quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nootmuskaat is ook een hallucinogeen
Hetentendage wel ja.. toen nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.
@:ggmm start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
Cafeïne ook.quote:
Niet zomaar eentje van Stella he? Vanuit een schalks zijzichtquote:
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doetquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, geen idee wat dat is. Dat eet ik niet.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Dat theetje rooibos is dus helemaal niet zo onschuldig.
En je wil niet weten wat voor theezakjes ik van HMF krijg.
Wist wel dat die ouwe dealtquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïnequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cafeïne ook.
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dat bruine poeder wat je moeder/oma/oude tante over de sufgekookte sperziebonen doet
Denk inderdaad niet dat hier een lange vriendschap verloren gaatquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou iedere mogelijke omgang met HMF ontwijken.
Nu zal dit vermoedelijk ook wederzijds zijn.
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is nou inmiddels al 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst at.
Dus die theetjes rooibos maken mij helemaal niet high?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In rooibos zit dus juist geen cafeïne/theïne
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog sperziebonen op. Met sajoer boemboe.
Mijn excuses voor dit misverstand.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nootmuskaat had ik het over. Sperziebonen eet ik nog wel af en toe
Ik verwacht wel dat ze nog een goaltje meepikken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Middelmatige eredivisietroep bij Curaçao.
Beetje de Depay-school.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Curacao zit niet op corners nemen
Akkoordquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Eens. Vind Barcelona beter.quote:
De wedstrijden zijn juist leuker dan ooit, geen tijdrekken meer, en veel wedstrijden met volop goals.quote:
Ook geen bier/alcohol?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
Juist wel. Daarom haken de kenners af.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die afhaken zijn geen voetballiefhebber.
Wat heeft een kenner te maken met voetballiefhebber?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
Een liefhebber kan ook genieten van een slechte wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom haken de kenners af.
quote:
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Team telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ik heb weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Wordt waarschijnlijk uitgesteld wegens noodweer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Ik kan een iPad redelijk aanraden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ok nu wil ik hier een UI vanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok nu wil ik hier een UI van
Het meisje met het perenijsje ()
Mja het is niet simpel.. wacht ik zoek even naar die wat ik wouquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@R-woud93quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
het lijken er veel meerquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ja want lokale inwoners lopen ook allemaal buiten te feesten. (En zowel dragen ze iets Oranjes)quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah bij Nederland Tunesie dusquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
Hopelijk weer zo'n bui als vorige week vrijdag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
Ik denk eerder 90% niet Nederlander die een gezellig feestje meeviertquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
Is pas de tweede wedstrijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer
Dat krijg je ervan als je in een b-land een WK organiseertquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Uitstekende vraag inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@Slobeend ?quote:
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
Pas tweede keer dit WK toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wellicht, niet gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?
(Ja)
oh dan kan ik mooi de 2e helft kijken!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond 6.00u kan je de wedstrijd live bekijken…
Ja dat wordt 60 x 60 ook een lelijke vlekquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze.
Maar het meisje van Coco is wel echt op maat gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |