Als ze verschillend genoemd worden kun je er vanuit gaan dat je bij 'meer dan 4' (of 'minder dan 4') je geld terug krijgt bij exact 4 goals. Bij 'meer dan 4.5' verlies je je geld bij 4 goals en win je bij 5 goals.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:27 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit naar dit lijstje te kijken: meer dan 4 is hetzelfde als meer dan 4.5(halve goals bestaan immers niet), waarom dan dat bizarre prijs verschil.
Als je hier op klikt kom je een heel eind: Topicreeks: Wedden op sportquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:13 schreef mrclvm het volgende:
Hoe kan ik de oude topics van deze reeks teruglezen?
Ook dingen als het blessurenieuws even bekeken? Of vooral op de gok voor het kijkplezier?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er nog mensen die een wedje plaatsen?
Ik maak graag combinaties met laag inzet en veel winst.
Zo heb ik 5 wedstrijden geselecteerd rond de 1.50 - 2.00. Ploegen die aan de leiding staan in het klassement. Het is wat zoeken. Heb ze uit de Engelse 4e divisie en de deense competitie moeten halen.
Dat laatste vooral. een voetbalwedstrijd bekijken waar je op gegokt hebt is heel anders te beleven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook dingen als het blessurenieuws even bekeken? Of vooral op de gok voor het kijkplezier?
Je bekijkt de Engelse vierde divisie en de Deense competitie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. een voetbalwedstrijd bekijken waar je op gegokt hebt is heel anders te beleven.
Vooral funfactor
Deze 2 dan weer niet. Maar heb ook gegokt op Sporting - F Porto en die ga ik dan kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bekijkt de Engelse vierde divisie en de Deense competitie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |