteit komt op jou natuurlijk enorm onredelijk en frustrerend over. Dus nee, ik vind het niet heel gek dat je dan woest wordt.
pi_29105183
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deze frustratie:
[..]
Je hebt iemand anders nodig om je punt te maken?

Dat is een onzinpost trouwens, ik heb gewoon gedegen en terechte kritiek op de manier waarmee Armstrong over zijn ziekte praat - daar kun je het niet mee eens zijn maar ga er dan op in in plaats van zo op de persoon te spelen.
pi_29105196
Nee, het valt kennelijk meer mensen op dat jouw post een en al frustratie zijn, zonder enige inhoud.

Je hebt helemaal geen gedegen kritiek. Je loopt gewoon te trollen. Als er iemand op de persoon aan het spelen is dan ben jij het overigens wel. Dus hang nu niet de onschuldige relnicht uit.
pi_29105217
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, het valt kennelijk meer mensen op dat jouw post een en al frustratie zijn, zonder enige inhoud.

Je hebt helemaal geen gedegen kritiek. Je loopt gewoon te trollen. Als er iemand op de persoon aan het spelen is dan ben jij het overigens wel. Dus hang nu niet de onschuldige relnicht uit.
Wat jij wil jongen, succes ermee, ik blijf posten zoals ik dat doe
pi_29105251
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat jij wil jongen, succes ermee, ik blijf posten zoals ik dat doe
Je bent en blijft een eeuwig gefrustreerd mannetje, je bent nu wederom uitgeluld. Je doet maar, je bent de zwakste schakel. Alweer. Doei.
pi_29105293
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je bent en blijft een eeuwig gefrustreerd mannetje, je bent nu wederom uitgeluld. Je doet maar, je bent de zwakste schakel. Alweer. Doei.
Hoe oud was jij toen Joop de tour won?
pi_29105316
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe oud was jij toen Joop de tour won?
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En je hebt geen verstand van wielrennen. Je vraag over Bert Oosterbosch is al beantwoord trouwen. Zet hem de volgende keer in het Wielerquiz-topic in plaats van in een ander topic offtopic te gaan mekkeren.
pi_29105326
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je vraag over Bert Oosterbosch is al beantwoord trouwen.
Inderdaad, en dat zegt er verstand van te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')