Ik zal morgen een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet aan mee staat er
Je computer zal wel kapot zijn
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagramquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Hier schrik ik vanquote:
En oude vrouwen op facebook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Er zijn wel leukere dingen om te bedenkenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Ggmm valt hier lelijk door de mand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die hebben ze al voor het modschap te kunnen bemachtigen
Wtfquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn wel leukere dingen om te bedenken
Zoals dombo bannen in vbl
Ik wilde aandachtshoeren zeggen, maar dat is niet zo aardig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Dit is anders allemaal JOUW schuld.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Gurney is kribbig dat hij Nederland moet missen.
Ja das niet erg liefquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:Mortaxx geeft @:Lenny77 een geweldige oplawaai.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is anders allemaal JOUW schuld.
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Duitsland is wel beter met tanks jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.quote:
Die zetten straks hun Ardennen offensief in.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Tot de Poolse grens?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Ja zie ze van beide wel verliezen. Frankrijk zekerquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
Ivoorkut deze pot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
Oeh!quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Would you like to see my little tank?
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het opquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Vind je vriendin dat zomaar goed?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Ik had al een vermoeden maar het hardop gezegd zien worden raakt mij toch.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Alcohol = drugsquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
Ohquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |