Wat ik je brom: Duuk heeft het geld verzopen, vergokt en verhoerd.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
Jawel, Duuk had een vaag vehaal over een verkeerde beursspeculatie.
en ik nog roepen, dat is een smoes, het echte verhaal komt nog wel... nooit meer iets over gehoord.
inderdaad een heel dwaas verhaal dat.
en nog een hel discussie hier of Duuk zijn geld van Daan had teruggekregen of niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ik je brom: Duuk heeft het geld verzopen, vergokt en verhoerd.
Daan heeft op een gegeven moment alle geld dat niet van hem was teruggegeven, zowel aan bettina als ook aan Duuk.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:47 schreef Wup het volgende:
en nog een hel discussie hier of Duuk zijn geld van Daan had teruggekregen of niet.
wij vonden het allemaal veel interessanter dan de schrijvers bij ONM....
ja dat weet ik, maar jij wilde datt niet geloven toen, vandaar een hele discussiequote:Op zondag 23 mei 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daan heeft op een gegeven moment alle geld dat niet van hem was teruggegeven, zowel aan bettina als ook aan Duuk.
Aan jou twijfel ik nog steeds, maar mijn videotapes liegen niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
ja dat weet ik, maar jij wilde datt niet geloven toen, vandaar een hele discussie
Daar kon ik de humor nog wel van inzien... maar het sloeg idd nergens op. Maar was wel lolquote:Op zondag 23 mei 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, blijkbaar wel. Net als Tatjana, ook zo'n nutteloze verhaallijn...
Inderdaad! Wat is die Tatjana oud geworden....quote:Op zondag 23 mei 2004 23:10 schreef dunn0w het volgende:
Daar kon ik de humor nog wel van inzien... maar het sloeg idd nergens op. Maar was wel lol.
Ach .... gewoontjes.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:37 schreef Markie-Mark het volgende:
De openingspost
Jij had het vast beter gekund ofnie?!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach .... gewoontjes.
dat wordt wachten tot vrijdag....quote:Op maandag 24 mei 2004 15:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
neuh, ik ben best schappelijk, ik ruil 3 kids tegen 1 paps......quote:Op maandag 24 mei 2004 15:41 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan hebben we straks vier Arhur
Zijn weer net de verkeerde mensen die grotere verhaallijnen krijgen!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:33 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt wachten tot vrijdag....
ik denk mischien toch dat het nog wel een boeiende ontwikkeling kan worden, ik vind het alleen zo jammer dat Hugo er zoveel mee te maken heeft. Aan Hugo hebben we niks.
niet helemaal, want Arthur is er natuurlijk ook bij....quote:Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef MirSus het volgende:
Zijn weer net de verkeerde mensen die grotere verhaallijnen krijgen!![]()
Nee Hugo mag weg!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Wup het volgende:
[..]
niet helemaal, want Arthur is er natuurlijk ook bij....
en waarschijnlijk toch ook een link naar 1 of meer Couwenbergs.
maar Hugo hoef ik niet. En Joost al helemaal niet.
liever Niels, ik vind Joyce even niet zo leuk de laatste tijd. En Niels heeft te weinig te doen. Renee behoort niks te doen te hebben.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:56 schreef MirSus het volgende:
Die link naar de Couwenbergs is wel weer prima inderdaad... kom maar op met een groter aandeel voor Joyce!![]()
![]()
Ja maar als Joyce tegen de Van Walsums gaat dan wordt ze vanzelf wel weer leukquote:Op maandag 24 mei 2004 16:22 schreef Wup het volgende:
[..]
liever Niels, ik vind Joyce even niet zo leuk de laatste tijd. En Niels heeft te weinig te doen. Renee behoort niks te doen te hebben.
niks van Walsums... alleen Arthur, de rest moet verbannen.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:57 schreef MirSus het volgende:
Ja maar als Joyce tegen de Van Walsums gaat dan wordt ze vanzelf wel weer leukEn Niels heeft inderdaad te weinig te doen...dan maar met zn 2en weer gezellig tegen de Van Walsums!
![]()
Misschien krijgt Pamela Teves vandaag een geweldige scene als cadeau?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:34 schreef Iwan1976 het volgende:Vandaag is Pamela Teves (Bettina) jarig en morgen Bettina Berger (Renée).
Voor beide Bettinae geldt: van harte gefeliciteerd, meiden.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:34 schreef Iwan1976 het volgende:Vandaag is Pamela Teves (Bettina) jarig en morgen Bettina Berger (Renée).
Weer blij gemaakt met een dooie mus.... (en er zijn er al zo weinig!!!!!)quote:Op maandag 24 mei 2004 19:27 schreef Wup het volgende:
weer een dood vogeltje.. ze hadden beloofd dat Cash & Carlo afgelopen was...
Jaap smijt Bram het raam uit????quote:Op maandag 24 mei 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
wraak van of namens Jaap de Vries begint nu toch wel een optie te worden...
Jaap de vries wordt goed gespeeld.
Enne : heb je daar zes jaar over gedaan, met die zaklamp....quote:Op maandag 24 mei 2004 19:42 schreef dunn0w het volgende:
Tara: ''I've got the brains and you've got the muscles'
Het is 'm nog steeds niet.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:43 schreef soapie het volgende:
Enne das toch die van Grijpstra en de Gier?????
Jaap de Vries wordt gespeeld door Jan Jaap Jansenquote:Op maandag 24 mei 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is 'm nog steeds niet.
Precies!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
ik weet niet waarom maar ik vond het een leuke uitzending.
Dominique van Vliet was lekker op dreef....
jammer toch dat Ellen steeds weer inbindt
Om die dooie cavia bij Bram om z'n mond!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
ik weet niet waarom maar ik vond het een leuke uitzending.
Die loopt ook alleen nog als figurant door het Bea...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
En zag ik daar Tante Betsie weer eens voorbij huppelen
Ellen blijft inderdaad erg leuk!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Ellen blijft een leuk personage, zelfs zonder spannende verhaallijn
En zag ik daar Tante Betsie weer eens voorbij huppelen
Cker....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef soapie het volgende:
Tara was lekker bezig vandaag.....
Lizzy betrapte Joost met Nico tijdens een vrijpartijtje in de woning boven de Engel.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:05 schreef Riann het volgende:
wil iemand samenvatting maken
we willen wel weten wat voor belangrijkers er was natuurlijk....quote:ik heb alleen het begin gezien en toen ben ik naar beneden geweest om iets belangerijks te zeggen tegen mijn moeder
Dat moet wel heeeeeeeel belangrijk zijn ,anders laat je ONM niet schieten.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
we willen wel weten wat voor belangrijkers er was natuurlijk....
haha, nee maar meestal vind ik uitzendingen zonder Claire en/of Arthur niet zo de moeite waard. Vandaag dus wel, vooral dankzij Ellen [en Jaap de Vries].....quote:Op maandag 24 mei 2004 20:11 schreef soapie het volgende:
Om die dooie cavia bij Bram om z'n mond!![]()
groot aandeel Ellen in de aflevering, werd wel weer eens een keertje tijd!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nee maar meestal vindt ik uitzendingen zonder Claire en/of Arthur niet zo de moeite waard. Vandaag dus wel, vooral dankzij Ellen [en Jaap de Vries].....
ja mee eens, nu nog dat verhaallijntje wat leuker en iedereen is blijquote:Op maandag 24 mei 2004 20:43 schreef MirSus het volgende:
groot aandeel Ellen in de aflevering, werd wel weer eens een keertje tijd!![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ja mee eens, nu nog dat verhaallijntje wat leuker en iedereen is blij
Ze moet gewoon zorgen dat er niets meer te klagen valt en die Bram eens flink aanpakken!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
Ellen moet ook niet steeds gaan klagen bij Renee maar bij Claire... zij heeft tenminste een gezonde hekel aan Bram.
Idd was het ookquote:Op maandag 24 mei 2004 20:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat moet wel heeeeeeeel belangrijk zijn ,anders laat je ONM niet schieten.
Lizzy nog een trap na geven.... Ik wil die kop van d'r wel eens zien als ze Carlo en Kim met de trein naar Lelystad ziet vertrekken.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:12 schreef soapie het volgende:
Tara was lekker bezig vandaag.....
IRL is dat baardje er al af, scheelt je weer een fietstocht!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:50 schreef dunn0w het volgende:
Dat baardje [Bram]moet echt weg hoor... anders fiets ik hoogstpersoonlijk naar Aalsmeer om het er af te scheren.
Het was gewoon helemaal weer eens een goede aflevering vandaag! incl. muziek inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:54 schreef Noa-lynn het volgende:
Doen dunnOw! 'k ben dat baardje ook zat.Geen gezicht! Eindelijk weer eens goede muziek bij de aflevering vandaag!
kennelijk...quote:Op maandag 24 mei 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
Joost in zn blote buik.... moest dat nou?
Haha... ik ben er echt werkelijk toe in staatquote:Op maandag 24 mei 2004 20:54 schreef Noa-lynn het volgende:
Doen dunnOw! 'k ben dat baardje ook zat.Geen gezicht! Eindelijk weer eens goede muziek bij de aflevering vandaag!
Niet meer nodig dus scheelt jou weerquote:Op maandag 24 mei 2004 21:19 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha... ik ben er echt werkelijk toe in staat.
het gaat er niet om dat die baard niet meer te zien is in ONM, maar heel Bram....quote:Op maandag 24 mei 2004 21:22 schreef MirSus het volgende:
Niet meer nodig dus scheelt jou weerNou alleen nog eventjes wachten tot dat het ook in ONM niet langer meer te zien is haha
Naja ook dat is al geregeld dus ook nog even geduld hebbenquote:Op maandag 24 mei 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat die baard niet meer te zien is in ONM, maar heel Bram....
Ja dat moestquote:Op maandag 24 mei 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
Joost in zn blote buik.... moest dat nou?
Ja dat is waar...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat die baard niet meer te zien is in ONM, maar heel Bram....
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja dat moest
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
.. sorry hoor... maar vond je dat: '
' ?
ik vond het al net zo een succes als Hugo in zn blote bast een tijdje terug....quote:Op maandag 24 mei 2004 21:42 schreef dunn0w het volgende:
Ik vond het.
haha ik vond Liesje geweldig! er moet gewoon altijd iets te lachen zijn in ONM.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:44 schreef MirSus het volgende:
HahaWat was dat leuk zeg, Lisette met haar papierwerk! Hoe meer Ellen zeurde hoe meer papier op de balie!
![]()
Precies, dat soort beelden zouden verboden moeten worden!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het al net zo een succes als Hugo in zn blote bast een tijdje terug....
Misschien is 'ie zwanger?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Haha op die foto heeft ie wel een beetje een buikje
Was ook wel weer echt een Lisette actie!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:44 schreef MirSus het volgende:
HahaWat was dat leuk zeg, Lisette met haar papierwerk! Hoe meer Ellen zeurde hoe meer papier op de balie!
![]()
het is dat je er zelf weer over begint, maare....quote:Op maandag 24 mei 2004 21:48 schreef MirSus het volgende:
Misschien is 'ie zwanger?![]()
![]()
haha ja die opmerking konden we niet laten...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
[..]
het is dat je er zelf weer over begint, maare....
als Ellen loopt of staat heeft ze per definitie een pak papieren voor haar buik....
haha ja echt top!quote:Op maandag 24 mei 2004 21:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Was ook wel weer echt een Lisette actie!!!!![]()
Kijkt ie nou naar die (stomme) Nico ..quote:Op maandag 24 mei 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ONM: Afl. 2081 (MA. 24-05-2004)
Me2....quote:Op maandag 24 mei 2004 22:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben blij dat de buste van Nico ons bespaard is gebleven.
Was wel een beetje 'hard' ja... maar vond het niet echt lelijk ofzo...quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat ziet Lizzy er de laatste paar dagen hoerig uit met die pony en die dikke laag make up
Zo behoort een vrouw er toch uit te zien?quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat ziet Lizzy er de laatste paar dagen hoerig uit met die pony en die dikke laag make up
ow ik heb ook weer zoveel te klagen over de make-up afdeling de laatste tijd.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja echt erg hoor af en toe met die afdeling vooral de stylingquote:Op maandag 24 mei 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik heb ook weer zoveel te klagen over de make-up afdeling de laatste tijd.
gelukkig hadden ze Ellen vandaag een beetje met rust gelaten.....
Over Aafke & Tara verbaas ik me al niet eens meer.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:32 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ja echt erg hoor af en toe met die afdeling vooral de styling![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
en ook maar eentje voor weet_ik_veel ...
[afbeelding]
Heb ik al gedaan. Kim en ik hebben voor morgen een afspraak.quote:Op maandag 24 mei 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:![]()
Ik zie hem er wel toe in staat om te bellen...
En de afspraak is dat ik haar met rust moet laten, anders belt ze de politie.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
En die reactie was ook voorspelbaar....
Ik dacht dat telefoonnummers maar 10 cijfers hadden...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb ik al gedaan. Kim en ik hebben voor morgen een afspraak.
niet als een aap het noteert .....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik dacht dat telefoonnummers maar 10 cijfers hadden...
Als onze analfabeticus het nummer heeft opgeschreven en het niet klopt, dan kan JP het toch niet oproepen? Of heeft hij 't zo vaak geprobeerd tot hij beet had?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:29 schreef Wup het volgende:
niet als een aap het noteert .....
Ja Bram kán ook best grappig zijn! Weet hij alleen de laatste tijd nogal goed te verbergen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:16 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Bram zowaar een keer grappig:
Heel trots:
"Ik heb Doris laatst nog in bad gedaan"
En dan Ellens reactie:
"Dat was vorige week, en dat weet ik nog heel goed want ik was met je moeder aan de telefoon"
Inderdaad! Zag er toch niet uit!quote:Op maandag 24 mei 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
[..]
Over Aafke & Tara verbaas ik me al niet eens meer.
maar hoe ze af en toe Claire, Renee en Elen toetakelen..... echt schandalig
en hier viel al helemaal mn bek van open.....
[afbeelding]
[afbeelding]
Joyce, 4 mei 2004
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:32 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ja Bram kán ook best grappig zijn!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Vind Lizzy zo een veel dikkere kop hebben, en dat 'kuiltje' in haar kin was mijn idd ook opgevallen, vind het ook niet zo'n succes!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef Vivi het volgende:
Ik vond die pony en make-up bij Lizzie wel leuk staan hoorBest een leuk meisje overigens, alleen ze moeten die krater in het kin eens dichtkitten, ziet er echt niet uit.
Ik vind dat kuiltje eigenlijk wel sexy.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:55 schreef soapie het volgende:
Vind Lizzy zo een veel dikkere kop hebben, en dat 'kuiltje' in haar kin was mijn idd ook opgevallen, vind het ook niet zo'n succes!!!!!
Kan ik begrijpen. Een kuiltje is 1 ding, dit is gewoon een derde neukgat.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind dat kuiltje eigenlijk wel sexy.
Verrassend......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat kuiltje eigenlijk wel sexy.
Daar lijkt het wel op!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Is Kyra vandaag leuk?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:47 schreef Vivi het volgende:
Kan ik begrijpen. Een kuiltje is 1 ding, dit is gewoon een derde neukgat.
Gister Ellen... vandaag Kyra uit haar slof gesprongen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
volgens mij lag er nog een oud scriptje van Ariel wat ze haar in haar maag gesplist hebben.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
En de oren het vierde en vijfde?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:47 schreef Vivi het volgende:
Kan ik begrijpen. Een kuiltje is 1 ding, dit is gewoon een derde neukgat.
Nog 13 neukgaten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog 13 te gaan...
Was daar nog ruimte?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:53 schreef Wup het volgende:
volgens mij lag er nog een oud scriptje van Ariel wat ze haar in haar maag gesplist hebben.....
kappe nou johquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog 13 neukgaten?![]()
Ik ben er niet mee begonnen!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
kappe nou joh
Ja dat dacht ik ook al.. ze komt een keer langs... en hij ergert zich ineens dood aan Tara...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
dat Carlo in 1 dag verkimt is ook wel een beetje kort door de bocht, maar de tijd zal wel dringen.
Mooi, hè, dat hij Kimmie terug wil?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:40 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat dacht ik ook al.. ze komt een keer langs... en hij ergert zich ineens dood aan Tara...
Ja... want dan gaat tie snel de serie uitquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mooi, hè, dat hij Kimmie terug wil?
Maar de relatie gaat weer uit en dan begint Kim iets met Lizzy.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
Ja... want dan gaat tie snel de serie uit
Dat zou jij wel willen he..... nee het lesbo-tijdperk in de soap is over dus.... jammer voor je.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar de relatie gaat weer uit en dan begint Kim iets met Lizzy.
dat mag niet want Frida moet terug....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:14 schreef dunn0w het volgende:
nee het lesbo-tijdperk in de soap is over ....
Haha.. owja die hadden we ook nog... ik doelde meer op 2 jaar terug in GTST.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:20 schreef Wup het volgende:
[..]
dat mag niet want Frida moet terug....
Frida moet een relatie met Nora krijgen, want die zijn beiden even plakkerig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:20 schreef Wup het volgende:
dat mag niet want Frida moet terug....
plakkerig?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Frida moet een relatie met Nora krijgen, want die zijn beiden even plakkerig.
Lizzy moet een affaire met Kim krijgen, want die zijn beiden lief en leuk en mooi.
Ja, ze praten beiden zo sticky, met zo'n plakkerig accent.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
plakkerig?
Ik vond het vandaag juist wel leukig...JP die niet weet dat ie drie zoenen moet geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
ut was weer kmp....
sticky praten.... nee nu wordt het duidelijk ..maar het was mij niet echt opgevallen .quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze praten beiden zo sticky, met zo'n plakkerig accent.
haha, ja wij zullen het eens zijn.......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag juist wel leukig...JP die niet weet dat ie drie zoenen moet geven.
haha van Nora weet ik het niet zo maar van Frida klopt het wel een beetje..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:51 schreef dunn0w het volgende:
sticky praten.... nee nu wordt het duidelijk ..maar het was mij niet echt opgevallen .
Okay! Laten we de koe bij de horens vatten: ze praten beiden alsof ze constant geil zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:51 schreef dunn0w het volgende:
sticky praten.... nee nu wordt het duidelijk ..maar het was mij niet echt opgevallen .
Nee.. vond ik niet.. maargoed..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Okay! Laten we de koe bij de horens vatten: ze praten beiden alsof ze constant geil zijn.
Ze leidde zo'n project v/h IMC...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Frida mag idd wel terug komen... waar werkte ze ook al weer voor... kan ff niet op de naam komen..?
hmmz... mijn geheugen laat me een beetje in de steek.. volgens mij bedoelde ik niet het IMC.. ach laat ook maar zitten... ik ga lekker:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:23 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ze leidde zo'n project v/h IMC...
Dat was voor het Indiaproject waaraan Niels deelnam.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
hmmz... mijn geheugen laat me een beetje in de steek.. volgens mij bedoelde ik niet het IMC.. ach laat ook maar zitten... ik ga lekker:..
nou en Aafke moest nog verbaasd doen ook dan ze Renee in haar keuken aantrof.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu weten we het zeker. Renée is officieel verhuisd. Maar: ze vreet nog op Aafke's kosten.
misschien post hier wel de hele wupfamilie..... in ploegendienstquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: langer dan drie uur per nacht slaap jij niet, hè?
mja, dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:54 schreef Wup het volgende:
ik vindt JP weer erg onleuk de laatste tijd; zoals meestal dus als hij iets te doen krijgt.
JP moet een beetje onopvallend rondschuivelen in de Engel en verder zn smoel houden want dan wordt ie vervelend.
Ja die schijnt ook te verdwijnen... zie toch nog steeds liever Kyra haar spulletjes pakken dan!quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:21 schreef Wup het volgende:
Claire.........
ik zie iedereen liever vertrekken ....quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:37 schreef MirSus het volgende:
Ja die schijnt ook te verdwijnen... zie toch nog steeds liever Kyra haar spulletjes pakken dan!![]()
ja ok, maar dacht houd 't nog even bescheiden bij 1 persoon door alleen Kyra te noemenquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie iedereen liever vertrekken ....
Ok niet íedereen dan, maar wel een groot deelquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:39 schreef MirSus het volgende:
[..]
ja ok, maar dacht houd 't nog even bescheiden bij 1 persoon door alleen Kyra te noemen![]()
nah, niet iedereen hoeft weg, ik bedoelde, ik zie iedereen liever vertrekken dan Claire....quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:40 schreef MirSus het volgende:
Ok niet íedereen dan, maar wel een groot deel![]()
Claire is niet een van mn favo's maar er zijn er inderdaad ook genoeg die ik graag voor haar zou willen inruilen! (met Kyra toch wel op nr. 1quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:51 schreef Wup het volgende:
[..]
nah, niet iedereen hoeft weg, ik bedoelde, ik zie iedereen liever vertrekken dan Claire....
ik vind Arthur en Ellen ook reuze jammer, om de anderen kan ik niet treuren.
Kyra, Hugo en Joost ruil ik met alle plezier in.
En Lizzy Lizzard?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:51 schreef Wup het volgende:
Kyra, Hugo en Joost ruil ik met alle plezier in.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Lizzy Lizzard?
Herstel: Lizzy MOET blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:00 schreef MirSus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lizzy mag blijven!![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:13 schreef dunn0w het volgende:
Lizzie mag blijven idd... vooral nu ze lekker met Joost aan het fitten is....
Dacht ik toch ff dat je "flirten" zei....quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:13 schreef dunn0w het volgende:
Lizzie mag blijven idd... vooral nu ze lekker met Joost aan het fitten is....
Nee.... F-I-T-T-E-N..quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dacht ik toch ff dat je "flirten" zei....
Dat kiften is wel leuk. Zelfs Kyra kan dan leuk uit de hoek komen, hoewel ze Joost niet had moeten aantikken, maar een fikse klap op de platte bek verkopen.
En Carlo moet zijn klep dichthouden, want hij neukte buiten de deur terwijl hij met Kim een huwelijk aan het regelen was.
Tara vindt het allemaal best, want het akkefietje met het krantenartikel heeft ze Lizzy nooit echt vergeven. Een van Walsum is doorgaans rancuneus.
tegen Claire?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Lizzy Lizzard?
Nou ... dan zijn we snel uitgeluld! Claire er uit en Lizzy moet blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:27 schreef Wup het volgende:
tegen Claire?
onmiddellijk....
Niet alleen hoe ze worden afgehaakt, de volgende dag zie je niks meer terug van de cliffhanger. Als het einde is dat Lizzy Joost betrapt zie je gewoon een andere scene die er helemaal niks mee te maken heeft... dat zijn godverdomme toch geen cliffhangers.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
wat worden die cliffs irritant afgehakt de laatste dagen....
dat slaat toch nergens op, er zijn geen cliffs meer nu.
Dat zei ik al eerder: Nep-cliffhangersquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
wat worden die cliffs irritant afgehakt de laatste dagen....
dat slaat toch nergens op, er zijn geen cliffs meer nu.
Sinds wanneer lijk ik op Duuk?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
"Dekhengst"
moet je natuurlijk wel in het goede topic plaatsen, dan klaag ik vrolijk meequote:Op woensdag 26 mei 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
Dat zei ik al eerder: Nep-cliffhangers
ze zag er inderdaad wel wat hoerig uit vandaag ......quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Nico? Is niet goudslet voorgoed opgesodeflikkerd? Ik hoop het!
het is Vitten ...quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee.... F-I-T-T-E-N..
Tara en Lizzie liggen elkaar gewoon niet meer.... maakt me ook niet zo veel uit eigenlijk.
Tja k.u.t. moderators.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel in het goede topic plaatsen, dan klaag ik vrolijk mee
Huh? Waarom moeten de moderators de Klompe Uut Trekke?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Tja k.u.t., moderators.
Omdat het lompe boeren zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Huh? Waarom moeten de moderators de Klompe Uut Trekke?![]()
Tja, die open deur wilde ik vandaag niet intrappen ...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Vivi het volgende:
het is Vitten ...
nee, Joost moet wegquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef dunn0w het volgende:
Nee Nico moet weg!![]()
Dat is generaliseren, want niet elke lomperik is een boer en niet elke boer is een lomperik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
Omdat het lompe boeren zijn.
Is een Wiv ook goed?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
nee, Joost moet weg
en Lizzy verdient een Mischa of een Jannes.
Jannes is bestquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, Joost moet weg
en Lizzy verdient een Mischa of een Jannes.
Die cliff was echt niet leuk idd..quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
die cliffs, die zijn pas lomp.....
ik wil gewoon weer cliffs waarbij je denkt, gompie dat is een cliff
hoe moeilijk kan dat nou zijn?
Ehm....Wup? Wie is Joke?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:12 schreef Wup het volgende:
en wat was er met Joke?
haha Joke is de kok in huize van Walsum, maar vandaag was er zomaar een vervangster...quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:23 schreef MirSus het volgende:
Ehm....Wup? Wie is Joke?![]()
(Of is het een hele stomme vraag)![]()
Jep... Marlies..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
haha Joke is de kok in huize van Walsum, maar vandaag was er zomaar een vervangster...
aha!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
haha Joke is de kok in huize van Walsum, maar vandaag was er zomaar een vervangster...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef MirSus het volgende:
[..]
Tja, wij die meestal alles merken in ONM moesten wel ff nadenken hoor![]()
Sorry dat ik zo zeur hoor.. maar waarom praat je nu altijd in meervouds vorm? .. zit je daar altijd met je zusje/broertje ofzoiets dergelijks... ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:55 schreef MirSus het volgende:
Aha, ja nu weten we het weer, hoe konden we haar toch vergeten![]()
Ja sorryquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo zeur hoor.. maar waarom praat je nu altijd in meervouds vorm? .. zit je daar altijd met je zusje/broertje ofzoiets dergelijks... ?
ik snap het nog ja.. okquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:02 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ja sorry, we zijn inderdaad met zijn tween, maar soms reageren we ook weleens alleen hoor, snap je het nog een beetje?
![]()
Ja dat was inderdaad gisteren ook al, volgens mij ligt dat echt aan de regiseur want het is om de zoveel tijd zo??!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
ow en nog iets onleuks vandaag....
ze schakelden steeds al door naar het beeld van de volgende scene terwijl het geluid van de vorige scene nog een tijdje doorliep.
het zal wel weer creatief zijn ofzo, maar dat experimentje mogen ze ook als niet geslaagd beschouwen.....
het gebeurt idd wel vaker maar dan toch een stuk subtieler en relevanter, dit was gewoon echt niet leuk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:07 schreef MirSus het volgende:
Ja dat was inderdaad gisteren ook al, volgens mij ligt dat echt aan de regiseur want het is om de zoveel tijd zo??!![]()
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:09 schreef Wup het volgende:
[..]
het gebeurt idd wel vaker maar dan toch een stuk subtieler en relevanter, dit was gewoon echt niet leuk.
Ow, haha. Ik wou nou eens net gaan posten dat ik dat wel leuk vondquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
ze schakelden steeds al door naar het beeld van de volgende scene terwijl het geluid van de vorige scene nog een tijdje doorliep.
het zal wel weer creatief zijn ofzo, maar dat experimentje mogen ze ook als niet geslaagd beschouwen.....
zucht wat moet ik toch met jou... ook maar uit het raam?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
Ow, haha. Ik wou nou eens net gaan posten dat ik dat wel leuk vond
Ook die overgang van Joost naar Kyra was wel grappig
Ik snap die JP niet. Waarom neemt hij het café niet over? Hij brabbelde iets over werkeloosheid, o.i.d.?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:55 schreef Svensational het volgende:
Nee, Aafke had het pand waar De Engel in zit verkocht. De Engel gaat gaat gewoon door in een nieuw pand.
En teveel stress..quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:36 schreef Svensational het volgende:
Als hij het cafe over zo nemen zou dat zijn uit angst om werkeloosheid. En dat vond hij een slechte raadgever...
Hij vindt zichzelf geen ondernemer, maar een barman... tjah.. doe je niets aan he.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:07 schreef Vivi het volgende:
Wat is die JP toch een loser...staat al jaren in die kroeg maar zelf iets opbouwen ho maar
Dat zeg ik, loserquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf geen ondernemer, maar een barman... tjah.. doe je niets aan he.
Ja bestwel eigenlijk...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, loser
ja, Frommelmans is een klassieker.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef dunn0w het volgende:
Ja bestwel eigenlijk...
Hij zeurt ook steeds... maar zo heeeeel af en toe kan ik ook wel om hem lachen.
Het wordt toch niets als hij de tent gaat runnen daar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, Frommelmans is een klassieker.....
verder zal het wel voorspelbaar zijn, Carlo praat wat op hem in en JP is om...
laat het maar snel voorbij zijn, JP moet geen verhaallijntjes, hij is te onleuk daarvoor.
Als zijn old ticker het begeeft slaapt hij voor eeuwig.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:05 schreef dunn0w het volgende:
En teveel stress..... kon hij niet meer pitten.
zegt ze wie de recast wordt?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
Wup: Kim Pieters staat in Televizier (klein stukje)
Haihai!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef babette21 het volgende:
HET IS WEER WEEKEND!!!!!!
ja mensen hier ben ik weer... geen zin om alles terug te lezen dus daar komt ie weer:
"als ik in herhaling val: sorry" & "heb ik nog wat boeiends gemist?!?"
Wup: Kim Pieters staat in Televizier (klein stukje)
Sven: Purno de Purno =
Wedden dat Lizzy en Joost volgende week weer pappie en mammie met elkaar spelen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:50 schreef dunn0w het volgende:
Uhmmm iets boeiends... Lizzie heeft gebroken met Joost.. nadat zij hem met Nico heeft gezien.. of had je de afleveringen wel gezien?
Hopenlijk is Lizzie nu naief-af dus.... dan niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wedden dat Lizzy en Joost volgende week weer pappie en mammie met elkaar spelen?
Daar heb ik me ook aan zitten irriteren ja, net zoiets als die Amsterdam site-seeing. Dat ben ik ook wel zat nu!!!!!!!! Weer een tram, weer A'dam by night, en weer diezelfde straatveger. Laat liever de scenes langer doorlopen,dan die onzin-shit!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
Maakt me niet zoveel uit of die twee weer bij elkaar komen of niet, als diequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wedden dat Lizzy en Joost volgende week weer pappie en mammie met elkaar spelen?
ze zijn gewoon vergeten zijn de recast van Claire alvast in de lijst op te nemen.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:06 schreef RealStevi0w het volgende:
Castlist seizoen 11 van Onderweg Naar Morgen:
My thoughts..quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:03 schreef soapie het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit of die twee weer bij elkaar komen of niet, als dieNico maar verdwijnt!!!!
Komt er een recast van Claire dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ze zijn gewoon vergeten zijn de recast van Claire alvast in de lijst op te nemen.....
Ze leert het nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:01 schreef dunn0w het volgende:
Hopenlijk is Lizzie nu naief-af dus.... dan niet.
nope sorry... ze zegt zoiets van dat 't nog steeds leuk is bij onm, zeker vanwege huidige verhaallijnen en nieuwe tegenspeler (robert ipv robin) maar dat ze zich verder wil ontwikkelen. en over haar rolletjes in 2 films (ik typ het hele stukje nog wel eens over, heb 't nu niet bij de hand)... in de inleiding stond wel: verdwijnt waarschijnlijk uit ONM.... misschien een laatste strohalm voor je...?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:36 schreef Wup het volgende:
zegt ze wie de recast wordt?
jaaaaa, tuurlijk die films floppen wanhopig en dan rent ze smekend terug naar ONM......quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
in de inleiding stond wel: verdwijnt waarschijnlijk uit ONM.... misschien een laatste strohalm voor je...?
ach ja, ik ben maandag alweer de pineut, dus staan we quite...quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:50 schreef dunn0w het volgende:
Voor mij nog geen weekend hoor..![]()
.
ja afleveringen heb ik wel gezien. maar soms hangen mensen hier een heel verhaal tegen me op, of plaatsen foto ofzo... en aangezien ik geen 300 posts na ga lezen mis ik dat dan... (en word ik vervolgens uitgemaakt voor slechte lezer o.i.d.)quote:Uhmmm iets boeiends... Lizzie heeft gebroken met Joost.. nadat zij hem met Nico heeft gezien.. of had je de afleveringen wel gezien?
hm dat vind ik dan meer een geval van: how low can you go.......quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:23 schreef Wup het volgende:
jaaaaa, tuurlijk die films floppen wanhopig en dan rent ze smekend terug naar ONM......
Och, als er een goede portie erotiek in Kims films zit, heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
hm dat vind ik dan meer een geval van: how low can you go.......
haha, wat maakt ut uit,quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
hm dat vind ik dan meer een geval van: how low can you go.......
Bram moet haar weer eens bijpompen. Ze loopt leeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Wup wat denk jij: zal Do van Vliet 'n miskraam hebben gehad?!?!??!?!![]()
Fuck! Dan vreet je toch later!?quote:fuck ga eten.... mis ik tweede helft....
Hij ging er nog net niet overheen, hahahahahahahaha!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
oh ja voor ik 't vergeet (en is misschien al door anderen gezegd): ik vond Arthur laatst wel erg aandoenlijk naar Hugo kijken(toen die keer tijdens het eten).... vond 'm bijna schattig haha!!
As always.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is weer uitermate sexy vandaag....
Wat was het voor cliff? Ik had hem net gemist ivm telefoonquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vandaag dan toch een goede cliff.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
oh ja voor ik 't vergeet (en is misschien al door anderen gezegd): ik vond Arthur laatst wel erg aandoenlijk naar Hugo kijken(toen die keer tijdens het eten).... vond 'm bijna schattig haha!!
Bron?quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:06 schreef RealStevi0w het volgende:
Castlist seizoen 11 van Onderweg Naar Morgen:
Pamela Teves (Bettina Wertheimer)
Bettina Berger (Renee Couwenberg)
Frits Jansma (JP)
Annemieke Verdoorn (Joyce Couwenberg)
Jasmine Sendar (Kyra Isarin)
Robin Rienstra (Hugo van Walsum)
Jop Joris (Joost van Walsum)
Robert de la Haye (Niels Richter)
Anouck Klomp (Tara van Walsum)
Nikkie Plessen (Lizzy Vehmeijer)
Aram van de Rest (Chris Vroman)
lse Heus (Nico Swaab)
Eric Bouwman (Onno de Zwart)
Aafke, Ellen, Duuk, Claire, Bram, Arthur en Carlo mogen hun spullen pakken en GAAN
Welke hulpeloze acteergevallen ze nog meer aan de castlist van seizoen 11 gaan toevoegen zal me benieuwen...
Btw .. De opening van Onm word volgend seizoen vernieuwd en zal niet meer met de ziekenhuisrontgenfoto`s te zien zijn! Eindelijk doet Onm is iets goeds ...
VERTEL!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
Arthurs beerput was de cliff!!!!!!!!!!!!
Ik ben benieuwd of Arthur volgende week nog zo aandoenlijk naar z'n zoon kijkt als Hugo hem vertelt dat hij z'n biezen moet pakken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
nou wat irritant dat gezedenpreek van iedereen, leuk erfenisje van Ariel....quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze Joost nou eens de Engel uit pesten zoals ze dat met Suzy hebben gedaan. Met dien verschille: Joost verdient het.
we hadden eerder moeten klagen....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vandaag dan toch een goede cliff.
Ik snap ook niet waar iedereen zich mee bemoeit, maar ja daar hebben ze wel vaker last van in soapland.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
nou wat irritant dat gezedenpreek van iedereen, leuk erfenisje van Ariel....
Vond die Mischa ook niks, doe dan Jannes maar......quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:19 schreef babette21 het volgende:
misschien kan ze Mischa weer eens bellen!?![]()
ow.... dat wisten we allemaal al lang!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Arthur vertelde aan Huug dat hij Victor heeft verteld dat Ed niet zijn echte vader is, maar Oscar!!! Lekker duidelijke zin, maar je begrijpt m wel hoop ik!!!!!!!!!!!!
Verder zei Arthur dat Victor daardoor door is gedraaid.
Jannes is een jongetje, Mischa een man....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:22 schreef soapie het volgende:
Vond die Mischa ook niks, doe dan Jannes maar......
Tuur gaat zijn masker laten vallen. Hij vertelt over zijn verleden en zegt dat hij en Ed elkaar niet konden lijden. Ed zou zijn carrière in de weg hebben gestaan. Ed zou bovendien een lafaard zijn, die niet tegen Vic durfde te zeggen dat hij een buitenechtelijk kind is. Verder zei Tuur dat hij dan maar de taak op zich nam om Victor in te lichten en beweert dat Victor daardoor zijn eigen ongeluk tegemoet liep. De rest volgt morgen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
Wat was het voor cliff? Ik had hem net gemist ivm telefoon![]()
Dat heeft geen nut, want jij klaagt al sinds ONM-topic #1.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
we hadden eerder moeten klagen....
Dankequote:Op donderdag 27 mei 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Arthur vertelde aan Huug dat hij Victor heeft verteld dat Ed niet zijn echte vader is, maar Oscar!!! Lekker duidelijke zin, maar je begrijpt m wel hoop ik!!!!!!!!!!!!
Verder zei Arthur dat Victor daardoor door is gedraaid.
- Arthur deed het vroeger met Aafke en blijkt de vader van Babette te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
ow.... dat wisten we allemaal al lang!!!!
had 'n beetje gehoopt op iets nieuws, een reden waarom hij nou zo'n hekel aan die Couwenbergjes heeft. Iets van:
- je moeder ging vreemd met Ed (oftewel: Ed is je pa)
- je moeder ging vreemd met Oscar (oftewel: Vic is je broer, en Niels ook)
- je moeder ging vreemd met Vic (oftewel: Vic is pa van Joost... verklaart meteen een hoop)
- Ed ging er tijdens studententijd met mijn grote liefde vandoor (Judith)
- Ed ging er tijdens studententijd met mijn grote liefde vandoor (Bettina)
Hij was de JP van het ziekenhuis. De knuffelbeer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
dat die suffe Ed er nou weer bijgehaald moet worden........
getver Ed was zo een vieze manquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
Nou zo'n hoog knuffelgehalte heeft Ed niet hoor...
Nou ....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
Nou zo'n hoog knuffelgehalte heeft Ed niet hoor...
... zegt de fan van Chris....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
getver Ed was zo een vieze man
oh my....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niels Richter, Onderweg Naar Morgen, 27 mei 2004
da's logisch: ik was er niet bij!! geen pret zonder Babette he...quote:maar feestjes geven kan ie niet, het ene feestje is nog saaier dan het andere...
ja daar doet 't mij de laatste tijd ook al (te) veel aan denken....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het verhaal van Tuur begint op dat van Rutger Helligers te lijken. Die beweerde ook dat Ed 'm zijn carrière naar de kloten had geholpen en wilde dat "corrigeren".....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |