Ikke niet nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
JC-schaalDaar ga je toch niet op wedden.
In Augustus ga ik ook weer losDenk ik
Fijne vakantie Vinniequote:Op maandag 11 juli 2005 04:31 schreef VinnieJones het volgende:
STL is zwaar aan het verkloten momenteel..![]()
GVD.. Hele wedstrijd sta je 4-1 voor.. Alle kansen gehad om nog verder te scoren maar dat doen ze niet..
Tegen het einde aan wordt het gewoon 4-3 ! (ik heb natuurlijk weer -1.5 handicap gespeeld) !!![]()
Texas en Houston naaiden me eerder vanavond ook al door met 1 punt verschil te winnen..![]()
Heb het helemaal gehad..![]()
Stop er ff mee, ga over een paar dagen toch op vakantie dus komt heel goed uit..
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef mx5 het volgende:
tis niet best maar er is altijd wel iets te vinden hoor voor voetbal raadt ik deze aan: Sundsvall vs Djurgårdens
Djurgårdens wint dat is zo goed als zeker 1.70
sk888erquote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef sk888er het volgende:
[..]
![]()
glukkig had ik een combo met norrkoping + vasby staan![]()
Hoe klote zal Sander zich nu voelen![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef mx5 het volgende:
tis niet best maar er is altijd wel iets te vinden hoor voor voetbal raadt ik deze aan: Sundsvall vs Djurgårdens
Djurgårdens wint dat is zo goed als zeker 1.70
Dat gaat om de Postbank bij jou in de buurt... moet je zelf ff opzoeken, ik weet niet waar de postbank in je woonplaats zit...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef noutie het volgende:
Weet iemand het adres van de postbank. Dat heb ik namelijk nodig om in te cashen
dankequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:34 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Swift en IBAN zijn gewoon op de site van de postbank te vinden, of op de achterkant van je rekeningafschrift
waar, wat, hoe? vertel eens hoe het werktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef mx5 het volgende:
-spam-
Als je passages en ideeën uit andermans werk citeert of parafraseert en deze als eigen werk presenteert, pleeg je plagiaat. .......Plagiaat is intellectuele diefstal en wordt beschouwd als wetenschappelijk wangedragquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef mx5 het volgende:
-spam-
Als jej nou gewoon vertelt hoe ik die 40 euro bij kan schrijven, dan krijg je van mij een tour-tip voor morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef mx5 het volgende:
Nog goede tips voor tour de france morgen?
Hoe?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Gelderland het volgende:
BEDANKT voor die link + tip![]()
! Weer 40 Euries erbij, kan ik weer lekker TILTEN
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]...........hij heeft je te pakken
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef Jopiler het volgende:
5 euro @ 3.50 op een etappeoverwinning van Lance vandaag.
-spam-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga me niet registreren voordat iemand zegt wat je precies moet doen
Op Betfair was vandaag ziek veel geld te verdienen met die bergetappe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb nog wel een Tourtip voor vandaag mx5: Valverde
Die heeft mij weer goud geld opgeleverd met wat handelen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan iemand die spammert een ban geven voor de rest van zn, hopelijk nog korte, leven?
thx heb hem genomen voor de next etappequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb nog wel een Tourtip voor vandaag mx5: Valverde
Die heeft mij weer goud geld opgeleverd met wat handelen![]()
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan iemand die spammert een ban geven voor de rest van zn, hopelijk nog korte, leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |