abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:53:29 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149924
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:53:36 #252
35723 crew  GGMM
pi_221149926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik die verklein krijg ik

Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221149930
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Dit kan echt niet.
pi_221149931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Team telefoon.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:40 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149936
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Ik heb weekend.

@Caland
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:56 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dit kan echt niet.
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149939
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Wordt waarschijnlijk uitgesteld wegens noodweer.
greetings and salutations
pi_221149942
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ik kan een iPad redelijk aanraden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:17 #260
441859 crew  Lenny77
pi_221149943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Ok nu wil ik hier een UI van :@
Het meisje met het perenijsje ( :') )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:21 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb weekend.

@:Caland
mijn vrije dag is op donderdag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:24 #262
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wordt nu wel erg veel aandacht.
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:36 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ok nu wil ik hier een UI van :@
Het meisje met het perenijsje ( :') )
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221149950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb weekend.

@:Caland
Ik heb vakantie.

Alleen een afspraak gemaakt om 8:30 bij de kapper. Dat was een beetje dom.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:57 #265
441859 crew  Lenny77
pi_221149951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
Mja het is niet simpel.. wacht ik zoek even naar die wat ik wou
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:04 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149952
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
What can change the nature of a man?
pi_221149953
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
@R-woud93

Coco is de hele avond al aan het stokeren. Graag TR afhandelen.
pi_221149955
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:33 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
goeie keuze juist met die warmte.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:37 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149957
Goeie analyse

"Niet te vroeg goals weggeven"
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:51 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
het lijken er veel meer _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:14 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb weekend.

@:Caland
Ik ging 1u al niet redden, stukje miet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221149965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ja want lokale inwoners lopen ook allemaal buiten te feesten. (En zowel dragen ze iets Oranjes)
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:55 #274
842 Zorro
Z
pi_221149966
Uitstekende kwaliteit interview met Broos op den Belg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:58:32 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:58:34 #276
35723 crew  GGMM
pi_221149971
Op de stream van de NOS waar ik Curacao kijk staat het geluid uit

Dat komt extra fijn uit nu ik Van Hooijdonk in de rust zie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:59:02 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149975
lekker weer daar in Kansas
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149979
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:05 #279
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
Lekker rustig op de weg.
pi_221149984
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:17 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149985
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Rond 6.00u kan je de wedstrijd live bekijken…
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:37 #282
842 Zorro
Z
pi_221149987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
Ah bij Nederland Tunesie dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:45 #283
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149989
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
Hopelijk weer zo'n bui als vorige week vrijdag.
pi_221149992
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
Ik denk eerder 90% niet Nederlander die een gezellig feestje meeviert
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:01 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149993
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
pi_221149994
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ah bij Nederland Tunesie dus
Jij hebt mij door
pi_221149995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Is pas de tweede wedstrijd.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:39 #288
35723 crew  GGMM
pi_221149996
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149997
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Bekijk deze YouTube-video
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:47 #290
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149998
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:04 #291
35723 crew  GGMM
pi_221150002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Dat krijg je ervan als je in een b-land een WK organiseert
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221150005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Kingflopland
pi_221150006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Besluitenloos?
pi_221150008
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia?
Uitstekende vraag inderdaad.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:42 #295
441859 crew  Lenny77
pi_221150009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny


Deze.

Maar het meisje van Coco is wel echt op maat gemaakt O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221150010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
@Slobeend ?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221150011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Nu ik hoor dat het mogelijk wordt uitgesteld mis ik een optie.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:54 #298
842 Zorro
Z
pi_221150012
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?

(Ja)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:02 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221150014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Pas tweede keer dit WK toch?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:30 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221150018
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?

(Ja)
Wellicht, niet gezien.
Maar dank voor de bevestiging…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')