Ikke niet nee.quote:Op maandag 11 juli 2005 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
JC-schaalDaar ga je toch niet op wedden.
In Augustus ga ik ook weer losDenk ik
Fijne vakantie Vinniequote:Op maandag 11 juli 2005 04:31 schreef VinnieJones het volgende:
STL is zwaar aan het verkloten momenteel..![]()
GVD.. Hele wedstrijd sta je 4-1 voor.. Alle kansen gehad om nog verder te scoren maar dat doen ze niet..
Tegen het einde aan wordt het gewoon 4-3 ! (ik heb natuurlijk weer -1.5 handicap gespeeld) !!![]()
Texas en Houston naaiden me eerder vanavond ook al door met 1 punt verschil te winnen..![]()
Heb het helemaal gehad..![]()
Stop er ff mee, ga over een paar dagen toch op vakantie dus komt heel goed uit..
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef mx5 het volgende:
tis niet best maar er is altijd wel iets te vinden hoor voor voetbal raadt ik deze aan: Sundsvall vs Djurgårdens
Djurgårdens wint dat is zo goed als zeker 1.70
sk888erquote:Op maandag 11 juli 2005 20:51 schreef sk888er het volgende:
[..]
![]()
glukkig had ik een combo met norrkoping + vasby staan![]()
Hoe klote zal Sander zich nu voelen![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef mx5 het volgende:
tis niet best maar er is altijd wel iets te vinden hoor voor voetbal raadt ik deze aan: Sundsvall vs Djurgårdens
Djurgårdens wint dat is zo goed als zeker 1.70
Dat gaat om de Postbank bij jou in de buurt... moet je zelf ff opzoeken, ik weet niet waar de postbank in je woonplaats zit...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef noutie het volgende:
Weet iemand het adres van de postbank. Dat heb ik namelijk nodig om in te cashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |