Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.
Mijn excuses voor dit misverstand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toe
Ik verwacht wel dat ze nog een goaltje meepikken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Middelmatige eredivisietroep bij Curaçao.
Beetje de Depay-school.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Curacao zit niet op corners nemen
Akkoordquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Eens. Vind Barcelona beter.quote:
De wedstrijden zijn juist leuker dan ooit, geen tijdrekken meer, en veel wedstrijden met volop goals.quote:
Ook geen bier/alcohol?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
Juist wel. Daarom haken de kenners af.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Wat heeft een kenner te maken met voetballiefhebber?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
Een liefhebber kan ook genieten van een slechte wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |