okequote:Op woensdag 23 maart 2005 08:09 schreef JPM01 het volgende:
[..]
tegen het weekend aan, maak ik het altijd![]()
Jij hier MUUS.quote:
in Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef At_Fundum het volgende:
Wordt een fijne modemkiller dit topic. en vast en zeker goed bezocht!
Niet de grootste prestaties behaald, maar behoorde zeker tot de top:
Daniëlle Overgaag
Done.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef At_Fundum het volgende:
In dit bericht van mij:
[..]
in Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!
staan twee plaatjes die nu een password pop-up geven, aangezien ik niet meer in het bericht kan wijzigen, zou een van jullie twee de verwijzingen kunnen verwijderen, want het is vrij irritant.![]()
je mag er natuurlijk ook een nieuw plaatje van Daniëlle bij zetten![]()
![]()
Je hebt mijn zegen hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:26 schreef Remzz het volgende:
Ok het is wel erg vroeg maar is het misschien een idee om nu al een Olympische winterspelen topic te openen? Ik heb net namelijk ergens alle genomieerden tot nu toe al gezien en dan kunnen we alvast gaan kijken waar we dit jaat de medailles halen of mislopen.
Zakt het topic weg, dan weet je ook dat het misschien wat vroeg is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Oww k
Maak ik vanavond wel een leuke OP
hier gaat het foutquote:
Ah oww k. Vroeg het me gwoon ff afquote:Op zondag 3 april 2005 16:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Pfaf daar even de tijd voor neemt en een mooi deeltje twee opent
Correct. Gisteren voetbal en vanmiddag Vlaanderen, dus nog geen tijd voor gehad en het is vrij veel werk. Zal er meteen mee beginnen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Pfaf daar even de tijd voor neemt en een mooi deeltje twee opent
Voel je niet verplicht he, dan wachten we maarquote:Op zondag 3 april 2005 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Correct. Gisteren voetbal en vanmiddag Vlaanderen, dus nog geen tijd voor gehad en het is vrij veel werk. Zal er meteen mee beginnen.
Iddquote:Op zondag 3 april 2005 18:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht he, dan wachten we maar
begin je nu al te klagen, wacht maar tot het stormloopt en je alles mag tellenquote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef pfaf het volgende:
Ik ben nu op helft en heb al Ctrl-c Crtl-v RSI.
Vragen om .....quote:Op maandag 4 april 2005 10:47 schreef JPM01 het volgende:
Walter_Sobchak kan die geen ban krijgen??
[F1] Gulf Air Bahrain Grand prix, Manama - deel 2
hij loopt constant te zeiken![]()
ik zal hem maar het vuur aan de schenen leggen, hij voegt niks toequote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vragen om .....
En die post die jij aangeeft, daar zie ik niet veel verkeerds in hoor. Als hij je zo irriteert, reageer dan gewoon niet op hem. Tevens: waar twee "vechten", hebben er twee schuld ...
Genoeg wijsheid zo voor de maandagochtend.
apart, dacht dat er ook wel zo'n topic was.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:53 schreef Atreidez het volgende:
Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
Is hier ooit een vervolg op gekomen of is de serie doorgegaan onder een andere titel die ik nu niet kan vinden? Ik mis een topic waar we de dagelijkse beslommeringen en kleine artikeltjes in kwijt kunnen op het gebied van F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |