dankequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:34 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Swift en IBAN zijn gewoon op de site van de postbank te vinden, of op de achterkant van je rekeningafschrift
waar, wat, hoe? vertel eens hoe het werktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef mx5 het volgende:
-spam-
Als je passages en ideeën uit andermans werk citeert of parafraseert en deze als eigen werk presenteert, pleeg je plagiaat. .......Plagiaat is intellectuele diefstal en wordt beschouwd als wetenschappelijk wangedragquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef mx5 het volgende:
-spam-
Als jej nou gewoon vertelt hoe ik die 40 euro bij kan schrijven, dan krijg je van mij een tour-tip voor morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef mx5 het volgende:
Nog goede tips voor tour de france morgen?
Hoe?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Gelderland het volgende:
BEDANKT voor die link + tip![]()
! Weer 40 Euries erbij, kan ik weer lekker TILTEN
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]...........hij heeft je te pakken
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:19 schreef Jopiler het volgende:
5 euro @ 3.50 op een etappeoverwinning van Lance vandaag.
-spam-quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga me niet registreren voordat iemand zegt wat je precies moet doen
Op Betfair was vandaag ziek veel geld te verdienen met die bergetappe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb nog wel een Tourtip voor vandaag mx5: Valverde
Die heeft mij weer goud geld opgeleverd met wat handelen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan iemand die spammert een ban geven voor de rest van zn, hopelijk nog korte, leven?
thx heb hem genomen voor de next etappequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb nog wel een Tourtip voor vandaag mx5: Valverde
Die heeft mij weer goud geld opgeleverd met wat handelen![]()
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan iemand die spammert een ban geven voor de rest van zn, hopelijk nog korte, leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |