abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:17 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149985
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Rond 6.00u kan je de wedstrijd live bekijken…
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:37 #282
842 Zorro
Z
pi_221149987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Weltrusten ik zie jullie morgen weer.
Ah bij Nederland Tunesie dus
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:00:45 #283
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149989
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik zou flinke regen en onweer hier anders meer dan waarderen op dit moment.
Hopelijk weer zo'n bui als vorige week vrijdag.
pi_221149992
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Eerder 5000 Nederlanders en 15000 Amerikanen met Oranje aan
Ik denk eerder 90% niet Nederlander die een gezellig feestje meeviert
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:01 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149993
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
pi_221149994
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ah bij Nederland Tunesie dus
Jij hebt mij door
pi_221149995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Is pas de tweede wedstrijd.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:39 #288
35723 crew  GGMM
pi_221149996
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149997
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:59 schreef Karina het volgende:
lekker weer daar in Kansas
Bekijk deze YouTube-video
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:01:47 #290
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149998
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:04 #291
35723 crew  GGMM
pi_221150002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Dat krijg je ervan als je in een b-land een WK organiseert
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221150005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Kingflopland
pi_221150006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Besluitenloos?
pi_221150008
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia?
Uitstekende vraag inderdaad.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:42 #295
441859 crew  Lenny77
pi_221150009
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik die verklein krijg ik
[ afbeelding ]
Daar ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden over

Ik snap nu waarom je er moeite mee had Lenny


Deze.

Maar het meisje van Coco is wel echt op maat gemaakt O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221150010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
Er had toch ook iemand rijles om 7:30?
@Slobeend ?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221150011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
[poll=10066]
Nu ik hoor dat het mogelijk wordt uitgesteld mis ik een optie.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:54 #298
842 Zorro
Z
pi_221150012
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Wordt de andere wedstrijd in poule F ook uitgesteld als het blijft plensen/bliksemen in Philadelphia Kansas?
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?

(Ja)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:02 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221150014
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutzooi elke keer met dat weer :')
Pas tweede keer dit WK toch?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:30 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221150018
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zou dit nu meer of minder dan 10 keer gevraagd zijn?

(Ja)
Wellicht, niet gezien.
Maar dank voor de bevestiging…
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:35 #301
9859 crew  Karina
Woman
pi_221150020
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Rond 6.00u kan je de wedstrijd live bekijken…
oh dan kan ik mooi de 2e helft kijken!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 23:04:46 #302
35723 crew  GGMM
pi_221150031
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Deze.

Maar het meisje van Coco is wel echt op maat gemaakt O+
Ja dat wordt 60 x 60 ook een lelijke vlek


Dit persoon is gewoon niet voor een UI gemaakt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')