Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nootmuskaat is ook een hallucinogeen
Hetentendage wel ja.. toen nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Cafeïne ook.quote:
Niet zomaar eentje van Stella he? Vanuit een schalks zijzichtquote:
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doetquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Dat theetje rooibos is dus helemaal niet zo onschuldig.
En je wil niet weten wat voor theezakjes ik van HMF krijg.
Wist wel dat die ouwe dealtquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Dat theetje rooibos is dus helemaal niet zo onschuldig.
En je wil niet weten wat voor theezakjes ik van HMF krijg.
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïnequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Dat theetje rooibos is dus helemaal niet zo onschuldig.
En je wil niet weten wat voor theezakjes ik van HMF krijg.
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doet
Denk inderdaad niet dat hier een lange vriendschap verloren gaatquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou iedere mogelijke omgang met HMF ontwijken.
Nu zal dit vermoedelijk ook wederzijds zijn.
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.
Dus die theetjes rooibos maken mij helemaal niet high?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïne
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.
Mijn excuses voor dit misverstand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toe
Ik verwacht wel dat ze nog een goaltje meepikken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Middelmatige eredivisietroep bij Curaçao.
Beetje de Depay-school.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Curacao zit niet op corners nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |