MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 10:46 |
![]() Next big release ![]() Mario Golf: Toadstool Tour Linkjes vorige delen 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 Release Lijsten UK/EU Lijst EU Lijst USA Lijst Japan Lijst Nederlandse winkels Nedgame Free Record Shop MediaMarkt Bart Smit Gameshop Dim-Plus GCShop Internationale winkels DVD Box Office Play.com EB-Games CD-Wow DVDSoon LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig Zie ook: Het grote games import topic! Interessante links: Cubezone 3/5 (nederlands, live updates) Gameqube 3/5 (nederlands, live updates) Officele Nintendo site 2/5 (Nederlands) Officele Nintendo site 2/5 (Engels) Cube-Europe 3/5 (Engels, live updates) Inside Gamer 4/5 (Nederlands, Live updates) IGN 5/5 (Engels, dagelijkse updates) [centraal] Gamecube ruilbeurs deel 3. Interessante Links FAQ Games & Consoles De GoT F-zero GX Competitie! Prijs vergelijking (ONLY FOR NINTENDO ) als je nog andere games in de lijst wil hebben mail naar mezzin@mezzin.com Budget Games Speelbare Import game lijst (FreeLoader of Action Replay) Even een korte opsomming van alle redenen waarom je een cube moet kopen Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, Metal Arms: Glitch in the system, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe, Tales Of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Atsumare! Made In Wario, Donkey Konga, Zelda: Four Swords+, Metal Arms Glitch in the System, enz enz De Nintendo Gamecube heeft nu 377 games waarvan er 91 exclusief voor de Gamecube zijn. Topic source hier! [ Bericht 1% gewijzigd door MeZZiN op 13-05-2004 20:02:15 ] | |
SnookieMJ | donderdag 13 mei 2004 @ 11:00 |
ik wacht echt met spanning af naar de nieuwe zelda. dat filmpje wat ik heb gezien is echt te vet ![]() | |
Najra | donderdag 13 mei 2004 @ 11:03 |
Volgens mij zijn ze vergeten te vragen of dit spel niet de release game wordt voor de opvolger van de Gamecube. Ik denk het ook niet, maar aangezien ze pas bij E3 volgend jaar een speelbare versie willen tonen lijkt me dat toch niet geheel onwaarschijnlijk. | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 11:05 |
Hij komt op de cube don't worry (ben ff vergeten waar dat nou stond) | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 11:10 |
Welke week is volgende week "Next Big Release" ? Aangezien Colesseum morgen in de winkels ligt ![]() Mario Golf? Die komt in Juni. En deze Zelda komt op de Cube, volgende E3 issie speelbaar, maar wat je nu gezien hebt is ingame ![]() | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 11:11 |
ben al aan het zoeken... | |
Oksel | donderdag 13 mei 2004 @ 11:12 |
Maareh, weten we nu alles van de E3? | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 11:15 |
quote:pokemon ligt al in de winkels. Phantasy Star Universe ![]() | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 11:17 |
quote:Deze week komen er nog tig filmpjes van de show, dus uitgekeken ben je nooit. | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 11:20 |
Ja, het grote nieuws is nu wel geweest op de E3 verwacht ik. Al zou NIntendo met een uitbreiding voor de Cube komen had ik begrepen ![]() Stiekem hoop ik nog op 2 grote titels voor Xbox en Cube: Perfect Dark Zero en Mario 128 | |
Najra | donderdag 13 mei 2004 @ 11:28 |
Maar goed, speelbaar op E3 volgend jaar betekent niet eerder dan over 1,5 jaar in mijn handen. Dus heel gaaf nieuws maar ik ga over een jaartje wel uit mijn dak dan ok. ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 11:30 |
![]() ![]() ![]() TimeSplitters 3 screens ![]() | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 11:35 |
quote:Sweeet | |
Oksel | donderdag 13 mei 2004 @ 11:38 |
Nouja, het was niet mis zegmaar.. ![]() Maar er zijn niet echt grote titels gelaunched he? Vond ik ook wat tegenvallen. Geen Zelda of Mario. Jammer. | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 11:45 |
Barbarian 28/5/2004 Bulletproof Monk 31/5/2004 Phantasy star online 3 11/6/2004 Splinter Cell: Pandora Tomorrow 15/6/2004 Mario Golf: Toadstool Tour 16/6/2004 Rainbow Six 3 24/6/2004 Shrek 2: the Game 25/6/2004 Asterix & Obelix XXL 25/6/2004 Pikmin 2 27/6/2004 Donkey Konga 15/7/2004 Catwoman 30/7/2004 Welke in de OP? | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 11:47 |
Mario Golf ![]() Splinter Cell is niet exclusive, PSO is niet populair, Pikmin na Mario Golf en daarna Donkey Konga ![]() | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 11:49 |
quote:PSO ![]() | |
Lexie | donderdag 13 mei 2004 @ 11:51 |
Ik zou zeggen Mario Golf, schijnt erg goed te zijn ![]() | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 12:09 |
quote:Op is aangepast ![]() ![]() | |
PaRoDiUzZ | donderdag 13 mei 2004 @ 12:33 |
ik heb colosseum JEUJ ![]() (nu nog wachten totdatik klaar ben met mijn werk ) | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 12:55 |
Heb ff een top 20 gemaakt van de goedkoopste games staat ook in de op.... [ Bericht 17% gewijzigd door MeZZiN op 13-05-2004 20:03:30 (Link aangepast) ] | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 12:57 |
Wow, dat is cool gedaan ![]() | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 12:58 |
TNX!!!! had ff zin om met PHP te spelen ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 13:15 |
ODAMA! : | |
Biggs | donderdag 13 mei 2004 @ 13:18 |
quote:Ziet er helemaal niet slecht uit. Nintendo zal er vast wel wat moois van maken. [ Bericht 28% gewijzigd door speknek op 13-05-2004 13:20:35 ] | |
speknek | donderdag 13 mei 2004 @ 13:20 |
quote:O-Wat? ![]() Ik zei in het vorige topic dat ik ToS ging importeren. Maar toen bedacht ik me dat het een multiplayer RPG is en ik die graag met m'n vriendin wil spelen. Maarrr nu is de vraag of je voor een Freeloader een TV moet hebben die 60Hz ondersteunt? | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 13:21 |
Odama is een Pinball Strategy game. ![]() Speknek, voor een FreeLoader heb je een 60 Hz tv nodig ja ![]() | |
Lexie | donderdag 13 mei 2004 @ 13:22 |
Ja, 60 hertz ![]() Maar is ToS multiplayer? ![]() | |
YourMaster | donderdag 13 mei 2004 @ 13:24 |
Ik kreeg rillingen over mijn rug van dat Zelda filmpje. Ik vind link als klein jongetje maar niks. Op de nes vond ik zelda erg leuk en toen ik volwassen werd in OoT zag ik hoe zelda altijd al bedoelt was. Ik heb zo genoten van dat spel. En toen hebben die sukkels hem in MM weer klein gemaakt. Voor WW heb ik ook geen cube gekocht, maar als deze wordt wat ik er van verwacht zit dat er alsnog aan te komen! | |
speknek | donderdag 13 mei 2004 @ 13:25 |
quote:1-4 spelers ![]() En dat zuigt, want ze heeft een oude tv ![]() | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 13:27 |
Wist niet dat TOS multiplayer was... maar dat is wel tof ![]() | |
Lexie | donderdag 13 mei 2004 @ 13:33 |
quote:Troost je, mijn 1 jaar oude middenklasse Samsung tv ondersteunt ook geen 60 hertz. ![]() TERWIJL DE GROOTSTE KUTTV VAN TIEN JAAR OUD HET WEL ONDERSTEUNT ![]() ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 13:35 |
quote:De mijne bijvoorbeeld ![]() | |
Slomy | donderdag 13 mei 2004 @ 13:35 |
Zo net terug van school en zie dat er weer een nieuw deel is. Nog groot nieuws geweest vandaag? | |
Oksel | donderdag 13 mei 2004 @ 13:35 |
Heheheheh Lexie.. ![]() MIjn cheapass AudioSonic TV pakt het prima.. ![]() ToS MP is zeker tof. Maar dan wel met controller? Of moet het weer met 4 vrienden en 4 GBA's? | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 13:36 |
ik heb zelf een portable TV van philips die het ondersteund (quasi-PAL voor DVD's op 60hertz) is ook iets van 10 jaar oud en mijn oude philips monitor (MSX monitor uit het jaar '86) doet het ook prima dus je een goede kans hoor dat het wel werkt! | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 13:37 |
quote:Gewoon met de controller ![]() | |
chibibo | donderdag 13 mei 2004 @ 13:59 |
Ik vind het toch een beetje jammer dat Capcom bij Resident Evil 4 van het oorspronkelijke concept is afgestapt. Het blijft natuurlijk een must-have, maar ik vond de sfeer die de demo van vorig jaar (in dat kasteel/landhuis) uitstraalde absoluut geweldig. Helaas begrijp ik dat we alles wat we in die demo hebben gezien mogen vergeten. ![]() | |
Biggs | donderdag 13 mei 2004 @ 14:01 |
quote:Er liep in dat huis ook de hele tijd een onverslaanbare geest rond ofzo. Zit die er nog in??? Zag er wel veel enger uit.... | |
speknek | donderdag 13 mei 2004 @ 14:04 |
Ja het is nu meer een adventure. Ik vind het niet erg eigenlijk, ik vertrouw er wel op dat er genoeg schrik momenten in zitten. En dat je met je verrekijker tuurt en dan een paar van die villagers een lijk in het water ziet dumpen, dat soort verhaal elementen gaan ook machtig mooi worden denk ik. Ik vrees alleen wel dat die besturing gewoonweg niet gaat werken in open terrein (Tomb Raider nachtmerries). En ik lees nu weer rare verhalen over ToS.. alleen de combat zou multiplayer zijn? Dat is wel kut. | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 14:31 |
"Regident Evil"![]() "My name is Reggie. I'm about kicking ass, I'm about taking names. And we're about making games." Hier meer | |
PBateman1978 | donderdag 13 mei 2004 @ 14:32 |
quote:Kopen ? ![]() | |
Biggs | donderdag 13 mei 2004 @ 14:35 |
Ik vind trouwens dat starfox erg teleursteld. Ik had meer gehoopt op een spel zoals die op de n64. Maar hier zitten van die domme loopmissies in die er niet uitzien. Een normaal starfox spel zou ik meteen kopen maar ik denk dat ik deze links laat liggen. | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 14:37 |
quote:Heb je em al gespeeld? ![]() maar idd, ziet er terleurstellend uit. | |
Biggs | donderdag 13 mei 2004 @ 14:38 |
quote:yep ![]() Ik vind het er gewoon erg teleurstellend uitzien. | |
Lexie | donderdag 13 mei 2004 @ 14:48 |
quote: quote: | |
PBateman1978 | donderdag 13 mei 2004 @ 15:02 |
Tis de PAL versie hoor Lexie ! ![]() | |
Oksel | donderdag 13 mei 2004 @ 15:12 |
Mario Golf, PAL? Hoe duur? | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 15:17 |
Metroid Prime 2: Echoes lijkt me geweldig! Bekijk de nieuwe filmpjes maar eens. Prachtig!! | |
Biggs | donderdag 13 mei 2004 @ 15:18 |
quote:Zit daar niet een spoiler in??? | |
BMH | donderdag 13 mei 2004 @ 15:22 |
quote:Heel veel juist. Alle nieuwe gameplay elementen komen aan bod. | |
Biggs | donderdag 13 mei 2004 @ 15:23 |
quote:Ok dat kijk ik dus liever niet... | |
Chocobo | donderdag 13 mei 2004 @ 15:26 |
quote:Fantastisch inderdaad ![]() | |
speknek | donderdag 13 mei 2004 @ 15:58 |
MeZZiN, ik heb zelf eigenlijk liever dat de prijzen gesorteerd worden op laagste prijs incl. verzendkosten, dat geeft een wat beter beeld. Ik weet niet of dat kan, of dat andere mensen dat ook vinden? | |
atomicbster | donderdag 13 mei 2004 @ 16:02 |
quote:Mario Golf: Toadstool Tour ¤48.99 | |
PBateman1978 | donderdag 13 mei 2004 @ 16:04 |
quote:Ik verkoop mijn 3 weken oude PAL Mario Golf voor 40,- of ruilen tegen Twin Snakes... | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 16:13 |
quote:Ik weet het ik ben nog bezig een goede oplossing voor dat problem te verzinnen... komt goed. ---edit--- aangepast! ook in het overzicht van de pricecompare! [ Bericht 4% gewijzigd door MeZZiN op 13-05-2004 16:25:21 ] | |
speknek | donderdag 13 mei 2004 @ 16:34 |
![]() Hoe doe je die prijsconversie trouwens? Voordat je ze invoert, of zodra je ze eruit haalt? | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 16:51 |
---edit---- dubbel ![]() | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 16:52 |
quote:Simpel alle prijzen staan in zijn eigen valuta in de database en op het moment dat je ze opvraag wordt elke prijs maal zijn omrekening naar euro gedaan dus heb je de prijzen in euro's tel daar de porto bij en klaar moet alleen nog een scriptje schrijven die elke dag de currency's ophaalt... ... (was wat lastiger dat ik zo beschrijf maar het komt op hetzelfde neer ![]() | |
speknek | donderdag 13 mei 2004 @ 17:25 |
Ja wou al zeggen, deze site is erg handig en up to date qua huidige wisselkoers: http://www.xe.com/ | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 17:32 |
quote:Ik ga maar weer een extra scriptje schrijven om currency's op te halen ![]() | |
PaRoDiUzZ | donderdag 13 mei 2004 @ 17:53 |
ik heb me er nog niet echt ik kunnen verdiepen aangezien ik zo ergens ga eten , maar tot nu toe vind ik colosseum er wel leuk uitzien ![]() ![]() | |
Roi | donderdag 13 mei 2004 @ 18:26 |
't is rustig. | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 20:04 |
Server leek er ff uit te zijn... Trouwens de link naar de pricecompare is aangepast http://pricecompare.mezzin.com/ is misschien makelijker ![]() | |
febster | donderdag 13 mei 2004 @ 20:14 |
IGN is trouwens lyrisch over Konga Beat (of hoe dat nieuwe trommel spel ding dan ook mag heten ![]() ![]() ![]() | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 20:18 |
quote:De cube mag wel klein zijn maar wel heel krachtig ![]() ![]() ![]() ![]() En voornamelijk de mensen die hem gemaakt hebben die zijn echt goed in hardware design. Ik hoop dat zelda eerder komt... Ik denk zelf eind dit jaar misschien en anders begin volgend jaar. | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 20:28 |
Ik ben nu net wel bezig geweest met een top 20 maar hebben jullie liever een top 20 of een top 25? | |
Lexie | donderdag 13 mei 2004 @ 20:36 |
quote:Nee, volgens mij werd in het interview gezegd dat hij pas speelbaar is op de volgende e3. Wordt dus minstens zomer 2005 ben ik bang, toch alweer de nadagen van de cube ![]() | |
Varr | donderdag 13 mei 2004 @ 20:42 |
Zelda trekt me normaal niet zo, maar die nieuwe ziet er gewoon supervet uit! Lijkt me erg cool. Ben ook blij dat ToS naar europa komt!![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Over baten kaitos heb ik nog geen E3 informatie gehoord/gezien jammer genoeg... Iemand hier nog iets erover gehoord, ik dacht toch echt dat die op E3 zou komen... | |
Chocobo | donderdag 13 mei 2004 @ 21:12 |
quote:Echt fantastische screens,... in December in Europa maar in Juli al NTSC... misschien dat ik deze koop in de US... kan ik mooi mijn freeloader weer eens uit de kast halen ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 21:14 |
Ik kijk ook met smart uit naar Baten Kaitos, alleen weet ik niet of dat kaart systeem me wel aanstaat, maar dat is gewoon omdat ik het niet ken ![]() ![]() | |
Vagere_Hein | donderdag 13 mei 2004 @ 21:26 |
quote:een top 100 voor mij ![]() ![]() | |
Vagere_Hein | donderdag 13 mei 2004 @ 23:18 |
Ik begrijp die mensen soms niet:quote:Bron | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 23:23 |
Ik vind het wel genoeg zo. Er is ook niet veel meer te tonen waarschijnlijk. E3 2005 is de game pas speelbaar... | |
MeZZiN | donderdag 13 mei 2004 @ 23:25 |
quote:Snap ik maar ik heb maar 80 games ingevoerd ![]() Tnx voor het compliment ![]() | |
Lexie | donderdag 13 mei 2004 @ 23:27 |
Ach, ze laten het filmpje niet op de e3 zien, maar ik denk dat we het toch wel in de komende maanden kunnen verwachten ![]() | |
rockstah | donderdag 13 mei 2004 @ 23:41 |
quote:ik heb dat lost kingdomes ofzo wel eens op een beurs gespeelt. en ik moet zeggen dat dat kaarten systeem best fijn werkt ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 23:41 |
Lexie, je sig ![]() | |
Vagere_Hein | vrijdag 14 mei 2004 @ 00:49 |
quote:Dat denk ik ook. Ik gok in de traditioneel slappe zomermaanden, wanneer er weer geen enkel AAA-spel uitgebracht wordt. Dan heeft de doorsneel fan tenminste nog iets om opgewonden over te raken. | |
Lexie | vrijdag 14 mei 2004 @ 01:00 |
quote:Alleen insiders kennen hem ![]() | |
Dromer | vrijdag 14 mei 2004 @ 02:00 |
quote:Top 25 wat mij betreft ![]() En ik denk erover om ook een nederlandstalige Beyond good and evil te kopen... maar 18 euro incl. verzendkosten. ![]() | |
Hellrazor | vrijdag 14 mei 2004 @ 06:51 |
quote:kan je ze dan niet allemaal erin doen ![]() | |
BMH | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:16 |
Donkey Kong: JB!! OMG!!!! Check de filmpjes! | |
HomerJ | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:25 |
quote:Die drummen lijkem me wel grappig, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen(Ben niet zo muzikaal) | |
Retarded | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:32 |
quote:ben geen insider, maar ken em wel ![]() | |
MeZZiN | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:32 |
quote:Dan wordt het plaatje te groot ![]() | |
Lexie | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:17 |
quote:Een gamecubeinsider ben je toch wel? ![]() | |
capibar | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:18 |
quote:ik heb hier nog een bongo staan, kan ik die nu ook aansluiten op mijn gamecube? ![]() | |
Oksel | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:16 |
Die Pricecompare is echt ![]() Bij DVDBoxoffice.com zie ik ToS al staan.. voor 37 euri's! Arrival: Wednesday, July 14, 2004 Die ga ik ook scoren.. ![]() | |
MeZZiN | vrijdag 14 mei 2004 @ 12:39 |
quote:Tnx! ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:06 |
Alleen voor de PriceCompare die we nu hebben moet je al een Cube scoren ![]() | |
mordradead | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:10 |
een cube heb ik al, nu ben ik van plan mijn zus een creditcard aan te smeren ![]() | |
Najra | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:11 |
quote:Waarom vraag je dat niet ff aan je zus. | |
mordradead | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:16 |
quote:allang gedaan man, ik vraag het hier niet voor niets of wel | |
Dromer | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:22 |
quote:Jij wel.. ![]() | |
Herr.Flick | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:34 |
quote:Spit de vorige topics eens door.... Kleine tip,is ALEEN maar E3 -ninty nieuws | |
koei | vrijdag 14 mei 2004 @ 15:59 |
quote:weinig nieuws... de uitbreiding waar verhalen over gingen hebben ze niet laten zien dus die zal wel niet bestaan. De zelda die ze vorig jaar op de E3 al aan hadden gekondigd heeft een 'realistische' volwassen Link. Er is een nieuw trommelspel met donkey kong laten zien en verder niks wat nog niet bekend was. Wel hebben ze nieuwe filmpjes laten zien van cube wars, metroid, zelda en donkey kong. Voor DS en gameboy nieuws moet je maar in die topics kijken of even op een gamesite kijken, dan ben je snel genoeg op de hoogte. | |
HomerJ | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:14 |
Coole TOS trailer | |
Tony-Soprano | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:18 |
wanneer komen geist en starcraft ghost nou eindelijk eens naar nederland... ![]() | |
Tony-Soprano | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:22 |
heeft een van jullie misschien een lijst met europese release data die klopt? ik kom op internet telkens andere data tegen. ik kan gewoon niet meer wachten op geist en starcraft ghost... | |
Notorious_Roy | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:22 |
Geist is een enorme tegenvaller (zie de verschillende hands-on). Verder denk ik dat beide pas eind 2004, 2005 uitkomen ![]() | |
capibar | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01 |
quote:ik vond geist er ook niet echt jofel uitzien ![]() | |
MeZZiN | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01 |
quote:Hij is erg leuk ![]() | |
lizardtattoo | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:16 |
Mocht er iemand 4000 Nintendosterren hebben, en behoefte aan een Pokemon Box spel voor de Gamecube, inloggen op de Nintendosite. ![]() | |
speknek | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:21 |
quote: ![]() ![]() Ik ben wel een beetje bang dat ik nu alle cutscenes al gezien heb ![]() | |
gieling | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:48 |
quote:wat zou dat dan voor spoiler zijn? ![]() | |
Retarded | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:43 |
Mezzin: prijzen van Ubisoft games kloppen niet meer in de pricecompare... die van FRS.. /edit: ik zie dat het op de FRS-website nog niet veranderd is... | |
MeZZiN | vrijdag 14 mei 2004 @ 19:17 |
quote:Zolang ze niet op de site veranderen veranderd er niets ... de site van de FRS is leading. is hij in de winkel goedkoper dan? | |
Dromer | vrijdag 14 mei 2004 @ 19:55 |
quote:gnif.. je site is iig wel heel erg tijdbesparend. Nu hoef ik tenminste niet meer al die on-line shops af te surfen als ik een game zoek. ![]() | |
Dromer | vrijdag 14 mei 2004 @ 19:56 |
Ik heb mijn BBA binnen. Straks maar even kijken of ie het nog doet ook. ![]() Echt online gamen gaat nog geen succes worden, want heb MKDD en 1080 nog niet gespeeld... gnif (eerst maar eens doen) Als iemand nog een amerikaanse pacman vs kan gebruiken... ik heb er één bij de bba gekregen... dus mag voor een leuk prijsje weg. ![]() | |
Retarded | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:10 |
quote:ja .. 30 euro. Beyond Good & Evil is 20 euro | |
Fliepke | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:11 |
Zo, ik heb mijn GC ook binnen en ben flink bezig met Zelda. Maar dat varen wordt je ook niet goed van, heeft ie geen turbo??? ik kan me wel verplaatsen met de tornado's, maar een buitenboordmotor zou ik blijer van worden. Voor de rest vind ik het allemaal wel puik in elkaar zitten. Alleen mis ik een questlog .... | |
Platina | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:34 |
ha, varen is idd irritant, en zal langzaam gaan tenzij je de wind manipuleert, en als je dat doet gaat het nog steeds langzaam | |
Fliepke | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:37 |
quote:Ja precies. vanmiddag kwam het me wel redelijk fijn uit overigens, ik moest van het totale zuiden naar het noorden en toen nog een keertje teruggegaan voor de lol. En in de tussentijd had ik toch mooi de afwas gedaan, een boterham gegeten, mn tas ingepakt, en mn kamer al voor een deel opgeruimd ![]() edit- oh ja, een factor waar ik me aan irriteer, waarom is er helemaal niks gesproken en alles tekst... ![]() | |
Tain | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:41 |
quote:dan had het spel op 2 schijfjes moeten uitkomen en dat is nog veel irritanter, de hele tijd discjockey moeten spelen | |
MeZZiN | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:43 |
plus dat link nooit de juiste stem zal hebben.... | |
speknek | vrijdag 14 mei 2004 @ 20:45 |
quote:Ja dat varen valt gewoon best wel mee, als je elke keer maar rustig de krant pakt en koffie gaat drinken ![]() Ik denk niet dat gesproken tekst bij Zelda zou werken. Niemand die het zou accepteren. Van mij hoeft het overigens ook niet zo nodig. Bij spellen met een hoop tekst ga ik me altijd irriteren aan het langzame praten. | |
Fliepke | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:24 |
quote:Ach wat een onzin, waarom zou hij geen juiste stem krijgen. Stiekem weet ik het al hoor, link zou een kiddy stem krijgen, en dan hebben de xbox'ers nog een argument ![]() ![]() Maar nu krijg je af en toe een raar piepgeluidje tussendoor, daar zit je ook niet op te wachten. | |
Fliepke | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:26 |
quote:Bij het langzame praten doe je hetzelfde als nu, en nu duurt het soms ook te lang bij sommige bootwinkeltjes. A, A, A, A, A, je weet toch wel wat er komt. | |
speknek | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:36 |
quote:Omdat iedereen al vijftien jaar lang een gedachte over Link's stem heeft en die aardig kan afwijken. Overigens zal Link denk ik zelf sowieso niet eens praten, hmm. Maar het hele idee van een gesproken Zelda wereld is gewoon te vreemd. quote:Niet echt voor de buitenwereld denk ik. Het zou me eerlijk gezegd jeuken dat mensen Zelda kiddy vinden. Alhoewel Link wel regelmatig in leeftijd verwisseld, dat moet je dan ook weer gaan veranderen. | |
speknek | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:37 |
Als het dezelfde stem van "Well excuuuuse me, princess" Link was, had ik het misschien wel geaccepteerd ![]() | |
Lexie | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:36 |
quote:Haha, dat zei ik ook al tegen Fliep ![]() Denk niet dat de gemiddelde gamer daar zo blji mee zou zijn ![]() | |
Fliepke | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:51 |
quote:Dus over 5-10 jaar zit zelda nog steeds met die textboxes ![]() ![]() ![]() DAT geloven jullie toch ook niet he? Ik vind het af en toe best raar dat een poppetje een of andere piepgeluidje maakt aan het begin van het gesprek. Of dat "elfje"; i like you, you are just my type. Op basis waarvan, hij heeft nog geen woord gezegd?! Die elfjes van tegenwoordig zijn net zo oppervlakkig als de gemiddelde breezahslet ![]() | |
Roi | vrijdag 14 mei 2004 @ 23:16 |
Resident Evil interview Een nieuw interview dus enkele nieuwe weetjes over de game ... IGN had een interview met Hiroyuki Kobayashi, producer van Resident Evil 4. Uit het interview zijn weer enkele weetjes gekomen over de exclusieve survivel horror, opgelet voor kleine spoilers. De dorpelingen in de game zijn geen mensen, maar ook geen zombies (wat we al wisten). Wat het dan wel zijn, pluis jij beetje bij beetje uit. Het dorp op zich zal erg groot zijn, de trailers die we zagen bevatten maar een klein stukje van het hele dorp. Naast het dorp zal er nog een ander groot gebied zijn, hier kom je in terecht in het midden van de game nadat je het dochtertje van de president hebt gevonden. Je probeert te ontkomen uit het dorpje maar komt dan op een plaats waar het krioelt van een soort monikken, die je koste wat het kost willen stoppen. Ashley, het meisje dat je moet beschermen, zal niet veel doen en is eigenlijk een zwakke vrouwelijke figuur. Ze zal meer een blok aan je been zijn dan een echte hulp, ze zal ook speelbaar zijn in de game. De andere mysterieuse man die we zagen, is een van de overgebleve "gezonde" dorpelingen. Hij wordt, net als het dorp, omringt door mysteries en je weet niet of hij een vijand is of eerder een vrien. In het dorp heeft iets plaatsgevonden en de dorpelingen (en de mysterieuze orde) willen niet dat iemand er weet van heeft. Ze verdedigen hun dorp en zullen je ten alle koste proberen te stoppen. quote: -------------------------------------------------------------------------------- IGN: You've said in the past that the villagers in Resident Evil 4 are not zombies, but that they are not human either. What are they then? Kobayashi: They're not humans and that's actually one of the big mysteries that surrounds the game itself. It's one of the mysteries that you begin to uncover as you play the game. They're not villagers. They're not zombies. They are these things. IGN: The latest trailer of the game shows off quite a new gameplay elements and story aspects, from satanic looking monks to castles and fire fights. How do these all tie in? Can you give us some idea of the story and how it progresses? Kobayashi: Basically the village itself is connected to the second area, where you see those monk-type enemies appear. Leon, whose part of a security force which protects the President, goes to a European country -- he doesn't state which one it is -- to rescue the President's daughter, who has been kidnapped. When he gets to the village he seeks help from one of the villagers as you can see in the video and he gets attacked. As he's proceeding through the village he realizes these are not people at all and yet they're not zombies either -- he knows what a zombie is. He continues to go forward looking for the President's daughter and about halfway through the game he does find her. After he finds her he tries escape from the location that he finds her at, this new almost cult-like organization of people who are all wearing these black robes attacks him. They try to get in his way as well. So as he proceeds through that area he starts to realize what this groups is, what their motivations are and etcetera. It's just one more mystery that he begins to unravel has he progresses through the game. IGN: There are signs in the new RE4 trailer that there is an infection plaguing the village. In a cut-scene featuring Leon, Ashley and an all-new character, we see Ashley coughing violently as if sick and the mystery man says that there are symptoms before the change. What is the infection? Kobayashi: First of all, you really have sharp eyes for pointing that out. A lot of people have watched the videos several times and never thought to say, "Oh, that's a virus. She's coughing and she's sick." This time there is no Umbrella, there are no zombies and of course that also means there is no T-Virus. And unfortunately the only thing I can say right now is that after you buy the game you're going to realize what's causing these non-villager/non-zombie things to become the way they are. And that thing also has an affect on Ashley, which is why she's coughing and sick as well. IGN: There are extraordinary new enemies. We've seen a giant monster that resembles an ogre. Another gargantuan-sized being picks Leon up with one hand and chokes him. There's also a giant water creature. How do these characters play into the storyline? Kobayashi:That's also kind of a mystery of the game, but if you think back to the trailer you'll remember a scene where people are actually opening the gates to release the beast. One hint I can offer is that they had to seal that beast up in the first place. They're not necessarily on the same side. That thing was originally sealed off so that it wouldn't do any damage, but in order to stop Leon they freed it and let it loose on him. They didn't want to free it in the first place because as you saw in the video it grabbed on person and smashed another person, so obviously it was very risky to try and release it. They opened Pandora's box, so to speak, in letting that thing out. IGN: How deep is the Leon/Ashley system and is it inspired by the Sony PlayStation 2 game Ico? Kobayashi: I don't really know much about Ico. I've seen pictures and roughly know what it's about, but I have never played it personally. I think probably, from what he knows of Ico, that you are protecting this girl the whole time in the game. In Resident Evil 4, you don't even find her until halfway through the game and even when you do find her you get split up through certain circumstances and meet up again later to protect her. It's not like you're protecting her for half the game. You're with her sometimes and split up other times. Basically, as you could see in the video, she's a very weak, fragile female. She can't do any special action moves like crashing through a window as Leon can. As the video showed, he helped her down from the cliff because it was kind of high up. So there will be times when you'll be leading her and helping her through these various obstacles, but also you'll have to protect her so when the enemy comes you'll have to shoot it and stop it from getting her. If it does pick her up and start to run away, you'll have to shoot it and it'll drop her. You are protecting her when you are together like that. But you will be separated for plot reasons and you'll have to search for her. And other times you'll intentionally go different routes. You'll say, "Okay, let's meet back here at a different time." IGN: Who is this new character, why is he in the village and is he playable? Kobayashi: He's actually one of the remaining survivors who has not been hit by this thing in the village. And when you meet up with him you really don't know if he's friend or foe, so he's kind of also shrouded in mystery. But you cannot play as him -- he's not a playable character. IGN: Will you be able to play as Ashley then? Kobayashi: Yes. IGN: The villagers demonstrate noticeably smarter artificial intelligence. Can you give us some examples of just how smart they are? Kobayashi: One good example is that if you look at a zombie when it approaches somebody it walks ever so slowly directly at them. These things will try to flank you on the sides. They'll get behind and to the sides of you and they'll also try to attack in groups so that you don't have a place to escape to. If you go into a building, maybe something that has two stories, Leon may barricade the first floor, but they're smart -- they'll try to come at him from the second floor instead. They come at you from all directions. They're not just going to try one way in to get you. If they can't get in that way, they will like a smart person -- a person who can actually think -- try another way. They also use weapons, of course, which is something that zombies didn't do. They will try and pick you off from high locations and the ground floor. They use a variety of weapons from axes to picks to chainsaws -- basically whatever they can get their hands on. If you remember the castle scene from the video, the enemies fire cannons at him. Leon can also fire back. In one scene he gets his own cannon. IGN: The Resident Evil franchise has traditionally provided gamers shock scares. A perfect example of this would be the dogs that crashed through the window in the first game. We haven't seen at lot of these elements in RE4. In contrast, it seems to emphasize action, albeit in a very eerie way. Are there old-style scary scenes in the game? Also, will there be points where Leon will simply have to run away from the oncoming villagers? Kobayashi: When it comes to the action, sometimes you're going to be attacked by 10 or 20 villagers, so of course you're going to run. If you're talking about the jump scares from the original Resident Evil then yes, there are still those in the game. We still have scenes where things jump out and scare you, but there are not as much as the previous Resident Evil games because we really wanted to put a focus on action. IGN: Don't take this the wrong way because we absolutely adore Resident Evil 4. But why is it such a grand departure from the rest of the games? Kobayashi: There's Resident Evil 1, 2, 3, Code Veronica -- we've been pumping them out for the last seven years or so. The staff, which includes myself and of course Shinji Mikami, decided that we wanted to go in a new direction and re-create the series. We were tired of making the same stuff as well. We wanted to make something new and original. And that's how it started. IGN: How is it still Resident Evil? Kobayashi: Of course, for all the people who played Resident Evil and wanted something new, that was another reason we still wanted to re-design it. But we still feel it's Resident Evil because the controls are still exactly the same. Granted, they're the controls that a lot of the press in America doesn't like, but they are still the same [laughs]. In addition to that, Leon is back and he's a character that was from the series before. And little parts of the story really relates to Resident Evil games up until now. So we think that there's enough in there to warrant calling it Resident Evil. And if you are going to go even one step further to specifics, we still have the typewriters, herbs and first aid sprays [laughs]. IGN: Are the enemies in the game scientific or supernatural in nature? Kobayashi: It's closer to scientific. It's based in reality. It's not like some magical ghost or something spiritual like that. People made a mistake and these things appeared. IGN: We know about some of the weapons in the game, but it would be nice to have a longer list of what Leon can use. Kobayashi: Handgun. Shotgun. Sniper rifle. Rocket launcher. Grenades. Grenade launcher. And there's also a knife. And that's still not even half of the weapons in the game. There are a ton of weapons. IGN: Excellent. Can you also give us an idea of what types of locales Leon will visit in the game? We've so far seen the village and the castle. Kobayashi: There's a forest, caves, and lakes. The mainstay of the game will be in the village or town, but the village is huge. There are a lot of different parts to the village -- not just what you've seen here. It's really, really big. IGN: Is the village set up in a non-linear or linear way? In other words, can you freely explore it or are you directed to the next sequence? Kobayashi: That's a tough question. Obviously you have a starting point and a finishing point for each place that you have to get to. But in how you get there, there are a lot of different paths to go. Even in the demo we have there are at on of different houses you can go into or, oppositely, you don't have to go into any of those houses if you don't want to. There really just are a lot of possibilities. But if you define linear as a start and a finish then yeah, it's linear in that way. IGN: The enemies seem to attack Leon as if they want nothing more than to murder him. They're almost rabid in that way. And yet they are very smart, too. In some story cut-scenes they dispose of dead bodies in the water and in the demo they have set up laser trip wires that are triggered to set off bombs. What are they hiding? Who are they trying to keep out? Kobayashi: Basically, they are just defending their town or their village. They don't want anybody in there. The less suspicious the village looks, the less people are going to come. But for anybody who does come, they have traps set up to take them out right away. You take one look at the village and you think, "There's definitely something going on here." IGN: You mentioned that the US press doesn't necessarily like the control mechanics in the Resident Evil series. Well, we do like the updated camera in RE4, which has a profound bearing on how control works -- and for the better. We actually like it very much. It feels good. But can you please, please add a strafing option so that Leon can quickly move from left to right to avoid attacks? Kobayashi: Actually, when we were developing it, we were really thinking about putting that kind of option there. But the more we thought about it, the more we figured that would make it a Splinter Cell-like game and we didn't want to go into the shooting/army type genre. We wanted to keep enough of the Resident Evil essence in the game, yet still change it enough to offer a new feeling. So we made an active choice not to include a strafe in there. IGN: Okay. It's still great. Kobayashi: Instead of having that real-time strafing, we have included the A-button-activated action, where you can bust through windows, sprint, and things like that. IGN: Do you have any final words for our readers who are greatly anticipating Resident Evil 4? Kobayashi: I think I talked about it a little bit earlier, but we totally changed the camera and it has given it a brand new feeling. All those users who have played the series games before and might be thinking that this isn't Resident Evil, we want them to know that it still is Resident Evil. There's still enough in there that you're going play and think it's a lot of fun. On the other hand, we think we've added enough new stuff that all those people who played the previous games and didn't like them or grew bored with them, we just want them to try it one more time to see if they can appreciate this new style. It's a whole new game while still being Resident Evil. Just one final comment. We are also releasing a game called Under the Skin and in it there is a Resident Evil stage. Once you've unlocked it Resident Evil brand things and characters appear. It's your first chance to play Resident Evil in a sort of funny, zany way, so you might want to check that out as well. -------------------------------------------------------------------------------- Bron: IGN Bron: Gameqube | |
paarse_paashaas | vrijdag 14 mei 2004 @ 23:30 |
quote:for fucks sake, die kut besturing is dus gebleven, afknapper! | |
McGilles | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:36 |
Ik wil binnenkort (binnen een maandje) weer eens een niet multiplayer spel aanschaffen Iemand nog suggesties? Ik heb al qua multiplayer spellen: Mario Party 4 & 5 Super Monkeyball Mario Kart: Double Dash Super Smash brothers melee | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:43 |
quote:Nou, waar hou je van? | |
capibar | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:45 |
quote:metal gear solid the twin snakes is wel tof. | |
Najra | zaterdag 15 mei 2004 @ 01:58 |
quote:Omdat het dan allemaal niet meer op zo'n 1,8 gb schijfje past. | |
G1Ace | zaterdag 15 mei 2004 @ 02:00 |
quote:met mp3 compression past het zelfs op een 40 mb schijfje Met pokemon staduim hadden ze ook voice compression, en dat ging zelfs verder dan mp3 compressies | |
Chocobo | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:30 |
Oude besturing RE ![]() ![]() ![]() Ik heb de afgelopen dagen gemist. Is Mario 128 of iets nog ergens gepresenteerd ? | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:34 |
quote:1.4 quote:De button lay-out is wel het zelfde, maar het bestuurd helemaal anders doordat je het nu in een soort first person view speelt. quote:Mario 128 nog niet. MP2:echoes wel ![]() | |
Najra | zaterdag 15 mei 2004 @ 09:55 |
quote:Nee met mp3 compressie past het zeer zeker niet op een 40 mb schijfje. Niet de hoeveelheid dialoog in Wind Waker. Maar goed een discussie is toch nutteloos zonder wat technische details van Nintendo en daar kan je lang op wachten. Misschien was het uiteindelijk wel een kosten besparende beslissing, alhoewel me dat wel erg sterk lijkt. | |
Chocobo | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:00 |
quote:Geen Mario ![]() ![]() | |
Xrenity | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:01 |
quote:Beter wel! Link zonder stem IS gewoon Zelda, moeten ze niet veranderen, dit is prima ![]() | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:05 |
quote:idd. Een zelda formule is al bijna geperfectioneerd. Als je er iets aan gaat veranderen kan het dramatisch aflopen. | |
MeZZiN | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:44 |
quote:Ga jij maar eens een acteurs inhuren die alles gaan inspreken dat kost ook een hoop geld.... | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:46 |
Iemand met het e-mail adres jewssmellbad@hotmail.com heeft mijn IGN accaunt gebruikt om meer accaunt te maken. Kent iemand deze persoon, zeg het dan even! Dit kan echt niet! ![]() | |
MeZZiN | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:53 |
quote:Nop en google vond niets ook niet in de nieuwsgroepen.... | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 10:56 |
quote:Dank u voor het zoeken. | |
MeZZiN | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:01 |
quote:Geen probleem ![]() ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:14 |
"Always look on the bright side of life....tadamdadadadadadam...." Voor BMH om hem te troosten | |
HomerJ | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:38 |
quote:Cool! wist niet dat je MGS multiplayer kon doen. Deathmatch: Snake vs Meryl Tank battle: Raven VS liquid Capture the flag: Meryl + Snake + Octaton vs Sniper wolf + Raven + Pshyco mantis ![]() | |
pkwarts | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:44 |
quote:hij vraagt ook om een singleplayers spel quote: | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:20 |
quote:Heeft hij geen msn? | |
gamecube_master | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:22 |
quote:nee | |
MeZZiN | zaterdag 15 mei 2004 @ 12:29 |
quote:Jammer dat finger overal geblokkeerd is anders had je zo info kunnen opvragen ![]() | |
Fliepke | zaterdag 15 mei 2004 @ 13:07 |
quote:Let maar op, zelda zal in de toekomst ook gewoon gevuld worden met stemmen, misschien zullen ze in het begin nog even wachten met link zelf, maar dat komt vast ook nog wel. En de mensen die hier posten zijn maar een heel klein deel van de doelgroep, jullie zijn al de "hardcore" gamers.... De grote massa zullen stemmen in zelda zeer zeker op prijs stellen. | |
speknek | zaterdag 15 mei 2004 @ 13:09 |
quote:Ja het bestuurt nu zoals Tomb Raider... ![]() Maar eigenlijk moet het wel zo, als je verder van het ventje afstaat is het niet spannend meer. | |
speknek | zaterdag 15 mei 2004 @ 14:15 |
Is Resident Evil 0 de 15 euro waard? | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 14:18 |
quote:Ja ![]() | |
Bluetear | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:07 |
quote:cker.. wel op normal of op hard spelen. op easy is er geen zak aan ![]() | |
Chocobo | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:08 |
quote:Was het voor de volle pond al ![]() | |
Forau_Diavolina | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:22 |
quote:Absoluut. Minder dan de remake, maar zeker leuk! | |
Strolie75 | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:40 |
quote:Die was de volle prijs nog waard die ik ervoor heb betaald. ![]() | |
Dromer | zaterdag 15 mei 2004 @ 16:01 |
quote:Lezen is niet het sterkste punt van HomerJ.. zie het SP topic ![]() on-topic: Ik ga vanavond m'n warppipe eens uittesten ![]() | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:31 |
Wij kunnen het filmpje dan wel niet zien, gelukkig kijken de mensen van IGN nogal secuur, en weten ze alles na te vertellen ![]() quote: ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Lexie op 15-05-2004 17:37:45 ] | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:39 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:42 |
Een hoop Re4filmpjes ![]() filmpjes | |
Hellrazor | zaterdag 15 mei 2004 @ 17:46 |
quote: ![]() | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:07 |
![]() Met dank aan Gamecube_mastah | |
gamecube_master | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:14 |
en vergeet deze niet ![]() ![]() | |
HomerJ | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:18 |
quote: ![]() Lol dat "niet" niet gelezen ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door HomerJ op 15-05-2004 18:24:25 ] | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:22 |
Ik bied mijn excusses aan. De screenshots & de gifjes hierboven komen uit de Nintendo persconferentie en zijn dus NIET nieuw, en komen dus ook NIET uit de 2.5 minute durende trailer van nintendo. | |
I.R.Baboon | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:25 |
quote:Tss, alsof dat een relevante factor is. EA huurt b.v. voor Beyond Good and Evil voor elk land een clubje acteurs in die het inspreekt. En ik denk dat de Nederlandse markt niet zó groot is (en in het niet valt met de markt van Zelda over de hele wereld), dus die kosten zullen nooit zo hoog zijn. | |
Fliepke | zaterdag 15 mei 2004 @ 18:40 |
quote:ja precies, het inhuren van een paar stemmen kost een scheet in vergelijking met de marketing kosten, die immers nog altijd hoger liggen dan de ontwikkelkosten voor de meeste toptitels. | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:00 |
Ik denk dat Gieling wel kosteloos Link wil inspreken ![]() | |
gieling | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:01 |
quote:Ik ben beschikbaar hoor ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:02 |
Ik kan wel Tingle doen of enig ander vergelijkbare character ![]() | |
capibar | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:04 |
quote:dan wil ik dat paard inspreken ![]() | |
HomerJ | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:06 |
quote:Ikke Zelda ![]() | |
capibar | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:06 |
quote:is dat niet een vrouw? | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:22 |
Mag ik dan Tingle doen? ![]() Of is die te gay voor de volwassen versie ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:24 |
Lexie ![]() ![]() | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:30 |
quote:Ik had je post niet gezien ![]() ![]() Dan doe ik wel een elfje ![]() | |
MeZZiN | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:48 |
quote:Bij BG&E waren maar een aantal dialogen gesproken de rest was tekst.... | |
HomerJ | zaterdag 15 mei 2004 @ 19:50 |
quote:Dus.. ![]() | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:13 |
Ik wil echt nooit van me leven mijn stem aan zo'n game verlenen. Ookal had ik de perfecte stem. Ik ben gewoon te bang dat de sfeer niet overkomt. | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:15 |
Burnout 3 komt officeel uit op de cube? Van EA: GameCube Burnout 3 (Fall 2004) Catwoman (Summer 2004) Def Jam Fight for NY (September 2004) GoldenEye: Rogue Agent (Fall 2004) Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (June 2004) Lord of the Rings: The Third Age (Fall 2004) Madden NFL 2005 (August 2004) NASCAR 2005: Chase for the Cup (Fall 2004) NBA Live 2005 (Fall 2004) NCAA Football 2005 (July 2004) NHL 2005 (Fall 2004) The Urbz: Sims in the City (Fall 2004) Tiger Woods PGA Tour 2005 (Fall 2004) TimeSplitters: Future Perfect (Early 2005) Ik moet dit nog bevestigen. | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:24 |
- Pikmin 2 - Metriod Prime - The legend of Zelda - Baiten Kaitos - Tales of Symphonia - Star Fox - Giest - Residant evil 4 - Viewtiful Joe 2 - PSO: universe - Paper Mario 2 - Mario 128 - Mario Tennis - Mario Party 6 - PoP 2 Briljant. | |
Dromer | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:27 |
quote:Hij heeft de baard nog niet in de keel. Momenteel zingt ie bij de Wiener Sangerknaben ![]() | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:29 |
quote:Giest, is dat de briljante versie van Geist? ![]() | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:31 |
quote:Geist is nog niet af, dus oordelen kun je nog niet. Het idee is geweldig, het spel ziet er goed uit. Multiplayer ziet er interresant uit. Dit kan zeker wel wat worden. Maar het hele lijstje bij elkaar krijgt van mij zeker de "briljant" score. | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:38 |
quote:Ik kan niet oordelen, diegenen die het spel hebben gespeeld op de e3 wel. En om te zeggen dat die nou enthousiast overkwamen ![]() En een goede multiplayer fps is niet mogelijk op een t.v, dan worden de schermpjes veel te klein. | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:43 |
Technical Details Region PAL: Will play on UK GameCube only Rating 12+ (PEGI) Players 1 Staat bij play.com... maar die doet et ook wel gewoon op Duitse cubes toch? ja die van mij komt uit duitsland.... | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:45 |
quote:Ja, die Groot-Britanniers zijn gewoon een beetje egocentrisch ![]() ![]() | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:47 |
quote:Ik denk dat games als Goldeneye, perfect dark & Halo het tegendeel bewijzen. | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:49 |
en geen verzendkosten he bij play? | |
Tain | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:50 |
quote:nope staat er toch bij de prijs our price: £14.99 Delivered | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:52 |
quote:Ik heb een keer een potje timesplitters2 geprobeerd te spelen met 4 man op een 54 cm t.v. Ik kan je vertellen, dat is niet echt een succes. Je tuurt je een ongeluk, en de rest van de spelers ligt te worstelen met de besturing. Sowieso moet je voor fpsmultiplayer 3 mensen vinden die om kunnen gaan met de besturing, die vrij complex blijft bij fpsspellen, anders is het erg makkelijk om te winnen voor de eigenaar van het spel en de console. Ik betwijfel of er veel mensen zijn die 3 medespelers ter beschikking hebben die goed zijn in het spel. ik vrees dat een fps die het moet hebben van zijn multiplayer geen daverend succes wordt ![]() | |
BMH | zaterdag 15 mei 2004 @ 20:57 |
quote:Daarom bestaan er ook handicap opties. | |
Lexie | zaterdag 15 mei 2004 @ 21:02 |
quote:Dat is toch niet leuk ![]() ![]() | |
speknek | zaterdag 15 mei 2004 @ 22:11 |
Maar Goldeneye was dan ook een heel stuk leuker dan Timesplitters 2. Het kan wel. Maar het is er inderdaad niet geschikt voor. | |
speknek | zaterdag 15 mei 2004 @ 22:12 |
quote:Wat moet Residant Evil dan wel niet zijn? ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 22:12 |
Spek nek kun je dit topic ff sluiten kheb et niet meer nodig Problemen met acount maken bij play.com | |
P8R | zaterdag 15 mei 2004 @ 22:30 |
quote:Ctrl-c ctrl-v naar wanted list... ![]() | |
Gamedemon | zaterdag 15 mei 2004 @ 23:39 |
* Gamedemon heeft Viewtifull joe besteld bij play voor 23.99 en is er stiekem toch best benieuwt naar | |
Dromer | zaterdag 15 mei 2004 @ 23:42 |
quote:lol... spelfouten van bmh checken is een dagtaak ![]() | |
Strolie75 | zaterdag 15 mei 2004 @ 23:43 |
quote:Laten we het maar op enthousiasme gooien. ![]() | |
speknek | zondag 16 mei 2004 @ 00:13 |
quote:Kijk eens een post boven je ![]() | |
Dromer | zondag 16 mei 2004 @ 04:42 |
quote:Ik weet... het zijn er meerderen... de jeugd leert niet meer spellen.. ![]() | |
BMH | zondag 16 mei 2004 @ 10:09 |
quote: | |
Gamedemon | zondag 16 mei 2004 @ 11:49 |
Kvind Geist er maar matig uitzien..grafisch gezien en wat concept betreft | |
Notorious_Roy | zondag 16 mei 2004 @ 11:52 |
Geist ziet er inderdaad niet uit, en dit is de eerste positieve hands-on dinges die ik lees. Ik ben nog steeds sceptisch dus ![]() | |
Gamedemon | zondag 16 mei 2004 @ 11:55 |
quote:Nieuw is het concept iig niet...we zagen dit al eerder in messiah | |
Strolie75 | zondag 16 mei 2004 @ 11:57 |
Was er op de E3 eigenlijk nog nieuws over Eternal Darkness 2? | |
Notorious_Roy | zondag 16 mei 2004 @ 11:58 |
Nope. Enige wat er van Silicon Knights kwam is dat ze gewoon nog met Nintendo blijven werken en erg enthousiast daarover zijn ![]() | |
Strolie75 | zondag 16 mei 2004 @ 14:05 |
Reactie van het publiek! ![]() http://www.gccafe.com/e3/2004/zelda.wmv | |
HomerJ | zondag 16 mei 2004 @ 14:40 |
Die reacties zijn Cool ![]() | |
Cold_Shadow | zondag 16 mei 2004 @ 16:46 |
quote:ze moeten eerst uitkomen idioot, dan gebeurt pas einde van het jaar in amerika + standaard eurpose w8tijd van een paar maanden, reken zelf maar uit. | |
Hellrazor | zondag 16 mei 2004 @ 16:48 |
quote:anders praat je ff normaal ![]() | |
Cold_Shadow | zondag 16 mei 2004 @ 16:48 |
quote:Ik zat in een dc++ gameforum hub, en de reactie's waren fantastisch. O Bij het beginmuziekje: This conference is already better then sony's OMG Regie Kicks ass OMG METROID DS OMGOMGOMG MGOMGOMGOMGOMG NEW ZELDA WTF OMG OMGOMGOMGOMG WTF WTF He speaks English Zo gingen de reactie's ongeveer en was echt leuk | |
Newien | zondag 16 mei 2004 @ 16:51 |
hmmm als dat de next zelda wordt koop ik meteen een gamecube ![]() | |
Hellrazor | zondag 16 mei 2004 @ 16:53 |
quote:Dat word hem dus koop er maar gouw een. ![]() | |
BMH | zondag 16 mei 2004 @ 17:07 |
quote:Gewone prijs dus. Nice! | |
gamecube_master | zondag 16 mei 2004 @ 19:52 |
quote:netjes! | |
koei | zondag 16 mei 2004 @ 20:26 |
quote:Dit was in Japan ook zo, dus had je anders verwacht? Het is wel jammer dat we zo lang nog op dit spel moeten wachten terwijl het allang in Japan uit is... | |
capibar | zondag 16 mei 2004 @ 20:32 |
quote:waarom zouden ze die bongo's apart verkopen, donkey konga is toch het enige spel die ze gebruikt ![]() | |
Hellrazor | zondag 16 mei 2004 @ 20:46 |
quote:en Donkey Konga 2 en jungle beats | |
Bluetear | zondag 16 mei 2004 @ 20:58 |
quote:multiplayer lijkt me... | |
Tain | zondag 16 mei 2004 @ 22:17 |
quote:kan je met zijn 2'en tegelijk trommelen ![]() | |
capibar | zondag 16 mei 2004 @ 22:51 |
quote:lekker trommelen met z'n tweeen ![]() | |
Hellrazor | zondag 16 mei 2004 @ 23:08 |
quote:lekker trommelen in je eentje ![]() | |
capibar | zondag 16 mei 2004 @ 23:09 |
quote:wat maakt het uit, het gaat er iniedergeval heel erg belachelijk uitzien ![]() | |
Together-Alone | zondag 16 mei 2004 @ 23:11 |
quote:zowiezo , trommelen als spel ![]() lijkt me nog minder leuk als de ps2 eye toy en dat heb ik al zo lang gespeeld ![]() | |
Lexie | maandag 17 mei 2004 @ 00:34 |
quote:Denk nou eens even zelf naaahaaa ![]() Capibarvraag ![]() En ik ga lekker met Roy trommelen ![]() | |
ASSpirine | maandag 17 mei 2004 @ 01:38 |
quote:de ps2'ers zien er ook belachelijk uit als ze met de eyetoy spelen ![]() | |
Vagere_Hein | maandag 17 mei 2004 @ 02:07 |
quote:Mag ik dan ![]() ![]() | |
Dromer | maandag 17 mei 2004 @ 03:07 |
quote:Gnif.. on-line trommelen zou wel cool zijn.. ![]() | |
Dromer | maandag 17 mei 2004 @ 03:08 |
quote:pervert! | |
Oksel | maandag 17 mei 2004 @ 11:17 |
Uhm, Mezzin, zou je wat RPG's voor de GBA willen toevoegen in je lijst? Fire Emblem, Golden Sun's, FF.. | |
MeZZiN | maandag 17 mei 2004 @ 12:34 |
quote:FF en de golden sun's (die laatste stonden er al in) zijn toegevoegd. | |
Oksel | maandag 17 mei 2004 @ 12:37 |
okay.. dank. ![]() | |
Roi | maandag 17 mei 2004 @ 15:52 |
Losse boxed ZAPPER's zijn leuke items dus mischien ook maar los Konga''s erbij kopen ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 17 mei 2004 @ 16:32 |
Trommelen ![]() ![]() | |
Rahl | maandag 17 mei 2004 @ 17:18 |
MeZZiN, kan je Need For Speed Underground in de PriceCompare zetten? ![]() | |
MeZZiN | maandag 17 mei 2004 @ 17:31 |
Ingevoerd! http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=83 [ Bericht 88% gewijzigd door MeZZiN op 17-05-2004 17:37:18 ] | |
BMH | maandag 17 mei 2004 @ 20:33 |
Enkele minuten aan RE 4 footage! + een leuke preview van aankomende titels. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *Bling bling* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tadaaaa [ Bericht 3% gewijzigd door BMH op 17-05-2004 21:11:38 ] | |
Notorious_Roy | maandag 17 mei 2004 @ 20:41 |
![]() Krijg er gewoon kippenvel van ![]() | |
gamecube_master | maandag 17 mei 2004 @ 20:49 |
quote:de link van de RE4 footage doet het niet? mooi gedaan trouwens met de preview ![]() | |
PBateman1978 | maandag 17 mei 2004 @ 21:02 |
Wat is dat ''Odama'' ?? edit : quote:Klinkt SUPERCOOL ![]() | |
Hellrazor | maandag 17 mei 2004 @ 21:02 |
nieuwe walpaper heeft ![]() ![]() | |
BMH | maandag 17 mei 2004 @ 21:10 |
quote:Gefixed | |
HomerJ | maandag 17 mei 2004 @ 21:56 |
BMH ![]() | |
Chocobo | maandag 17 mei 2004 @ 23:57 |
quote: ![]() ![]() ![]() Noot ![]() | |
Rahl | dinsdag 18 mei 2004 @ 10:36 |
quote:Tnx ![]() | |
Fliepke | dinsdag 18 mei 2004 @ 12:59 |
mezzin volgens mij klopt je pricewatch niet wat betreft animal crossing, hij is niet te vinden voor 15 euro op cd wow ![]() | |
stigchel | dinsdag 18 mei 2004 @ 13:05 |
nee inderdaad want als ie dat wel was dan had ik er zeker een gekocht. De memory card alleen als is duurder | |
Fliepke | dinsdag 18 mei 2004 @ 13:08 |
quote:Dat is ook al waar. | |
MeZZiN | dinsdag 18 mei 2004 @ 14:21 |
quote:Sorry CD-WOW had het product verwijdert en dan default ie naar de main page Sorry.... Heb hem nu weer ingevoerd.... ze hebben nu alleen de NTSC versie | |
Fliepke | dinsdag 18 mei 2004 @ 15:40 |
quote: ![]() Nou ja, kun jij ook niks aan doen, je lijst is natuurlijk wel iets meer uptodate | |
MeZZiN | dinsdag 18 mei 2004 @ 16:28 |
quote:Precies ![]() ![]() Oh ja in september (ofzo) komt de europese versie van Animal Crossing. [ Bericht 7% gewijzigd door MeZZiN op 18-05-2004 16:43:34 ] | |
RetepV | dinsdag 18 mei 2004 @ 16:38 |
quote:Nou, eigenlijk is er nog een echte reden ook ![]() Maar voor een GameCube (en andere moderne console) maakt het niet uit omdat het beeld en geluid via de SCART naar de TV wordt gestuurd. ![]() | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 17:54 |
quote:Nou, je kunt nog van die antenneaansluitingen kopen, ik had er per ongeluk eentje toen ik een RGBkabel wilde kopen ![]() | |
Dromer | dinsdag 18 mei 2004 @ 18:19 |
quote:lol... da's een RF-unit als het goed is. nouja.. kun je je cube aansluiten via de antenne-ingang ![]() ![]() | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 18:31 |
quote:Hehe, heb hem wel weer geruild ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:32 |
Nieuwe ToS screens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:34 |
![]() | |
BMH | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:34 |
quote:Juli al! cool. Ik d8 dat ie pas eind dit jaar kwam. ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:35 |
Import mijn waarde Cube vriend ![]() | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:46 |
quote:Je doet het er gewoon om he ![]() Gelukkig wist ik al dat je er expres niet bijzette dat het de importdatum is ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:49 |
Ik doe het niet bewust om je te pesten ![]() | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 22:57 |
quote:Waarom Roy, waarom? * Lexie kijkt nog eens hatelijk naar zijn t.v. ![]() Je rakelt het steeds weer op ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:09 |
lang leve freeloader voor 18 euro kan je alle us games spelen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:12 |
quote:It wasn't me Lexie ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:15 |
heb ik iets verkeerd gezegt ![]() ---edit---- ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:16 |
SPOILER | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:18 |
quote:* Lexie stapt maar van het krukje, en legt het touw weer eventjes in de kast. | |
capibar | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:19 |
quote: SPOILER | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:20 |
quote:Jij harteloze bruut ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:20 |
Lexie? MSN? ![]() | |
capibar | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:20 |
quote:het was een neger! ik zweer het! | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:26 |
Voor het geld dat ik extra aan spellen heb betaald, samen met wat ik voor deze tv heb betaald, had ik gewoon een fucking grote t.v. en dezelfde spellen kunnen hebben ![]() ![]() | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:28 |
quote:Dan is het goed ![]() | |
capibar | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:29 |
quote:de zelda disk in mijn brievenbus a.s.a.p. | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:33 |
quote:Ik wacht op de GBAplayer ![]() ![]() | |
speknek | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:47 |
Ik ga de geimporteerde ToS vanaf juli lekker met m'n vriendin gamen, op haar tien jaar oude tv. | |
Lexie | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:50 |
quote:En ik heb Mario Party 4 nog wel in je leven gebracht, en nu doe je dit? ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 18 mei 2004 @ 23:51 |
Ik daag via deze weg Lexie OFFICIËEL uit voor een portje Mario Party 4. Hij heeft me beledigd op MSN, en ik ben in mijn eer aangetast. Ipv Nijmegen plat te bombarderen heb ik gekozen voor deze minder dodelijke weg. Inzet: Eer. Datum: TBA Locatie: TBA | |
Lexie | woensdag 19 mei 2004 @ 00:04 |
quote:Als ik van Roy verlies, dan vertoon ik mij officieel een week niet meer in het cubetopic, omdat Roy slechter is in gamen dan de gemiddelde leprapatient. Ow, en bonussen moeten aan, want dat zijn de bikkelsterren ![]() | |
Chocobo | woensdag 19 mei 2004 @ 00:10 |
quote:Hard ![]() | |
Lexie | woensdag 19 mei 2004 @ 00:12 |
quote:En dan speel ik momenteel nog geeneens Mario party ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 19 mei 2004 @ 00:12 |
quote:Die vergelijking komt nota bene van mezelf ![]() quote: ![]() | |
Lexie | woensdag 19 mei 2004 @ 00:14 |
quote:Pas maar op, ik ben pas echt goed in het misbruiken van mensen als ik Mario Party speel ![]() | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:19 |
quote:Doch rechtvaardig ![]() | |
Lexie | woensdag 19 mei 2004 @ 00:23 |
quote:Je vergeet eerlijk, oprecht en realistisch. | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:27 |
quote:Nee, dan zou je wel de vergelijking 'slechter dan een lijk in Rigor Mortis' gemaakt hebben. | |
Lexie | woensdag 19 mei 2004 @ 00:29 |
quote:Ja, af en toe ben ik gewoon te aardig voor mensen, en dan probeer ik de waarheid iets te verzachten. | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:29 |
Voor Gieling en capibar: Rigor Mortis is wanneer de spieren van een overleden persoon samentrekken door een chemische reactie en het lichaam stijf als een plank wordt. | |
Notorious_Roy | woensdag 19 mei 2004 @ 00:30 |
Check DEZE pagina voor ALLE op de E3 aangekondigde Nintendo games. | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:31 |
quote:Als jullie daar een werkstuk over maken laat de juf jullie vast overgaan naar de bovenbouw. | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:32 |
quote:Jaja dat duurt toch nog minstens acht maanden voordat die komen hoor. | |
Vagere_Hein | woensdag 19 mei 2004 @ 00:32 |
quote:Ooh catfight ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 19 mei 2004 @ 00:33 |
quote:Ik probeerde alleen weer ff ONtopic te doen hoor ![]() | |
Lexie | woensdag 19 mei 2004 @ 00:34 |
quote:hij begint al te zweten ![]() | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:37 |
quote:Je probeert m'n gezag te ondermijnen heh? | |
Notorious_Roy | woensdag 19 mei 2004 @ 00:39 |
quote:Wie? IK!? Noooooooit ![]() | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:40 |
quote:The people's elbow kun je krijgen. ![]() | |
Notorious_Roy | woensdag 19 mei 2004 @ 00:40 |
Tripod ![]() | |
speknek | woensdag 19 mei 2004 @ 00:43 |
![]() |