Een tosti met Hela curry gaat er altijd wel in.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Wat drink je hierbij?quote:
Nu niksquote:
Oeiquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu niks
Het is toch nog geen hydration break?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
Heeft iemand overigens ikgeefenkellikes nog gezien?
Nee die laat het behoorlijk afwetenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen horen bij vrouwen, mannen bij mannen.
Ik heb liever de mangoijsjes van de Jumbo. Erg lekker, erg mango-achtig!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Hoeveel mensen eten in godsnaam perenijsjes...
is dat de nieuwe tjaptjoep?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
Kom jij hier zonder een mention?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb vandaag een Cornetto en een perenijsje gegeten. En jij? Wat borrelnootjes of chips?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Er was een mention in het vorige topicquote:
Jawel er was er eentje maar tegen jullie snelheid valt niet op te typen.. ben nog niet lang thuis van het werk.. oververhitquote:
De spelregels zijn hetzelfde, het kán wel, ik vond Frappart zelden slecht fluiten. Maar je moet gewoon de beste arbiters selecteren en niet per se iemand omdat het een vrouw is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen horen daar ook niet thuis.
Ik wil niet seksistisch overkomen maar het vrouwenvoetbal is toch ook veel trager dan het mannenvoetbal. Ze kunnen dat snelle spel gewoon niet aan en niet volgen daar is niks mis mee, maar hou het dan bij vrouwenvoetbal.
Vrouwen horen bij vrouwen, mannen bij mannen. En geen flauwekulletjes.
Niks mis met perenijsjes; ook iets minder calorierijk dan zo'n dikke Magnum (= pakje boter op een stokje).quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Binnen?quote:
Daar gaat mijn FA-schap.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was een mention in het vorige topic
Beetje opletten aub
Heb ik gedaanquote:
Ik heb al 3 likes ontvangen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Coco het volgende:
Theequote:
Moet niet aan warme drank denken met deze temperaturenquote:
quote:
Goedgekeurd.quote:
quote:
Vanavond nog gehadquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
s Ochtends wel een bak koffie om wakker te wordenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet niet aan warme drank denken met deze temperaturen
Dat is m’n enige moment jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
s Ochtends wel een bak koffie om wakker te worden
capu4FAquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Een Vlaamse FA zou wat leven in de brouwerij brengen.
Eensquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FOK! Kan wel een vrouwelijk kijk gebruiken vanaf deze positie.
Mag het een pondje minder zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel een lekkere cocktail lusten
Drinken bij de pondjesbrug @:3rr0r
Koop een aircoquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet niet aan warme drank denken met deze temperaturen
Doe mij maar tweequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan wel even een Mojito maken.
Ik denk dat het hier misgaat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik blijf dat mens smeken om eens te solliciteren
Ja,quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef Karina het volgende:
Ben ik heel kinderachtig als ik altijd moet lachen om Floranus
Murp is toch FA en vrouwelijk?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FOK! Kan wel een vrouwelijk kijk gebruiken vanaf deze positie.
Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef Gretzl het volgende:
Nu gewoon 20 minuten extra de bal niet uitspelen, geen overtredingen en geen goals, dan volgt er geen hydration break
Oh?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik blijf dat mens smeken om eens te solliciteren
Murp is een man, ongeacht wat hij in zijn profiel zetquote:
Wie?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:27 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Don Omar @:mexicanobakker ?
Zijn post in het vorige deel waar hij vrouwen incapabel noemde om op niveau te fluiten ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier misgaat.
Welke smaak?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er een biertje bij gepakt
Berdien Stenberg?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Fluitconcert bij Ecuador - Duitsland
Welke?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond eigenlijk dat ik er alweer genoeg op had vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Murp is een man, ongeacht wat hij in zijn profiel zet
NEEquote:
Weet ik veel..quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je zet jezelf nu slechter neer.
Zo ga je nooit FA worden.
Sinds @NanKingquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij al heeel lang niet meer.
En dat terwijl FA toch altijd bekend stond om zijn vrouwelijke eeehhh... inbreng.quote:
Nah..quote:
Ik heb Murp zijn piemel gezien. Ik twijfel nog of hij een man is.quote:
Weet je wie de mogelijkheid heeft om daar verandering in aan te brengen? Jijquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nah..
Nu ben ik niet voor verplichte quota dit dat en een FA moet FA zijn omdat die goed is.
Maar ik dacht toch echt dat er eentje was.
Pics van je Floranus?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef Karina het volgende:
Ben ik heel kinderachtig als ik altijd moet lachen om Floranus
Nee ze is duidelijk natquote:
Ik ben te lief voor een FA te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren @:Lenny77 met het FA-schap.
Regelt @:yvonne de afhandeling of doet GGMM dit?
Dat is een ouwetje.quote:
Naaktfotos aan jou toesturen om het vrouwschap te bewijzen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wie de mogelijkheid heeft om daar verandering in aan te brengen? Jij
Niet geweldigquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even melden hoe de Duitsers spelen?
Dit soort rariteiten doe ik niet aan mijquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Naaktfotos aan jou toesturen om het vrouwschap te bewijzen?
#metoo
oh ik dacht op OFquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mannen zitten op FOK! Vrouwen staan op Instagram.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet aan mij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort rariteiten doe ik niet aan mij
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
Ik schrijf wel een handleidingquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan iedereen en zijn moeder bannen?
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik krijg breinrot van dit bericht.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
Die hebben ze al voor het modschap te kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Naaktfotos aan jou toesturen om het vrouwschap te bewijzen?
#metoo
uh okéquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brachten tijdens het WK van '42 een sterker team op de been.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even melden hoe de Duitsers spelen?
Wel bumble of tinder op zeker. Jeuk is erger als pijn genotquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Niet aan mee staat erquote:
Zolang je de policy maar volgt!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wel op tiktok?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je mag dombo bannen in F1.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Desnoods de modder.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weinig inzet?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zolang je de policy maar volgt!!!!
Verder valt Ivoorkust wel tegen. Ze hoeven ook niet per se maar zo weinig inzet hoeft ook weer niet.
Ik roep maar wat op de grap dat FOK een mannenbolwerk zou zijnquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel bumble of tinder op zeker. Jeuk is erger als pijn genot
Ik zal morgen een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet aan mee staat er
Je computer zal wel kapot zijn
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagramquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier schrik ik vanquote:
En oude vrouwen op facebook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Er zijn wel leukere dingen om te bedenkenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ggmm valt hier lelijk door de mand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die hebben ze al voor het modschap te kunnen bemachtigen
Wtfquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn wel leukere dingen om te bedenken
Zoals dombo bannen in vbl
Ik wilde aandachtshoeren zeggen, maar dat is niet zo aardig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is anders allemaal JOUW schuld.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Gurney is kribbig dat hij Nederland moet missen.
Ja das niet erg liefquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:Mortaxx geeft @:Lenny77 een geweldige oplawaai.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is anders allemaal JOUW schuld.
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Duitsland is wel beter met tanks jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.quote:
Die zetten straks hun Ardennen offensief in.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Tot de Poolse grens?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Ja zie ze van beide wel verliezen. Frankrijk zekerquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
Ivoorkut deze pot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
Oeh!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Would you like to see my little tank?
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het opquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Vind je vriendin dat zomaar goed?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Ik had al een vermoeden maar het hardop gezegd zien worden raakt mij toch.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Alcohol = drugsquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
Ohquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nootmuskaat is ook een hallucinogeen
Hetentendage wel ja.. toen nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Cafeïne ook.quote:
Niet zomaar eentje van Stella he? Vanuit een schalks zijzichtquote:
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doetquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Dat theetje rooibos is dus helemaal niet zo onschuldig.
En je wil niet weten wat voor theezakjes ik van HMF krijg.
Wist wel dat die ouwe dealtquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïnequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doet
Denk inderdaad niet dat hier een lange vriendschap verloren gaatquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou iedere mogelijke omgang met HMF ontwijken.
Nu zal dit vermoedelijk ook wederzijds zijn.
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.
Dus die theetjes rooibos maken mij helemaal niet high?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïne
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.
Mijn excuses voor dit misverstand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toe
Ik verwacht wel dat ze nog een goaltje meepikken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Middelmatige eredivisietroep bij Curaçao.
Beetje de Depay-school.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Curacao zit niet op corners nemen
Akkoordquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Eens. Vind Barcelona beter.quote:
De wedstrijden zijn juist leuker dan ooit, geen tijdrekken meer, en veel wedstrijden met volop goals.quote:
Ook geen bier/alcohol?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
Juist wel. Daarom haken de kenners af.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Wat heeft een kenner te maken met voetballiefhebber?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
Een liefhebber kan ook genieten van een slechte wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
quote:
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Team telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ik heb weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Wordt waarschijnlijk uitgesteld wegens noodweer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Ik kan een iPad redelijk aanraden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ok nu wil ik hier een UI vanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok nu wil ik hier een UI van
Het meisje met het perenijsje ()
Mja het is niet simpel.. wacht ik zoek even naar die wat ik wouquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@R-woud93quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
het lijken er veel meerquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ja want lokale inwoners lopen ook allemaal buiten te feesten. (En zowel dragen ze iets Oranjes)quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah bij Nederland Tunesie dusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
Hopelijk weer zo'n bui als vorige week vrijdag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
Ik denk eerder 90% niet Nederlander die een gezellig feestje meeviertquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
Is pas de tweede wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer
Dat krijg je ervan als je in een b-land een WK organiseertquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Uitstekende vraag inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@Slobeend ?quote:
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
Pas tweede keer dit WK toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wellicht, niet gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?
(Ja)
oh dan kan ik mooi de 2e helft kijken!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 6.00u kan je de wedstrijd live bekijken…
Ja dat wordt 60 x 60 ook een lelijke vlekquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze.
Maar het meisje van Coco is wel echt op maat gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |