abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221149744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:36 #177
842 Zorro
Z
pi_221149746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Duitsland is wel beter met tanks ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:52 #178
35723 crew  GGMM
pi_221149751


Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:58 #179
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wtf
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.

Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221149763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Die zetten straks hun Ardennen offensief in.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:21 #181
441859 crew  Lenny77
pi_221149765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd :{
Jij drijft een wig tussen mij en alle andere users.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:45 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Tot de Poolse grens?
pi_221149774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:55 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221149778
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Zorro het volgende:

[..]
Duitsland is wel beter met tanks ja
Would you like to see my little tank?
pi_221149786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
Ja zie ze van beide wel verliezen. Frankrijk zeker
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:16 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
Ivoorkut deze pot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.

Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
:{
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:39 #189
842 Zorro
Z
pi_221149794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Would you like to see my little tank?
Oeh!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221149795
tjonge wat een schot
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:45 #191
35723 crew  GGMM
pi_221149797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149801
Dan hoop ik maar dat Ueda een hattrick maakt vanavond.

Dan zal ik eens flink gaan wrijven in VBL.
pi_221149802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
:{
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:17 #194
35723 crew  GGMM
pi_221149805
Alleen losers gebruiken drugs
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Vind je vriendin dat zomaar goed?
pi_221149808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Ik had al een vermoeden maar het hardop gezegd zien worden raakt mij toch.
pi_221149811
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:42 #198
441859 crew  Lenny77
pi_221149812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:42:10 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
Alcohol = drugs :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:42:16 #200
441859 crew  Lenny77
pi_221149819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Oh
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')