abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:58:34 #276
35723 crew  GGMM
pi_221149971
Op de stream van de NOS waar ik Curacao kijk staat het geluid uit

Dat komt extra fijn uit nu ik Van Hooijdonk in de rust zie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:59:02 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149975
lekker weer daar in Kansas
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149979
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:05 #279
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
Lekker rustig op de weg.
pi_221149984
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:17 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149985
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Rond 6.00u kan je de wedstrijd live bekijken…
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:37 #282
842 Zorro
Z
pi_221149987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
Ah bij Nederland Tunesie dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:45 #283
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149989
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
Hopelijk weer zo'n bui als vorige week vrijdag.
pi_221149992
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
Ik denk eerder 90% niet Nederlander die een gezellig feestje meeviert
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:01 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149993
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
pi_221149994
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ah bij Nederland Tunesie dus
Jij hebt mij door
pi_221149995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Is pas de tweede wedstrijd.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:39 #288
35723 crew  GGMM
pi_221149996
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149997
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Bekijk deze YouTube-video
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:47 #290
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149998
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:04 #291
35723 crew  GGMM
pi_221150002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Dat krijg je ervan als je in een b-land een WK organiseert
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221150005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Kingflopland
pi_221150006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Besluitenloos?
pi_221150008
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia?
Uitstekende vraag inderdaad.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:42 #295
441859 crew  Lenny77
pi_221150009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny


Deze.

Maar het meisje van Coco is wel echt op maat gemaakt O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221150010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
@Slobeend ?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221150011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Nu ik hoor dat het mogelijk wordt uitgesteld mis ik een optie.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:54 #298
842 Zorro
Z
pi_221150012
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?

(Ja)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:02 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221150014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Pas tweede keer dit WK toch?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:30 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221150018
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?

(Ja)
Wellicht, niet gezien.
Maar dank voor de bevestiging…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')