abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:22 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van
Ter zelfbescherming.
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:34 #162
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag dombo bannen in F1.
Er zijn wel leukere dingen om te bedenken

Zoals dombo bannen in vbl
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:35 #163
441859 crew  Lenny77
pi_221149702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149704
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
pi_221149710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die hebben ze al voor het modschap te kunnen bemachtigen
Ggmm valt hier lelijk door de mand.
pi_221149711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Er zijn wel leukere dingen om te bedenken

Zoals dombo bannen in vbl
Wtf
pi_221149718
User @Mortaxx geeft @Lenny77 een geweldige oplawaai.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:37:32 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wtf
Gurney is kribbig dat hij Nederland moet missen.
What can change the nature of a man?
pi_221149723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Ik wilde aandachtshoeren zeggen, maar dat is niet zo aardig.
pi_221149724
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
pi_221149727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag dombo bannen in F1.
Wat zit jij te stokeren.

Dit ga ik NIET vergeten.
pi_221149732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Gurney is kribbig dat hij Nederland moet missen.
Dit is anders allemaal JOUW schuld.
pi_221149737
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
greetings and salutations
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:22 #174
441859 crew  Lenny77
pi_221149741
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:Mortaxx geeft @:Lenny77 een geweldige oplawaai.
Ja das niet erg lief ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:22 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is anders allemaal JOUW schuld.
Ik wist niet dat je kwaad werd :{
What can change the nature of a man?
pi_221149744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:36 #177
842 Zorro
Z
pi_221149746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Duitsland is wel beter met tanks ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:52 #178
35723 crew  GGMM
pi_221149751


Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:58 #179
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wtf
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.

Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221149763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Die zetten straks hun Ardennen offensief in.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:21 #181
441859 crew  Lenny77
pi_221149765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd :{
Jij drijft een wig tussen mij en alle andere users.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:45 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Tot de Poolse grens?
pi_221149774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:55 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221149778
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Zorro het volgende:

[..]
Duitsland is wel beter met tanks ja
Would you like to see my little tank?
pi_221149786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
Ja zie ze van beide wel verliezen. Frankrijk zeker
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:16 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
Ivoorkut deze pot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.

Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
:{
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:39 #189
842 Zorro
Z
pi_221149794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Would you like to see my little tank?
Oeh!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221149795
tjonge wat een schot
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:45 #191
35723 crew  GGMM
pi_221149797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149801
Dan hoop ik maar dat Ueda een hattrick maakt vanavond.

Dan zal ik eens flink gaan wrijven in VBL.
pi_221149802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
:{
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:17 #194
35723 crew  GGMM
pi_221149805
Alleen losers gebruiken drugs
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Vind je vriendin dat zomaar goed?
pi_221149808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Ik had al een vermoeden maar het hardop gezegd zien worden raakt mij toch.
pi_221149811
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:42 #198
441859 crew  Lenny77
pi_221149812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:42:10 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
Alcohol = drugs :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:42:16 #200
441859 crew  Lenny77
pi_221149819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Oh
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')