Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nootmuskaat is ook een hallucinogeen
Hetentendage wel ja.. toen nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Cafeïne ook.quote:
Niet zomaar eentje van Stella he? Vanuit een schalks zijzichtquote:
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doetquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Dat theetje rooibos is dus helemaal niet zo onschuldig.
En je wil niet weten wat voor theezakjes ik van HMF krijg.
Wist wel dat die ouwe dealtquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïnequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doet
Denk inderdaad niet dat hier een lange vriendschap verloren gaatquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou iedere mogelijke omgang met HMF ontwijken.
Nu zal dit vermoedelijk ook wederzijds zijn.
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.
Dus die theetjes rooibos maken mij helemaal niet high?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïne
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.
Mijn excuses voor dit misverstand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toe
Ik verwacht wel dat ze nog een goaltje meepikken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Middelmatige eredivisietroep bij Curaçao.
Beetje de Depay-school.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Curacao zit niet op corners nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |