abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221149903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Akkoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:51:36 #242
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221149905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valencia is zo matig
Eens. Vind Barcelona beter.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221149907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kutpot weer. Veel plezier nog allen :W
De wedstrijden zijn juist leuker dan ooit, geen tijdrekken meer, en veel wedstrijden met volop goals.
greetings and salutations
pi_221149909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
Ook geen bier/alcohol?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221149914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ook geen bier/alcohol?
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:52:49 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221149916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221149920
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:

[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
Wat heeft een kenner te maken met voetballiefhebber?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:53:17 #248
441859 crew  Lenny77
pi_221149921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh wauw O+

Die ga ik opslaan O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt nu wel erg veel aandacht.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:53:28 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149923
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:

[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
Een liefhebber kan ook genieten van een slechte wedstrijd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:53:29 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149924
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:53:36 #252
35723 crew  GGMM
pi_221149926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik die verklein krijg ik

Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221149930
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Dit kan echt niet.
pi_221149931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Team telefoon.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:40 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149936
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Ik heb weekend.

@Caland
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:54:56 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dit kan echt niet.
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149939
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Wordt waarschijnlijk uitgesteld wegens noodweer.
greetings and salutations
pi_221149942
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ik kan een iPad redelijk aanraden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:17 #260
441859 crew  Lenny77
pi_221149943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Ok nu wil ik hier een UI van :@
Het meisje met het perenijsje ( :') )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:21 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb weekend.

@:Caland
mijn vrije dag is op donderdag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:24 #262
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wordt nu wel erg veel aandacht.
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:36 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ok nu wil ik hier een UI van :@
Het meisje met het perenijsje ( :') )
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221149950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb weekend.

@:Caland
Ik heb vakantie.

Alleen een afspraak gemaakt om 8:30 bij de kapper. Dat was een beetje dom.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:55:57 #265
441859 crew  Lenny77
pi_221149951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
Mja het is niet simpel.. wacht ik zoek even naar die wat ik wou
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:04 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149952
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
What can change the nature of a man?
pi_221149953
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
@R-woud93

Coco is de hele avond al aan het stokeren. Graag TR afhandelen.
pi_221149955
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Karina het volgende:

[..]
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:33 #269
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
goeie keuze juist met die warmte.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:37 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149957
Goeie analyse

"Niet te vroeg goals weggeven"
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:56:51 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
het lijken er veel meer _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:14 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb weekend.

@:Caland
Ik ging 1u al niet redden, stukje miet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221149965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ja want lokale inwoners lopen ook allemaal buiten te feesten. (En zowel dragen ze iets Oranjes)
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:57:55 #274
842 Zorro
Z
pi_221149966
Uitstekende kwaliteit interview met Broos op den Belg
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:58:32 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221149970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:58:34 #276
35723 crew  GGMM
pi_221149971
Op de stream van de NOS waar ik Curacao kijk staat het geluid uit

Dat komt extra fijn uit nu ik Van Hooijdonk in de rust zie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:59:02 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149975
lekker weer daar in Kansas
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149979
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:05 #279
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
Lekker rustig op de weg.
pi_221149984
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')