wie wat waar?quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:20 schreef MeZZiN het volgende:
u vraagt wij draaien zal hem ff in het overzicht zetten...
monopolyquote:
nee, de vorige had 301 posts.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Monopoly party?
Dat moet je gewoon met een bakje nootjes en een echte tabletop versie doen
Trouwens, gaan de topics nu eerder dicht ofzo
http://www.mezzin.com/PriceCompare/gamedetail.php?gameid=51quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:19 schreef capibar het volgende:
is super monkey ball eigenlijk budget nu![]()
Nog niet ben nog aan het bedenken hoe ik dat ga implementeren....quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:31 schreef Oksel het volgende:
Btw MeZZiN: Heb je ook rekening gehouden met de verzendkosten? In je overzicht? Wat trouwens wel relaxed werkt..!
zelda is geen echte rpg, dat is meer een adventure game.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:28 schreef Oksel het volgende:
Metroid is cool!(Heb hem sinds gister..)
Alleen die kutzon op mn TV..
En tja, jammer dat er zo weinig echte RPG's op de GC zijn.. alleen Zelda?
Het is mij niet gelukt hem daar te vinden. Heb hem dus maar bij een tweedehands cube meegekocht.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hmk.
SMB is gewoon voor €15 in de intertoys te krijgen.
Wat dacht je van Skies of arcadiaquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:28 schreef Oksel het volgende:
Metroid is cool!(Heb hem sinds gister..)
Alleen die kutzon op mn TV..
En tja, jammer dat er zo weinig echte RPG's op de GC zijn.. alleen Zelda?
Verzend kosten zitten er nu ook in! enjoyquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:43 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nog niet ben nog aan het bedenken hoe ik dat ga implementeren....
Dat is Geist, een Gamecube exclusieve shooter. Jij bent een geest, en je kan mensen, die bang genoeg zijn overnemen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:36 schreef idiotforaliving het volgende:
ik mis metal arms glitch in the system, meesterlijkwat is dat trouwens voor schietgame op een plaatje in het midden met een steyr aug en een groen poppetje ernaast?
Het wat ook ff een quick hack om het er in te krijgen..... het staat er nu in dus ... misschien morgen wordt het gefixed.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:09 schreef Oksel het volgende:
Maar Mezzin, nu moet je nog ff zorgen dat de prijs + verzending, dat de goedkoopste van dat rijtje bovenaan komt te staan..
Ben ik ook al over aan het denken... maar dat moet ik toch categorien gaan maken voor alles... ik zie wel. maar hardware moet er ook echt inkomen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:11 schreef Oksel het volgende:
MIsschien een idee om er ook een hardware link in te maken? Dus controllers in bepaalde kleuren? en memcards?
Beetje. Alleen nu ben je onzichtbaar, en massaloos.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:25 schreef HomerJ het volgende:
Is geist niet een beetje een rip-off van messiah? een PC-game 5 jaar geleden?
Damn wat een lelijk spelquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is Geist, een Gamecube exclusieve shooter. Jij bent een geest, en je kan mensen, die bang genoeg zijn overnemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe oud zijn deze screens dan? want daar kan het ook aan liggenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik vind die screens nou ook niet echt geweldig
Wat maakt het nu uit hoe de graphics zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik vind die screens nou ook niet echt geweldig
je moet wel toegeven dat dit gewoon slecht isquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit hoe de graphics zijn...als de game maar goed is.
hopelijk zijn deze van de alpha versie ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat weet ik ook nietIk heb het ook over deze screens he
Nog een maandje
![]()
sinds wanneer is zelda een rpg???quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:40 schreef Bluetear het volgende:
[..]
Wat dacht je van Skies of arcadia![]()
Ik heb ook niet ontkent dat ze slecht waren... maar ik vind het niet echt belangrjk ... maar het is wel belaberd..... die graphics....quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je moet wel toegeven dat dit gewoon slecht is
[afbeelding]
ach, het maakt mij ook niet zoveel uit hoor maar het mag er van mij wel redelijk uitzien
Als ze niet van cubezone afkwamen, had ik je doorverwezen naar het gbatopic. Graphics zijn nou niet echt..... denderendquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
Fire Emblem screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zijn er nog meer:
http://www.cubezone.nl/Sh(...)9
Snap ik wel old school 3D.... niet echt bijzonder. maar misschien wel een goede game.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als ze niet van cubezone afkwamen, had ik je doorverwezen naar het gbatopic. Graphics zijn nou niet echt..... denderend.
Ja ok, ik ben ook geen graphicshoer, maar een beetje mag je toch wel verwachten. Kijk eens naar die groundtextures, en wat zijn die werelden leegquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:00 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Snap ik wel old school 3D.... niet echt bijzonder. maar misschien wel een goede game.![]()
Het is niet geweldig hoop dat ze meer tijd hebben besteed aan de game zodat die nog wel erg goed is want van de graphics moet ie het niet hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja ok, ik ben ook geen graphicshoer, maar een beetje mag je toch wel verwachten. Kijk eens naar die groundtextures, en wat zijn die werelden leeg.
Ach, ik koop hem waarschijnlijk toch niet. Er komen genoeg toppers uitquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het is niet geweldig hoop dat ze meer tijd hebben besteed aan de game zodat die nog wel erg goed is want van de graphics moet ie het niet hebben.
Ik zag het wel, als je Roy vervelend vind kun je dat gewoon zeggen hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:10 schreef gieling het volgende:
edit
Zelda is geen RPG .... zelda is een Actie adventurequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:05 schreef Tony-Soprano het volgende:
[..]
sinds wanneer is zelda een rpg???
zelda is een adventure
zo..... slechter kan het echt niet worden op de cubequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
Fire Emblem screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zijn er nog meer:
http://www.cubezone.nl/Sh(...)9
Ja daaaaagquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit hoe de graphics zijn...als de game maar goed is.
.................................. jij zeurt anders ook over andere games voor andere consolesquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:05 schreef BMH het volgende:
Wat een gezeur over de graphics! Damn! Ik vind Geist & Fire Emblem er helemaal niet lelijk uit zien.
Dat was omdat iedereen zei dat et er zooooo geweldig uitzag, en ik er totaal niet mee eens was. Maar om te zeggen dat de Geist screens lelijk zijn, gaat ook weer veel te ver. Misschien zijn de graphics niet helemaal doom 3 kwaliteit, maar waarom is dat nodig? Als de sfeer maar overkomt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................. jij zeurt anders ook over andere games voor andere consoles
die van fire emblem maakt mij niet zo veel uit, is een andere stijl van graphics maar die van geist moet nog meer aan gesleuteld worden want het ziet er nu gewoon niet uit, ik denk ook wel dat geist er uiteindelijk veel beter uit gaat zienquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................. jij zeurt anders ook over andere games voor andere consoles
Maar nogmaals,... graphics zijn idd niet super belangrijk maar Geist en Fire Emblem zien er echt niet uit... maar dat is mijn persoonlijke mening
Ga filmpjes op IGN kijken. Het spel ziet er wel degelijk goed uit. Check alleen die animatie al van bvb. de handen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die van fire emblem maakt mij niet zo veel uit, is een andere stijl van graphics maar die van geist moet nog meer aan gesleuteld worden want het ziet er nu gewoon niet uit, ik denk ook wel dat geist er uiteindelijk veel beter uit gaat zien
je moet er wel bij zeggen dat je ign insider ervoor moet zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik adviseer alle mensen ook de geist filmpjes op IGN aan, die geven je een hele nieuwe indruk van het spel.
Ben je dat niet? Moet je me ff toevoegen op MSN.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je moet er wel bij zeggen dat je ign insider ervoor moet zijn
Sinds wanneer is het logisch om een insider account te hebben?quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ben je dat niet? Moet je me ff toevoegen op MSN.
klinkt leuk, ik hoop dat ze goed over de besturing nadenken (het is toch een FPS op een console....)quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:31 schreef BMH het volgende:
Geist info
-Je speelt een geest, en je kunt mensen overnemen.
-Je houd de conditie van het gastlichaam (is die geschoten in zen been, dan kun je er ook niet mee lopen. Is het geen militair, dan gaat mikken en reloaden erg moeilijk).
-Je kunt leven uit alle levende wezens zuigen en hier door jezelf healen.
-Als geest kun je door ventilatie roosters, en andere moeilijk berijkbare plaatsen.
-Je kunt mensen laten schrikken, door de omgevingen te gebruiken.
-Je hebt mensen nodig voor irisscanners, password deuren enz.
FPS games kunnen heel makkelijk op een console. Die discussie is allang voorbij manquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
(het is toch een FPS op een console....)
hahahaha. Je kunt VIP keys gaan gokken hequote:Op zaterdag 17 april 2004 12:36 schreef Oksel het volgende:
Godver de godver!
Mijn VIP code van SSBM is al eens ingevoerd, zegtie. Terwijl hij net nog onder de kraslaag zat.
De VIP code van Mickey's Magical Mirror is ongeldig, zegtie.
En bij mijn GBA SP, en de games: Zelda, Mario 2, Mario 3, Mario Kart zaten geen VIP codes..
Dat zijn aardig wat puntjes...
lol, ga ik zo even proberenquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:39 schreef BMH het volgende:
[..]
hahahaha. Je kunt VIP keys gaan gokken heIs me 1 keer gelukt, alleen zei die dat die key al ingebruik was
![]()
Of gewoon een mailtje sturen met een scan van de box en de aankoop bon krijg je zo een nieuwe codequote:Op zaterdag 17 april 2004 12:39 schreef BMH het volgende:
[..]
hahahaha. Je kunt VIP keys gaan gokken heIs me 1 keer gelukt, alleen zei die dat die key al ingebruik was
![]()
Ziet er een stuk beter uit... (had zelf een aantal keer de pagina gereload en toen deed ie het ben geen insider...) mooie game!quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga filmpjes op IGN kijken. Het spel ziet er wel degelijk goed uit. Check alleen die animatie al van bvb. de handen.
Hier, check dit :p
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:55 schreef Roi het volgende:
'k heb net het Pikmin2 reclame filmpje gezien, wat hou ik toch van Japanse commercials!
http://nintendoinsider.com/site/EplkEZylpkJpamnCNJ.php
quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:05 schreef BMH het volgende:
Wat een gezeur over de graphics! Damn! Ik vind Geist & Fire Emblem er helemaal niet lelijk uit zien.
Pikmin 2 commercial
ja dat weet ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, BMH, das dezelfde joh
pokémon op 1quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:37 schreef BMH het volgende:
Rank/ Title/ System/ Publisher/ Sales Amount/ Amount Sold
1. Pokemon Colosseum/ Gamecube/ Nintendo/ $618,459/ 12,325
2. Fight Night 2004/ Playstation 2/ Electronic Arts/ $192,831/ 3816
3. NBA Ballers/ Playstation 2/ Midway/ $155,384/ 3100
4. MVP Baseball 2004/ Playstation 2/ Electronic Arts/ $149,030/ 2970
5. Scooby Doo 2/ GBA/ THQ/ $135,978/ 4520
6. Sonic Heroes/ Gamecube/ Sega/ $124,567/ 2410
7. Scooby Doo Mystery../ Playstation 2/ THQ/ $110,983/ 2710
8. Pokemon Ruby/ GBA/ Nintendo/ $101,229/ 2910
9. Resident Evil: Outbreak/ Playstation 2/ Capcom/ $100,628/ 2010
10. Pokemon Sapphire/ GBA/ Nintendo/ $99,990/ 2860
Rank/ System/ Sales Amount/ Amount Sold
1. Playstation 2/ $536,599/ 2970
2. GBASP Flame/ $352,392/ 3520
3. GBASP Cobalt/ $350,150/ 3501
4. XBox/ $343,314/ 2280
5. GBASP Platinum/ $261,656/ 2610
6. Gamecube Platinum/ $196,199/ 1940
7. PSOne/ $152,320/ 3020
8. GBASP Onyx/ $125,171/ 1230
9. GBASP Dual Tone/ $116,508/ 1150
10. Game Boy Advance Black/ $104,894/ 1480
- For the third week in a row, Pokemon Colosseum dominates the software list, bringing its total to 50,000 copies sold since release.
- MVP Baseball showed stronger sales due in part of a market exclusive promotion ran in the Northeast part of the country, $10 gift card when you purchase teh title.
- The XBox price drop is starting to show results in TRU stores, but software sales are still low for the system. The top selling XB game was Fight Night at the #12 position.
Daz bullshit. Pokemon games zijn nog steeds erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:44 schreef capibar het volgende:
[..]
pokémon op 1
dat komt zeker door van die blije kids die zeggen "kijk mamma, er staat een pookuhmon op de foorkant, die willik hebbu!!!!!!!"
dat ene gameboy spelletje ja, ik weet niet hoe colloseum is..quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Daz bullshit. Pokemon games zijn nog steeds erg vermakelijk.
Dat ene GB spelletje? Zijn er nu al 4 (exclusief allerlei kleuren).quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ene gameboy spelletje ja, ik weet niet hoe colloseum is..
wat maakt die kids nou uit dat er een 20+ uur rpg mode in zit, ze willen gewoon pokémons zien, en daar mogen pappa en mamma weer hard voor dokken. sorry hoor, maar pokémon is vreselijk uitgemelkt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:50 schreef BMH het volgende:
[..]
PC (afkorting) Heeft 2 verschillende game modies in zich. De RPG modus & de Colleseum modus. De laatste kennen we al van de Pokemon Stadium games op de N64, maar de RPG modus is helemaal nieuw. De RPG modus is een verhaal gedreven avontuur waar je een heleboel dingetjes moet doen.
details:
-2 vs 2 gevechten.
-GBA downloadable content en stuff.
-Multiplayer!
-20+ uur RPG modus
Waarom Kids? Ik vind de pokemon games ook nog steeds erg leuk. Zijn goede RPG's hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:54 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt die kids nou uit dat er een 20+ uur rpg mode in zit, ze willen gewoon pokémons zien, en daar mogen pappa en mamma weer hard voor dokken. sorry hoor, maar pokémon is vreselijk uitgemelkt.
Ja zeker, je moet het gewoon los van de TV series zien.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom Kids? Ik vind de pokemon games ook nog steeds erg leuk. Zijn goede RPG's hoor.
ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd krijgen , op de een of andere manier associeer ik pokémon gelijk met commericiele bagger.quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja zeker, je moet het gewoon los van de TV series zien.
Commercieel is het zeker, maar bagger nietquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd krijgen , op de een of andere manier associeer ik pokémon gelijk met commericiele bagger.
en de rede waarom nintendo nog steeds kiddy is...quote:Op zaterdag 17 april 2004 15:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom Kids? Ik vind de pokemon games ook nog steeds erg leuk. Zijn goede RPG's hoor.
zelda zag er misschien kiddy uit, maar het is echt een heel cool spel...quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en de rede waarom nintendo nog steeds kiddy is...
ze verdienen bakken geld aan die flut games...aleen kinderen boeit het wat...
ze verneuken een mooie Zelda naar een getekende zelda.....
doelgroep word verplaats naar 10-
developers durven geen geweldadige games op de cube te maken wegens die doelgroep....
nintendo maakt minder winst....oudere gamers kiezen voor andere console....
kheb ook een cube maar het meeste is echt te kinderachtig gewoon...metal gear die veels te makkelijk is....en dan heb je de resident evils....metroid prime...eternal darkness....en dat was het volwassen games gebeuren wel
Nintendo maakt minder winst, omdat de Pokemon games nu onder the Pokemon Company worden uitgegeven. Zelda verneukt door de cel-shaded graphics? whahhahahahhahahhahahhaquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
developers durven geen geweldadige games op de cube te maken wegens die doelgroep....
kheb ook een cube maar het meeste is echt te kinderachtig gewoon...metal gear die veels te makkelijk is....en dan heb je de resident evils....metroid prime...eternal darkness....en dat was het volwassen games gebeuren wel
*MISSCHIEN* moet je je beter laten informerenquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En daarom poste ik hemquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Die link van BMH werkt bij mij alleeen niet.![]()
Je vergeet nu alle goede dingen over TWW te vermelden. Meer wapens dan ooit in een zelda game, de graphics zijn geweldig, de muziek is grandioos. Een van de coolste eindbasen ooit! 49 eilanden om te bezoeken. Tienatallen minigames en ontelbaar veel side-quests.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:34 schreef Gamedemon het volgende:
ok laat ik het dan zo zeggen :
ik ben van mening dat nintendo de laatste tijd klote spellen uitbrengt
Niet gaan schelden nu aangezien ik in dit land een mening mag hebben...
zelda was klote...dat zeilen jezus wat was dat saai....steeds muziekjes spelen om de goede kant op te gaan als je wat zoekt...en de moeilijkheids graad...ben geen een keer doodgegaan...was bij ocarina of time toch wel anders....en dan die triforce shards zoeken...jezus als je een spel wilt verlengen doe er dan nog een dungeon bij en niet zon super saaie zoek de 8 shards quest...
woa ik word fanboy min of meer genoemd...dankuquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien is Zelda gewoon niet je game G.DemonGa maar weer lekker mensen afschieten op de Xbox
Nee, nu nemen de mensen je serieus.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
Graphics zijn kiddy
Meer wapens.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
meer wapens in de vorm van?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:47 schreef Oksel het volgende:
Kben zeer verslaafd geweest aan Zelda inderdaad..!Tijden plezier van gehad.
Pikmin hetzelfde verhaal. Momenteel Animal Crossing en Metroid aan het spelen. Ook vet.
Misschien zijn sommige spellen wel aardig kiddy.. maar ze zijn wel verslavend en goed uitgedacht. Als je splattergames wil, met veel lijken en bloed.. moet je geen gamecube kopen. Een gamecube koop je voor de goede kwaliteit games.. en natuurlijk omdat je van Nintendo houdt!
Dat kan. Gelukkig ben ik jou niet. Ik speel me shooters gelukkig wel met muis.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik kocht de gamecube omdat het volgens de meeste een goede console met goede games moest zijn...maar de echte grote games hebben mij niet kunnen overtuigen....
super smash brothers vond ik wel lachuh en pikmin ...beetje kort maar wel lachuh....mario kart vond ik ook niet zo leuk als ik hoopte ...
zitten wel wat leuke games op de gamecube maar de echte sterke games vallen niet zo in de smaak bij mij
Dat is dan jouw gemisquote:maar de echte sterke games vallen niet zo in de smaak bij mij
Ow, die opmerking over die muis, die stont los van die vorige zin. Daarom stont er ook een "." achter de vorige zin gezet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:56 schreef Gamedemon het volgende:
....loze opmerking....met muis....
quote:"We are extremely excited about both DS and GCNext, so any talk of us abandoning Nintendo platforms altogether is just not true,"
Ja, dat probeer ik wel meer mensen duidelijk te makenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:15 schreef BMH het volgende:
FF voor de duidelijkheid, Factor 5 gaat niet weg bij Nintendo:
[..]
"Nintendo is teh kiddy and d00m3d!" Ik ken ze ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik wel meer mensen duidelijk te maken![]()
Mooi stukje.quote:1) Dennis Dyack has stated the relationship between Nitendo and SK is/was very, very strong.
2) This announcment was completly out of the blue. Not the SLIGHTEST warnings at all.
3) IGN are the only people to have "offically" reported it. They are VERY close to Dennis Dyack.
4) Planet GameCube, also claiming to have contacted Dyack about this, posted the news at 3:33pm.
5) This news was announced April 13th. The E3 press conference ends May 13th.
6) Including the day of the announcment (April 13th) and the day after the end of E3 (May 15th) you have a total of 33 days.
7) Dyack has stated that if he hints towards there next game, ala: MGS, it will be in a much more tricky and sneaky method than he did last time, as people will be prepared.
8) There has still be NO official announcment. When Rare departed there Nintendo announced it (including press release) the day we knew or the day after.
9) Dyack has said there is much more to the Eternal Darkness story, and that one day he would like to show it.
Just a quick note to those in the dark: In the SK game Eternal Darkness the number 333 had a special, mysterious meaning to all the crazyness that was going on.
Am scraping the bottom of the barrel? Yes, definately. Is some of the stuff here pretty far fetched? Obviously yes, it is.
But you cant deny some of them seem "fishy". Noteably the fact there has been NO proper official announcment and that PlanetGamecube posted the article at 3:33.
quote:[Column] Cancelled
De laatste tijd lijkt de balans van aangekondigde en gecancellde games voor de GameCube een beetje naar de verkeerde kant te slaan. Olivier gaat er in zijn nieuwste column op in...
De laatste maanden stromen de nare berichten binnen: developers lijken massaal hun support voor de GameCube op te zeggen of zetten bepaalde projecten voor de GameCube stil. Dreigt de GameCube door al deze negatieve publiciteit een extra moeilijke periode in te gaan? Olivier geeft zijn mening in deze column.
Als je het nieuws op CubeZone een beetje in de gaten houdt, weet je dat er de laatste tijd een hoop vervelende berichten over games voor de GameCube zijn binnengekomen. Dat vaak belangrijke titels van ontwikkelaars aan onze neuzen voorbij gaan, zijn we als GameCube-bezitters natuurlijk wel een beetje gewend. Maar dat massaal games gecancelled worden of alleen nog voor Playstation 2 en Xbox aangekondigd worden: dat is vrij nieuw. Zo kregen we pas de klap te verwerken dat topper-in-wording Burnout 3 de GameCube zou passeren, trok uitgever Midway haar handen van Nintendo's machine af en werden tientallen 'middenklasse' titels voor de GameCube gecancelled. Het is geen nieuws om vrolijk van te worden, dat is zeker.
Wat beweegt developers en/of uitgevers om bepaalde games niet op de GameCube uit te brengen? De belangrijkste reden is geld: komt er niet genoeg geld in het laatje door de titels van een uitgever, dan is tegenwoordig de kans groot dat de uitgever bij het volgende spel het risico niet meer aandurft. De cijfers spreken wat dat betreft voor zich: GameCube spellen verkopen soms nog minder dan 5 procent van de totale verkoop, waarin dus ook Playstation 2, Xbox en soms PC meetellen. Gevolg: developers/uitgevers zien dat hun (meestal hetzij commercieel, hetzij kwalitatief matige) spel vooral op de GameCube belabberd verkoopt en besluiten in de toekomst geen spellen meer voor de console uit te brengen.
Ik denk dat dit vooral toe te schrijven is aan het 'GameCube-publiek', als ik zo'n generaliserende term mag gebruiken. Het profiel van de GameCube-koper laat meestal een persoon zien die al langere tijd fan is van Nintendo en de GameCube vooral koopt voor Nintendo's eigen spellen. En als het geld gaat naar Nintendo's eigen games, dan gaat het niet naar bijvoorbeeld Conflict Desert Storm of Big Mutha Truckers. Naast de gemiddelde GameCube-bezitter is een andere reden natuurlijk de zogenaamde 'installed base' van de console: de hoeveelheid machines die al bij consumenten in hun huiskamer staan. Als er tien keer minder GameCube's in Europa staan dan Playstation 2's, is het niet meer dan logisch dat een bepaald multiplatformspel voor die laatste console vele malen beter verkoopt. Simpelweg omdat de afzetmarkt voor een willekeurig spel voor dat platform dan groter is.
Okay, de GameCube heeft dus een achterstand op de concurrentie en dan vooral op de Playstation 2, waardoor veel spellen nooit het levenslicht op de GameCube zien. Is dat iets om je zorgen over te maken? Iedere keer als een spel voor de GameCube gecancelled wordt, is mijn eerste (impulsieve) reactie dat ik het jammer vind dat het spel niet op de GameCube komt. Is het nieuws eenmaal bij me bezonken, dan blijkt het vaak te gaan om een titel die commercieel of kwalitatief gezien niet veel voorstelt. Of wordt de titel na enkele maanden ook voor andere platforms gecancelled.
Noem me een slechte verliezer, maar echt missen doe ik de meeste van de gecancellde titels niet eens. Ik denk dat ik en velen met mij vooral zitten te wachten op Nintendo's eigen grote titels, die naar mijn mening voor het overgrote deel van de GameCube-bezitters dé reden zijn om speciaal voor een GameCube te kiezen. Mij kun je snel gelukkig maken: laat Nintendo doorgaan met het uitbrengen van de Zelda's, Metroid's en Mario's en laat de grote uitgevers hun belangrijkste titels op de GameCube blijven uitbrengen en ik ben een gelukkig mens. Ja, zelfs zonder Dr. Muto en Mace Griffin Bounty Hunter.
Leuk stukje. Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Vooral over de kwaliteit van de games die niet op de cube uitkomen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Column van Cubezone. En ik ben het er mee eens.
Een hoop delen die mening... ben er 1 vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:34 schreef Gamedemon het volgende:
ok laat ik het dan zo zeggen :
ik ben van mening dat nintendo de laatste tijd klote spellen uitbrengt
Niet gaan schelden nu aangezien ik in dit land een mening mag hebben...
zelda was klote...dat zeilen jezus wat was dat saai....steeds muziekjes spelen om de goede kant op te gaan als je wat zoekt...en de moeilijkheids graad...ben geen een keer doodgegaan...was bij ocarina of time toch wel anders....en dan die triforce shards zoeken...jezus als je een spel wilt verlengen doe er dan nog een dungeon bij en niet zon super saaie zoek de 8 shards quest...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een hoop delen die mening... ben er 1 van
Ben erg benieuwd naar Zelda WW2. Altijd weer heerlijk om een Zelda game te spelen maar ik hoop dat deze wel anders isquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
* ook meldt
leuk spel, zeilen vond ik in het begin leuk, maar werd toch wel redelijk snel saai...
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:46 schreef BMH het volgende:
[..]
"Nintendo is teh kiddy and d00m3d!"
Credits gaan naar een gozer van GOT.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een stoere paper
Dat is echt extreem gedaan.... heb hem meteen op mijn desktop gezetquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Credits gaan naar een gozer van GOT.
Dat moet je dus nooit doen. Dan worden je verlangens naar het spel alleen maar groter, en kun je niet meer tegen het wachten. Plaats altijd een wallpaper op je desktop van een spel die je al hebt, maar nog niet hebt uitgespeeld.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is echt extreem gedaan.... heb hem meteen op mijn desktop gezetGod wat krijg ik ineens zin in RE
* HomerJ stelt het als achtergrond in en trekt zich niks aan van BMHquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
ik vind het wel een snoezige achtergrond.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
* HomerJ stelt het als achtergrond in en trekt zich niks aan van BMH
quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef rockstah het volgende:
het is nu een soort 1st person maar dan 3d person. geloof ik.
Wrong. De besturing van RE4 is bijna exact hetzelfde als de vorige delen, alleen speel je het nu uit een semi-first person view, dus speelt het heeel/veeel anders/beter.quote:Op zondag 18 april 2004 08:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
nee,......................
Retarded,.... de grootste gameplay tweak zal hem in de besturing liggen.... De meeste gamers (mij maakt het niet zo uit) haten de RE besturing... het werkt met de vierpunttoest... naar voren is bv altijd naar voren en naar links en rechts is afhankelijk vanaf waar de camera staat... even wennen maar wel ok.
De nieuwe controls is eigenlijk niks meer en minder zoals je bv Zelda of Mario bestuurd. (als ik me dat nog kan herinneren van die games) Gewoon duwen waar je naar toe wilt en de character gaat
Naar mijn mening deed Capcom die controls altijd express voor de spanning en thrill aangezien ze de andere besturing met DMC wel altijd deden.
Deze trailer zal ook al gepost zijn maar bekijk hem nog maar even
http://streamingmovies.ig(...)v
Ik heb anders gelezenquote:Op zondag 18 april 2004 09:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Wrong. De besturing van RE4 is bijna exact hetzelfde als de vorige delen, alleen speel je het nu uit een semi-first person view, dus speelt het heeel/veeel anders/beter.
Dus:
Omhoog=vooruit
links= links draaien
rechts=rechts draaien
Achteruit=achteruit lopen
L= rennen
R= schieten
C-stick= aimen (de grootste verbetering)
c-stick aimingquote:Op zondag 18 april 2004 10:06 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit.quote:Op zondag 18 april 2004 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
Fire Emblem
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg BHM? heb je soms een minderwaardigheidscomplex?quote:Op zondag 18 april 2004 10:14 schreef BMH het volgende:
Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit. Four Swords+ zag er eerst ook heel lelijk uit.
![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeg BHM? heb je soms een minderwaardigheidscomplex?
Ik heb dit niet gepost omdat ik het er slecht vind uitzien maar omdat het een game is die ik interessant genoeg om te volgen. Fire Emblem op de GBA kreeg goede review en ik ben gek op tactische games als XCom en Advance War.
Is het soms teveel gevraagd om normaal te posten, ook in andere topics? Want nu kom je over als een verongelijkt klein kind die het niet kan hebben dat andere kindertjes ook leuk speelgoed hebben terwijl jouw speelgoedautotje toch (in jouw ogen) duidelijk de mooiste is.
Grow up!
Ik heb Fire Emblem ook voor me GBA (gisteren voor het eerst), ik ben ook enorm geintresseert naar deze nieuwe FE voor de Gamecube. Ik poste mijn reactie naar aanleiding van de kwaliteit van de weergegeven beelden die zich op de screenshots bevinden. Ik kreeg hierbij een deja vu aan de eerste screenshots van Four Swords+. Daarom poste ik mijn gedachten.quote:Op zondag 18 april 2004 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeg BHM? heb je soms een minderwaardigheidscomplex?
Ik heb dit niet gepost omdat ik het er slecht vind uitzien maar omdat het een game is die ik interessant genoeg om te volgen. Fire Emblem op de GBA kreeg goede review en ik ben gek op tactische games als XCom en Advance War.
Is het soms teveel gevraagd om normaal te posten, ook in andere topics? Want nu kom je over als een verongelijkt klein kind die het niet kan hebben dat andere kindertjes ook leuk speelgoed hebben terwijl jouw speelgoedautootje toch (in jouw ogen) duidelijk de mooiste is.
Grow up!
Had ze zelf al gisteren gepost..... Tevens zullen de graphics nog wel worden verbeterd .... De game leent zich niet voor een full 3D met roterende camara's.... geeft mij dit maar dan nog te klooien met camara's die niet goed staan. Laat maar komen zoquote:Op zondag 18 april 2004 10:26 schreef BMH het volgende:
Is het soms te veel gevraagd om 2 pagina's terug te bladeren en deze screenshots die al gepost zijn te bekijken? En is het soms te veel gevraagd om mijn Nickname goed te spellen?
Geef eens een quote van gisteren waar ik in flamede. Ik snap niet dat mensen zo snel op een teentjes zijn getrapt als iemand zijn/haar mening uit. Diep triest.quote:Op zondag 18 april 2004 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
kap is met flamen...was je gister ook al mee bezig
Ik krijg hem binnenkort weer...quote:Op zondag 18 april 2004 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die Harvest Moon aan het spelen zijn?
quote:I only played online with my xbox
But in most games there is just bitching bitching bitching. Even I tend to bitch online. Topspin is one of the few games that I didn't hear that much bitching. Sometimes I agree with the bitching, but most of the time its just idiotic to bitch. For example
capcom vs snk 2
online player: hey stop throwing me
me: Well stop rolling and I'll stop throwing
online player: thats apart of the game rolling, throwing is cheap!! you idiot
online player: stop jumping
me: stop hiding in the corner, and tapping the punch button when I get close
online player: nothing wrong with blocking
me: yeah, and nothing wrong with me not walking in to a punch.
OP: you're stupid *quit*
mech assault
online player: what a cheap loser, using a mad cat
me: you're using the ragnorock
online: mad cat is cheap
me: our mechs are like the same size, and your shield can block everything.
unreal tournament (the first one that came out on xbox)
op: trying to be a cheap loser with the lightning gun, pfft
me: your using a rocket launcher that almost kills me, even when it doesn't directly hits me
topspin
op: stop using the drop shot
me: oh so i'm suppose to do everything you want in this game
edit:
every single game
op: oh your mom was so good last night
me: yeah funny
op: yeah funny
me: ......
It is so much better just playing some mario kart with 4 friends. or playing some soul calibur 2 with a friends.
En dit heb je niet als je met wat vrienden op de bank zit? of met wat mensen een kleine lan hebt aangelegd?quote:Op zondag 18 april 2004 16:45 schreef BMH het volgende:
Online gamen is overated
[..]
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 18 april 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
En dit heb je niet als je met wat vrienden op de bank zit? of met wat mensen een kleine lan hebt aangelegd?
ik ook niet, het is altijd lachen als ik met z'n vieren zit te mario karten en te mario party'enquote:Op zondag 18 april 2004 16:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
Ik ook niet. Meestal sla ik ze als ze iets zeggenquote:Op zondag 18 april 2004 16:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet
ziet er leuk uit alleen niet zo mooi , doet me denken aan fighting forcequote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Knallen met Space Raiders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game is wel al een jaar oud ongeveer in JPN, net uit in de US, binnenkort naar EuropaOok op de PS2.
ja diep triest inderdaad dat ik niet mag zeggen dat ik zelda vind zuigenquote:Op zondag 18 april 2004 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Geef eens een quote van gisteren waar ik in flamede. Ik snap niet dat mensen zo snel op een teentjes zijn getrapt als iemand zijn/haar mening uit. Diep triest.
Je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg als ik zeg dat HALO niet bijzonder isquote:Op zondag 18 april 2004 18:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja diep triest inderdaad dat ik niet mag zeggen dat ik zelda vind zuigen
quote:Op zondag 18 april 2004 18:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja diep triest inderdaad dat ik niet mag zeggen dat ik zelda vind zuigen
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik kocht de gamecube omdat het volgens de meeste een goede console met goede games moest zijn...maar de echte grote games hebben mij niet kunnen overtuigen....
super smash brothers vond ik wel lachuh en pikmin ...beetje kort maar wel lachuh....mario kart vond ik ook niet zo leuk als ik hoopte ...
zitten wel wat leuke games op de gamecube maar de echte sterke games vallen niet zo in de smaak bij mij
Waar zei ik nu precies dat je niet mag zeggen dat zelda zuigt?quote:van Mij: Dat kan. Gelukkig ben ik jou niet. Ik speel me shooters gelukkig wel met muis.
quote:Zijn er eigenlijk nog mensen hier die Harvest Moon aan het spelen zijn?
idd, dan hoor je allemaal instemmende geluiden, erg is datquote:Op zondag 18 april 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg als ik zeg dat HALO niet bijzonder is
ik vind halo niet bijzonder...aleen de co op is te pruimen...single player is standaard en 1 toonigquote:Op zondag 18 april 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg als ik zeg dat HALO niet bijzonder is
Zijn dit geen PS2 screenshots? De game oogt precies als een PS2 game zoals de ingame screens van de FF games etc. Alles lijkt wel met puntjes te zijn gemaakt, in plaats van lijnen.quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Knallen met Space Raiders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game is wel al een jaar oud ongeveer in JPN, net uit in de US, binnenkort naar EuropaOok op de PS2.
*uch*Pagina 2 *uch*quote:Op zondag 18 april 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
volgend onderwerp:
Paper Mario 2. Op Cubezone zijn nieuwe screens, maar onze PC hier pakt ze niet
Oh My Godquote:
Ik vind em best goed. Hij blijft echt hangen. Net zoals die reclame met dat zuper gezinnetje met die ongelofelijk witte tanden.quote:Op zondag 18 april 2004 19:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Oh My God
LAME!!!!!
*zin heeft om buurjongetje met honkbalknuppel te bewerken
*Nieuwe nachtmerrie erbij heeftquote:Op zondag 18 april 2004 19:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind em best goed. Hij blijft echt hangen. Net zoals die reclame met dat zuper gezinnetje met die ongelofelijk witte tanden.
Wat een coole screensquote:Op zondag 18 april 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paper Mario 2. Op Cubezone zijn nieuwe screens, maar onze PC hier pakt ze niet
Stoer want ED was gaaf....quote:Op zondag 18 april 2004 19:57 schreef HomerJ het volgende:
heel verhaal
quote:Op zondag 18 april 2004 20:04 schreef BMH het volgende:
Zelda: Four Swords, strax ook op de cube!<--top!!! tip!!
ik krijg een pagina vol met ongebrijpelijke tekentjes...quote:Op zondag 18 april 2004 21:28 schreef HomerJ het volgende:
deze dan:
DANCE PARTY:
http://www.evilsponge.com/zelda/z3dance.wmv
Nu dan?quote:Op zondag 18 april 2004 21:34 schreef capibar het volgende:
[..]
ik krijg een pagina vol met ongebrijpelijke tekentjes...
nu nogsteeds, ik start zo internet explorer wel ff op...quote:Op zondag 18 april 2004 21:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nu dan?
quote:"Een vrouw in Japan is onlangs overleden na een te heftig en te lang durend orgasme, hierdoor kreeg zij een hartstilstand. De politieagenten vonden naast het bed een Gamecube die nog aanstond en zagen een draad van de Gamecube onder haar rokje gaan. Na verder onderzoek bleek het de draad van de controller te zijn en heeft ze zichzelf hiermee bevredigd."
Tja, zo'n xboxcontroller past natuurlijk nooit in zo'n japannertjequote:Op zondag 18 april 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die hebben toch zo'n kleinere controller?quote:Op zondag 18 april 2004 22:17 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tja, zo'n xboxcontroller past natuurlijk nooit in zo'n japannertje.
Dat rules echt welquote:Op zondag 18 april 2004 17:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik ook niet, het is altijd lachen als ik met z'n vieren zit te mario karten en te mario party'en![]()
TU-nerd heeft gelijkquote:Op zondag 18 april 2004 22:46 schreef Tunerd het volgende:
[..]
Dat rules echt wel
Die van SSB was wel in NLquote:Op zondag 18 april 2004 21:09 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom komen zulke reclames nooit naar nederland![]()
Eternal Darkness is een trademark van Nintendo, niet Silicon Knights! Dus een vervolg op Eternal Darkness komt hoe dan ook exclusief op de gamecube.quote:Op zondag 18 april 2004 21:25 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is daarmee? dat is toch zo, ze zetten het in de handleiding omdat eternal darkness in het spel voorkomt.
Hiep hoi, een vervolggame komt op de cube en de orginele nieuwe games van SK komen op alle consoles.quote:Op maandag 19 april 2004 07:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Eternal Darkness is een trademark van Nintendo, niet Silicon Knights! Dus een vervolg op Eternal Darkness komt hoe dan ook exclusief op de gamecube.![]()
![]()
wil je dan dat eternal darknes op andere consoles uitkomt?quote:Op maandag 19 april 2004 08:29 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Hiep hoi, een vervolggame komt op de cube en de orginele nieuwe games van SK komen op alle consoles.
We moeten eerst nog maar afwachten of er nog een game voor Ninty komt.
Krijgen we zometeen het Xbox-verhaal, dat MS SK gewoon inlijft.
Dat lijkt me nu net die dat MS ze inlijft zeker omdat ze het heel pretig vinden om met nintendo samen te werken.quote:Op maandag 19 april 2004 08:29 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Hiep hoi, een vervolggame komt op de cube en de orginele nieuwe games van SK komen op alle consoles.
We moeten eerst nog maar afwachten of er nog een game voor Ninty komt.
Krijgen we zometeen het Xbox-verhaal, dat MS SK gewoon inlijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve PlanetGamecube poste Gamerfeed.com, doorgaans een betrouwbare site, het nieuws ook om 3.33, iets wat in onze ogen geen toeval kan zijn.
Normaal gesproken worden dit soort berichten ook op sites als CNN en Reuters, maar deze sites hebben niks gemeld.
Het aandeel van Nintendo is sinds de aankondiging van SK niet gedaalt, hoewel het toch een grote klap is voor Nintendo.
5 weken geleden wist SK nog te melden dat ze het erg naar hun zin hadden bij Nintendo, en dat ze graag wouden werken aan Kid Icarus, een realistische Zelda en ED2. Het zou wel erg raar zijn dat in die 5 weken zoveel gebeurt is dat SK ineens mutliplatform wil gaan.
IGN maakte het als eerst bekend via het forum, daar zei Matt van IGN namelijk in een E3 thread dat SK niet meer exclusief zou zijn voor de Cube, zoiets zou een site als IGN normaal gesproken nooit doen.
SK heeft verder nog in 2003 bevestigd dat ze nooit bij Nintendo weg zullen gaan. "Denis: No, never. Ever. And frankly, to consider us anything else but a part of Nintendo is a huge mistake. Because it's not ever gonna happen".
We houden bij GQ wel van een goede grap, laten we hopen dat dit een goede grap is. Tot die tijd moeten we er gewoon van uit blijven gaan dat Silicon Knights niet meer exclusief games zal uitbrengen voor de Cube. We houden je op de hoogte!
bron
Heb je al een datum, tijd en een officiele bron daarvoor?quote:Op maandag 19 april 2004 12:37 schreef Rahl het volgende:
Over een paar weken komt die ook op BBC2
gelukkig kan ik dat wel ontvangenquote:Op maandag 19 april 2004 12:37 schreef Rahl het volgende:
Over een paar weken komt die ook op BBC2
quote:Op maandag 19 april 2004 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al een datum, tijd en een officiele bron daarvoor?
quote:Op cubezone:
Goed nieuws voor ons Nederlanders! De uitzending, die vanavond om negen uur op BBC3 uitgezonden zal worden, zal later dit jaar ook op BBC2 worden herhaald. Dit is een zender die wij gelukkig wel kunnen ontvangen. Wanneer de uitzending herhaald zal worden is nog niet bekend. Zodra we het weten, lees je het bij CubeZone!
http://www.cubezone.nl/Sh(...)2
En dan JAP ook aanpassen???? want dat is ook NTSC.quote:Op maandag 19 april 2004 13:57 schreef Oksel het volgende:
MeZZiN: Je moet US ff veranderen in NTSC.![]()
Meeltje gestuurd!quote:Op maandag 19 april 2004 13:11 schreef MeZZiN het volgende:
http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
Als jullie trouwens nog koopjes weten geeft het ff door aan mij dan kan ik het in het overzicht opnemen. (email mezzin@mezzin.com)
Heb ik gezien tnx! ze zijn opgenomen in het overzicht.quote:Op maandag 19 april 2004 14:19 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Meeltje gestuurd!
Oepsquote:Op maandag 19 april 2004 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mezzin, je DVD Boxoffice prijzen kloppen nietHeb je 1 CAD = 60 eurocent gebruikt daarvoor?
quote:Op maandag 19 april 2004 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw geeft niet, ik heb al rwespect voor je dat je dit hebtr gemaakt!!
tja.. ntsc-us en ntsc-j maar dan kun je het net zo goed laten zoals het nu is.quote:Op maandag 19 april 2004 14:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
En dan JAP ook aanpassen???? want dat is ook NTSC.![]()
Dan laten we het...quote:Op maandag 19 april 2004 15:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
tja.. ntsc-us en ntsc-j maar dan kun je het net zo goed laten zoals het nu is.
Dan kan MeZZiN er beter bij zetten dat een mastercard maar 3 euro per kwartaal kost.quote:Op maandag 19 april 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Zou je ook als filter kunnen zetten met de creditcard of geen creditcard?
niet iedereen is 18 schatquote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan kan MeZZiN er beter bij zetten dat een mastercard maar 3 euro per kwartaal kost.![]()
Ik blijf aan de gang...quote:Op maandag 19 april 2004 15:56 schreef BMH het volgende:
[Op maandag 19 april 2004 15:46 schreef HomerJ het volgende:
Zou je ook als filter kunnen zetten met de creditcard of geen creditcard?]
Dan kan MeZZiN er beter bij zetten dat een mastercard maar 3 euro per kwartaal kost.![]()
hmmm misschien zal wel ff kijken..... voor de mensen die echt niet een creditcard kunnen krijgen. Of ik moet er gewoon een bestel site aan hangen zodat ik ze voor jullie inkoop.... maar ja dat is ook weer zowat.....quote:Op maandag 19 april 2004 16:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
niet iedereen is 18 schat
je zou ook even aan je ouders kunnen vragen of zei het willen bestellen met hun cc en dan het geld aan hun geven?quote:Op maandag 19 april 2004 16:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
niet iedereen is 18 schat
Dat is wat ik deed toen ik voor het eerst bij amazon bestelde.... 5 jaar geleden.... mijn eerste DVD's ....quote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
je zou ook even aan je ouders kunnen vragen of zei het willen bestellen met hun cc en dan het geld aan hun geven?
Veel ouders hebben geen CC, mijn ouders ook niet. Het aantal CC houders in NL is kwa procenten op 2 handen te tellenquote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
je zou ook even aan je ouders kunnen vragen of zei het willen bestellen met hun cc en dan het geld aan hun geven?
*bookmarks*quote:Op maandag 19 april 2004 13:11 schreef MeZZiN het volgende:
Prijs vergelijkings site aangepastheb nog meer games ingevoerd ... er is nu ook een onderverdeling gemaakt in PAL/US/JAP games. Enjoy
http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
Als jullie trouwens nog koopjes weten geeft het ff door aan mij dan kan ik het in het overzicht opnemen. (email mezzin@mezzin.com)
Je heb gelijk er zijn er niet veel hier in nederland.quote:Op maandag 19 april 2004 16:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Veel ouders hebben geen CC, mijn ouders ook niet. Het aantal CC houders in NL is kwa procenten op 2 handen te tellen
Tnx daar doe ik het voor mensen blij makenquote:Op maandag 19 april 2004 16:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
*bookmarks*
Vet handig!![]()
Respect![]()
huh? ik dacht dat iedereen wel een creditcard hadquote:Op maandag 19 april 2004 16:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Veel ouders hebben geen CC, mijn ouders ook niet. Het aantal CC houders in NL is kwa procenten op 2 handen te tellen
Nope. Maestro is dat, het logo lijkt op het Mastercard logo.quote:Op maandag 19 april 2004 16:28 schreef capibar het volgende:
[..]
huh? ik dacht dat iedereen wel een creditcard had
je krijgt er toch gewoon een van de bank waarbij je zit![]()
?? vertel vertelquote:Op maandag 19 april 2004 16:23 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je heb gelijk er zijn er niet veel hier in nederland.
iedereen die lid is van de ANWB heeft een creditcard ..... of ze hem gebruiken is een anderverhaal....
Je krijgt als lid bent een visa kaart als reis en kreditbrief die is niet geactiveerd. maar als je hem actief maakt heb je een gewone VISA kaart voor iets van 10 euro per jaar....quote:Op maandag 19 april 2004 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Maestro is dat, het logo lijkt op het Mastercard logo.
[afbeelding]
[..]
?? vertel vertel
Ja.. begin van je succes-story... kom je over 10 jaar ook op BBC3quote:Op maandag 19 april 2004 16:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
hmmm misschien zal wel ff kijken..... voor de mensen die echt niet een creditcard kunnen krijgen. Of ik moet er gewoon een bestel site aan hangen zodat ik ze voor jullie inkoop.... maar ja dat is ook weer zowat.....
quote:Op maandag 19 april 2004 18:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja.. begin van je succes-story... kom je over 10 jaar ook op BBC3
vergeet ons dan niet
Who needs LIVE anyway?quote:Nintendo blijft winnen
3 awards voor Nintendo, gekregen op de Game Stars tv show in Engeland
Nintendo heeft al veel prijzen gewonnen, en wint ook bij deze award show weer 3 prijzen. Game Stars is een tv show in Engeland waar de kijkers mogen stemmen. Het is opmerklijk dat Nintendo in Engeland deze 3 awards in de wacht heeft weten te slepen, het bedrijf is in dat land namelijk niet erg populair, en dan vooral de Cube niet.
De awards die Nintendo gekregen heeft zijn:
Best Adventure Game
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Best Multiplayer Game
Mario Kart: Double Dash!!
Best Pocket Game
Pokémon Ruby & Pokémon Sapphire
Ik ben het met alle 3 de awards eens.quote:Op maandag 19 april 2004 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who needs LIVE anyway?![]()
Zijn allebei goede games, alleen niet geschikt voor het zuper grote publiek. Een RPG is toegankelijker dan een Strategy RPG. Mario is toegankelijker dan een Mario RPG.quote:Op maandag 19 april 2004 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik niet, ik vind FFTA en M&L beter op de GBA
ahhum de huidige banner is van mij maar de mozaic is van BMH (tnx btw.) maar verbetering mag altijd natuurlijk. Wil hem nog aanpassen zodat wij er een dynamisch nummer in kunnen zetten ....quote:Op maandag 19 april 2004 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ga je gangIk vind die van BMH al goed iig
Lol, jij ook hierquote:Op maandag 19 april 2004 22:46 schreef Platina het volgende:
Nee, arjen-sama jij bent geen 1337 CZB member, dat ben iK!!!!
maare mooie banners mensen, alleen zet er plz wat Pikmin bij?
maestro IS een creditcard,sjaakquote:Op maandag 19 april 2004 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Maestro is dat, het logo lijkt op het Mastercard logo.
[afbeelding]
[..]
?? vertel vertel
Ow, ze hebben hem weerquote:Op maandag 19 april 2004 23:32 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb vandaag Ikaruga gescoord!!!![]()
Hij is bij de Free Record Shop nu maar 29,99 in plaats van de iets van 59 Euro die hij normaal kostte.
Inderdaad een waanzinnig moeilijk spel, vooral omdat ik nu nog de knoppen doorelkaar haalA voor schieten vind ik toch wat logischer dan B.
Treasure heeft er wel echt een kunstwerk van gemaakt, de typisch Japanse graphics zijn echt heel erg mooi om te zien. 3D is erg mooi gebruikt voor geweldige diepte effecten. De explosies zijn ook super mooi.
Zeker een aanrader als je hem ergens kunt vinden.
nee dus... is een internationale pin-standaard oid, maar écht geen cc.quote:Op maandag 19 april 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
maestro IS een creditcard,sjaak![]()
lolquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
nee dus... is een internationale pin-standaard oid, maar écht geen cc.
(wat weet een 14-jarig jochie trouwens van cc's af)
SK blijft toch waarschijnlijk het is een publiciteitsstunt .....quote:Er is een complottheorie op het Internet verschenen na de aankondiging dat ook Silicon Knights Nintendo zou hebben verlaten. In dit nieuwsbericht gaan we in op de Sanity Theorie van één van de leden op de IGN Boards.
De hele ophef die ontstaan is na het bericht dat Silicon Knights Nintendo zou hebben verlaten, zou één grote promotiestunt zijn om Eternal Darkness 2 aan te kondigen op een subtiele wijze. Zoals bekend speelt het getal drie een belangrijke rol in het spel Eternal Darkness. Om 3.33 ging de opa van Alex Roivas dood. Ze krijgt om 3.33 een telefoontje en de speler moet de klok op 3.33 zetten om verder te kunnen in een bepaald deel van het spel.
Het toeval wil dat Eternal Darkness 2 het derde spel van Silicon Knights op de GameCube zou zijn. Het bericht werd op 13 april geplaatst, wat precies 33 dagen voor de aanvang van de E3 (15 mei) is. PlanetGamecube en Gamerfeed.com hebben het nieuws beiden om 3:33 geplaatst.
De band tussen Denis Dyack (directeur van Silicon Knights), Nintendo en IGN is erg sterk. IGN was de eerste website van de hele wereld die het nieuws aankondigde. Anders dan de overname van Rare door Microsoft destijds, is er nog geen officiële verklaring van Nintendo uitgegaan. Erkende websites als CNN en Reuters hebben het bericht niet overgenomen. Daarnaast heeft Dennis Dyack in het verleden herhaaldelijk aangegeven dat Silicon Knights zich nooit van Nintendo zou afzonderen.
Quote:
No, never. Ever. And frankly, to consider us anything else but a part of Nintendo is a huge mistake. Because it's not ever gonna happen.
Denis Dyack gaf al eerder aan Eternal Darkness 2 op subtiele wijze te willen aankondigen. Dit laatste is zeker gelukt, wanneer de complottheorie mocht kloppen.
http://www.insidegamer.nl/
en hoe lang hebben wij het er over..... te lang al... en nog geen bevestiging... omdat we het er nu zo vaak over hebben zullen wel weer heel blij zijn als SK gewoon bij nintendo blijft.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kom op, dit soort dingen zijn te toevallig om geen publiciteitsstunt te zijn.
SK en Nintendo zijn veel te hecht, IGN is overigens ook de enige die het echt heeft bevestigd. Zelfs Nintendo heeft er niets over losgelaten.
En het lijkt zo wel verdacht veel op een sanity effect nietwaar?
Zou dat de Cube versie van Advace Wars zijnquote:Matt responds: There are some good multiplayer titles on the way, actually. You have the obvious ones: Mario Party 6, Super Monkey Ball 3, Metroid Prime (four-player deathmatch mode), Fire Emblem, Pikmin 2 (split-screen cooperative should cool), Cube Wars will be fun, Star Fox 2 will provide a serious deathmatch option, Geist should have a compelling four-player mode, and we can't forget about titles like Mario Tennis or Donkey Konga either.
Niet slechtquote:Gamecube
1 POKEMON COLOSSEUM {Nintendo} $16,562,150 (342,603)
2 METAL GEAR:TWIN SNAKE {Konami} $4,858,605 (122,435)
3 MARIO KART: DOUBLE {Nintendo} $3,285,578 68,427
4 HARVEST MOON:WONDRFUL {Ubisoft} $2,716,202 (68,126)
5 FINAL FANTASY CRYSTAL {Square Enix} $3,004,271 (61,443)
6 SONIC HEROES {Sega} $2,796,075 (58,582)
7 SUPER SMASH BRO MELEE {Nintendo} $1,519,935 (51,950)
8 BOND 007: EVERYTHING {EA} $2,246,287 (45,905)
9 LUIGI'S MANSION {Nintendo} $815,738 43,179
10 MVP BASEBALL 2004 {EA} $1,554,516 (31,986)
11 SUPER MARIO SUNSHINE {Nintendo} $852,497 (29,446)
12 MARIO PARTY 5 {Nintendo} $1,405,631 (28,391)
13 PAC-MAN PLAYER'S BND {Namco} $474,649 (24,327)
14 SCOOBY-DOO: MYSTERY {THQ} $810,327 (21,383)
15 SUPER MONKEY BALL {Sega} $412,531 (21,311)
All Platform
1 XB/GC/PS2 MVP BASEBALL 2004 {EA} $23,275,788 (473,559)
2 XB NINJA GAIDEN {Tecmo} $17,972,270 (362,441)
3 GC POKEMON COLOSSEUM {Nintendo} $16,562,150 (342,603)
4 XB/GC/PS2 BOND 007: EVERYTHING {EA $11,715,073 (242,844)
5 XB T. CLANCYS PANDORA {Ubisoft} $10,658,837 (215,372)
6 XB/PS2 MX UNLEASHED {EA} $6,328,046 (159,993)
7 XB/PS2/GC NEED SPEED: UNDERGRND {EA} $6,245,344 (132,546)
8 PS2/GC/XB SONIC HEROES {Sega} $6,278,915 (131,241)
9 XB/PS2 THE SUFFERING {Midway} $6,417,921 (129,795)
10 GC METAL GEAR:TWIN SNAKE {Konami} $4,858,605 (122,435)
11 PS2 FINAL FANTASY XI W/HD {Square Enix} $11,337,960 (115,343)
12 GBA NAMCO MUSEUM {Namco} $2,029,129 (114,387)
13 PS2 RESIDENT EVIL: OUTBRK {Capcom} $5,644,087 (113,333)
14 XB/PS2 NFL STREET {EA} $5,332,338 (112,849)
15 PS2 JET LI: RISE TO HONOR {Sony} $4,374,684 (109,999)
16 XB/PS2 MAFIA {Activision} $4,840,413 (99,767)
17 GBA MARIO BROS 3: MARIO 4 {Nintendo} $2,668,832 (90,419)
18 GBA METROID ZERO MISSION {Nintendo} $2,535,471 (86,543)
19 GBA SPONGEBOB: BATTLE {THQ} $2,829,770 (84,514)
20 XB HALO {Microsoft} $2,490,905 (83,339)
21 PS2 DRAKENGARD {Square Enix} $3,230,136 (82,160)
22 GC SCOOBY-DOO: MYSTERY {THQ} $2,702,511 (77,015)
23 XB/PS2/GC/GBA DISNEY'S FINDING NEMO {THQ} $2,004,585 (76,632)
24 XB/PS2/GC NBA LIVE 2004 {EA} $3,637,521 (74,632)
25 XB/PS2/GC/GBA TIGER WOODS PGA 2004 {EA} $3,358,717 (72,762)
Consoles in Maart
1 Game Boy Advance(SP) 496.614 (+41 %) [353.000]
2 PlayStation2 294.437 (-19 %) [363.000]
3 Xbox 198.445 (- 3 %) [204.000]
4 Gamecube 163.028 (+ 19%) [137.000]
Installed hardware base in Amerika
1 PlayStation2 23.226.879
2 Game Boy Advance 21.237.545
3 Xbox 8.384.051
4 Gamecube 7.297.191
die ene keer dat ik mijn mp3 speler kocht over internet heeft mijn vader met die maestro card betaald, ik denk dus dat het wel een creditcard isquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
nee dus... is een internationale pin-standaard oid, maar écht geen cc.
(wat weet een 14-jarig jochie trouwens van cc's af)
Ja, die leek mij ook leuker dan SSX3 toen ik de filmpjes op IGN bekeek. SSX3 is zo overdreven met die irritante bijdehandte opmerkingen van die snowboarders en die ontzettend onwaarschijnlijke tricks.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef MeZZiN het volgende:
Net 1080 Avalanche zitten spelen erg goede game vind hem beter dan SSX3 met die over de top tricks... en het idee van snelheid is echt goed uitgewerkt! Toppertje!
En tóch verkocht het zo'n 1000000 keer beter.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Ja, die leek mij ook leuker dan SSX3 toen ik de filmpjes op IGN bekeek. SSX3 is zo overdreven met die irritante bijdehandte opmerkingen van die snowboarders en die ontzettend onwaarschijnlijke tricks.
dat kan toch wel leuker zijn als een ultra-realistische gamequote:Op dinsdag 20 april 2004 13:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Ja, die leek mij ook leuker dan SSX3 toen ik de filmpjes op IGN bekeek. SSX3 is zo overdreven met die irritante bijdehandte opmerkingen van die snowboarders en die ontzettend onwaarschijnlijke tricks.
Als je van tricks houdt moet je voor SSX gaan maar als je voor meer realisme en snelheid en racen dan vindt ik 1080 toch beter....quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dat kan toch wel leuker zijn als een ultra-realistische game![]()
Ja, kan natuurlijk wel. Maar die constante zogenaamd stoere opmerkingen vond ik enorm irritant en het gevoel van snelheid werd nogal verpest doordat je een uur in de lucht kunt blijven hangen en allemaal truuks kunt doen die niet overtuigend geanimeerd zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:16 schreef capibar het volgende:
dat kan toch wel leuker zijn als een ultra-realistische game![]()
Tja, 'Who wants to be a millionaire' is ook een bestseller, dus dat zegt ook weinig. Vaak worden slappe licentie games enorm goed verkocht.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En tóch verkocht het zo'n 1000000 keer beter.
Same here vandaar dat ik 1080 gehaald heb geen spijtquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:29 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Ja, kan natuurlijk wel. Maar die constante zogenaamd stoere opmerkingen vond ik enorm irritant en het gevoel van snelheid werd nogal verpest doordat je een uur in de lucht kunt blijven hangen en allemaal truuks kunt doen die niet overtuigend geanimeerd zijn.
Ben benieuwd hoe je erover denkt als je 1080 hebt uitgespeeld....quote:Net 1080 Avalanche zitten spelen erg goede game vind hem beter dan SSX3 met die over de top tricks... en het idee van snelheid is echt goed uitgewerkt! Toppertje!
We zien het wel...quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je erover denkt als je 1080 hebt uitgespeeld....
SSX 3 speel ik nog bijna dagelijks, 1080 heb ik verkocht, die Avalanche runs had ik na 3 keer ook wel gezien.
Deze is lastig te integrerenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:16 schreef Oksel het volgende:
Mezzin: Misschien kun je nog een BBA in je lijst zetten?
En hier eventueel nog een site:
http://www.goldenshop.com.hk
Weinig aanbod misschien.. maar wel UBERGEIL aanbod:quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Deze is lastig te integrerentevens hebben ze zeer weinig aanbod. ...
Ik zal de BBA in de lijst opnemen!
Ok hij is mooiquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weinig aanbod misschien.. maar wel UBERGEIL aanbod:
http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/gc/gundamgc.htm
[afbeelding]
Very rare limited edition.
Attractive orange color with the special logo printed on the case.
Comes with a same color Gameboy Player.
Comes with a same color Zaku action figure.
NTSC version
comes with a 110V power supply.
hoeveel kost die nouquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Weinig aanbod misschien.. maar wel UBERGEIL aanbod:
http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/gc/gundamgc.htm
[afbeelding]
Very rare limited edition.
Attractive orange color with the special logo printed on the case.
Comes with a same color Gameboy Player.
Comes with a same color Zaku action figure.
NTSC version
comes with a 110V power supply.
iets van $ 289quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:11 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel kost die nou![]()
Matt van IGN is een slecht geinformeerde kneus....quote:Matt van IGN antwoorde duidelijk dat het bericht wat ze gepost hadden waar is.
En BMH is heiligquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
De BBC docu over Nintendo, en haar geld(opslaan als AUB)
Matt is een geit!
Mas-ter card... niet maes-tro card. sjucht...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:18 schreef capibar het volgende:
[..]
die ene keer dat ik mijn mp3 speler kocht over internet heeft mijn vader met die maestro card betaald, ik denk dus dat het wel een creditcard is![]()
*Naast Homer zijn matje uitrolt*quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:13 schreef BMH het volgende:
De BBC docu over Nintendo, en haar geld(opslaan als AUB)
Matt is een geit!
ok, daar komt ie:quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mas-ter card... niet maes-tro card. sjucht...
Maar goed... geef maar een link naar een site waar ze een maestro-card accepteren..![]()
quote:Elektronisch betalen Bibit
* Mastercard
* Visa
* American Express
* Rabobank Direct Betalen
* Direct Debit ('eenmalige machtiging')
* Maestro SET <--------------
* WWWbon
* ABN Amro e-Wallet
* ING/BBL Home'Pay
* Yucom E-Pay
Closing in... closing in.....quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou dat de Cube versie van Advace Wars zijn
Charts:
[..]
Niet slechtWel minder dan de Xbox, maar dat weten we.
dat zegt niet dat het een cc is. anders zou de www-bon ook een cc zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, daar komt ie:
http://www.mp3cdspeler.nl/
daar heb ik mijn mp3speler besteld, en wat zie ik?
[..]
hij staat in het rijtje van creditcards, de andere betalling-methodes staan erboven...quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
dat zegt niet dat het een cc is. anders zou de www-bon ook een cc zijn.
dit is wellicht een manier om op afstand te kunnen pinnen of zo.
kom eens met een internationale site, waar we er ook nog wat aan hebben! lol
geloof me... het moet visa, mastercard of american express zijn, wil je er wat mee aan kunnen vangen, internationaal!
och kijk nou, roytje denkt dat hij nogsteeds mod is...quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, dat over die cc is behoorlijk offtopic aan het rakenMail elkaar daar maar over ofzo.
Dat heeft daar niets mee te maken, het is irritant als lezer in het Cube topic!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:29 schreef capibar het volgende:
[..]
och kijk nou, roytje denkt dat hij nogsteeds mod is...![]()
gelóóf me.. het is géén ccquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:28 schreef capibar het volgende:
[..]
hij staat in het rijtje van creditcards, de andere betalling-methodes staan erboven...
op die site wordt de maestrocard beschreven als:quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:29 schreef Dromer het volgende:
Op http://www.sif.nl/?catid=4&page=1 staat
Interpay Nederland B.V. biedt twee betaalvormen aan die u op internet kunt gebruiken: Eurocard/MasterCard (credit card) en Maestro (uw bank- of giropas).
een soort creditcard dus...quote:Bij SET – zoals in Nederland geïmplementeerd - ontvangt de verkoper bericht van de bank dat de betaling is goedgekeurd. Er gaan geen betaalgegevens over internet. Het credit card nummer is dan ook niet bekend bij de verkoper en kan dus ook niet in de computer van de internetwinkel worden opgeslagen. Internetwinkels die SET accepteren herkent u aan het SET-logo in combinatie met het Eurocard/MasterCard- en/of Maestro-logo (op de betaalpagina). Om te kunnen betalen met SET heeft u speciale software nodig.
dat is iets van een paar miljardquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:32 schreef BMH het volgende:
"Nintendo verdiende net zoveel als alle Holywoord studios bij elkaar" WTF!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |