quote:
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Team telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ik heb weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Wordt waarschijnlijk uitgesteld wegens noodweer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Ik kan een iPad redelijk aanraden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ok nu wil ik hier een UI vanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok nu wil ik hier een UI van
Het meisje met het perenijsje ()
Mja het is niet simpel.. wacht ik zoek even naar die wat ik wouquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@R-woud93quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
het lijken er veel meerquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ja want lokale inwoners lopen ook allemaal buiten te feesten. (En zowel dragen ze iets Oranjes)quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ah bij Nederland Tunesie dusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
Hopelijk weer zo'n bui als vorige week vrijdag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
Ik denk eerder 90% niet Nederlander die een gezellig feestje meeviertquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
Is pas de tweede wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer
Dat krijg je ervan als je in een b-land een WK organiseertquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer
Uitstekende vraag inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@Slobeend ?quote:
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
Pas tweede keer dit WK toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer
Wellicht, niet gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?
(Ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |