Ik ga denk ik zondag mix spelen, maar nog maar even kijken of het lukt. Zaterdag heren is ook nog een optie, een van de beidequote:Op zaterdag 27 november 2004 00:04 schreef Komakie het volgende:
Yeah
Weten jullie al wat voor competitie jullie volgend jaar gaan spelen?
Ik heb me wel opgegeven maar er is een beetje een overschot aan spelers geloof ik (of te weinig teams. Hoe je het maar noemen wilt)
Gelukkig heb ik een redelijke speelsterkte dus ik denk dat ik wel toegelaten wordt, ondanks dat ik te laat was met inschrijven.
Onwaarschijnlijk nuttige topickick:quote:Op zondag 28 november 2004 18:37 schreef jasorry het volgende:
Ik speel volgend jaar waarschijnlijk zondag junioren.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:45 schreef Topmaat het volgende:
Het is 1 april, het is mooi weer... en het nieuwe tennisseizoen is weer begonnen![]()
Ik ben geen proftennisser, en ik speel geen competitie of zo (ongeveer 10 jaar geleden wel 1 jaartje tennisles gehad).
Maar ik vind het gewoon leuk om te tennissen, en bij ons begint het seizoen altijd op 1 april (overal wel denk ik ?).
Ik heb vorige week pas een nieuw racket gekocht, dus ik heb wel zin om een balletje te gaan slaan![]()
Nog meer tennissers hier?
Praat hier over je prachtige overwinningen, je keiharde opslag enz.![]()
Iemand een potje?
hehe ik weet hoe het voelt.quote:Op maandag 11 april 2005 01:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gister gespeeld, thuis op hardcourt. In de enkel mijn tegenstander helemaal gek ge-service-vollied met 6-4 6-4 (dat klinkt niet goed, maar ik ben 7 en hij was 6)
Moest ik de beslissende dubbel spelen met iemand waar ik dit jaar voor het eerst mee tennis, tegen een ingespeeld duo dat op papier beter was. Verdomme eraf met 1-6 7-5 4-6. Zelden zo'n slechte servicebeurt afgeleverd als in de 3de set op 3-3 verdomme, de beslissing in de ontmoeting en de partij
ach ik kan wel op hardcourt spelen. Het loopt wat lastig omdat je niet kan glijden maar ik vind het ook wel weer fijn omdat het net iets sneller gaat dan gravel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb 8 jaar op gravel gespeeld, en nu 2 jaar op hardcourt. Het is wel lekker hoorAl blijft gravel geniaal
Netjesquote:Op zondag 17 april 2005 21:41 schreef Chriz2kloon het volgende:
Vandaag één van mijn beste partijen ooit gespeeld, tegen een tennisleraar met speelsterkte 4, terwijl ik zelf 6 ben en 15 jaar jonger ben
6-7 7-6 6-4, bijna 3,5 uur
Hoe sterk is die klasse, qua speelsterktes?quote:Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Netjes
Wij hebben vandaag de maximale score gehaald.
6-0 gewonnen(heren zondag 4de klasse)
Ik heb me single gewonnen met 6-0 6-4 en me dubbel met 6-1 6-4![]()
Eigenlijk waren ze ook gewoon slecht.
Ze kwamen van kunstgras dus wij ouderwets graveltennis spelen. Lekker hoge spinballen. (in de single natuurlijk alleen) en daar werden ze al vrij snel erg geirriteerd van.
Maar ja, das wedstrijd tennis he. Moet je tegen kunnen.
Wat ook nog lekker was, normaal bestaat een team uit minimaal 4 personen maar er was iemand door z'n enkel gegaan vorige week en ze hadden geen vervanger. Dus ze moesten een dubbel en een single opgeven omdat die jongen niet kon spelen. Dat waren 2 puntjes voor ons. Maar ik denk dat we die ook nog wel gepakt hadden als we die hadden moeten spelen want ze waren niet bepaald goed....
Noujah, de kansen om te degraderen zijn inmiddels wel erg geslonken dus we kunnen weer een beetje omhoog kijken, maar ik denk dat we in de middenmoot eindigen.
tis heel raar.quote:Op maandag 18 april 2005 10:15 schreef Chriz2kloon het volgende:
[..]
Hoe sterk is die klasse, qua speelsterktes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |