quote:
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit cliche is al besproken. Wel waar uiteraard.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Team telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ik heb weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Wordt waarschijnlijk uitgesteld wegens noodweer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Karina het volgende:
Nederland ga ik niet halen denk ik, dat wordt veel te laat. Moet werken morgen. De filmpjes van de oranjefans zijn wel tof!
Ik kan een iPad redelijk aanraden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de hitte niet aan, dus ik ben wat langzaam vanavond.
Ok nu wil ik hier een UI vanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok nu wil ik hier een UI van
Het meisje met het perenijsje ()
Mja het is niet simpel.. wacht ik zoek even naar die wat ik wouquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over
Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny
@R-woud93quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, we richten onze aandacht weer op dombo.
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
zuur, is gewoon leuk. heel Kansas City Oranje.
het lijken er veel meerquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Ja want lokale inwoners lopen ook allemaal buiten te feesten. (En zowel dragen ze iets Oranjes)quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
20k oranje tokkies in een stad van 500K inwoners, zal wel meevallen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |