Exact, en anders krijg je ook een enorme wildgroei aan OWS - topics in Sport.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:38 schreef Mark het volgende:
Lijkt me prima, kunnen we weer per sport topics openen![]()

quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:10 schreef zjroentje het volgende:
Zal het eens vragen achter de schermen.

Oke, maar dan is het nog heel ver weg, zeker voor een fora.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:16 schreef Mark het volgende:
Het is geen jaar, maar nog een goed half jaar (204 dagen)

En dat is dus ook zo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:12 schreef mitt het volgende:
Lijkt mij een beetje te vroeg om te vragen, dat zullen de hoge piefen achter de schermen ook wel beamen.

bij lange niet genoeg om een eigen subforum te beginnen hoor. Bovendien zal het Big Brother forum ongetwijfeld beter gaan lopen zodra het eenmaal begonnen is.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:59 schreef NRH het volgende:
Ik vroeg me af waarom Wielrennen geen eigen subforum krijgt, er lijken hier zo veel wielerfans te zijn en er worden de laatste tijd steeds meer topics geopend over wielrennen. Als je bedenkt dat Big Brother 5 een eigen subforum krijgt, zou wielrennen dat ook wel verdienen. Wel zo overzichtelijk.

Ik kwam toch nooit in Tour-topics, daar was je nog zo boos over.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat hij dan even 1 topic opent in KLB, maar niet elk topic over de Tour gaat vernaggelen met zijn geeikel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |