En nu een enorme meevaller dat het Nedrlands elftal zo afschuwelijk slecht is. Er zullen heel veel mensen zijn die zo een welkomsbonus zijn misgelopenquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:56 schreef knaapke86 het volgende:
Unibet maakt 300k winst per dag in Nederland. Tel uit je winst..
Een procentje of 55 kans 'een bijna vanzelfsprekendheid' noemen is ook wel weer een kunstquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben benieuwd hoe veel Unibet verdiend heeft aan die 50x je inleg terug actie. Een bijna vanzelfsprekendheid dat Nederland wint en ¤50 bonus voor iedereen die een nieuw account aan heeft gemaakt.
55% volgens wie?quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een procentje of 55 kans 'een bijna vanzelfsprekendheid' noemen is ook wel weer een kunst
Bookmakers hadden Nederland allemaal rond de 1.8-1.85 staan, dus de internationale markt - waar het meeste geld in zit en die het beter weten dan de nogal partijdige Nederlanders - hadden de inschatting op zo'n 55% staan. Niet zo verkeerd, zo blijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
55% volgens wie?
Volgens mij was iedereen het er wel over eens vooraf dat Senegal de gevaarlijkste tegenstander zou zijn, en zelfs daar waren de odds beter dan 55%.
Ben ik er toch weer ingetraptquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bookmakers hadden Nederland allemaal rond de 1.8-1.85 staan, dus de internationale markt - waar het meeste geld in zit en die het beter weten dan de nogal partijdige Nederlanders - hadden de inschatting op zo'n 55% staan. Niet zo verkeerd, zo blijkt.
En het enige waar men het volgens mij over eens was is dat Qatar de zwakste tegenstander zou zijn.
Oh dat sowieso natuurlijk, die deal was prima en als je nog geen account had was dit wel echt dé deal om in te stappenquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik er toch weer ingetrapt
Al is er geen universum waar 50x je inleg geen uitstekende deal was.
Unibet heeft ook kuren.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:53 schreef PicoMMP het volgende:
Het lukt me niet om een bet te plaatsen op BetCity. Zegt steeds dat ik opnieuw moet inloggen.
In theorie wel, maar dat is heel minimaal als het al lukt door de marge die bookmakers hanteren.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:12 schreef Elan het volgende:
Kun je in theorie geld maken als sites verschillende odds hanteren? Bijvoorbeeld Nederland - Argentiniė krijg je op Unibet 2.40 /1.60 voor, maar op Toto 2.32 / 1.62, je beste deal is dus 2.40 versus 1.62, totaal 4.02
Dus je winkans aan beide kanten is niet 50% maar 50.1% ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Arbitrage_bettingquote:Op woensdag 7 december 2022 12:12 schreef Elan het volgende:
Kun je in theorie geld maken als sites verschillende odds hanteren? Bijvoorbeeld Nederland - Argentiniė krijg je op Unibet 2.40 /1.60 voor, maar op Toto 2.32 / 1.62, je beste deal is dus 2.40 versus 1.62, totaal 4.02
Dus je winkans aan beide kanten is niet 50% maar 50.1% ?
Buiten dat dit op grote markten vrijwel niet voorkomt (in elk geval niet tegelijkertijd, dus dan moet je erop gokken dat een notering omlaag gaat....maar ja, dat is niet handig), waardoor je het vooral op kleinere markten kunt doen. En als je daar op gaat inzetten op zo'n manier, kun je in no-time nog maar een handjevol euro's inzetten en levert het helemaal niks meer opquote:Op woensdag 7 december 2022 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie wel, maar dat is heel minimaal als het al lukt door de marge die bookmakers hanteren.
Op 2.40/1.62 is geen winst te maken, want 100/2.4 + 100/1.62 is groter dan 100, wat duidt op een overschatting van beide ploegen. Als het 2.4 om 1.8 was, dan had je wel gegarandeerd winst kunnen maken. Dan wissel je gewoon de odds om om de juiste verhouding te krijgen (dus ¤18 op 2,4 en ¤24 op 1,8 voor gegarandeerd ¤1,20 winst).
Had je vroeger niet nodig, als je het toto-select briefje ging inleveren bij de videotheek kon je soms inzetten op wedstrijden die al gespeeld warenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Arbitrage_betting
Was mij ook al opgevallen. Heb zelf ingezet op Feyenoord, jammer dat ik niet meer op betfair kan op Ajax te layen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:34 schreef GwaiLow het volgende:
Zie net dat Ajax op Toto gewoon de favoriet is voor de titel met 2.33. Bizar, moet toch niet gekker worden.
Ja, maar dit is een hele safe bet. Kan bijna niet mis gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Heb zelf ingezet op Feyenoord, jammer dat ik niet meer op betfair kan op Ajax te layen.
Haha, gelukkig is het seizoen nog langquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een hele safe bet. Kan bijna niet mis gaan.
Ik ben er nu inderdaad iets minder zeker van, maar het kan nog prima uiteraard. Al maakt o.a PSV op dit moment de beste indruk. Maar het duurt inderdaad nog erg lang, en 't kan zelfs zomaar Ajax worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gelukkig is het seizoen nog lang
Die is wel best jammer ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |