abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2083734
Christijan Albers zorgt weer voor de nodige lachstuipen bij Bernie:

quote:
Christijan Albers gaat begin januari weer voor Minardi testen.De 22-jarige Nederlander reed begin dit jaar al voor het Formule I team,maar kreeg sindsdien geen kans meer.De stalleende hem voor het Duits tourwagenkampioenschap uit aan Mercedes.
Albers heeft goede hoop op een stoeltje bij het team,temeer daar de Spanjaard Fernando Alonso naar Renault vertrekt.
Testrijder bij Minardi,iedreen wordt daar testrijder,dat stelt dus allemaal geen ene ruk voor.
Lijkt me wel een goeie kandidaat voor het laatste vrije stoeltje bij Minardi,Albers heeft dit seizoen genoeg ervaring opgedaan in de DTM met achterin het veld rondrijden.
pi_2086468
hmm, paul stoddart heeft wel een zwak voor Albers, maar zal hem alleen dat stoeltje geven als Albers met heel veel geld komt. En daar heeft hij weinig kans op.
Hij heeft afgelopen seizoenm ronduit teleurstellend gepresteerd en zijn hand overspeeld. Ik zou zeggen teug naar een raceklasse en zich daar bewijzen
pi_2086503
No way, sorry maar ik vind Albers echt niet van een hoog niveau
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_2086530
quote:
Op zondag 04 november 2001 22:48 schreef F1Bas het volgende:
No way, sorry maar ik vind Albers echt niet van een hoog niveau
gaat er bij Stoddart ook niet om of je een hoog nivo hebt,maar of je veel geld mee neemt.
pi_2086794
quote:
Op zondag 04 november 2001 22:50 schreef BernieEcclestone het volgende:

[..]

gaat er bij Stoddart ook niet om of je een hoog nivo hebt,maar of je veel geld mee neemt.

Dat is waar, lees dit eens, vind hem wel overkomen als kijk mij nou eens:

Ben je klaar voor de Formule 1?

Kimi Räikkönen was er niet klaar voor en die hebben ze ook klaargestoomd, dus daar maak ik me niet zo druk om.

David Saelens heeft afgelopen week nog een paar rondjes gereden in de Minardi. Vind je dat vervelend?
Als iemand voor twaalf rondjes veel wil betalen, lukt het altijd wel om te rijden

En moet jij betalen voor je test?

Nee.

Heb je daarom ook zo weinig getest?

Het voornaamste probleem was dat Alex Yoong in het team kwam en hij bij elke test moest rijden. Maar hij neemt natuurlijk ook weer veel geld mee.

Tot slot, hoe ga jij de winter doorkomen?

Veel trainen en we gaan binnenkort proberen een mooi, groot Nederlands bedrijf binnen te halen als sponsor. Als dat lukt is Formule 1 mogelijk.

Uit f1racing

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_2086914
Lekker arrogant mannetje die Albers,maar dat mag ik wel.
Maar how the hell wil hij een grote Nedrlandse sponsor binnenhalen als Verstappen(lees Rothengarter) daar al ik weet niet hoeveel moeite mee heeft.
Nee Christijan dat zal volgend jaar wel de een verotte Mercedes in het DTM worden.
pi_2134960
Stoddard wil geld, veel geld

Albers heeft niet veel geld en is ook geen uitgesproken talent.
Pech voor Albers dus

pi_2135000
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 16:22 schreef Kyara het volgende:
Stoddard wil geld, veel geld

Albers heeft niet veel geld en is ook geen uitgesproken talent.
Pech voor Albers dus

Mooi samengevat. .
O+. Ripley. O+.
pi_2135764
Heb er ook weinig vertrouwen in... het NL bedrijfsleven heeft blijkbaar geen zin in een wereldwijde sport als F1...
  vrijdag 9 november 2001 @ 17:40:13 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2135859
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 17:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb er ook weinig vertrouwen in... het NL bedrijfsleven heeft blijkbaar geen zin in een wereldwijde sport als F1...
Lost boys is toch al een tijdje sponsor van Arrows. Maar als ik een Nederlands bedrijf was zou ik ook veel eerder aankloppen bij Arrows dan bij Minardi.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2138357
KPN zal Albers wel niet gaan sponsoren.
Kan Heineken niet een paar miljoen in Christijan inversteren,of is drank en autosport een verkeerde combinatie?
pi_2139329
Heineken heeft al eerder gezegd niet in de F1 te willen sponsoren, om de door jou genoemde reden.
Was in de tijd dat Verstappen ook wel wat geld kon gebruiken om naar een team mee te nemen. (nog steeds wel denk ik soms)
Dus...
pi_2145053
Er zijn al drankmerken als sponsor in F1
  donderdag 29 mei 2003 @ 11:11:07 #14
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_10752527
Nu Albers zo goed presteert bij de DTM, wordt het toch wel eens tijd dat hij een F1-zitje krijgt. Volgend jaar naast Verstappen in de Minardi? Met zoveel Nederlandse sponsoren voor Minardi zou dat wel moeten kunnen toch?

Ik denk dat Verstappen als ie volgend jaar nog rijdt bij Minardi wel zijn laatste seizoen beleefd. Hij heeft ja gezegd tegen Minardi om maar te kunnen rijden en zichzelf bewijzen lukt nou niet bepaald dit jaar.

Volgend jaar Albers ernaast. Die kan dan laten zien dat ie vast veel sneller is dan Verstappen. En wie weet het jaar erop naar een beter team. Of als eerste rijder aan de slag.

Zo houden we een Nederlander in de F1.

pi_10756250
Als hij de opwaardse lijn in de DTM door weet te zetten, nou dan gaat hij sowieso volgend jaar wel testen.
En dan bedoel ik niet bij Minardi.
  donderdag 29 mei 2003 @ 21:42:48 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_10762162
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:11 schreef Dixidito het volgende:
Nu Albers zo goed presteert bij de DTM, wordt het toch wel eens tijd dat hij een F1-zitje krijgt. Volgend jaar naast Verstappen in de Minardi? Met zoveel Nederlandse sponsoren voor Minardi zou dat wel moeten kunnen toch?

Ik denk dat Verstappen als ie volgend jaar nog rijdt bij Minardi wel zijn laatste seizoen beleefd. Hij heeft ja gezegd tegen Minardi om maar te kunnen rijden en zichzelf bewijzen lukt nou niet bepaald dit jaar.

Volgend jaar Albers ernaast. Die kan dan laten zien dat ie vast veel sneller is dan Verstappen. En wie weet het jaar erop naar een beter team. Of als eerste rijder aan de slag.

Zo houden we een Nederlander in de F1.

Hou op man. daar hebben ze lang niet genoeg sponsoren voor. 2 dezelfde nationaliteiten in 1 team uit een land als nederland betekent alleen maar verlies voor minardi.

Laat Albers eerst maar eens meer presteren in de DTM. Gewoon een jaar goed presteren en dan gaan denken aan testen bij een vooraanstaand formule 1 team.
Als hij dan de race-rijders om hun oren rijdt of ze iig goed bij kan houden, dan kijken we wel verder.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_10762223
Een topic uit het jaar 0.
I intend to live forever, or die trying.
pi_10764623
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:46 schreef dwerg het volgende:
Want?
pi_10764839
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:46 schreef dwerg het volgende:
je bedoeld 1
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10768787
Mooi om te lezen dat alles zo'n beetje omgekeerd is.
Ben zeer gecharmeerd van Albers en zijn tijd gaat nog wel komen!^O^
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_10849538
quote:
Op vrijdag 9 november 2001 22:33 schreef BernieEcclestone het volgende:
of is drank en autosport een verkeerde combinatie?
neej joh!! Glaasje op dan ga je toch juist rijden
kzie ze al bezopen in zo'n formule 1 wagen gaan
neej maar tis geen verkeerde combinatie.. moet kunnen lijkt mij!!
" Werkend brein! "
pi_12543884
hij deed het toch weer goed in DTM!!
nu staat ie 2e!!
Dus volgend jaar 2 nederlanders in de Formule 1??
Verstappen en Albers!?
Zou wel toppie zijn
" Werkend brein! "
pi_20809864
Wat denken jullie wat hij gaat doen in het nieuwe race sezoen wat moet hij doen in de dtm blijven of een kans pakken in de formule 1
  vrijdag 23 juli 2004 @ 16:13:28 #24
99552 dingendoener
soms heb je van die dingen....
pi_20810357
nou nou nou ik vind seedorf met zijn gerace anders nog vreemder
doet dingen zoals geen ander dat kan!
pi_20812004
Albers test voor Jordan
Christian Albers gaat voor Jordan testen en wel op 15 September. De nederlander leid op dit moment het DTM kampioenschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')