Een dubbele score voor vóór 't begin van de ronde 't eindklassement voorspellen zou ik vrij logisch vinden.quote:Op zondag 24 april 2005 23:02 schreef placebeau het volgende:
zou kunnen, maar ik was eigenlijk van plan om ook de tijdrit en de koninginnerit te laten meetellen, en dat zijn eigenlijk wat dezelfde namen, dikwijls. Met dat verschil dat de Giro dan al bezig is en je al een beter idee hebt. Voor mij moet het niet echt, maar het kan wel.
Dat is dus niet de proloog, maar de etappe erna op zondag dan dus, hè?quote:Op zondag 24 april 2005 22:45 schreef placebeau het volgende:
Voorspel zowel de top vijf van de totale Giro als die van de eerste rit in lijn (die is helemaal plat).
de proloog is toch iets van 800m ofzo??quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is dus niet de proloog, maar de etappe erna op zondag dan dus, hè?
Jaja, die bedoel ik, waarschijnlijk een massasprint dus.quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is dus niet de proloog, maar de etappe erna op zondag dan dus, hè?
Proloog van 800m? Dan kan ik zelfs binnen een minuut van de nummer 1 eindigen!quote:Op maandag 25 april 2005 07:23 schreef superbient het volgende:
[..]
de proloog is toch iets van 800m ofzo??
13edadelijk rijdt ik nog lek, dit kan nooit goed gaan
1km 150m is hij, ik ben eens benieuwd of het wat wordt voor de echte tijdrijders of er ook machtssprinters zich zullen mengen. Maar goed, dit geheel terzijde.quote:Op maandag 25 april 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Proloog van 800m? Dan kan ik zelfs binnen een minuut van de nummer 1 eindigen!![]()
Misschien ook wel leuk dus om te raden.quote:Op maandag 25 april 2005 11:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
1km 150m is hij, ik ben eens benieuwd of het wat wordt voor de echte tijdrijders of er ook machtssprinters zich zullen mengen. Maar goed, dit geheel terzijde.
jamaar, dan doen we twee tijdrittenquote:Op maandag 25 april 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien ook wel leuk dus om te raden.
Ja, da's ook weer waar. Jij bent de organisator en vind het al helemaal top dat je dit wilt doen, dus wat je ook kiest, ik vind het goed.quote:Op maandag 25 april 2005 12:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
jamaar, dan doen we twee tijdritten![]()
Vermoedelijk zelfs vrij veel, ik zou bijvoorbeeld Petacchi er eerder inzettenquote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef NRH het volgende:
Vast een klein voorspellinkje: Er zal geen enkele top-5 zijn zonder Pettachi voor de eerste rit.
Ik had gedacht aanquote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef NRH het volgende:
Luik-Bastenaken-Leuik was een drama voor me.
Ten eerste kon ik het niet zien, ten tweede won Boogerd niet en ten derde was m'n Prono volkomen ruk.
Ik neem aan dat we wachten met de Giro-voorspellingen tot Wielerprono#2, voor de overzichtelijkheid.
IK ben overigens ook voor dubbele punten voor eindklassement.
En hoeveel etappes wou je in totaal gaan doen tijdens de Giro?
Of wordt dat gaandeweg de ronde bepaald?
Ik wil dan in ieder geval wel helpen met de punten bij houden, Placebeau.
Vast een klein voorspellinkje: Er zal geen enkele top-5 zijn zonder Pettachi voor de eerste rit.
Erg logisch, ja dus.quote:Op maandag 25 april 2005 22:36 schreef At_Fundum het volgende:
Wat voor sluitingsdatum/tijdslimiet zou er moeten zijn voor de lijstjes -> einduitslag voor de startdatum van Giro en de ritten voor het begintijdstip van die "rit"?
klinkt goedquote:Op maandag 25 april 2005 22:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik had gedacht aan
1 vlakke rit: rit 1
1 tijdrit: rit 8
1 bergrit: rit 19 (of 14)
eindstand: voor dubbele punten dus, aangezien er al twee absolute voorstanders zijn
Wachten op deel 2 hoeft helemaal niet, nu zit het nog in elke deelnemer zijn active topics list.
Meer ritten zou aan de giro te veel belang geven, denk ik.
![]()
Prima.quote:Op maandag 25 april 2005 22:25 schreef placebeau het volgende:
Ik had gedacht aan
eindstand: voor dubbele punten dus, aangezien er al twee absolute voorstanders zijn
Wachten op deel 2 hoeft helemaal niet, nu zit het nog in elke deelnemer zijn active topics list.
![]()
Of je doet alleen de weekend ritten ?quote:Op maandag 25 april 2005 22:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik had gedacht aan
![]()
Kon ook, maar daar is het nu wat te laat voor.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:17 schreef Lortnoc het volgende:
Gaan we ook nog ritten uit de wat minder bekende koersen (bijv. Romandië) doen? Da's juist wel leuk omdat het daar moeilijker voorspellen is en je het wielrennen echt goed moet volgen.
ik vind Nardello ook wel een mooiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Gedufd zeg, Aitor Gonzalez.
jij levert je lijstje zeker weer net te laat in hequote:
ja wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Gedufd zeg, Aitor Gonzalez.
of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
probeer ook eens de dbll wielerprono op -edit-
en kunnen jullie wielerpools?
Die kan ik ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
probeer ook eens de dbll wielerprono op -edit-
en kunnen jullie wielerpools?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |