quote:Testrijder bij Minardi,iedreen wordt daar testrijder,dat stelt dus allemaal geen ene ruk voor.
Christijan Albers gaat begin januari weer voor Minardi testen.De 22-jarige Nederlander reed begin dit jaar al voor het Formule I team,maar kreeg sindsdien geen kans meer.De stalleende hem voor het Duits tourwagenkampioenschap uit aan Mercedes.
Albers heeft goede hoop op een stoeltje bij het team,temeer daar de Spanjaard Fernando Alonso naar Renault vertrekt.
quote:gaat er bij Stoddart ook niet om of je een hoog nivo hebt,maar of je veel geld mee neemt.
Op zondag 04 november 2001 22:48 schreef F1Bas het volgende:
No way, sorry maar ik vind Albers echt niet van een hoog niveau
quote:Dat is waar, lees dit eens, vind hem wel overkomen als kijk mij nou eens:
Op zondag 04 november 2001 22:50 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
gaat er bij Stoddart ook niet om of je een hoog nivo hebt,maar of je veel geld mee neemt.
Ben je klaar voor de Formule 1?
Kimi Räikkönen was er niet klaar voor en die hebben ze ook klaargestoomd, dus daar maak ik me niet zo druk om.
David Saelens heeft afgelopen week nog een paar rondjes gereden in de Minardi. Vind je dat vervelend?
Als iemand voor twaalf rondjes veel wil betalen, lukt het altijd wel om te rijden
En moet jij betalen voor je test?
Nee.
Heb je daarom ook zo weinig getest?
Het voornaamste probleem was dat Alex Yoong in het team kwam en hij bij elke test moest rijden. Maar hij neemt natuurlijk ook weer veel geld mee.
Tot slot, hoe ga jij de winter doorkomen?
Veel trainen en we gaan binnenkort proberen een mooi, groot Nederlands bedrijf binnen te halen als sponsor. Als dat lukt is Formule 1 mogelijk.
Uit f1racing
Albers heeft niet veel geld en is ook geen uitgesproken talent.
Pech voor Albers dus
quote:Mooi samengevat.
Op vrijdag 09 november 2001 16:22 schreef Kyara het volgende:
Stoddard wil geld, veel geldAlbers heeft niet veel geld en is ook geen uitgesproken talent.
Pech voor Albers dus
quote:Lost boys is toch al een tijdje sponsor van Arrows. Maar als ik een Nederlands bedrijf was zou ik ook veel eerder aankloppen bij Arrows dan bij Minardi.
Op vrijdag 09 november 2001 17:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb er ook weinig vertrouwen in... het NL bedrijfsleven heeft blijkbaar geen zin in een wereldwijde sport als F1...
Ik denk dat Verstappen als ie volgend jaar nog rijdt bij Minardi wel zijn laatste seizoen beleefd. Hij heeft ja gezegd tegen Minardi om maar te kunnen rijden en zichzelf bewijzen lukt nou niet bepaald dit jaar.
Volgend jaar Albers ernaast. Die kan dan laten zien dat ie vast veel sneller is dan Verstappen. En wie weet het jaar erop naar een beter team. Of als eerste rijder aan de slag.
Zo houden we een Nederlander in de F1.
quote:Hou op man. daar hebben ze lang niet genoeg sponsoren voor. 2 dezelfde nationaliteiten in 1 team uit een land als nederland betekent alleen maar verlies voor minardi.
Op donderdag 29 mei 2003 11:11 schreef Dixidito het volgende:
Nu Albers zo goed presteert bij de DTM, wordt het toch wel eens tijd dat hij een F1-zitje krijgt. Volgend jaar naast Verstappen in de Minardi? Met zoveel Nederlandse sponsoren voor Minardi zou dat wel moeten kunnen toch?Ik denk dat Verstappen als ie volgend jaar nog rijdt bij Minardi wel zijn laatste seizoen beleefd. Hij heeft ja gezegd tegen Minardi om maar te kunnen rijden en zichzelf bewijzen lukt nou niet bepaald dit jaar.
Volgend jaar Albers ernaast. Die kan dan laten zien dat ie vast veel sneller is dan Verstappen. En wie weet het jaar erop naar een beter team. Of als eerste rijder aan de slag.
Zo houden we een Nederlander in de F1.
Laat Albers eerst maar eens meer presteren in de DTM. Gewoon een jaar goed presteren en dan gaan denken aan testen bij een vooraanstaand formule 1 team.
Als hij dan de race-rijders om hun oren rijdt of ze iig goed bij kan houden, dan kijken we wel verder.
quote:je bedoeld 1
Op donderdag 29 mei 2003 21:46 schreef dwerg het volgende:
Een topic uit het jaar 0.
quote:neej joh!! Glaasje op dan ga je toch juist rijden
Op vrijdag 9 november 2001 22:33 schreef BernieEcclestone het volgende:
of is drank en autosport een verkeerde combinatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |