Toch gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
oh shit keek bij nieuwe topics en dacht dit voor de wedstrijden van vanavond was
Met 4 punten ben je echt wel door joh.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Duitsland de boel nog wel saboteren.
?quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 4 punten ben je echt wel door joh.
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
?
Zeker, met 3 en goed doelsado ook wel. Bedoel meer dat ze met een B team gaan ballen en Ecuador helpen.
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.
Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
Is geen probleem amigo. Mogen van mij wel door.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.
Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
Ivoorkust was zelfs gelijkwaardig aan Duitsland. Die gaan nooit verliezen vanavond.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
Dat lijkt me ook een kansloze zaak jaquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
Dan kijk je lekker Duitslandquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Waarschijnlijk over 4 jaar weer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien voor het laatst.
Welke hype?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Hij bedoelt de 5 minuten aandacht die Curacao krijgt tussen het voorbeschouwen op Oranje, die steeds op dezelfde dag spelen.quote:
Volgens mij komt de enige hype van @3rr0rquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Nee, ook dat menig programma ineens op Curacao moet zijn, bovendien vind ik het veel knapper wat Kaapverdië doet, die verliezen niet steeds met grote cijfers van (middelmatige) ploegen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt de 5 minuten aandacht die Curacao krijgt tussen het voorbeschouwen op Oranje, die steeds op dezelfde dag spelen.
Welke ploegen kunnen (buiten Italië) bij de beste 32 zitten zonder dikke verliespartij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
Het is niet alleen die 7-1, maar tegen Australie en zelfs tegen Schotland gingen ze er kansloos met grote cijfers van af. Het is voor hun leuk dat ze meedoen hoor op het WK maar je moet wel realistisch blijven, dat is alleen omdat die grote 3 landen zich niet hebben hoeven te kwalificeren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke ploegen kunnen (buiten Italië) bij de beste 32 zitten zonder dikke verliespartij?
Je ben een scorebordjournalist want je hebt dus helemaal niet gekeken naar die wedstrijden tegen Schotland en Australie of erover gelezen. Anders wist je hoe het verloop was en ze pas bijv door een rode kaart of in de laatste 15 minuten nadat wisselspelers erin kwamen (immers oefenwedstrijd) de mist in gingen. Tot die tijd boden ze gewoon partij. Dat is niet 'kansloos'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is niet alleen die 7-1, maar tegen Australie en zelfs tegen Schotland gingen ze er kansloos met grote cijfers van af. Het is voor hun leuk dat ze meedoen hoor op het WK maar je moet wel realistisch blijven, dat is alleen omdat die grote 3 landen zich niet hebben hoeven te kwalificeren.
Brazilie haalde ooit de halve finale met een 7-1 Nederlaag van onze Duitse vrienden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
Maar je mening was dat Curaçao teveel aandacht krijgt en een hype is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef TLC het volgende:
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.
En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014ze verloren daarna ook nog eens met 0-3
Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb![]()
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef TLC het volgende:
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.
En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014ze verloren daarna ook nog eens met 0-3
Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb![]()
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16. Maarja Zuid-Afrika ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.
Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
Tenzij ze winnen lol :pquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16.
Door op de juiste momenten te pieken kunnen ze bij de beste 32 zitten. Dat ze gemiddeld genomen dat niet zijn kan prima, maar met een overwinning vanavond zitten ze erbij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16. Maarja Zuid-Afrika ook![]()
Duitsland - Frankrijk wellicht in de 8e finale...quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat dat betreft is dit WK wel lekker verrassend. Echt geen idee wie er in de 8e's zal staan behave Frankrijk en Argentinië
ik bedoel dat zijn de enige 2 waar ik geld op zou inzetten om daar sowieso te staan ware ik een tokkie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Duitsland - Frankrijk wellicht in de 8e finale...
oh ik las 4e.....
Teveel aandacht heb ik nooit gezegd, maar meer het gevoel dat het n hype werd. Maar geen misverstand over het feit dat ik ze het beste wens hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar je mening was dat Curaçao teveel aandacht krijgt en een hype is.
Dat ze alle denkbare kwaliteit missen zal niemand ontkennen.
Ze zijn igg beter dan Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.
Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
Rond de finale vragen mensen dit nog altijd waarschijnlijk met altijd hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
Hoe lang kijk je nu al het WK?quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
Hij laat het afweten, let maar op.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:05 schreef Coco het volgende:
Er zijn een aantal plaatjes gepost.
Maar we missen nog de belangrijkste.
@:pisces29
@:dombohetolifantje1
Wat kijk je op scherm 2?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk Curacao - Ivoorkust op scherm 1.
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)quote:
Het is de wedstrijdspanning.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Alsof dat ook door mij kwam of zoquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Dat zei en insinueerde ik helemaal nietquote:
Feyenoord houdt geen spelers meer over.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is de wedstrijdspanning.
Stel je voor dat Ueda nog een keer scoort!
* Dr_Flash maar weer van de kast af klimtquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei en insinueerde ik helemaal nietIk had het over de algemene sfeer
Vandaag ben ik tegen oranjequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
Hopelijk niet voor het laatstquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien voor het laatst.
Blijven ademen, Dr_Flash!quote:
Ik kan het huis nu uiteindelijk wat af laten koelen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes
Zijn jullie al gesmolten?
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes
Zijn jullie al gesmolten?
Ecuador is geniaalquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
We zitten nog niet in de kwartfinale.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!
[ afbeelding ]
Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.
Dat is gek.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk die users die Curaçao supporten met een blauwe username.
Titanium of kijk je de andere wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef Karina het volgende:
Ok dit nummer zit nu in mijn hoofd he Euphoria
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesiequote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is gek.
75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Prima tochquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is gek.
75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Die slapen na 23quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.
Is Onlogisch er dan wel?quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
nee maar het lijkt erop daarom zit Euphoria nu in mijn hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Titanium of kijk je de andere wedstrijd
Minuut verschilquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Lekker hoor maatquote:Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski
We kunnen nu echt beginnen
Deden ze gisteren ook al niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Ik weet niet goed wat ik anders moet doen. Het is te heet om thuis te zitten. En als ik in de middag aan de zuip ga ben ik te beroerd om in de avond nog voetbal te kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.
Met name met zo'n hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Pepe.. met zo'n naam verdien je van tevoren al rood
[ afbeelding ]
Toen speelden ze deze wedstrijden ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deden ze gisteren ook al niet.
FIFA is wat losser geworden.
Bruine STER?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg een STER-advertentie.
Value Added Tax?quote:
Welnee. Kop gaat naar de voet toe, niet andersom.quote:
Ik had 1-1 omdat ik dacht dat Duitsland wel met de B-ploeg zou gaan aantredenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
Nee, een foutgeparkeerde bus van Curacao.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat pingeltje is een tussenstand uit het andere stadion?
Chongejongequote:Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, een foutgeparkeerde bus van Curacao.
Ik heb 1-1 met het idee dat Duitsland niet meer zo hoeft en Ecuadoe juist wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
Jij hebt toch ook vrouwen in het moderatorteam?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de scheidsrechter is een vrouw
Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Ik ben tegen transfobie.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de scheidsrechter is een vrouw
Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Thuisbezorgd?quote:
Die stelt zich niet aan, die is voor mannelijk voetbal.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de scheidsrechter is een vrouw
Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Ecuador moet winnen dus ik verwacht een wedstrijd met flink wat ruimte en goals, en dat Duitsland ze ruim verslaat, ook met een B team.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 1-1 omdat ik dacht dat Duitsland wel met de B-ploeg zou gaan aantreden
Nee die hing er alquote:
Maar dat wisten we al vooraf natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, dit komt niet meer goed voor Dick en co.
Die gaan echt niet door.quote:
Je bent zelf te zoet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik lust het wel maar vind het niet superlekker. te zoet.
Het weerbericht in Kansas Cityquote:
Dat zou ik zeer jammerlijk vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Nederland verlaat wordt, ga ik denk ik naar bed
De landen met ‘cao’ in hun naam hebben het erg lastig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is even de tussentijdse stand, voor jullie gemak
China en Rusland toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor welke landen moet Nederland echt bang zijn?
Maar dan mis je het?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Nederland verlaat wordt, ga ik denk ik naar bed
Curacao dus alleenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De landen met ‘cao’ in hun naam hebben het erg lastig.
@onlogisch is er ook neem ik aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb @onlogisch letterlijk 0 wedstrijden gezienquote:
Inderdaad, dat zou zonde zijnquote:
Parodie op een moderatorquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb @:onlogisch letterlijk 0 wedstrijden gezien
Dat was de man die in januari zei van gooi WK maar vast open
Met je vriendin slapen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn
Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Mwa laten we niet overdrijvenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
Ga je haar doen vanavond?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn
Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Jij bent er al maar je vriendin slaapt straks met de ventilator komt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn
Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
De beste mods op fok! zijn doorgaans de mods die werkelijk waar niks doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
En jij slaapt beneden?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn
Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Soms is niks doen beter dan erop handelen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:onlogisch is er ook neem ik aanIk geloof nog steeds niet in het bestaan van @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ach Tong, dat gun je je ergste vijand toch niet, moderator worden?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Parodie op een moderator
Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
Ja, dat was wel het planquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij slaapt beneden?
Of wat?
Zet mij maar op zwart.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Meest gewaardeerde mod in VBL.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Klap in het gezicht van @onlogischquote:
Die leest dit toch niet.quote:
Akkoordquote:
Mwah, weliswaar niet mijn lievelingsmod maar ik ben wel tevreden over @:Coco.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
Is wel waar. Die overwinning is verder wel alsof je een potje gaat basketballen tegen kleuters.quote:
Geen waterijsje?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Is wel een patroon. Kan mij een ander incident herinneren rondom Nederland - Japan, inclusief bloed.quote:
Ik slinger vannacht de airfryer aanquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
k zag vanmiddag bij de friettent een "Zwemmertje" op het menu staan. Weten jullie wat dat is?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Vrouwen horen daar ook niet thuis.quote:
Oeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |