abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 20:59:22 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221139493
Dag 2 van de laatste speelronde en we beginnen met het opwarmertje voor Nederland. Jawel, de Duitsers spelen natuurlijk wél weer voor middernacht. Het leven is niet eerlijk, zullen we maar zeggen. En dan boeit voor hun deze wedstrijd ook nog eens helemaal niet. Maar voor ONS wel, Curaçao kan namelijk ook nog door. Daar gaan wij allemaal voor zitten.

Het begon zo mooi voor Curaçao: 1-1 na 20 minuten tegen Duitsland en perspectief op meer. Maar 70 minuten later was het 7-1. Gelukkig was daar Ecuador. Kon Curaçao niet tegen scoren, maar Room werd ook niet geklopt en was de held met 15 reddingen. 0-0 en dus nog steeds goede kansen. Met een overwinning verwacht ik dat ze door zijn. Dit omdat Ecuador de andere wedstrijd ook in de laatste minuten van Ivoorkust verloor.

Dat Ivoorkust had mogelijkheden tegen Duitsland, maar liet zich in de laatste minuten alsnog flessen. Typisch Duits, jawel. Hierdoor is Duitsland al zeker van de eerste plaats. Die zullen wel een B-team opstellen, wellicht het geluk van Ecuador, dat met een overwinning neem ik aan wel door is, in ieder geval als beste nummer 3. BIj Curaçao zou dat nog mis kunnen als Ecuador wint, en heel veel landen op 4+ punten eindigen, want het doelsaldo zal niet meer echt opgepoetst worden. Ivoorkust heeft aan een punt genoeg, want dan zijn ze sowieso tweede.

Ivoorkust - Curaçao is een primeur in Philadelphia, Curaçao heeft nog niet veel echt goede tegenstanders gehad, zeker niet buiten het continent. Ecuador en Duitsland speelden wel al eens vriendschappelijk, toen werd het 4-2 voor Duitsland. Op het WK van 2006, toen beide teams al door waren, won Duitsland met 3-0. In New Jersey zal Duitsland deze reeks vermoedelijk met een B-elftal willen voortzetten. Ik wens ze succes.



[ Bericht 5% gewijzigd door Mexicanobakker op 24-06-2026 21:06:08 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221139868
fipo
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221139878
oh shit keek bij nieuwe topics en dacht dit voor de wedstrijden van vanavond was :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221139898
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
oh shit keek bij nieuwe topics en dacht dit voor de wedstrijden van vanavond was :')
Toch gefeliciteerd.
pi_221142469
pi_221142580
Ik zie Duitsland de boel nog wel saboteren.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:52:49 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221142612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zie Duitsland de boel nog wel saboteren.
Met 4 punten ben je echt wel door joh.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221143012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Met 4 punten ben je echt wel door joh.
?
Zeker, met 3 en goed doelsado ook wel. Bedoel meer dat ze met een B team gaan ballen en Ecuador helpen.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 10:18:14 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221143524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:16 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
?
Zeker, met 3 en goed doelsado ook wel. Bedoel meer dat ze met een B team gaan ballen en Ecuador helpen.
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.

Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:20:15 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221143534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.

Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
pi_221143557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat is daar het probleem van? Ecuador vond ik zo slecht nog niet.

Het blijft wel een probleem van dat beste nummer 3 systeem, dat wel
Is geen probleem amigo. Mogen van mij wel door.
pi_221143559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
Ivoorkust was zelfs gelijkwaardig aan Duitsland. Die gaan nooit verliezen vanavond.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 10:28:23 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221143573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik zie Curacao niet winnen van Ivoorkust eerlijk gezegd. Puntje misschien.
Dat lijkt me ook een kansloze zaak ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:55:57 #14
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221143697
Bekijk deze YouTube-video

Misschien voor het laatst.
What can change the nature of a man?
pi_221144139
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221145386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Dan kijk je lekker Duitsland
pi_221145392
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Misschien voor het laatst.
Waarschijnlijk over 4 jaar weer.
pi_221145395
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Welke hype?
pi_221145413
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:32 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welke hype?
Hij bedoelt de 5 minuten aandacht die Curacao krijgt tussen het voorbeschouwen op Oranje, die steeds op dezelfde dag spelen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:45:16 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221145466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:30 schreef TLC het volgende:
0-3 en Dickie mag terecht naar huis, ik word ook n beetje moe van die Curaçao hype eerlijk gezegd
Volgens mij komt de enige hype van @3rr0r
What can change the nature of a man?
pi_221145640
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:34 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij bedoelt de 5 minuten aandacht die Curacao krijgt tussen het voorbeschouwen op Oranje, die steeds op dezelfde dag spelen.
Nee, ook dat menig programma ineens op Curacao moet zijn, bovendien vind ik het veel knapper wat Kaapverdië doet, die verliezen niet steeds met grote cijfers van (middelmatige) ploegen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221145653
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221145659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
Welke ploegen kunnen (buiten Italië) bij de beste 32 zitten zonder dikke verliespartij?
pi_221145732
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:21 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welke ploegen kunnen (buiten Italië) bij de beste 32 zitten zonder dikke verliespartij?
Het is niet alleen die 7-1, maar tegen Australie en zelfs tegen Schotland gingen ze er kansloos met grote cijfers van af. Het is voor hun leuk dat ze meedoen hoor op het WK maar je moet wel realistisch blijven, dat is alleen omdat die grote 3 landen zich niet hebben hoeven te kwalificeren.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221146165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef TLC het volgende:

[..]
Het is niet alleen die 7-1, maar tegen Australie en zelfs tegen Schotland gingen ze er kansloos met grote cijfers van af. Het is voor hun leuk dat ze meedoen hoor op het WK maar je moet wel realistisch blijven, dat is alleen omdat die grote 3 landen zich niet hebben hoeven te kwalificeren.
Je ben een scorebordjournalist want je hebt dus helemaal niet gekeken naar die wedstrijden tegen Schotland en Australie of erover gelezen. Anders wist je hoe het verloop was en ze pas bijv door een rode kaart of in de laatste 15 minuten nadat wisselspelers erin kwamen (immers oefenwedstrijd) de mist in gingen. Tot die tijd boden ze gewoon partij. Dat is niet 'kansloos'.

Die 7-1 is tegen Duitsland, die worden bij de kanshebbers voor de titel geschaard. Soms knakt er ook iets en loopt de score uit, lukt het spelers niet meer om scherp te blijven itt een situatie waarin je nog kans hebt. Die Duitsers waren flink gedreven om de 10 te halen. Vond je Brazilie bij hun 7-1 nederlaag in de halve finale tegen Duitsland daardoor ook niet bij de beste ploegen dat toernooi horen?

Kaapverdie is zeker knap wat die doen. Kaapverdie heeft wel 530.000 inwoners versus 155.000 op Curacao. Voetbal is er veruit de grootste en populairste sport. Bij Curacao is dat honkbal. Beiden hebben de nodige spelers die in Nederland zijn opgegroeid dat wel.

Dat ze wat mazzel hebben om er te zijn omdat de VS, Mexico en Canada de organiserende landen zijn is zo. Nederland heeft zeker nooit mazzel gehad bij het bereiken van iets in het voetbal.

Dat 'menig programma ineens op Curacao moet zijn', je bedoelt VI/Oranjezomer neem ik aan. Die zaten daar omdat Corendon eigen vliegtuigen daarheen heeft en resorts, die willen het een beetje in de kijker zetten om toeristen te trekken. Dat er een WK aankwam waaraan Curacao meedoet is dan niet de (hoofd)reden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 16:34:32 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221146193
User @TLC krijgt alle hoeken van Willemstad te zien door user @3rr0r
What can change the nature of a man?
pi_221146280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:20 schreef TLC het volgende:
En sowieso als je met 7-1 verliest hoor je niet bij de beste 32 ploegen te zitten. Het is al erg genoeg dat Zuid-Afrika erbij zit en zelfs Schotland zou nog kunnen brrr
Brazilie haalde ooit de halve finale met een 7-1 Nederlaag van onze Duitse vrienden.
pi_221146456
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.

En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014 :P ze verloren daarna ook nog eens met 0-3

Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb :'( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221146534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef TLC het volgende:
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.

En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014 :P ze verloren daarna ook nog eens met 0-3

Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb :'( o|O
Maar je mening was dat Curaçao teveel aandacht krijgt en een hype is.

Dat ze alle denkbare kwaliteit missen zal niemand ontkennen.
pi_221146584
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef TLC het volgende:
Sorry ik blijf toch gewoon bij mijn mening, ik vind Curacao gewoon een matige ploeg (maar dat wil niet zeggen dat het natuurlijk knap is wat ze bereikt hebben), het is voor ze te hopen dat het gewoon een niet eenmalig iets is en dat ze er de volgende keer gewoon weer bij zijn op het WK.

En jawel de wedstrijd tegen Schotland heb ik wel degelijk gezien en Brazilie was idd matig in 2014 :P ze verloren daarna ook nog eens met 0-3

Sorry als ik iemands gevoelens gekwetst heb :'( o|O
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.

Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:46:52 #31
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221146739
Hoop dat Duitsland er af gaat maar die kans is klein.
pi_221146860
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.

Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16. Maarja Zuid-Afrika ook :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:04:33 #33
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221146867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16.
Tenzij ze winnen lol :p

Resultaat is wat telt.
pi_221146879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Mwah nee. Curacao hoort echt wel bij de minste 16. Maarja Zuid-Afrika ook :')
Door op de juiste momenten te pieken kunnen ze bij de beste 32 zitten. Dat ze gemiddeld genomen dat niet zijn kan prima, maar met een overwinning vanavond zitten ze erbij.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:11:34 #35
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221146912
Wat dat betreft is dit WK wel lekker verrassend. Echt geen idee wie er in de 8e's zal staan behave Frankrijk en Argentinië
pi_221146978
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:11 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat dat betreft is dit WK wel lekker verrassend. Echt geen idee wie er in de 8e's zal staan behave Frankrijk en Argentinië
Duitsland - Frankrijk wellicht in de 8e finale...
oh ik las 4e.....
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:20:56 #37
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221147007
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Duitsland - Frankrijk wellicht in de 8e finale...
oh ik las 4e.....
ik bedoel dat zijn de enige 2 waar ik geld op zou inzetten om daar sowieso te staan ware ik een tokkie.
pi_221147199
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
pi_221147784
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:13 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Maar je mening was dat Curaçao teveel aandacht krijgt en een hype is.

Dat ze alle denkbare kwaliteit missen zal niemand ontkennen.
Teveel aandacht heb ik nooit gezegd, maar meer het gevoel dat het n hype werd. Maar geen misverstand over het feit dat ik ze het beste wens hoor :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221147791
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ja heel erg , ik denk dat ik mij vanavond maar in slaap huil en de wedstrijd van Oranje ga missen.

Maar van de 48 landen die meedoen kan Curacao prima bij de top 32 zitten.
Ze zijn igg beter dan Zuid-Afrika ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221148026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
Rond de finale vragen mensen dit nog altijd waarschijnlijk met altijd hetzelfde antwoord.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 20:46:52 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom begint dit nu weer om 22 uur.
Hoe lang kijk je nu al het WK?
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:50:58 #43
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221148402
Easy win ivoorkust en duitsland
pi_221148441
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:02:17 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje PSV
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:05:18 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148507
Er zijn een aantal plaatjes gepost.

Maar we missen nog de belangrijkste.

@Pisces29
@DombohetOlifantje1
What can change the nature of a man?
pi_221148522
Odd van 18 voor winst Curacao, lets gooo.
pi_221148541
Grueter. @Paul
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:10:27 #49
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148544
Dit gaat niks worden voor Curacao.
pi_221148558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:05 schreef Coco het volgende:
Er zijn een aantal plaatjes gepost.

Maar we missen nog de belangrijkste.

@:pisces29
@:dombohetolifantje1
Hij laat het afweten, let maar op.
pi_221148561
Anita krijgt geen banner in de ArenA.
pi_221148589
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221148620
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:17 schreef superniger het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
pi_221148636
We kijken de Duitsers neem ik aan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:26:20 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148662
Ik kijk op twee schermen :)
What can change the nature of a man?
pi_221148682
Ik kijk Curacao - Ivoorkust op scherm 1.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:28:31 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148687
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk Curacao - Ivoorkust op scherm 1.
Wat kijk je op scherm 2?
What can change the nature of a man?
pi_221148697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat kijk je op scherm 2?
RKC - TOP Oss ben je nou lekker?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221148698
TETTEN
pi_221148713
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
RKC - TOP Oss ben je nou lekker?
pi_221148715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat kijk je op scherm 2?
Duitsland - Ecuador.
pi_221148718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
okee en nu? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221148734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
okee en nu? :?
Dan komt @Poepz0r zo.
pi_221148748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dan komt @:poepz0r zo.
heerlijk, zaten we net op te wachten :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:38:38 #65
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221148765
"We willen wel hoge ogen schieten."
– Vurnon Anita, 2026
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221148766
Goedenavond allen
pi_221148781
Curacao voor de verrassing van het toernooi. En dan de volgende ronde tegen Noorwegen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:41:23 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221148788
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
RKC - TOP Oss ben je nou lekker?
Wat ben je kribbig.
What can change the nature of a man?
pi_221148812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je kribbig.
Komt door de hitte
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 21:46:25 #70
35723 crew  GGMM
pi_221148828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je kribbig.
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221148834
Ik heb, aangezien er geen 19:00 wedstrijd was, het huis maar even opgeruimd.
pi_221148838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Het is de wedstrijdspanning.

Stel je voor dat Ueda nog een keer scoort!
pi_221148840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik moest net ook al modden in een ander topic (ik denk ik ben onlogisch net voor)
Hopelijk verbetert de sfeer wat
Alsof dat ook door mij kwam of zo :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 21:48:20 #74
35723 crew  GGMM
pi_221148846
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Alsof dat ook door mij kwam of zo :{w
Dat zei en insinueerde ik helemaal niet :) Ik had het over de algemene sfeer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221148848
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Het is de wedstrijdspanning.

Stel je voor dat Ueda nog een keer scoort!
Feyenoord houdt geen spelers meer over.
pi_221148856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat zei en insinueerde ik helemaal niet :) Ik had het over de algemene sfeer
* Dr_Flash maar weer van de kast af klimt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221148861
Maar prima hoor Dick, Curaçao prachtig WK-debuut. Maar na vanavond is het wel afgelopen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 21:50:26 #78
35723 crew  GGMM
pi_221148866
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:51:53 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221148876
Ja leuk, commentaar van natte scheet Van Zuiden :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221148878
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski

We kunnen nu echt beginnen :)
Vandaag ben ik tegen oranje
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:52:35 #81
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221148887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:55 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Misschien voor het laatst.
Hopelijk niet voor het laatst

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221148889
AI-stem doet commentaar.
pi_221148894
quote:
15s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
RKC - TOP Oss ben je nou lekker?
Blijven ademen, Dr_Flash!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:54:15 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221148898
Lijkt op het Wilhelmus
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 21:54:21 #85
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221148900
When I want sax, I call Candy.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:54:29 #86
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221148904
Hallo vriendjes

Zijn jullie al gesmolten?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221148905
Hup Duitsland! Hup Curaçao!
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:54:51 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221148906
Hup Curacao
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221148910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes

Zijn jullie al gesmolten?
Ik kan het huis nu uiteindelijk wat af laten koelen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221148911
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt op het Wilhelmus
Ze zingen lekker mee allemaal
pi_221148915
Prachtig
pi_221148916
Remain standing. @Nouri
pi_221148918
Hup Curaçao
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:56:15 #94
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221148922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vriendjes

Zijn jullie al gesmolten?
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.
pi_221148925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski

We kunnen nu echt beginnen :)
Ecuador is geniaal :D :D :D En de Beetle bij de Duitsers *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 21:56:30 #96
842 Zorro
Z
pi_221148927
Dat volkslied van Ivoorkust zou prima bij een draaiorgel passen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221148933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Hup Curaçao
We zitten nog niet in de kwartfinale.

quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!

[ afbeelding ]
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:57:39 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_221148939
Lets go Curaçao
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:58:02 #99
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221148942
Hup Curaçao! *O* *O* *O*
pi_221148947
VAR COMMANDOCENTRUM.

Maakt meer indruk dan Kabinet Jetten 1.5 @RamboDirk
pi_221148948
Leuk die users die Curaçao supporten met een blauwe username.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:58:38 #102
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221148950
Hup Curaçao 🇨🇼
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:58:54 #103
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221148955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Net niet. Deuren nu weer open, licht briesje.
Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221148956
Cura Cura Cura :B *G*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:58:58 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_221148957
Ok dit nummer zit nu in mijn hoofd he Euphoria
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221148958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
Leuk die users die Curaçao supporten met een blauwe username.
Dat is gek.

75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:59:27 #107
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221148959
Heimwee naar de tijd dat Wilfried Bony nog bij Ivoorkust speelde _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221148960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef Karina het volgende:
Ok dit nummer zit nu in mijn hoofd he Euphoria
Titanium of kijk je de andere wedstrijd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 21:59:47 #109
842 Zorro
Z
pi_221148962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat is gek.

75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221148964
Dickie *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:00:12 #111
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221148965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat is gek.

75% van het WK-moderatorteam schittert weer in afwezigheid.
Prima toch
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221148969
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:

[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
Die slapen na 23
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:00:26 #113
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221148972
Ik kijk DUI-ECU in ieder geval
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:00:29 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221148973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Overlevingsstand thuis makker. Ik ben er helemaal klaar mee. Werkdagen in Nederland die aanvoelen als een vakantie in Saudi-Arabië.
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.
pi_221148975
Pepe.. met zo'n naam verdien je van tevoren al rood

pi_221148976
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Zorro het volgende:

[..]
Die rusten om straks massaal aanwezig te zijn tijdens Nederland - Tunesie
Is Onlogisch er dan wel?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221148978
Curaçao mag winnen!
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:00:42 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_221148979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Titanium of kijk je de andere wedstrijd
nee maar het lijkt erop daarom zit Euphoria nu in mijn hoofd :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:00:43 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221148980
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:08 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221148984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Minuut verschil
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221148986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:yvonne @:pisces29 @:coco @:dombohetolifantje1 @:dr_flash @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski

We kunnen nu echt beginnen :)
Lekker hoor maat
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221148987
Obispo als aanvoerder, dat kan alleen maar goed aflopen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221148988
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ecuador-Duitsland niet wacht op Ivoorkust-Cuaracao
Deden ze gisteren ook al niet.

FIFA is wat losser geworden.
pi_221148989
HaardosGoden _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:23 #126
35723 crew  GGMM
pi_221148990
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221148995
Ik krijg een STER-advertentie.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:01:45 #128
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221148996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Werken met dit weer moet je ook niet doen. Fuck het systeem.
Ik weet niet goed wat ik anders moet doen. Het is te heet om thuis te zitten. En als ik in de middag aan de zuip ga ben ik te beroerd om in de avond nog voetbal te kijken
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221148998
Lets rock!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221148999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
Pepe.. met zo'n naam verdien je van tevoren al rood

[ afbeelding ]
Met name met zo'n hoofd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:02 #131
842 Zorro
Z
pi_221149000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Deden ze gisteren ook al niet.

FIFA is wat losser geworden.
Toen speelden ze deze wedstrijden ook niet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:20 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149005
Sané scoort.

Ecuador kan er NIETS van
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149007
Dubbel wedstrijd topic, vergeet niet te vermelden over welke wedstrijd je het hebt.
pi_221149008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg een STER-advertentie.
Bruine STER?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:27 #135
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149009
EINS ZU NULL
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221149011
Oh, scherm 2 kan uit.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:38 #137
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221149012
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B

De Germaan 1-0
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:45 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149013
Wat een enge tribune eigenlijk, die daar op de kopse kant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:02:51 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149016
Dit lijkt mij een overtreding.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149017
Oei.
pi_221149018
Ach Ecuador.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221149020
Oeh
#cura
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:03:36 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149022
Als dit geen gevaarlijk spel is weet ik het ook niet meer.

Karsdorp.gif
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149026
VAT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221149029
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
greetings and salutations
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:04:07 #146
35723 crew  GGMM
pi_221149031
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef superniger het volgende:
VAT
Value Added Tax?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:04:26 #147
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149034
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt mij een overtreding.
Welnee. Kop gaat naar de voet toe, niet andersom.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221149036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt mij een overtreding.
Vrouw stelt zich niet zo aan.
pi_221149037
Dat pingeltje is een tussenstand uit het andere stadion?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221149043
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
Ik had 1-1 omdat ik dacht dat Duitsland wel met de B-ploeg zou gaan aantreden :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:08 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat pingeltje is een tussenstand uit het andere stadion?
Nee, een foutgeparkeerde bus van Curacao.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:24 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149047
Nou dat sloeg nergens op
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, een foutgeparkeerde bus van Curacao.
Chongejonge
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221149050
Duitsland gaat voor de 10-0
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:37 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149052
Wat is dat geluidje de hele tijd :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149053
Boateng zegt die :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221149054
De deurbel gaat.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:46 #158
842 Zorro
Z
pi_221149055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Fuck, had 4-1 gezegd, teruggekomen op 3-1.... had hem beter op 4-1 kunnen laten staan vermoed ik... Duitsers houden zich nooit in -.-
Ik heb 1-1 met het idee dat Duitsland niet meer zo hoeft en Ecuadoe juist wel.

Maar met Duitsland is dat inderdaad niet zo handig.
Al heeft 1-1 wel zijn waarde bewezen dit WK.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:48 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149056
Ecuador kan er niks van.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:05:56 #160
35723 crew  GGMM
pi_221149058
Oh de scheidsrechter is een vrouw

Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149063
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef Karina het volgende:
Wat is dat geluidje de hele tijd :')
Avondklok.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221149064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de scheidsrechter is een vrouw

Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Jij hebt toch ook vrouwen in het moderatorteam?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:06:31 #163
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221149068
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de scheidsrechter is een vrouw

Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Ik ben tegen transfobie.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221149070
Ik gok dat we uit deze poule de nummer 3 wel gedag kunnen zwaaien :W
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221149071
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De deurbel gaat.
Thuisbezorgd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:06:47 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149072
Wat is dit voor Eurosport commentator.
pi_221149073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh de scheidsrechter is een vrouw

Blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal
Die stelt zich niet aan, die is voor mannelijk voetbal.
pi_221149075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik had 1-1 omdat ik dacht dat Duitsland wel met de B-ploeg zou gaan aantreden :P
Ecuador moet winnen dus ik verwacht een wedstrijd met flink wat ruimte en goals, en dat Duitsland ze ruim verslaat, ook met een B team.
greetings and salutations
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:06:59 #169
842 Zorro
Z
pi_221149077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Felagund het volgende:

[..]
Thuisbezorgd?
Nee die hing er al
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:05 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149079
Zuid amerikanen moeten sowieso kappen met janken over dit soort dingen. Allemaal ordinaire bottenbrekers maar oh wee :')

:{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:07 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149080
Dit is gespeeld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149082
Oei
pi_221149083
Ach Dickie
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221149084
Ach ach ach.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:14 #175
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149085
Ach Dick
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:19 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149086
PepeGod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:24 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149087
ah -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:29 #178
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221149093
Shit
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:39 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149096
Ja, dit komt niet meer goed voor Dick en co.
pi_221149099
Goal Ivoorkust. Doei Curacao
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:42 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221149100
Lekker verdedigd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:43 #183
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221149101
Ach ach arme.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:43 #184
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221149102
Oranje scoort dat is goed toch
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221149103
Dickie kan naar huis
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:47 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149104
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Karina het volgende:
ah -O-
Lust jij blue curacao?
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:07:48 #187
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221149105
#watgaanwenoukijken?
pi_221149109
Dit is gunstig voor Schotland.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221149110
Jeetje wat een stomme fout
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:03 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149114
We kunnen gaan slapen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149115
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, dit komt niet meer goed voor Dick en co.
Maar dat wisten we al vooraf natuurlijk
pi_221149118
Topic kan dicht.
pi_221149119
Er zijn nog meer dan 80 minuten!
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:10 #194
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221149120
-O-
Ach Korsou...
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:10 #195
842 Zorro
Z
pi_221149121
Dit was niet geheel perfect verdedigd
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:14 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef Coco het volgende:

[..]
Lust jij blue curacao?
ik lust het wel maar vind het niet superlekker. te zoet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:18 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149125
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef superniger het volgende:
Dit is gunstig voor Schotland.
Die gaan echt niet door.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149126
Zit die commentator bij Duitsland op z'n slaapkamer commentaar te geven?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:19 #199
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221149127
Dit is klaar
pi_221149129
Wat gaan we nu kijken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221149132
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Karina het volgende:

[..]
ik lust het wel maar vind het niet superlekker. te zoet.
Je bent zelf te zoet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221149133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef dvdfreak het volgende:
Dit is klaar
Wat gaan we nu kijken?
pi_221149134
We kunnen naar bed, Oranje zal ook wel uitgesteld worden ivm noodweer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:50 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149135
gekke minuutje nu
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:08:52 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149136
ECUADOR!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:09:01 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149138
_O_ :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:09:06 #207
842 Zorro
Z
pi_221149141
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:08 schreef Felagund het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Het weerbericht in Kansas City
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:09:08 #208
35723 crew  GGMM
pi_221149142
WE HEBBEN EEN WEDSTRIJD (Ecuador - Duitsland)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149144
We konden gaan slapen?
pi_221149146
En weg is het standbeeld voor Room ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221149147
Ik zit er GVD bijna altijd 1 goal naast in pool.
greetings and salutations
pi_221149148
Boh
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221149149
Jezus wat knullig uitverdedigd :')
pi_221149150
Duitsland kan er niets van.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:09:40 #215
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221149153
Gerechtigheid voor Ecuador!
Life is what you make it.
pi_221149158
Neuer zit ook niet meer op keepen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:09:55 #217
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221149160
Ik mag die Chong wel, Valderrama-haar en zwarte schoenen. Baas.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:05 #218
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149162
Ecuadorgoden
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:06 #219
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221149164
Foutenfestival
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:15 #220
35723 crew  GGMM
pi_221149167


Hier is even de tussentijdse stand, voor jullie gemak :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:26 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149169
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef Felagund het volgende:
Duitsland kan er niets van.
Voor welke landen moet Nederland echt bang zijn?
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:35 #222
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149170
Als Nederland verlaat wordt, ga ik denk ik naar bed
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:45 #223
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221149174
Oké Gert, nou weten we wel dat je 'm eindelijk gerepareerd hebt. :wtf:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:48 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149175
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Nederland verlaat wordt, ga ik denk ik naar bed
Dat zou ik zeer jammerlijk vinden.
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:10:57 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149179
Knotsgek.
pi_221149180
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef superniger het volgende:
Dit is gunstig voor Schotland.
Dit is de enige poule waar ze verwachten dat de nummer 3 slechter scoort. (Naast groep I)
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:11:19 #227
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149187
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Hier is even de tussentijdse stand, voor jullie gemak :)
De landen met ‘cao’ in hun naam hebben het erg lastig.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221149189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor welke landen moet Nederland echt bang zijn?
China en Rusland toch? :+
pi_221149192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Nederland verlaat wordt, ga ik denk ik naar bed
Maar dan mis je het?
pi_221149194
Iemand zit aan een irritant pingelknopje daar in t stadion
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:11:56 #231
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar dan mis je het?
Hij kan ook vanuit bed kijken.
What can change the nature of a man?
pi_221149199
Opvallend hoeveel doelpunten er op dit WK vallen. Er gaan ook veel minder schoten hoog over of naast, meeste belanden gewoon tussen de palen Zou dat aan de bal liggen?
greetings and salutations
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:11:57 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149200
pass naar de scheids
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:11:59 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221149201
Kassa 3 is nu ook open hoor ik.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:12 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149202
Ben ik de enige WK mod hier?
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:15 #236
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat zou ik zeer jammerlijk vinden.
Ik geef jullie maar een heads up
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:17 #237
842 Zorro
Z
pi_221149205
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
De landen met ‘cao’ in hun naam hebben het erg lastig.
Curacao dus alleen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:20 #238
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149208
Brenetniet tot bij Locadia
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:12:35 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Coco het volgende:
Ben ik de enige WK mod hier?
@onlogisch is er ook neem ik aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Hij kan ook vanuit bed kijken.
Je hebt gelijk. :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:00 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149218
Roda JC genoemd.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:07 #242
35723 crew  GGMM
pi_221149219
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Coco het volgende:
Ben ik de enige WK mod hier?
Ik heb @onlogisch letterlijk 0 wedstrijden gezien _O-

Dat was de man die in januari zei van gooi WK maar vast open
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:20 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149223
Infantino komt even stemmen ronselen bij Curacao en Ivoorkust
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:26 #244
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar dan mis je het?
Inderdaad, dat zou zonde zijn

Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221149231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Coco het volgende:
Ben ik de enige WK mod hier?
Pas op dat je niet overwerkt raakt.
pi_221149233
De klimaatverandering en dus ook de hitte van nu hebben we voor 90 procent te danken aan het vele vliegen van Infantilo :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221149235
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb @:onlogisch letterlijk 0 wedstrijden gezien _O-

Dat was de man die in januari zei van gooi WK maar vast open
Parodie op een moderator

Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:53 #248
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149238
Veel PSV op het veld.
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:59 #249
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221149242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn

Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Met je vriendin slapen? ;)
pi_221149248
Ik verwacht toch wel dat Duitsland dit met gemak wint.
greetings and salutations
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:33 #251
35723 crew  GGMM
pi_221149250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Parodie op een moderator

Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
Mwa laten we niet overdrijven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn

Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Ga je haar doen vanavond?
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:53 #253
842 Zorro
Z
pi_221149253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn

Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
Jij bent er al maar je vriendin slaapt straks met de ventilator komt?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:55 #254
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221149255
OEH
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:59 #255
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Parodie op een moderator

Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
De beste mods op fok! zijn doorgaans de mods die werkelijk waar niks doen
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:14:59 #256
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Inderdaad, dat zou zonde zijn

Maar mijn vriendin slaapt straks boven met de ventilator, en dat wil ik eigenlijk ook wel.
En jij slaapt beneden?

Of wat?
pi_221149259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Parodie op een moderator

Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
Soms is niks doen beter dan erop handelen.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:15:03 #258
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149260
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ga je haar doen vanavond?
Laten we het niet te ordinair maken.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:15:07 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149262
nou jammer. zou wel leuk zijn geweest
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149263
OEH
pi_221149264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
@:onlogisch is er ook neem ik aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof nog steeds niet in het bestaan van @onlogisch
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221149269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Parodie op een moderator

Dan snap ik wel waarom tong80 altijd zo boos doet dat hij nooit geen moderator mocht worden.
Ach Tong, dat gun je je ergste vijand toch niet, moderator worden?
pi_221149270
Jullie willen dus zeggen dat @Coco er geen bal van bakt?
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:16:06 #264
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221149274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En jij slaapt beneden?

Of wat?
Ja, dat was wel het plan
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:16:16 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149275
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
Zet mij maar op zwart.
What can change the nature of a man?
pi_221149277
Tikkie terug Jaap bij Ivoorkust
pi_221149278
Ik slaap ook beneden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221149281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Zet mij maar op zwart.
Kaartenhuis.
pi_221149283
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Laten we het niet te ordinair maken.
Excuses, ik liet me even gaan. Zal de warmte zijn.
pi_221149285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Zet mij maar op zwart.
Jij laat Curaçao in de steek?
pi_221149286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
Meest gewaardeerde mod in VBL. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:17:05 #272
35723 crew  GGMM
pi_221149289
Ik slaap boven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 25 juni 2026 @ 22:17:17 #273
842 Zorro
Z
pi_221149292
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Meest gewaardeerde mod in VBL. :D
Klap in het gezicht van @onlogisch
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221149297
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef Zorro het volgende:

[..]
Klap in het gezicht van @:onlogisch
Die leest dit toch niet. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:18:14 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Meest gewaardeerde mod in VBL. :D
Laten we niet overdrijven.
What can change the nature of a man?
pi_221149309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Laten we niet overdrijven.
Akkoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221149316
Alle aanwezige mods worden gewaardeerd.
pi_221149317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie willen dus zeggen dat @:Coco er geen bal van bakt?
Mwah, weliswaar niet mijn lievelingsmod maar ik ben wel tevreden over @:Coco.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:02 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149318
curacao ontsnapt
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149320
Parodie op een voetbalclub dit.
U MAD?
pi_221149321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Laten we niet overdrijven.
Is wel waar. Die overwinning is verder wel alsof je een potje gaat basketballen tegen kleuters.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:24 #282
35723 crew  GGMM
pi_221149326
Coco zou een goeie FA zijn
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:34 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221149329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, dat was wel het plan
Ruzie?
pi_221149330
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Karina het volgende:
curacao ontsnapt
Waren ze vastgezet op Alcatraz?
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:39 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221149331
Deze vrouw kan niet fluiten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221149332
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:50 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149334
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vrouw kan niet fluiten.
Nee dat blijkt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:19:50 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_221149335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Waren ze vastgezet op Alcatraz?
misschien
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_221149340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Geen waterijsje?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221149343
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ruzie?
Is wel een patroon. Kan mij een ander incident herinneren rondom Nederland - Japan, inclusief bloed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:20:34 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221149344
Hopelijk kan ik straks wat inlopen op toppers als Oliver23 en Mexicanobakker!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 22:20:35 #292
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221149346
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
Ik slinger vannacht de airfryer aan
What can change the nature of a man?
pi_221149347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geen waterijsje?
Jaaaaa lekker perenijsje
pi_221149348
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vrouw kan niet fluiten.
Vrouwen horen sowieso niet te fluiten bij een mannenwedstrijd.
greetings and salutations
pi_221149350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:
Coco zou een goeie FA zijn
Jij wil hem wegpromoveren? :o
pi_221149354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geen waterijsje?
Op.
pi_221149355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Jij wil hem wegpromoveren? :o
Functie elders
pi_221149356
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Jaaaaa lekker perenijsje
@Lenny77
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:21:08 #299
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221149357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een snack, maar heb niks in huis.
k zag vanmiddag bij de friettent een "Zwemmertje" op het menu staan. Weten jullie wat dat is? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin donderdag 25 juni 2026 @ 22:21:09 #300
35723 crew  GGMM
pi_221149358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vrouw kan niet fluiten.
Vrouwen horen daar ook niet thuis.
Ik wil niet seksistisch overkomen maar het vrouwenvoetbal is toch ook veel trager dan het mannenvoetbal. Ze kunnen dat snelle spel gewoon niet aan en niet volgen daar is niks mis mee, maar hou het dan bij vrouwenvoetbal.
Vrouwen horen bij vrouwen, mannen bij mannen. En geen flauwekulletjes.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221149359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Op.
Oei
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')