abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:30:37 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149541
We feliciteren @Lenny77 met het FA-schap.

Regelt @yvonne de afhandeling of doet GGMM dit?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:30:59 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149543
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zou ze het koud hebben?
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:04 #105
35723 crew  GGMM
pi_221149544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nah..
Nu ben ik niet voor verplichte quota dit dat en een FA moet FA zijn omdat die goed is.
Maar ik dacht toch echt dat er eentje was.
Weet je wie de mogelijkheid heeft om daar verandering in aan te brengen? Jij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:29 schreef GGMM het volgende:

[..]
NEE
En ik maar denken dat Fok! inclusief was.
pi_221149547
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:26 schreef Karina het volgende:
Ben ik heel kinderachtig als ik altijd moet lachen om Floranus :')
Pics van je Floranus?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:30 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149549
fok is een mannelijk bolwerk
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:36 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149550
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef superniger het volgende:

[..]
Pics van je Floranus?
lol nee die is nu te zweterig :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149551
Kan iemand even melden hoe de Duitsers spelen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221149552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Coco het volgende:
fok is een mannelijk bolwerk
Vergeet AI niet.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:40 #112
842 Zorro
Z
pi_221149553
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou ze het koud hebben?
Nee ze is duidelijk nat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:46 #113
441859 crew  Lenny77
pi_221149556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren @:Lenny77 met het FA-schap.

Regelt @:yvonne de afhandeling of doet GGMM dit?
Ik ben te lief voor een FA te zijn ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:48 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221149557
quote:
Dat is een ouwetje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221149558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Vergeet AI niet.
4-3-3
pi_221149559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Weet je wie de mogelijkheid heeft om daar verandering in aan te brengen? Jij
Naaktfotos aan jou toesturen om het vrouwschap te bewijzen?

#metoo
pi_221149560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben te lief voor een FA te zijn ;(
Dat is JUIST nodig.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:32:02 #118
35723 crew  GGMM
pi_221149561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even melden hoe de Duitsers spelen?
Niet geweldig
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Coco het volgende:
fok is een mannelijk bolwerk
Mannen zitten op FOK! Vrouwen staan op Instagram.
pi_221149568
dat was een verre ingooi!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221149573
Oh quote ik mijzelf.

Jezes. Ik ga de focus even op mijn mojito leggen, dit werkt niet.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:32:31 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149575
Denk dat ik dit met de rust wel voor gezien houd eigenlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:32:35 #123
35723 crew  GGMM
pi_221149577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Naaktfotos aan jou toesturen om het vrouwschap te bewijzen?

#metoo
Dit soort rariteiten doe ik niet aan mij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149578
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Karina het volgende:

[..]
lol nee die is nu te zweterig :D
Anders had je het wel overwogen?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:32:44 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149582
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Mannen zitten op FOK! Vrouwen staan op Instagram.
oh ik dacht op OF
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:32:55 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149587
Dickgod
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:33:00 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Anders had je het wel overwogen?
overwogen en dan nee :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Mannen zitten op FOK! Vrouwen staan op Instagram.
:?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221149597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit soort rariteiten doe ik niet aan mij
Niet aan mij?
pi_221149599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Mannen zitten op FOK! Vrouwen staan op Instagram.
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
pi_221149603
Dick maakt verkeersgebaren
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:33:29 #132
441859 crew  Lenny77
pi_221149604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat is JUIST nodig.
Hoe kan ik dan iedereen en zijn moeder bannen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:33:40 #133
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:29 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Welke?
Cornet
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221149618
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
Wat staat hier?
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:33:57 #135
35723 crew  GGMM
pi_221149619
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe kan ik dan iedereen en zijn moeder bannen?
Ik schrijf wel een handleiding
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:33:59 #136
441859 crew  Lenny77
pi_221149621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Mannen zitten op FOK! Vrouwen staan op Instagram.
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:34:09 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149626
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
Ik krijg breinrot van dit bericht.
What can change the nature of a man?
pi_221149630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik krijg breinrot van dit bericht.
67
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:34:31 #139
441859 crew  Lenny77
pi_221149634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Naaktfotos aan jou toesturen om het vrouwschap te bewijzen?

#metoo
Die hebben ze al voor het modschap te kunnen bemachtigen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:34:40 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
uh oké
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:34:41 #141
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even melden hoe de Duitsers spelen?
Brachten tijdens het WK van '42 een sterker team op de been.
pi_221149647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Wel bumble of tinder op zeker. Jeuk is erger als pijn genot
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:34:55 #143
35723 crew  GGMM
pi_221149649
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Niet aan mij?
Niet aan mee staat er

Je computer zal wel kapot zijn
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149650
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe kan ik dan iedereen en zijn moeder bannen?
Zolang je de policy maar volgt!!!!

Verder valt Ivoorkust wel tegen. Ze hoeven ook niet per se maar zo weinig inzet hoeft ook weer niet.
pi_221149652
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Wel op tiktok?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:35:17 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe kan ik dan iedereen en zijn moeder bannen?
Je mag dombo bannen in F1.
What can change the nature of a man?
pi_221149662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Op Hookers.nl mogen straks amper nog recensies geschreven worden, hier wel? Alleen dames die bij ze adverteren zoals op hun sites kinky en sexjobs mogen wel beschreven worden en als de dame toestemming geeft. Maar hoe moet ze dan toestemming geven en veel dames haten recensies, wie zegt dat een dame die adverteert ook recensies wil? Is dat geen truuk om dames meer te laten adverteren? Hoe het ook zijn, Hookers.nl wordt dan nutteloos want denk dat 90% van de actieve dames niet adverteert, en die gaan niet opeens adverteren omdat er geen recensies meer geschreven mogen worden, ze zijn eerder blij ermee. En wat is een forum zonder recensies nog waard?
Desnoods de modder.
pi_221149663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zolang je de policy maar volgt!!!!

Verder valt Ivoorkust wel tegen. Ze hoeven ook niet per se maar zo weinig inzet hoeft ook weer niet.
Weinig inzet?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221149666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Ik roep maar wat op de grap dat FOK een mannenbolwerk zou zijn
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:35:34 #150
441859 crew  Lenny77
pi_221149668
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wel bumble of tinder op zeker. Jeuk is erger als pijn genot
Nee ook niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149676
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Niet aan mee staat er

Je computer zal wel kapot zijn
Ik zal morgen een nieuwe kopen.
pi_221149677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zit op FOK! en heb nog nooit op instagram gestaan/gezeten of wat dan ook
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:35:53 #153
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149678
Waar is @capuchon_jongen ?
What can change the nature of a man?
pi_221149682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag dombo bannen in F1.
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221149683
Pepe weer met een vieze overtreding...

Gras is groen...
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:01 #156
441859 crew  Lenny77
pi_221149685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wel op tiktok?
Nope
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149688
Dat is geel
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:10 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149690
oe gevaarlijk van die keeper
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:10 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149692
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
En oude vrouwen op facebook.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:11 #160
441859 crew  Lenny77
pi_221149694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag dombo bannen in F1.
Oefenban *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:22 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van
Ter zelfbescherming.
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:34 #162
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag dombo bannen in F1.
Er zijn wel leukere dingen om te bedenken

Zoals dombo bannen in vbl
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:36:35 #163
441859 crew  Lenny77
pi_221149702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149704
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
pi_221149710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die hebben ze al voor het modschap te kunnen bemachtigen
Ggmm valt hier lelijk door de mand.
pi_221149711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Er zijn wel leukere dingen om te bedenken

Zoals dombo bannen in vbl
Wtf
pi_221149718
User @Mortaxx geeft @Lenny77 een geweldige oplawaai.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:37:32 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wtf
Gurney is kribbig dat hij Nederland moet missen.
What can change the nature of a man?
pi_221149723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hij bedoelde jonge vrouwen zitten op instagram
Ik wilde aandachtshoeren zeggen, maar dat is niet zo aardig.
pi_221149724
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
pi_221149727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Je mag dombo bannen in F1.
Wat zit jij te stokeren.

Dit ga ik NIET vergeten.
pi_221149732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Gurney is kribbig dat hij Nederland moet missen.
Dit is anders allemaal JOUW schuld.
pi_221149737
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
greetings and salutations
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:22 #174
441859 crew  Lenny77
pi_221149741
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:Mortaxx geeft @:Lenny77 een geweldige oplawaai.
Ja das niet erg lief ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:22 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is anders allemaal JOUW schuld.
Ik wist niet dat je kwaad werd :{
What can change the nature of a man?
pi_221149744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:36 #177
842 Zorro
Z
pi_221149746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Duitsland is wel beter met tanks ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:52 #178
35723 crew  GGMM
pi_221149751


Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:38:58 #179
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wtf
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.

Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221149763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog even en de tank van Ecuador is leeg, dan maakt Duitsland het waarschijnlijk eenvoudig af
Die zetten straks hun Ardennen offensief in.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:21 #181
441859 crew  Lenny77
pi_221149765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd :{
Jij drijft een wig tussen mij en alle andere users.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:45 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Duitsers gaan ook niet ver komen.
Tot de Poolse grens?
pi_221149774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Dat staat toch prima (met photoshop gemaakt)
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:39:55 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221149778
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef Zorro het volgende:

[..]
Duitsland is wel beter met tanks ja
Would you like to see my little tank?
pi_221149786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
1/8e finale tegen Frankrijk of Noorwegen
Ja zie ze van beide wel verliezen. Frankrijk zeker
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:16 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een ongelovelijke zaadpotten zeg. De tering. Ivoorkust bakt er helemaal niets van.
Ivoorkut deze pot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.

Dan moet jij helaas sneuvelen, vriend.
:{
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:39 #189
842 Zorro
Z
pi_221149794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Would you like to see my little tank?
Oeh!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221149795
tjonge wat een schot
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:40:45 #191
35723 crew  GGMM
pi_221149797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149801
Dan hoop ik maar dat Ueda een hattrick maakt vanavond.

Dan zal ik eens flink gaan wrijven in VBL.
pi_221149802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
:{
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:17 #194
35723 crew  GGMM
pi_221149805
Alleen losers gebruiken drugs
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb een festival zaterdag en HMF heeft ‘onder voorwaarden’ een nummertje voor mij.
Vind je vriendin dat zomaar goed?
pi_221149808
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Ik had al een vermoeden maar het hardop gezegd zien worden raakt mij toch.
pi_221149811
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:41:42 #198
441859 crew  Lenny77
pi_221149812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ben tegen nu ik de UI zie. Zeg nee tegen anime.
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:42:10 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt. :)
Alcohol = drugs :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:42:16 #200
441859 crew  Lenny77
pi_221149819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
We nemen jouw stem altijd heel serieus als we een nieuwe FA kiezen dus dan houdt het op
Oh
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221149820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Alcohol = drugs :)
Oh.

Dan ben ik de pisang.
pi_221149822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik wou destijds Stella hebben van Interstella 5555 van Daft Punk... Het lukte mij niet om die foto mooi te krijgen.
Dus toen is het snel snel dit geworden..
Dit moet met AI moeiteloos lukken heden ten dage.

@GGMM start AI maar op en dan kan de promotie wat mij betreft doorgaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')