Zou goed mogelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Wrong: het juiste antwoord staat boven jouw post..
quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Mr.J het volgende:
Yo!
Kan iemand in mijn OP van [centraal] BodyBuilding-Topic deel 12 de link naar 'voedingsschema.doc' veranderen in 'voedingsschema.xls'?
Tnx!
het beste wat jullie als groep kunnen doen is een mailtje sturen met goede argumenten. (forum.fok.nl dus)quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef Coelho het volgende:
@zjroentje en mitt: Hebben jullie geen rechten in UVT? In dat geval kunnen we gewoon de volgende reeks van beide topics in SPT openen, want dan hebben de UVT mods daar ook geen rechten en blijven ze gewoon staan.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef popolon het volgende:
Ze gokken in dat topic op sport, maar wat er besproken wordt heeft werkelijk niets met sport te maken, sterker nog, 't is een grote slowchat met irritant veel smilie-posts.
Sommigen hebben pas voor het eerst damestennis gezien bijv. om maar te zwijgen over andere 'sportkennis' die af en toe langs komt
Van mij mag het maar 't hoort niet in sport thuis, 't is een hobbie/verslaving.
Nu ik hier toch toevallig langskomquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef JPM01 het volgende:
Formule 1 2005 Nieuwtjes e.d. [deel 7]
kan 2004 hier uit de topic titel gehaalt worden.., tis al ver in 2005![]()
dit lijkt op een verkapte solicitatiequote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef popolon het volgende:
Ze gokken in dat topic op sport, maar wat er besproken wordt heeft werkelijk niets met sport te maken, sterker nog, 't is een grote slowchat met irritant veel smilie-posts.
Sommigen hebben pas voor het eerst damestennis gezien bijv. om maar te zwijgen over andere 'sportkennis' die af en toe langs komt
Van mij mag het maar 't hoort niet in sport thuis, 't is een hobbie/verslaving.
Heb het al te druk met 1 forumquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit lijkt op een verkapte solicitatie
quote:
Mooi.quote:
ja dat is inderdaad het probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef SCH het volgende:
Ik was al bang dat het dubbel was mitt, maar hoe had ik dat moeten vinden zonder zoek?
graag gedaan mag ik nu hier blauw worden bij VBL mag dat niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef mitt het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad het probleem.
De meeste nieuwe topics laat ik gewoon open, behalve als het bestaande topic al in de lijst staat of als linkje wordt gegeven. En dat deed rubbereend nu
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef pfaf het volgende:
Of gewoon even hier melden, meestal vind iemand binnen no-time het oude topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |