abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 2004 @ 21:07:10 #1
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23575054
ik ben hem kwijt, of hij is nooit meer geopend..

Voor al uw eigen tenniservaringen, rackets, tips e.d

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:04:23 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23599659
Yeah

Weten jullie al wat voor competitie jullie volgend jaar gaan spelen?
Ik heb me wel opgegeven maar er is een beetje een overschot aan spelers geloof ik (of te weinig teams. Hoe je het maar noemen wilt)
Gelukkig heb ik een redelijke speelsterkte dus ik denk dat ik wel toegelaten wordt, ondanks dat ik te laat was met inschrijven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23628121
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:04 schreef Komakie het volgende:
Yeah

Weten jullie al wat voor competitie jullie volgend jaar gaan spelen?
Ik heb me wel opgegeven maar er is een beetje een overschot aan spelers geloof ik (of te weinig teams. Hoe je het maar noemen wilt)
Gelukkig heb ik een redelijke speelsterkte dus ik denk dat ik wel toegelaten wordt, ondanks dat ik te laat was met inschrijven.
Ik ga denk ik zondag mix spelen, maar nog maar even kijken of het lukt. Zaterdag heren is ook nog een optie, een van de beide
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_23630201
Ik speel volgend jaar waarschijnlijk zondag junioren.
pi_23800999
Zondagcompetie, als ik weer ben hersteld van m'n schouderblessure...
pi_24857212
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef jasorry het volgende:
Ik speel volgend jaar waarschijnlijk zondag junioren.
Onwaarschijnlijk nuttige topickick:

Ik ga Zaterdag Heren spelen
pi_24892509
Jaaa zondag heren 1ste klasse landelijk, en we gaan kampioen worden (hoop ik)
A wise guy's always right even when he's wrong, he's right.
pi_25904181
Uit Nieuwe tennisseizoen begonnen
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 12:45 schreef Topmaat het volgende:
Het is 1 april, het is mooi weer... en het nieuwe tennisseizoen is weer begonnen
Ik ben geen proftennisser, en ik speel geen competitie of zo (ongeveer 10 jaar geleden wel 1 jaartje tennisles gehad).
Maar ik vind het gewoon leuk om te tennissen, en bij ons begint het seizoen altijd op 1 april (overal wel denk ik ?).

Ik heb vorige week pas een nieuw racket gekocht, dus ik heb wel zin om een balletje te gaan slaan

Nog meer tennissers hier?

Praat hier over je prachtige overwinningen, je keiharde opslag enz.

Iemand een potje?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:02:14 #9
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_25904248
zjroen, check hools ff
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 1 april 2005 @ 15:42:44 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25908220
pfff echt schijt gewoon
Ik wilde vandaag gaan tennissen maar bij ons zijn de banen nog niet klaar.
Morgenavond pas

Heb vandaag dus bij de buren getennist op hardcourt. Ik heb 3,5 maanden niet meer getennist omdat ik in oostenrijk heb gezeten. Vorige week ff getennist en vandaag dus weer.
Voelt op zich wel goed al raak ik nog maar weinig en voetenwerk is ook nog niet werelds...
Nog maar een week tot de competitie dus dat wordt hard trainen komende week.
Ben vandaag begonnen met een half uurtje hardlopen na het tennissen
goed voornemen he

ik heb alleen een gruwelijke hekel aan hardlopen maar goed, het is voor een goed doel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 10 april 2005 @ 21:44:40 #11
101249 Chriz2kloon
Lik mijn pilske!
pi_26133075
Vandaag voor het eerst seniorencompetitie, zondag 5e klasse, enkel en mix gewonnen, en totaal 6-2 gewonnen, goed begin dus .
}:|
:{
:)
:D
  zondag 10 april 2005 @ 23:29:00 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26136197
Vandaag eerste wedstrijd verloren met 4-2.
Wel uit op kunstgras dus het valt op zich nog wel mee.
Zelf me single met pech verloren (7-5 7-6) maar me dubbel wel gewonnen. Ook redelijk gestreept trouwens 6-1 6-1
We hadden net zo goed met winst weg kunnen gaan maar jah, doe je nix an.
Volgende week lekker thuis op gravel en tegen een ploeg die normaal op kunstgras speelt.
Lekker spanjaarden dus
  maandag 11 april 2005 @ 01:12:23 #13
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26138221
Gister gespeeld, thuis op hardcourt. In de enkel mijn tegenstander helemaal gek ge-service-vollied met 6-4 6-4 (dat klinkt niet goed, maar ik ben 7 en hij was 6)

Moest ik de beslissende dubbel spelen met iemand waar ik dit jaar voor het eerst mee tennis, tegen een ingespeeld duo dat op papier beter was. Verdomme eraf met 1-6 7-5 4-6. Zelden zo'n slechte servicebeurt afgeleverd als in de 3de set op 3-3 verdomme, de beslissing in de ontmoeting en de partij
  maandag 11 april 2005 @ 12:34:48 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26144683
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gister gespeeld, thuis op hardcourt. In de enkel mijn tegenstander helemaal gek ge-service-vollied met 6-4 6-4 (dat klinkt niet goed, maar ik ben 7 en hij was 6)

Moest ik de beslissende dubbel spelen met iemand waar ik dit jaar voor het eerst mee tennis, tegen een ingespeeld duo dat op papier beter was. Verdomme eraf met 1-6 7-5 4-6. Zelden zo'n slechte servicebeurt afgeleverd als in de 3de set op 3-3 verdomme, de beslissing in de ontmoeting en de partij
hehe ik weet hoe het voelt.
Gisteren: eerste set, 5-3 voor. hij serveert. Ik heb een setpoint maar die serveert hij goed weg. 5-4. Ik heb me service nog niet verloren en eigenlijk bijna elke game wel makkelijk gewonnen. Ik begin gewoon met 3 dubbele fouten. Kom nog terug naar 40-40. Krijg nog 2 setpoints maar ik verlies die game alsnog.
Hij wint uiteindelijk de set met 7-5 (eigenlijk onterecht, omdat ik gewoon de hele set beter was. maar jah, moet ik het maar afmaken)
2de set. Hij staat eigenlijk veel voor. Ik kom terug naar 6-5 voor. Hij serveert goed en het wordt tie-break. Ik kom 6-4 voor, weer slecht serveren en hij wint em met 8-6.
Dan voel je je best kut....
  maandag 11 april 2005 @ 16:57:06 #15
101249 Chriz2kloon
Lik mijn pilske!
pi_26150584
http://www.knltb.nl/servit/wcpouletoon.asp?WCU=58807

We kunnen in ieder geval zeggen dat we 1e hebben gestaan .
pi_26234587
Mijn tenniservaringen zijn zeer slecht, bijna traumatisch. Op mijn 15e werd ik op tennis geplant door mijn lieftallige moeder en wel bij beginners. Logisch. De eerste les keek ik om mij heen en ik zag geen tegenstanders staan, echter, toen ik naar beneden keek.. zag ik ze wel. De gemiddelde leeftijd lag niet hoger dan 8. De jongste was 4... Je kan je wel indenken hoe ik me voelde. Hoe ik het ook probeerde, tennissen ging gewoon niet.. ik heb zelfs een paar keer mijn bal op het hoofd van zo'n kindje geslagen. Oops, maar ja.. wat wil je als je met mensen speelt die de helft kleiner zijn. Ik kreeg een hekel aan tennis, en ik ben er af gegaan, wat een verschrikking.

Maar, sinds een tijdje denk ik erover om het weer eens te proberen. Misschien was ik helemaal niet zo slecht, maar lag het aan mijn partners Ik hoorde nu dat er ergens anders wel groepen zijn voor de wat oudere beginners. Als bij die andere groep de gemiddelde leeftijd maar boven de 17 ligt.
Delivered without an information leaflet
  vrijdag 15 april 2005 @ 01:33:18 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26239097
tennissen is gewoon leuk!
Je moet het alleen wel met wat mensen doen die het ook leuk vinden en waar jij een beetje mee kunt opschieten. Anders dan schiet het niet op

btw wij moeten gewoon met de competitie 2x op een vreemde ondergrond. 1x op kunstgras (ok die hebben we dus al gehad) en de volgende uitwedstrijd moeten we op Hardcourt) Ben er niet echt blij mee maar jah.
Hardcourt gaat gelukkig nog wel....
  vrijdag 15 april 2005 @ 02:03:40 #18
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26239303
Ik heb 8 jaar op gravel gespeeld, en nu 2 jaar op hardcourt. Het is wel lekker hoor Al blijft gravel geniaal
  vrijdag 15 april 2005 @ 02:14:19 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26239405
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 02:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb 8 jaar op gravel gespeeld, en nu 2 jaar op hardcourt. Het is wel lekker hoor Al blijft gravel geniaal
ach ik kan wel op hardcourt spelen. Het loopt wat lastig omdat je niet kan glijden maar ik vind het ook wel weer fijn omdat het net iets sneller gaat dan gravel.
Ik hou wel van snelle banen maar ik hou ook wel van het glijden van gravel.
Op een snelle gravelbaan komt mijn spel het beste tot z'n recht.
Gravelbanen als het 25 graden is, lekker zonnetje, een paar nieuwe ballen en een net bespannen racketje.
Dan wordt de baan bijna zo snel als een hardcourt baan, met als voordeel dat je er wel op kunt blijven glijden

De laatste dagen van de competitie zijn ook het lekkerste omdat het dan meestal een beetje warm begint te worden
  zondag 17 april 2005 @ 00:48:29 #20
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26286733
We moesten vandaag uit op ku(ns)tgras.

Eerste enkel verloren we met 6-4 4-6 4-6.
Tweede enkel wonnen we met 6-3 6-1
Eerste dubbel verloren we met 4-6 6-4 1-6 (hier speelde ik in mee )
Tweede dubbel wonnen we met 6-3 6-4
Derde dubbel wonnen we met 6-3 6-1 (ook hier speelde ik weer )

Na de 3-2 thuisnederlaag van vorige week dus wel een lekker weekend dit keer, ook over mn eigen spel wel weer tevreden. We staan nu derde in de poule, maar kampioen worden we niet. De nummer een speelt oa. met een 6/5 speler (wij allemaal zeventjes )
  zondag 17 april 2005 @ 21:41:47 #21
101249 Chriz2kloon
Lik mijn pilske!
pi_26307671
Vandaag één van mijn beste partijen ooit gespeeld, tegen een tennisleraar met speelsterkte 4, terwijl ik zelf 6 ben en 15 jaar jonger ben

6-7 7-6 6-4, bijna 3,5 uur
  maandag 18 april 2005 @ 00:23:57 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26312466
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef Chriz2kloon het volgende:
Vandaag één van mijn beste partijen ooit gespeeld, tegen een tennisleraar met speelsterkte 4, terwijl ik zelf 6 ben en 15 jaar jonger ben

6-7 7-6 6-4, bijna 3,5 uur
Netjes

Wij hebben vandaag de maximale score gehaald.
6-0 gewonnen (heren zondag 4de klasse)

Ik heb me single gewonnen met 6-0 6-4 en me dubbel met 6-1 6-4

Eigenlijk waren ze ook gewoon slecht.
Ze kwamen van kunstgras dus wij ouderwets graveltennis spelen. Lekker hoge spinballen. (in de single natuurlijk alleen) en daar werden ze al vrij snel erg geirriteerd van.
Maar ja, das wedstrijd tennis he. Moet je tegen kunnen.

Wat ook nog lekker was, normaal bestaat een team uit minimaal 4 personen maar er was iemand door z'n enkel gegaan vorige week en ze hadden geen vervanger. Dus ze moesten een dubbel en een single opgeven omdat die jongen niet kon spelen. Dat waren 2 puntjes voor ons. Maar ik denk dat we die ook nog wel gepakt hadden als we die hadden moeten spelen want ze waren niet bepaald goed....

Noujah, de kansen om te degraderen zijn inmiddels wel erg geslonken dus we kunnen weer een beetje omhoog kijken, maar ik denk dat we in de middenmoot eindigen.
  maandag 18 april 2005 @ 10:15:16 #23
101249 Chriz2kloon
Lik mijn pilske!
pi_26316696
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Netjes

Wij hebben vandaag de maximale score gehaald.
6-0 gewonnen (heren zondag 4de klasse)

Ik heb me single gewonnen met 6-0 6-4 en me dubbel met 6-1 6-4

Eigenlijk waren ze ook gewoon slecht.
Ze kwamen van kunstgras dus wij ouderwets graveltennis spelen. Lekker hoge spinballen. (in de single natuurlijk alleen) en daar werden ze al vrij snel erg geirriteerd van.
Maar ja, das wedstrijd tennis he. Moet je tegen kunnen.

Wat ook nog lekker was, normaal bestaat een team uit minimaal 4 personen maar er was iemand door z'n enkel gegaan vorige week en ze hadden geen vervanger. Dus ze moesten een dubbel en een single opgeven omdat die jongen niet kon spelen. Dat waren 2 puntjes voor ons. Maar ik denk dat we die ook nog wel gepakt hadden als we die hadden moeten spelen want ze waren niet bepaald goed....

Noujah, de kansen om te degraderen zijn inmiddels wel erg geslonken dus we kunnen weer een beetje omhoog kijken, maar ik denk dat we in de middenmoot eindigen.
Hoe sterk is die klasse, qua speelsterktes?
  maandag 18 april 2005 @ 13:01:36 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26320422
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:15 schreef Chriz2kloon het volgende:

[..]

Hoe sterk is die klasse, qua speelsterktes?
tis heel raar.

2 jaar terug hebben we ook in die klasse gespeeld maar dan in district noord holland. Das wel het sterkste district van Nederland geloof ik maar daar waren de eerste 2 singles bijna standaard 4 of 3 en soms de 3de en 4de single ook nog zoiets. Anders meestal 5. Dubbel precies hetzelfde.
Maar we zitten nu in district Brabant geloof ik (of zuid holland) en we hebben nu team met alleen maar 6jes maar ook teams met alleen maar 4tjes.
Loopt dit jaar echt heel erg uit 1.
Eerste competitiedag waren er ook 3 6-0 uitslagen en maar 1 die 4-2 was.

btje aparte poule dus
Wij gaan waarschijnlijk ook wedstrijden heel dik winnen en een paar ook gewoon vrij dik verliezen.
  zondag 24 april 2005 @ 23:29:40 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26487185
heeey vandaag weer competitie gespeeld.
Weer gewonnen, 2-4 deze keer

Het was een enerverend dagje.
Ik heb mijn single gewonnen met 7-5 6-2. Ik kwam de eerste set achter met 4-1. Daarna ging ik slimmer spelen (lees: lekker vanuit een basis tennissen en hem de fouten laten maken) en werd het 7-5. Toen ik 3-1 voor stond in de 2de, schoot het ineens in mijn hamstring. Niet echt fatsoenlijk meer kunnen lopen. Wel nog een beetje bewegen maar voluit sprinten was er niet meer bij.
Gelukkig had mijn tegenstander het niet zo door, waardoor ik alsnog met 6-2 won. Hij was al zo geirrieerd het bij hem niet liep, dat hij veel fouten maakte.

Daarna gedubbeld en dat was helemaal vaag. Ik kon niet zo goed lopen natuurlijk maar het ging verbazend goed. 6-4 gewonnen eerste set. Daarna nog 1 game gemaakt. 1-6 0-6 verloren. Snap er nog steeds weinig van eigenlijk...

Maar goed, over het algemeen redelijk tevreden over mijn single en dubbel was bij vlagen (vooral eerste en begin 2de set) ook wel ok. Maar die blessure overheerst toch wel.
Wel kut want het doet echt vet pijn. zal wel een weekje rust betekenen. Gelukkig hoeven we volgende week dan niet maar ik vertrek vrijdag naar Val Thorens voor een weekje boarden. Ik hoop dat het gaat werken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')