Zeelandbrug.quote:Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef Kaaltie het volgende:
Nog nooit in Nederland gedoken, afgezien eens in het zwembad 10 jaar geleden ofzo... Maar wil dit seizoen toch eindelijk een in NL gaan duiken... Maar ja... denk dat het nooit zo mooi zou zijn als Curaçao of Bonaire... maar die rust....![]()
Egypte, Bonaire, Australie, Mexico, Israel, Maltaquote:Op maandag 4 april 2005 22:54 schreef Sjoewe het volgende:
TVP
Vorig jaar m'n PADI Open Water Diver gehaald, smaakt naar meer, maar zo mooi als op Aruba krijg ik het niet meer denk ik.
Haha, het was meer zo van dat als ik al genoeg geld heb om een uitrusting te huren m'n financiele middelen me dit jaar niet veel verder dan Zeeland zullen voeren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef basset het volgende:
[..]
Egypte, Bonaire, Australie, Mexico, Israel, Malta
Kan echt mooier hoor. Overigens heb ik van deze alleen maar ervaring in Egypte, Israel en Mexico en Malta. Aruba vond ik ook wel leuk, maar Egypte vond ik mooier. Hoewel ik niet bij dat golden beach (heette het nou zo, waar je door een hek en een bedrijf moest) of zo op Aruba gedoken heb. Wel lekker warm en gewoon in je zwembroek duiken
Kom je waarschijnlijk verder dan ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Haha, het was meer zo van dat als ik al genoeg geld heb om een uitrusting te huren m'n financiele middelen me dit jaar niet veel verder dan Zeeland zullen voeren.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
pffff... wanneer wordt het weer duikweer...?
Sluit het duikseizoen danquote:Op maandag 18 april 2005 23:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga over twee weken naar Kreta, en heb wel weer zin om een duik te maken (heb PADI advanced open water). Weet iemand of het nog te vroeg / koud is om nu daar te gaan duiken? Ik heb al wel een hele rits duikscholen gevonden, maar er staat nergens wanneer het seizoen voor geopend is wordt verklaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |