Uit het raam met die lul....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:31 schreef BVO het volgende:
Bram.
die gaat Wup overbieden.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
cadeautje voor Wup én mezelf:
jaaaaaaaquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:40 schreef babette21 het volgende:
En nog 1tje:
nog interesse in foto's van Hints?!?!?!
* Babette is NIET schattig..... *quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
wel schattig dat je zo met me meeleeft Babette.....
Kyra heeft Bram al gedumpt... nu Ellen nog.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:50 schreef MirSus het volgende:
Maarre..over minst leuke personages gesproken...Kyra aan 't kruis ipv Ellen is misschien nóg leuker![]()
![]()
Dat gaat vást en zeker ook nog komen! Er komt een breuk, dus zal Ellen hem er morgen dan éindelijk uitgooien na haar zoveelste uitbarsting?!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
Kyra heeft Bram al gedumpt... nu Ellen nog.
haha wat leuk Babette!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
Hints: ONM vs GTST
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
Tja ik moet bekennen: ik word ook steeds meer anti-Ellen! En 't lullige is: Do kan er niks aan doen, ze speelt het prima en Ellen is bij tijd en wijlen erg leuk. Maar op 't moment is 't gewoon zo zwaar klote, van die duffe verhaallijntjes enzo... als 't zo blijft mag ze van mij weg (liever geen Ellen dan een duffe Ellen)....
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
Ja meestal aan 't eind van de zomer... ONM heeft twee keer de finale gewonnen (het team bestond toen uit: Margot 2 (je grote vriendin haha), Joyce, Renee en Ellen) en was dus te goed... Deze nieuwe formatie deed het minder goed, maar wij weten natuurlijk wel hoe dat kwam: DOOR BRAM EN KYRA!!!!![]()
ow wat raar, ik dacht dat ik best wel veel hints keek maar ik heb ONM crew nooit gezien...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
Ja meestal aan 't eind van de zomer... ONM heeft twee keer de finale gewonnen (het team bestond toen uit: Margot 2 (je grote vriendin haha), Joyce, Renee en Ellen) en was dus te goed... Deze nieuwe formatie deed het minder goed, maar wij weten natuurlijk wel hoe dat kwam: DOOR BRAM EN KYRA!!!!![]()
Dát was nog eens een leuk Hints-team!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:11 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Do van Vliet, Wendy Brouwer en Annemieke Verdoorn (Hints 2002)
Bron: www.onm-archief.tk
nou als ze al sinds '94 meedoen heb ik ze zeker een aantal keer gezien, want ik kijk het best vaak; ik ben het dus gewoon vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
Dit jaar deed ook het team van "Meiden van de Wit" mee, toen zei Eva Duijvestein dat ze ook ooit met het ONM-team heeft meegedaan. Moet dus in 1994 (evt. 1995) zijn geweest... en dát herinner ík me dus weer niet... Jammer....
Yepquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:20 schreef Wup het volgende:
Maar Kim en Robert heb ik echt gemist, dat was vorig jaar denk ik?
zijn dat niet die bezoekers die Olaf even goed vonden als Serge?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
OMG, dit schreef ik in juli 2003 op 't Archief, nav de vraag: WIE MAG ONM VERLATEN?
2. CLAIRE Wat doet zij eigenlijk in die serie?!
4. ARTHUR Slechterikken zijn cool, maar Arthur is gewoon eng (aaagh zielig eigenlijk, hij kan ook niks aan die rotkop doen)
Amen.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
Maar Claire en Arthur?!? Dat zijn de helden uit ONM!!!!
wederom: yepquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:33 schreef Wup het volgende:
zijn dat niet die bezoekers die Olaf even goed vonden als Serge?
oke, dan ga ik nu een hele hoge boom voor je zoeken....quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
wederom: yep
maar het ergste is dat ik dit ZELF geschreven heb.......![]()
![]()
Ik heb het wel gezien en wat me gelijk opviel was dat Dennis Overeem als een wijf door het beeld hupte.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
ow wat raar, ik dacht dat ik best wel veel hints keek maar ik heb ONM crew nooit gezien...
of ik ben het alweer vergeten
doe ook eens lief en stuur es een tape op ....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb het wel gezien en wat me gelijk opviel was dat Dennis Overeem als een wijf door het beeld hupte.
Ik heb geen tapes van door het beeld rennende nichten ....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
doe ook eens lief en stuur es een tape op ....
haha, nou jammerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb geen tapes van door het beeld rennende nichten ....
Ja Godverdomme, nou hoeft ik ook al geen rijst meer te vreten!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
haha, nou jammer
hij deed toch ook een tijdje van die rijstreclames als homo?
Boudewijn Büch was een leukerd.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja Godverdomme, nou hoeft ik ook al geen rijst meer te vreten!
Ehhh.... wacht ff .... dat was Boudewijn Büch.
Oh ja, dat klopt. Dat was een commercial van Conimex of een mix van Knorr, geloof ik. Dat spul vreet ik sindsdien niet meer....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
Boudewijn Büch was een leukerd.....
nee ook Dennis Overeen volgens mij, iets met een familie uit India ofzo, ik weet niet meer precies, het is niet al te lang geleden....
Doe maar schaaltjes pakken!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
nee ook Dennis Overeen volgens mij, iets met een familie uit India ofzo, ik weet niet meer precies, het is niet al te lang geleden....
Je had toch ook nog een tartaartje klaar staan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
ps:
vanaf nu moeten jullie me voor zijn met het openen van topics want Wup gaat alleen nog maar om Claire jammeren.....
jaja dat was um, nou ja het waren er meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
Doe maar schaaltjes pakken!!;)
volgens Iwan, kenner bij uitstek, 11 juni dus we krijgen nog 2 weken....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
Wanneer is de cliff ook alweer? eind volgende week of de week erop?!
Schaaltjes? Dan heb ik liever kut met of zonder peren......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
Doe maar schaaltjes pakken!!
Er is ook nog een vervolgreclame van geweest. Toen draaide Dennis zich om.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Wup het volgende:
jaja dat was um, nou ja het waren er meer.
tjee, ik heb echt het geheugen van een marmot.
Thanx! Kwam trouwens nog 'n foto tegen:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:36 schreef Wup het volgende:
volgens Iwan, kenner bij uitstek, 11 juni dus we krijgen nog 2 weken....
Wat een enorm intelligente opmerking weer....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schaaltjes? Dan heb ik liever kut met of zonder peren......![]()
Wup denkt nu: "Omfg, had ik die uitdrukking maar nooit gebruikt!"
![]()
![]()
Ik houd van vrouwen. Take me for what I am.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:59 schreef babette21 het volgende:
Wat een enorm intelligente opmerking weer....![]()
zijn ze daar op een kermis ofzo? staat me ook al weer niks van bij....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
Thanx! Kwam trouwens nog 'n foto tegen:
[afbeelding]
Kim Pieters en Robin Rienstra als Claire en Hugo (ONM 2003)
It wasn't me......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
ik zie ook nog een cliniclown op de achtergrond......
Foei Wup, dit valt me wel van je tegen hoor!!! Is de cliff van vorig jaar, tijdens dat jubileum van 't Beatrix... vlak voor die enorm boeiende confrontaties tussen de Van Walsums en de Couwenbergjes...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:04 schreef Wup het volgende:
zijn ze daar op een kermis ofzo? staat me ook al weer niks van bij....
haha vandaar die cliniclown, nee ik herkende het niet, dat was natuurlijk ook wel een cliff om snel te verdringenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:09 schreef babette21 het volgende:
Foei Wup, dit valt me wel van je tegen hoor!!! Is de cliff van vorig jaar, tijdens dat jubileum van 't Beatrix... vlak voor die enorm boeiende confrontaties tussen de Van Walsums en de Couwenbergjes...
ja die is dus kwijt, Petertje heet hij, hij was echt een hele slome, Bettina schold hem leuk uit als Liesje een dagje vrij had, maar hij is net als Ingrid Rutte zomaar foetsie...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:16 schreef babette21 het volgende:
oke nu is de beurt aan mij: eh wie is dit schattige verplegertje?!?!![]()
![]()
hm zegt me niks.... en hij heeft nog wel zo'n geinig hoofd!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:17 schreef Wup het volgende:
ja die is dus kwijt, Petertje heet hij, hij was echt een hele slome, Bettina schold hem leuk uit als Liesje een dagje vrij had, maar hij is net als Ingrid Rutte zomaar foetsie...
Dat haar van Hugoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Thanx! Kwam trouwens nog 'n foto tegen:
[afbeelding]
Kim Pieters en Robin Rienstra als Claire en Hugo (ONM 2003)
ik vraag me meer af wat Claire allemaal om haar nek heeft hangen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:22 schreef Svensational het volgende:
Dat haar van Hugo
Haha Bettina staat hier wel uitermate cool op!!quote:
nou inderdaad, dat was nog eens een cliff...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:30 schreef babette21 het volgende:
Eén van de beste zomercliff's vind ik toch wel die van 2000: _O
haha, nou dat optimisme kan ik toch niet met je delen.....quote:Heb zo'n vermoeden dat ze dat dit jaar niet gaan overtreffen.... maar oke, laten we niet te pessimistisch zijn en het rustig afwachten...![]()
Arthur van Walsum undercover.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
ik zie ook nog een cliniclown op de achtergrond......
Eèn van de eerste series van "Laat ze maar lachen" waren pas leuk...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:05 schreef babette21 het volgende:
a.s. zaterdag Pamela Teves in (een herhaling van) Laat ze maar lachen!!!
Ja die uitzending met Bettina Berger... lag ik echt naast de bank van 't lachen!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
Eèn van de eerste series van "Laat ze maar lachen" waren pas leuk...![]()
al die oude stukjes zijn toch wel weer leuk![]()
Ja dat kan inderdaad...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja die uitzending met Bettina Berger... lag ik echt naast de bank van 't lachen!!!
(heb ik volgens mij wel eens verteld toch, dat iedereen met elkaar op de bek gaat in 't winkeltje van Hennie Huisman!!)
Heb ik destijds opgenomen. Geinige uitspraak van Ron Brandstichter toen hij Bettina in het bijzijn van Tom Rhodes als "Pemmela Typhus" aankondigde.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:05 schreef babette21 het volgende:
a.s. zaterdag Pamela Teves in (een herhaling van) Laat ze maar lachen!!!
Voor zover ik het me herinner zijn Frits Jansma, John Williams, Do van Vliet (die super aanstellerig deed), Bettina Berger en Pamela Teves te gast geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:51 schreef MirSus het volgende:
Ja dat kan inderdaad...![]()
En ook toen Frits Jansma en nog iemand (maar wie ook al weer) er was waren er ook leuke tussen van bijvoorbeeld
in het oude advocaten kantoor en ziekenhuis, super was dat toen![]()
![]()
Ja, zolang je zelf geen steekwagen in het kruis krijgt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
Ja met Frits was ook lachen
Ja nu moet ik toch ècht in de verdediging hè....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor zover ik het me herinner zijn Frits Jansma, John Williams, Do van Vliet (die super aanstellerig deed), Bettina Berger en Pamela Teves te gast geweest.
'quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
die bloopers zijn vaak wel grappig, beetje erg jammer van de rest van dat programma.......
Tja, die Ron Brandsteder en die gtst-figuren moesten ze er uit knippen. Alle fragmenten met ONM'ers achter elkaar plakken en op dvd uitbrengen. 180 Minuten aan bloopers, of zoiets.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
die bloopers zijn vaak wel grappig, beetje erg jammer van de rest van dat programma.......
Ik vind haar een aanstelster, tenminste ... zo komt ze over.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:06 schreef MirSus het volgende:
Ja nu moet ik toch ècht in de verdediging hè....![]()
![]()
Do is nooit aanstellerig maar gewoon alijd heel erg actief en spontaan en heel erg lief (neem dat maar van ons aan)![]()
Ja dat was inderdaad een leuke uitzending toen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
sorry maar Do was idd errug aanstellerig... vond haar niet leuk die keer...
Johan Nijenhuis is trouwens ook te gast geweest (toen ie nog voor gtst werkte), lieten ze ook bloopers van onm zien... Heb uitzendingen met Frits, John, Do, Bettina, Pamela en Johan allemaal op tape... een waardevol bezit haha!!
Ik hou bijna denken dat je van haar houdt...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:13 schreef MirSus het volgende:
Iedereen zijn mening geloof me die respecteren we!!![]()
Maar aanstelster en Do .... nee hoor dat gaat echt niet samen!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef MirSus het volgende:
Ja dat was inderdaad een leuke uitzending toen...
waar Ruud Lubbers voor beschuldigt word...... konden ze bij ONM een houtje van![]()
Tuuuuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hou bijna denken dat je van haar houdt...![]()
haha, ja het is ook al zo lang geledenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet geloof ik weer eens gaan kijken want heb echt geen idee waar je het over hebt...
Je weet het maar nooit met die meiden van tegenwoordig.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:18 schreef MirSus het volgende:
Tuuuuurlijkmaar niet op die manier hoor grapjas
![]()
Haha, nee hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die meiden van tegenwoordig.....![]()
ja maar die is al practisch weg dus daar hoef je geen lijstjes meer mee te vullen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:41 schreef babette21 het volgende:
ow ja ik moest de nr.5 van mijn huidige black-list nog noemen!
lijkt me eigenlijjk vrij voor de hand liggend: Carlo...........
Ik vind die meid eigenlijk best wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
shit he, die doos van die leen-commercial is ook weer terug...
als ie eenmaal écht weg is pas ik mijn lijstje wel weer aan.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
ja maar die is al practisch weg dus daar hoef je geen lijstjes meer mee te vullen.
Aafke is zo oud dat ze niet meer weet wie er allemaal bij haar aan tafel zit. De tafel zat altijd al tjokvol en achter al die bergen met overtollig veel vreten en zuipen zie je een persoon meer of minder geeneens meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Hugo begint eindelijk normaal te worden!! Als ie dit volhoudt mag ie blijven haha...
Ik vind Duuk de laatste tijd ook wel grappig (ik heb sowieso nooit veel tegen hem gehad, alleen zijn therapiën zijn altijd zo ver gezocht). Maar eh, waarom had ie nou eigenlijk die schulden enzo?! Vind 't zo vaag dat ie kosteloos bij de Couwenbergjes kan wonen, mee vreten enzo... en dan ook nog 1x per maand 'n gratis wip hahaha...
Hugo houdt het gemiddeld 1 uitzending vol om de moeite van het aanzien waard te zijn...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Hugo begint eindelijk normaal te worden!! Als ie dit volhoudt mag ie blijven haha...
ik heb tot aan dit donorgejammerlijntje ook nooit iets tegen Duuk gehad maar nu word ik echt onpasselijk van hem.quote:Ik vind Duuk de laatste tijd ook wel grappig (ik heb sowieso nooit veel tegen hem gehad, alleen zijn therapiën zijn altijd zo ver gezocht). Maar eh, waarom had ie nou eigenlijk die schulden enzo?! Vind 't zo vaag dat ie kosteloos bij de Couwenbergjes kan wonen, mee vreten enzo... en dan ook nog 1x per maand 'n gratis wip hahaha...
Ja. Aafke heeft tenminste nog het fatsoen om bijtijds op te hoepelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
Hij is echt nog triester dan een verliefde Aafke.
Hey, er zit een knop op je tv. Die helpt je zo uit de puree. Druk 'm in en ga maar mee. De bloemen buiten zetten.quote:Ik wil het echt niet langer aanzien.
nog 1 zo een ranzige scene van Joyce en Duuk in bed en ik ben er toe in staat.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey, er zit een knop op je tv. Die helpt je zo uit de puree. Druk 'm in en ga maar mee. De bloemen buiten zetten.
Eerst dat en danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
doe maarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
nog 1 zo een ranzige scene van Joyce en Duuk in bed en ik ben er toe in staat.....
Misschien mag je haar een keer uit de brand helpen als haar nieuwe printer last heeft van een 'paper jam'.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind die meid eigenlijk best wel aantrekkelijk.
ja dat ga ik allemaal ontcijferen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
vaag verhaal....
"SjokSjok"? Jatten van mij? Is dit de wraak voor de jpegs die ik van jou jatte? Oog om oog, tand om tand?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
ja dat ga ik allemaal ontcijferen....
ik bedoelde eigenlijk dat ik SjokSjok al op die tafel zag liggen.....
ben ik nou zo onduidelijk of ben jij wat sloom vandaag?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
"SjokSjok"? Jatten van mij? Is dit de wraak voor de jpegs die ik van jou jatte? Oog om oog, tand om tand?![]()
(Van mij mag 't....)
Ouderen neuken niet meer ordinair wild op de tafel. Bij mijn generatie kan het nog net.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
ik bedoelde eigenlijk dat ik SjokSjok al op die tafel zag liggen.....
Er zijn wat mensen uit huis momenteel, dus help ik Aafke met het leegvreten van de tafel.....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
ben ik nou zo onduidelijk of ben jij wat sloom vandaag?
Je weet toch dat ik niet deug!?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:34 schreef babette21 het volgende:
Wat versta jij toch vreemde dingen onder de term "melig"....
Verschrikkelijk hè!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
shit he, die doos van die leen-commercial is ook weer terug...
Wat is daar nou weer mis mee? Ze heeft een heel mooi en vooral lief gezicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:04 schreef MirSus het volgende:
Verschrikkelijk hè!![]()
Er is gewoon iets aan haar wat me irriteert, kan 't niet uitleggen..zelfde probleem hebben we ook bij Kyraquote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Ze heeft een heel mooi en vooral lief gezicht.
Kom jij ff lekker uit je woorden, zeg!?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kom jij ff lekker uit je woorden, zeg!?
Dat doen we bij de meeste berichten van jou al niet meer, hahahahahaha!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Ging eventjes iets fout, let maar niet op dit berichtje
Ha Ha Ha, nee jij plaatst tenminste alleen maar zínnige berichtjes...dat scheelt weer!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat doen we bij de meeste berichten van jou al niet meer, hahahahahaha!
Mijn taak is 't om Babette21 te irriteren. Dat lukt me aardig, want ze begon ooit te schelden met de woorden "Oh! Fuck you!".......quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef MirSus het volgende:
Ha Ha Ha, nee jij plaatst tenminste alleen maar zínnige berichtjes...dat scheelt weer!![]()
![]()
JIj kan zo in ONM!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn taak is 't om Babette21 te irriteren. Dat lukt me aardig, want ze begon ooit te schelden met de woorden "Oh! Fuck you!".......
Heerlijk als iemand hapt!
Wup irriteren lukt al niet meer. Ze heeft het in de gaten en hapt niet meer toe. Hè Wuppie?![]()
O mijn neukende God! Lijk ik dan op Frommelmans?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:31 schreef MirSus het volgende:
JIj kan zo in ONM!![]()
![]()
Hugo is bij Claire gaan checken hoe Arthur op haar chantage reageerde, begint daardoor steeds meer te geloven (oftewel: in te zien) dat zijn pa niet deugd en dreigde op het laatste dat pa zijn functie neer moet leggen....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is er vandaag allemaal gebeurt tussen Arthur en Hugo en wat was de cliff? Ik kon het helaas niet zien vandaag
Nee, dat is inderdaad Calvinistisch normen en waarden prediken. Balkenendiseren heet dat.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:34 schreef babette21 het volgende:
ik "hap" alleen als ik vind dat je de grenzen van respect ver achter je laat, en dat noem ik dan eigenlijk geen happen meer...
Ja, als MAN kan ik geen KUThumor hebben.quote:en ik kan het af en toe niet laten om te melden dat je niet grappig bent. jij gooit het op 'niet deugen', ik op klote-humor...
Ja, als jij er eerst uit gaat en ik er dan pas in, hahahahahahahaha!quote:maar verder kunnen we tegenwoordig toch best door één deur?!
.... zegt onze off-topic-specialist.....quote:EN NU WEER ON-TOPIC!!!
Als je mijn naam nog één keer in verband brengt met Balkenende kom ik hier nóóit meer terug... en dat zweer ik!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, dat is inderdaad Calvinistisch normen en waarden prediken. Balkenendiseren heet dat.
kijk, die vind ik dan wel weer heel aardig gevondenquote:Ja, als MAN kan ik geen KUThumor hebben.![]()
![]()
En die stiekem ook, al kan ik dat natuurlijk niet zomaar toegeven....quote:Ja, als jij er eerst uit gaat en ik er dan pas in, hahahahahahahaha!
quote:.... zegt onze off-topic-specialist.....
Vandaag schopte hij reet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:43 schreef MirSus het volgende:
Ja inderdaad Hugo was vandaag wel ff goed bezig!![]()
hopelijk is dit het begin van een nieuwe Hugo.
Want ik vond hem alijd maar erg duf![]()
Ik dacht dat je niet meer hapte?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
Als je mijn naam nog één keer in verband brengt met Balkenende kom ik hier nóóit meer terug... en dat zweer ik!!!
Ik verlaagde me ff tot de vrouwenlogica, et voilà! : je begrijpt me....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
kijk, die vind ik dan wel weer heel aardig gevonden
Ik dacht 06- PAK ME NOU ?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling voor WIV.
Het nieuwe telefoonnumer van Kim Blommers is: 06-51236514
(nu wel met 10 cijfers)
moeten we nou weer tot vrijdag wachten tot het iets wordt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Vrijdag 4 juni
Hugo is verbijsterd wanneer Arthur hem duidelijk maakt dat hij niet op zijn ultimatum om te vertrekken ingaat. Hij denkt dat Hugo geen bewijs tegen hem heeft
dat meen je niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:46 schreef MirSus het volgende:
Wup heeft gelijk![]()
Maarre wil best Bram zien hoor... dat hij eindelijk eens een dreun krijgt![]()
haha, meen ik welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
dat meen je niet...
sorry dat ik het zeg, maar van Ellen is echt helemaal niks meer over in dit verhaallijntje.
en het wordt nog erger want die muts van een Renee gaat zich ermee bemoeien....
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
nou ik vind het echt vals.
Ellen zit nou al tijden vast aan dit verhaalljintje, een aanhangsel van Bram moeten zijn is echt de ergste straf die je iemand in ONM kunt aandoen.
Volgens mij heeft Dominique van Vliet de producenten flink uitgescholden omdat ze ontslagen werd en dit is hun wraak...........
Haha, was het maar waar dat ze ze had uitgescholdenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
nou ik vind het echt vals.
Ellen zit nou al tijden vast aan dit verhaalljintje, een aanhangsel van Bram moeten zijn is echt de ergste straf die je iemand in ONM kunt aandoen.
Volgens mij heeft Dominique van Vliet de producenten flink uitgescholden omdat ze ontslagen werd en dit is hun wraak...........
als jullie niet oppassen ga ik doen alsof ik zwanger ben?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:09 schreef MirSus het volgende:
Ze had gewoon moeten dreigen...![]()
ik heb er nu even geen zin in , is morgen oke?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:08 schreef dunn0w het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat er ong. gebeurd is?..
Rond de verhaallijn van Lizzie en die van Arthur/Clarie..
oops, nee dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
als jullie niet oppassen ga ik doen alsof ik zwanger ben?
Ja.. thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb er nu even geen zin in , is morgen oke?
Ja... krijg je dat elke dag... en dat wil ik niet....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
www.soapmail.nl
is het nou zo moeilijk?
Ik heb het volgende topic al klaarstaan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
ps: vanaf nu moeten jullie me voor zijn met het openen van topics want Wup gaat alleen nog maar om Claire jammeren.....
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het volgende topic al klaarstaan.
Wil je daarmee zeggen dat de meiden wel al over een nieuw topic mogen bomen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:17 schreef dunn0w het volgende:
Jongens... we zijn pas bij blz. 4...
Ik wilde Wup alvast geruststellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:17 schreef dunn0w het volgende:
Jongens... we zijn pas bij blz. 4...
Hoe lang moet ik nog in de snotkoker van Aafke kijken?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde Wup alvast geruststellen.
Niet lang meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe lang moet ik nog in de snotkoker van Aafke kijken?
Ja, ik maak onderscheid... gemeen he?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat de meiden wel al over een nieuw topic mogen bomen?
* Wup stort zich liever op topic #50quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde Wup alvast geruststellen.
Dus jij bent een discriminant? En jij let bij mensen alleen maar op het karakter en niet op het uiterlijk?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:38 schreef dunn0w het volgende:
Ja, ik maak onderscheid... gemeen he?
Nee .. alleen op het uiterlijk juist...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dus jij bent een discriminant? En jij let bij mensen alleen maar op het karakter en niet op het uiterlijk?
jazeker, dit was er weer een...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:06 schreef MirSus het volgende:
Super uitzending![]()
Tja, ik kijk ook alleen maar naar de lekkere wijven, niet naar de Ariels.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:05 schreef dunn0w het volgende:
Nee .. alleen op het uiterlijk juist...
Precies....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, ik kijk ook alleen maar naar de lekkere wijven, niet naar de Ariels.
Ik probeer de vrouwenlogica te begrijpen, maar dat lukt me niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:18 schreef dunn0w het volgende:
Precies...... maar hoe kwam je daarzo bij dan .. over dat innerlijk?
Nee...daar zul jij nooit in slagen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik probeer de vrouwenlogica te begrijpen, maar dat lukt me niet.
Waarvan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:49 schreef Svensational het volgende:
w_i_v werd hier natuurlijk weer opgewonden van:
[afbeelding]
Een lijntje coke? Als ik daar moest leven had ik 't hard nodig, geloof ik......quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:17 schreef Wup het volgende:
ziet nog steeds een lijntje met de Couwenbergs...
Zou jij met die ouwetjes uit het bejaardenhuis kunnen leven? Of met Dr. Slettebak, die je niet van hier tot aan de deur kunt vertrouwen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:49 schreef RealStevi0w het volgende:
whahaahaha lol weet_ik_veel
Maar als Aafke nou eens heel lekker in bed is?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:06 schreef RealStevi0w het volgende:
nee hahaha
Babette21 heeft die tip zeker doorgebeld... zij merkte het een paar dagen geleden hier op het forum namelijk ook op.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft iemand Kopspijkers gezien? Er was een scène van OnM te zien, waarin een figurante tig keren door het beeld komt wandelen.
Dat je er nog aan dacht..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:03 schreef Wup het volgende:
ik ging nog een samenvatting maken voor Dunn0w, van donderdag en vrijdag
Kijkt er nog iemand naar Kopspijkers? Sinds Paul en Owen weg zijn heb ik nog een paar afleveringen gezien, maar er is geen hol meer aan.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft iemand Kopspijkers gezien? Er was een scène van OnM te zien, waarin een figurante tig keren door het beeld komt wandelen.
hihi, dat was ik, tenminste als het om dezelfde figurante gaat, ik heb me toen rotgelachen om dat kind, en het was ook nog in een hele leuke scene met Claire, Lisette en Chris.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
Babette21 heeft die tip zeker doorgebeld... zij merkte het een paar dagen geleden hier op het forum namelijk ook op.
was dit haar?quote:Wup - vrijdag 21 mei 2004 @ 23:53
ik vond het ook erg grappig dat er vandaag een figurant rondliep die binnen 1 scene echt 20 keer voorbij kwam lopen; dat meisje maakte hele korte rondjes of er was wat vreemd gemonteerd maar het was erg lachwekkend.
de overijverige figurant
Oh.. Pardonquote:Op zondag 30 mei 2004 08:13 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, dat was ik, tenminste als het om dezelfde figurante gaat, ik heb me toen rotgelachen om dat kind, en het was ook nog in een hele leuke scene met Claire, Lisette en Chris.
ik had zelfs nog een screenshot van dat kind geplaatst.
effies opgezocht.....het is al 2 topics terug.....
[Wup quote Wup ]
[..]
was dit haar?
het was echt grappig, ik vond het al zo vreemd dat niemand anders het op was gevallen.....
Die heb ik ff gemist, heb wel naar 'Laat ze maar lachen' gekeken met Pamela Teves. Vond die stukjes van ONM wel aardig, maar verder was het een verschrikking. Kon absoluut niet lachen om de rest en al helemaal niet om die vette Ron Brandhout. Wat een afknapper!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:11 schreef BVO het volgende:
Die figurante..
Gadver de gadver... wat is dat een ongelooflijke lamzak.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Die heb ik ff gemist, heb wel naar 'Laat ze maar lachen' gekeken met Pamela Teves. Vond die stukjes van ONM wel aardig, maar verder was het een verschrikking. Kon absoluut niet lachen om de rest en al helemaal niet om die vette Ron Brandhout. Wat een afknapper!!!!!!!
It was not a gezellige show last night?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef dunn0w het volgende:
Gadver de gadver... wat is dat een ongelooflijke lamzak.!
Dat is helemaal waar...quote:Op zondag 30 mei 2004 08:19 schreef Wup het volgende:
het is trouwens sowieso de moeite waard om op de figuranten in het Beatrix te letten, heel vaak loopt er iemand te vroeg of verkeerd en die krijgt dan een duw of een schop, er gebeuren echt hele grappige dingetjes op de achtergrond .....
Kheb het niet gezien... maar ik heb Bransteder vaak genoeg op tv gezien.. om echt een bloedhekel aan hem te hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
It was not a gezellige show last night?
Ik vond alleen Pamela Teves (Pemmela Typhus) leuk. Tom Rhodes is onleuk en Winston Gerstenattowictz of hoe hij heet is al helemaal niet leuk. Net alsof hij dat geintje met Katja Schuurspons niet door had.
Het "Engels" van hem: à la "Ay luf joe so, beeb" en "It wass a gezellige nait"...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:30 schreef dunn0w het volgende:
Kheb het niet gezien... maar ik heb Bransteder vaak genoeg op tv gezien.. om echt een bloedhekel aan hem te hebben.
Hij heeft echt het IQ van een pindaschil.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het "Engels" van hem: à la "Ay luf joe so, beeb" en "It wass a gezellige nait"...
In 1983 waren de leden van The A-Team in Nederland. Ron Brandstichter was er bij voor de TROS. Toen hij de acteurs een kopje koffie aanbood vroeg hij: "do you want a suikerklontje in your coffee?"
me too!!quote:Op zondag 30 mei 2004 11:46 schreef Svensational het volgende:Ik dacht meteen: Wup heeft Kopspijkers gemaild
het was niet onaardig gedaan maar veel te beperktquote:Op zondag 30 mei 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
haha, broer en zus Van Walsum worden allebei gedumpt
maar eh, iets meer preview had van mij ook wel gemogen.......
Ik weet niet wat zij in d'r lippen heeft laten spuiten, maar helemaal gelukt is het geloof ik niet....quote:
precies dat had ik ook.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:12 schreef Wup het volgende:
het was niet onaardig gedaan maar veel te beperkt
1 verhaaltje... we moeten meer samenvatting van de hele week te zien krijgen toch?
Schat, ik was niet eens online. Ik zat te barbecuen.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
WIV, bespaar ons je foute inkoppertjes.....
doen ze expres, om de zomerstop wat makkelijker te maken.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:17 schreef Wup het volgende:
ze denken toch hopelijk niet dat een jankende Tara een aanmoediging is om te gaan kijken?
Bram zegt schat tegen zijn patientje... jak....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schat, ik was niet eens online. Ik zat te barbecuen.
ik hoop het maar, dat dat het is en dat ze Anouck Klomp volgend seizoen alsjeblieft niet meer laten huilen.......quote:Op zondag 30 mei 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
doen ze expres, om de zomerstop wat makkelijker te maken.
zoiets als ruzie maken met degene waarvan je afscheid moet nemen...![]()
Is dat zo, schat?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:08 schreef Wup het volgende:
Bram zegt schat tegen zijn patientje... jak....
Zo ver reikt de foto niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
Ik weet niet wat zij in d'r lippen heeft laten spuiten, maar helemaal gelukt is het geloof ik niet....![]()
Oops! Force of habit.quote:WIV, bespaar ons je foute inkoppertjes.....
in de preview zag je alleen maar Joost en Tara die samen janken om hun verbroken relaties....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:43 schreef dunn0w het volgende:
Ik ben in slaap gevallen vanaf aflv. woensdag..
Dus dond en vrij nog steeds niet gezien... en ook de preview gemist.....
Hoepelt die lamzak van haar dan volgende week al op? Joost heeft zich op de eigen kloten getrapt, want nu is hij Lizzy en Nico kwijt.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef babette21 het volgende:
in de preview zag je alleen maar Joost en Tara die samen janken om hun verbroken relaties....
Ow.. dan... niets gemist dus...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
in de preview zag je alleen maar Joost en Tara die samen janken om hun verbroken relaties....
nou nou, sinds wanneer ben jij negatiever dan Wup?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
Nog twee weken en de spanning zit er echt nog voor geen meter in.
Ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:19 schreef Wup het volgende:
[..]
nou nou, sinds wanneer ben jij negatiever dan Wup?
de Arthurverhaallijn gaat heus nog wel wat worden
uhm... toch?
Mwa, ik vind het teveel lijken op de cliff van vorig jaar...Huug is boos op papa en dreigt hem aan te geven {. Ze kunnen het alleen goed maken door Victor te laten terugkomen..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:19 schreef Wup het volgende:
de Arthurverhaallijn gaat heus nog wel wat worden
uhm... toch?
En die gaat ook niet komen vrees ik... Nico vs. Lizzy wordt de cliffhanger van dit jaar. Voor spanning moeten we dit jaar bij GTST zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
Nog twee weken en de spanning zit er echt nog voor geen meter in.
Nico en Lizzy kan me gestolen wordenquote:Op zondag 30 mei 2004 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
En die gaat ook niet komen vrees ik... Nico vs. Lizzy wordt de cliffhanger van dit jaar. Voor spanning moeten we dit jaar bij GTST zijn.
Wat deed jij dan daar met je caps toen Pascalle vermoord werd?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
en GTST kan me ook gestolen worden
het is weer erg off topic dit dus ik hou het kort, ik zie het regelmatig maar ik vind het niet erg leuk.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:35 schreef Svensational het volgende:
Wat deed jij dan daar met je caps toen Pascalle vermoord werd?
Isabella...... die zijn leuk ja...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
[..]
het is weer erg off topic dit dus ik hou het kort, ik zie het regelmatig maar ik vind het niet erg leuk.
Martine, Isabelle (of Isabella ik weet niet) en Jasmine dat was het wel.
Gebrek aan wuphumor daar.
Tot een paar weken geleden was seizoen 14 van GTST inderdaad bagger, maar de verhaallijnen lijken langzaam maar zeker weer op te krabbelen... OnM zit op een goed niveau qua acteerprestaties, maar er zijn weinig tot geen uitschieters qua spanning. Na Serge is er weinig spannends meer gebeurd.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
het is weer erg off topic dit dus ik hou het kort, ik zie het regelmatig maar ik vind het niet erg leuk.
Martine, Isabelle (of Isabella ik weet niet) en Jasmine dat was het wel.
Gebrek aan wuphumor daar.
ja dat gedeelte over ONM ben ik met je eens,quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Tot een paar weken geleden was seizoen 14 van GTST inderdaad bagger, maar de verhaallijnen lijken langzaam maar zeker weer op te krabbelen... OnM zit op een goed niveau qua acteerprestaties, maar er zijn weinig tot geen uitschieters qua spanning. Na Serge is er weinig spannends meer gebeurd.
dat denk ik ook steeds maar als we het echt van die film moeten hebben, dat wil zeggen Joost-Nico-Lizzyquote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef babette21 het volgende:
Bij GTST hebben ze de spanning van 't één op 't andere moment terug kunnen brengen (ik vond die verhaallijn rond Ludo nogal ingekakt... tot voorkort), dus ik heb er ook bij ONM nog alle vertrouwen in. Terecht of onterecht, de tijd zal het leren...
Tenzij dat Joost en Nico in de polder met de gehele flikkerse zooi in de sloot vallen en verzuipen. Toevallig ligt er een dikke steen in de sloot en zij vallen er getweeën met de kop tegenaan. Toevallig drijft Bram de Boei langs. Is hij uitgegleden en daardoor verdronken of heeft Ellen de dood een handje geholpen?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
dat denk ik ook steeds maar als we het echt van die film moeten hebben, dat wil zeggen Joost-Nico-Lizzy
dan is het, ongeacht wat ze ervan maken, nog een cliff van niks.
ja dat bedoel ik ook de hele tijd hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:05 schreef babette21 het volgende:
Er is maar één laatste shot en dus de échte zomercliff maar op zich zijn het er altijd (nou ja meestal) wel meerdere...
* Babette houdt hoop... wat moet je anders?! *
Jezelf klemzuipen tot het nieuwe seizoen begint?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:05 schreef babette21 het volgende:
Babette houdt hoop... wat moet je anders?!
Ik heb me vandaag voorgenomen om noooooit meer te drinken...... zoals iedere zondag.....quote:Op zondag 30 mei 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jezelf klemzuipen tot het nieuwe seizoen begint?![]()
Maar als de koppijn weg is heb je er blijkbaar toch weer zin in om jezelf zo nu en dan te benevelen? Ik ken dat gevoel.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ik heb me vandaag voorgenomen om noooooit meer te drinken...... zoals iedere zondag.....![]()
Gelukkig maar want je klinkt de laatstetijd wel erg negatiefquote:Op zondag 30 mei 2004 23:08 schreef Wup het volgende:
ik klink negatiever dan ik ben, ik heb echt alle vertrouwen in het Arthurlijntje.
dat zijn ontwenningsverschijnselen..... ik heb ernstige behoefte aan een flinke dosis Claire.........quote:Op maandag 31 mei 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig maar want je klinkt de laatstetijd wel erg negatief
Ze heeft een keer een WIV-alcoholkuur nodig.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig maar want je klinkt de laatstetijd wel erg negatief
Ja, meestal komen 1 of 2 afleveringen door de keuring en de rest is kmpquote:Op maandag 31 mei 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
ennum, afgelopen vrijdag hield ik nog een hele lofzang over de uitzending......
Ik stem voorquote:Op maandag 31 mei 2004 11:15 schreef babette21 het volgende:
Wup, je Ode Aan Frida past mooi bij mijn-door-die-fucking-moderators-gesloten-Frida-topic:
Frida, come back and stay!!
Frida Hawinkels heeft slechts enkele weken in 't Beatrix Ziekenhuis mogen rondlopen, maar zich in die korte tijd toch behoorlijk populair weten te maken.... Zo wist ze al snel voor opschudding te zorgen door haar zinnen op Claire te zetten, om vervolgens met Renée te gaan scharrelen... Maar toen: was ze zomaar ineens verdwenen...![]()
Onze vraag (of liever gezegd: eis) mag duidelijk zijn: WIJ WILLEN FRIDA TERUG!!!!!
* Bet vindt dat Frida als nog een Topic verdiendt!! *
Hahahahahahahahahaha! Ik ben beter dan jij!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:52 schreef Markie-Mark het volgende:
70 punten....hij was erg pittig deze keer moet ik zeggen
Voor iemand die een hele kast vol heeft met ONM videobanden vind ik dat niet zo gek. Wat eigenlijk veel knapper is, is dat ik maar 10 punten minder dan jij hadquote:Op maandag 31 mei 2004 15:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha! Ik ben beter dan jij!
Ik wist de vraag over Franks eerste beroep niet en ook niet welke zaak voor rechercheur Ellen Evenhuis de eerste was.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Voor iemand die een hele kast vol heeft met ONM videobanden vind ik dat niet zo gek. Wat eigenlijk veel knapper is, is dat ik maar 10 punten minder dan jij had![]()
vraag nummer 10 was echt easy ....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wist de vraag over Franks eerste beroep niet en ook niet welke zaak voor rechercheur Ellen Evenhuis de eerste was.
En die luidde nogeens?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef dunn0w het volgende:
vraag nummer 10 was echt easy ....
Die van Frank wist ik wel en die over Ellen had ik dan weer goed gegokt. . Ik kijk ONM al vanaf aflevering 1 zover ik weet.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wist de vraag over Franks eerste beroep niet en ook niet welke zaak voor rechercheur Ellen Evenhuis de eerste was.
De vroegste herinnering die ik heb is (geloof ik) dat Renée in de kelder werd gegijzeld.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Die van Frank wist ik wel en die over Ellen had ik dan weer goed gegokt. . Ik kijk ONM al vanaf aflevering 1 zover ik weet.
Nog even en dan heb ik 3 kasten vol met ONM. Ik heb er al 105 tapes van.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Voor iemand die een hele kast vol heeft met ONM videobanden vind ik dat niet zo gek. Wat eigenlijk veel knapper is, is dat ik maar 10 punten minder dan jij had![]()
Wie er een brandje had aangestoken (niet met opzet) in de Engel...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die luidde nogeens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als normaal denkend mens zou je dan denken: 'get a life'.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nog even en dan heb ik 3 kasten vol met ONM. Ik heb er al 105 tapes van.
Mijn eerste ONM herinnering is Daphne die Frank van de trap afduwt in aflevering 1. Ook de ultieme bitchfight tussen Daphne en Joyce boven Cafe de Engel zal ik nooit vergeten.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De vroegste herinnering die ik heb is (geloof ik) dat Renée in de kelder werd gegijzeld.
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:07 schreef dunn0w het volgende:
Wie er een brandje had aangestoken (niet met opzet) in de Engel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
Tja, verstand komt met de jaren. Je moet nog even doorbijten....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef dunn0w het volgende:
Ik weet niet eens meer wat mijn vroegste herinnering is van ONM... en het is niet eens zo heel erg lang geleden.
IWANquote:Op maandag 31 mei 2004 16:11 schreef Iwan1976 het volgende:50
Pfff......quote:Op maandag 31 mei 2004 16:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, verstand komt met de jaren. Je moet nog even doorbijten....![]()
Dat is voor jou dan ook ruim voldoende.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:11 schreef Iwan1976 het volgende:50
Laat dat nou ook elke keer mijn streven zijn....quote:Op maandag 31 mei 2004 15:52 schreef Markie-Mark het volgende:
hij was erg pittig deze keer moet ik zeggen
Een paar mogelijkheden op een rijtje:quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Denken jullie ook dat Arthur in de laatste aflevering wordt doodgeschoten???
Daarom ging Joost naar Nico. Die doet dat wel.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:11 schreef dunn0w het volgende:
Blowen past helemaal niet meer bij de Lizzie van nu...
De gedachte alleen alquote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
3) Arthur vermoordt Claire en wordt gearresteerd.
Ik ga voor optie 3.
Nee. Hij pleegt zelfmoord.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Denken jullie ook dat Arthur in de laatste aflevering wordt doodgeschoten???
Ach Nicoquote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarom ging Joost naar Nico. Die doet dat wel.
* ontwijkt klappen van Wup en Babette *![]()
Denk ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee. Hij pleegt zelfmoord.
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn eerste ONM herinnering is Daphne die Frank van de trap afduwt in aflevering 1. Ook de ultieme bitchfight tussen Daphne en Joyce boven Cafe de Engel zal ik nooit vergeten.![]()
But the question is: wie heeft 'm er een handje bij geholpen?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:18 schreef BVO het volgende:
Denk ik ook..
Hugo?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
But the question is: wie heeft 'm er een handje bij geholpen?
Is dat het seizoen van Aisha's bezetenheid en het hele Lara Pim Ellen Frank gedoe of was dat 2001?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:20 schreef dunn0w het volgende:
Iemand die zo uit zijn hoofd weet... wat voor verhaallijnen der speelden rond 2000?
Ach ja, in die tijd hebben Aafke en Ed lang in voorarrest gezeten.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik hoop niet op een zelfmoord, liever een moordmysterie net als bij Rutger Helligers. Verdachten genoeg lijkt me
Ok... ik weet nog steeds mijn vroegste herinnering niet....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Is dat het seizoen van Aisha's bezetenheid en het hele Lara Pim Ellen Frank gedoe of was dat 2001?
2000 / 2001quote:Op maandag 31 mei 2004 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Is dat het seizoen van Aisha's bezetenheid en het hele Lara Pim Ellen Frank gedoe of was dat 2001?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |